Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kellään olla näin tylsää?

Vierailija
03.06.2006 |

Kaikki on jossain juhlimassa, minä kiltisti kotona 8kk kanssa;)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ku ois joku ilta jotai muuta tekemistä ku tässä notkua.

Mut jos sen pumpattavan ukon hommais...:D

nelonen

Vierailija
22/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään niitä kännejä niin kaipaa, mut jos joskus vois mennä vaikka kavereille pelaamaan Trivial Pursuitia tai sais kattoo leffan ilman keskeytyksiä... Sitä myös odotellaan, et millonka sais mahdollisesti nukkua kokonaisia öitä... :)

-2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On niitä pumpattavia miehiäki (öh...)!

Mä vaan epäilen niitten käyttökelposuutta...? :D

-2

No eikö ne nyt olis parempia ku oikeet...? heti käyttövalmiita ja kestäviä (ellei puhkaise reikää), eivätkä ruiki ympäriisä:D

nelonen

Vierailija
24/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen... Siis jos aattelee, et pumppaa uimapatjan, niin ei siitä kovin jäykkää saa :D

-2

Vierailija
25/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo tylsää, vaikka ukko töissä ja minä kotona 3,5v ja 9kk kanssa, en kaipaa mihinkään muualle, kun tää oma kotikin on niin kiva nyt, uusi ja rempattu :)

ei mut oikeesti, mä en tajua, miksi ihmiset nykyään kaipaa aina uusia seikkailuja, eikä tavallinen arki kelpaa.

mä nautin tästä arjestani niin kovasti :)))

tänäänkin tyttökaverit pyysi ulso juhlimaan, mut ei huvittanut.

t.äiti 25 v.

Vierailija
26/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mut mut... luulis että siinä pumpattavassa miehessä olis " tietyissä paikoissa" vähän kovempia osia valmiiksi...:D

nelonen

Vierailija
27/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin jo yhen vaihtoehdon, mut on vähän lyhkänen aviomies (95cm). Enkä saanu linkkiä millään... Koitan kohta uusiks ja koitan ettiä viel vähän paremman yksilön! Kun kerran voi valita ;)

-2

Vierailija
28/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei mut oikeesti, mä en tajua, miksi ihmiset nykyään kaipaa aina uusia seikkailuja, eikä tavallinen arki kelpaa.

.

Mä esimerkiksi en erota viikonpäiviä toisistaan, oli maanantai tai lauantai, iha sama. Ja seitsemän iltaa viikossa istun tässä kun en kertakaikkiaan keksi mitään muuta tekemistä! Ei se nyt mun mielestä ole sitä että kokoajan pitäisi " seikkailuja" saada jos ei halua että kaikki illat on samanlaisia.

nelonen

Vierailija
29/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä löysin jo yhen vaihtoehdon, mut on vähän lyhkänen aviomies (95cm). Enkä saanu linkkiä millään... Koitan kohta uusiks ja koitan ettiä viel vähän paremman yksilön! Kun kerran voi valita ;)

-2

Ihan kaiken varalta pitää kysyä että mikä se nyt oli sen 95 senttiä...:D

nelonen

Vierailija
30/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä innostu! :D

Mä EN olis hyljännyt miehekästä 95-senttistä, mutta kun koko ukko oli sen mittanen ;)

-2

Vierailija
31/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehä mä nyt mittää innostu, köh köh... :D

nelonen

Vierailija
32/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä löydän jotain parempaa, ku vahanuket! :)

-2

Vierailija
33/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä ootellessa...;)

nelonen

Vierailija
34/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin istua tässä joku 4 tuntii ihan helposti... Kai sitä vois jotain muutaki tehä, mut ei...

-2

Vierailija
35/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita teidän juttuja " tylsistä" vauva-ajoista. Meidän tyttö, 15 vee, on kavereiden kanssa koulun loppua juhlimassa. Oli se vaan ihanaa aikaa, kun KAIKKI lapset olivat kotona lauantai-iltaisin...ei tarvinnut kantaa huolta kenestäkään. Niin että nauttikaa hei nyt ihan täysillä vaan tuosta vaiheesta kun lapset on pieniä ja koko ajan siinä silmienne alla...

Vierailija
36/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni huostaanotettiin 04/2004 ja sain ne takasin kun menin pitkään (1.5v) kestävään päihdekuntoutukseen, huostaanotto purettiin tän vuoden huhtikuussa, pisaaraakaan en ole viinaa juonut kohta 2v olen oppinut nauttimaan kaikesta normaalista mikä kuuluu arkeen ja valitettavasti vain kantapään kautta. En tarkoita että ilman viinaa ei voisi keksi jotain kivaa, koska muuten en kykenisi raittiiseen elämään, mutta se arvostus tosiaan on kasvanut tähän ehkä tylsäänkin elämään kun kerran olin sen tosissaan menettää.

T:24

Vierailija
37/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä toi sun tarina, mutta niin kai se vähän on, et mitään (?) ei arvosta, ennenku menettää.

Mulla vaan tää on kenties jotain tylsistymistä, joka päivä on sama päivä (niinkuin 4 sanoi aiemmin), en tiedä onko maanantai vai torstai, ei sillä oo merkitystä.

Sitten sitä vaan odottaa, et kello on 20.30, että saa lapsen nukkumaan ja saa olla hetken ilman kitinää ja rähinää. Ja sitten kun se nukkuu, niin kas: ei olekaan mitään tekemistä. Mä ihan TOSISSAAN etin nyt jotain miesnukkea Googlesta xD

...näin tylsää siis on ;)

-2

Vierailija
38/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä on ainaki mitä parhaat käännökset! :D

w ww .finland-shop .net/ catalog/ product_info. php?cPath=91&products_ id=670&osCsid=a445fd799c0d76c363df82482e218b3d

-2

Vierailija
39/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertoiltana istun tässä kahdeksasta yhteentoista... joskus pidempäänkin, riippuu milloin alkaa nukuttaa. Kausittain sitten intoudun lukemaan kun joku suosikkikirjailija julkaisee uuden kirjan. Eikä mitään vauvaikäisiä ole lapsetkaan, nuorempikin kolme...

nelonen

Vierailija
40/60 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mahataudissa ja 5vee poitsu karseessa yskässä. Pitäis laittaa toi 2vee nukkumaan kanssa. Niin jä mä - otan siideriä ja notkun täällä:D

Meillä muuten oli tasan vuosi sitten samaan aikaan mahatauti myös! Joku perinne vissiin tulossa!