Kiva jos marraskuussa lähetetyt laskut tulevat postilaatikkoon vasta ensi vuoden puolella
Kuinkahan moni vähävarainen joutuu vielä ulosottoon tämä postilakkopaskan takia. Hävetkää nyt siellä postissa!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs kutsut tutkimuksiin ym? Olisin niistä enemmän huolissaan kuin joulukorteista. Kiitos posti tästä!
Käyt siellä tutkimuksissa ensi vuonna. Mikä on ongelma?
No jos se postinkulku on noin tärkeää, niin eikö sitten pitäisi pitää parempaa huolta postilaisista, että saavat pitää palkkansa ja postin kulkemassa? Sen sijaan että syyllistää lakkolaiset, pitäisi syyllistää postin pomot, jotka haluaa ilmaistyövoimaa tuota tärkeää tointa suorittamaan.
Perkele sinne ulosottoon joudu kolmessa kuukaudessakaan ihan oon itse ulosotossa tiedän mistä puhun..
Muutamat muistutukset tulee ja sen jälkeen perintäfirma alkaa painostaa!!!!!!!!
Ehtii lakot loppumaan moneen kertaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
No jos se postinkulku on noin tärkeää, niin eikö sitten pitäisi pitää parempaa huolta postilaisista, että saavat pitää palkkansa ja postin kulkemassa? Sen sijaan että syyllistää lakkolaiset, pitäisi syyllistää postin pomot, jotka haluaa ilmaistyövoimaa tuota tärkeää tointa suorittamaan.
Pomohan siirtyi toisaalle parempi palkkaiseen työhön. Vaikea häntä on enää syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs kutsut tutkimuksiin ym? Olisin niistä enemmän huolissaan kuin joulukorteista. Kiitos posti tästä!
Kuinka usein sulle tällaisia tulee? Minulle ei ole tullut ainoatakaan 54 vuoteen.
Pojalle tuli kutsu keskussairaalaan maanantaina ja aika oli jo torstaina. Kirjelähetetty sairaalasta 2 viikkoa sitten ja kirje oli ruttuinen ja siinä oli rapainen saappaan kuva. Kyllä vit..ti postin toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Perkele sinne ulosottoon joudu kolmessa kuukaudessakaan ihan oon itse ulosotossa tiedän mistä puhun..
Ehtii lakot loppumaan moneen kertaan!!!!
jos onkin se viimeinen muistutus postissa
Minä odottelen pieniä kirjepaketteja ulkomailta joulumyyjäisaskarteluja varten. Taisi jäädä tältä vuodelta tienestit aika vähäisiksi meikäläisen myyjäisistä. Onneksi oon jo koko syksyn värkännyt vähän ylimääräistä myytävää, mutta ketuttaa kyllä kun juuri pitäisi tulla pakettien. Ymmärrän kyllä lakkolaisia, mutta tottakai ärsyttää kun ei voi töitään tehdä, siis minä en voi.
Vierailija kirjoitti:
Käykö nyt linnanjuhlissa kato kun kutsut perillä vasta ensi vuonna?
Tärkein posti yhteiskunnan kermalle kyllä toimitetaan. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät mammat, kaikilla firmoilla ei ole e-laskutusmahdollisuutta. Vähän vaikeaa on silloin saada e-laskulle...
Aika harvassa rupeaa olemaan tällaiset firmat. Jos ei ole e-laskua lasun voi pyytää sähköpostilla. Usea firma tarjoaa sähköpostilaskua ensisijaisesti. Ihme dinosauruksia liikeellä.
Voi pyhä.....kaikilla ei perkele ole sitä sähköpostia tietokonetta sun muuta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomohan siirtyi toisaalle parempi palkkaiseen työhön. Vaikea häntä on enää syyllistää.
No kukas se niitä palkanalennuksia siellä vaatii, jos niillä ei ole pomoakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtii lakot loppumaan moneen kertaan!!!!jos onkin se viimeinen muistutus postissa
No eiköhän siinä tapauksessa ole tietoinen valinta ettei sitä tarkoituskaan hoitaa kuhan nyt saa syyn syyttää jotain muuta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki e-laskuina, sp-maksuina, tai maksan netissä heti. Paketit ei tule edes postin kautta enää mulle.
Turha kommentti. Toki hyvätuloiset maksaa laskunsa e-laskuina. Vähävarainen kun joutuu tarkastamaan, että tilillä on riittävästi rahaa jotta voi maksaa laskun.
No näkeehän vähävarainenkin tilinsä saldon verkkopankissa. E-laskut voi säätää niin, että ne pitää hyväksyä ennen tililtä veloitusta. Tarkistettavahan laskut on muutenkin, tai ainakin kannattaisi tarkistaa. Laskuille voi säätää myös euromääräisen rajan automaattista veloitusta varten.
Vierailija kirjoitti:
Posti kyllä taipuu lakkoilijoiden vaatimuksiin. Painetta tulee niin monesta suunnasta, ettei kantti riitä enää montaa päivää.
Postin maine on jo mennyt. Miksi siis taipuisivat ja luopuisivat bonuksistaan?
Vierailija kirjoitti:
Postilaisilla aika helppo työ.
Ehkä ennen. Kiristysten ja leikkausten myötä olleet katkeamispisteessä jo vuosia.
Aikataulut ja työmäärä kirjaimellisesti mahdottomia toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki e-laskuina, sp-maksuina, tai maksan netissä heti. Paketit ei tule edes postin kautta enää mulle.
Turha kommentti. Toki hyvätuloiset maksaa laskunsa e-laskuina. Vähävarainen kun joutuu tarkastamaan, että tilillä on riittävästi rahaa jotta voi maksaa laskun.
No näkeehän vähävarainenkin tilinsä saldon verkkopankissa. E-laskut voi säätää niin, että ne pitää hyväksyä ennen tililtä veloitusta. Tarkistettavahan laskut on muutenkin, tai ainakin kannattaisi tarkistaa. Laskuille voi säätää myös euromääräisen rajan automaattista veloitusta varten.
Helpompi vain maksaa ne laskut itse niin pysyy varmuudella ajantasalla mikä lasku on jo maksettu ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein sulle tällaisia tulee? Minulle ei ole tullut ainoatakaan 54 vuoteen.
Pojalle tuli kutsu keskussairaalaan maanantaina ja aika oli jo torstaina. Kirjelähetetty sairaalasta 2 viikkoa sitten ja kirje oli ruttuinen ja siinä oli rapainen saappaan kuva. Kyllä vit..ti postin toiminta.
Ihan turhaan tällaisista huolehditte. Jos tulee kiireellinen aika tutkimuksiin ja toimenpiteisiin, niin tieto tulee kyllä perille lakoista huolimatta. Vähäpätösempien ja vähemmän akuuttien asioiden kanssa voi toki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee nykyään enää paperilaskuja postissa? En muista ikiaikoihin saaneeni sellaisia.
Esimerkiksi kunnallinen terveydenhuolto ja keskussairaala lähettävät laskut ja sairaala kaikki ajanvaraustiedot paperina. Jos olisi mahdollista, haluaisin nekin sähköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun ajetaan työntekijät liian ahtaalle suurempien voittojen toivossa. Aika ei vain riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo liittyy e-laskuihin?
Postilaisilla aika helppo työ.