Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Jos voisit katsoa minulle miten minun työpaikka asiani järjestyy.
Jatkanko nykyisessä työpaikassani vai tulenko löytämään ja vaihtamaan uuteen työpaikkaan?
Kiitos vastauksesta
Miltä tulevaisuus näyttää nuorella lähisukulaisella, joka ei tiedä, mitä haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisena haluaisin vilpittömästi tulla varoittamaan ihmisiä ennustajista, taikauskosta, noituudesta.
Moni ei ehkä tiedä että Raamattu kieltää jyrkästi kaiken tämän. Eli, jos uskot kristinuskon Jumalaan, älä osallistu tällaiseen.Kaikkea hyvää!
T. Eri
Tutustu hieman historiaan niin ymmärrät että nimenomaan Jumala on suuruudessaan antanut meille paljon henkisiä lahjoja kuten tulevan näkemisen. Sitten on tullut kirkkoisien ahneus ja pyhien kirjojen muuttaminen sellaisiksi jotta ihmiset pysyisivät tietynlaisessa alisteisessa asemassa kirkkoon nähden. Synti ja kaikki on luotu tästä näkökulmasta. Minä aitona uskovana varoitan siis ihmisiä sinun kaltaisistasi harhaanjohdetuista. Käytetään Jumalan lahjoja ilolla, myös tulevan näkemistä, koska jokainen hetki on sama. Lupaathan myös että perehdyt asioihin etkä enää jatka kirkon ahneuden perinteitä vaan annat ihmisen löytää jumaluuden itsestään kaikessa sen kukoistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisena haluaisin vilpittömästi tulla varoittamaan ihmisiä ennustajista, taikauskosta, noituudesta.
Moni ei ehkä tiedä että Raamattu kieltää jyrkästi kaiken tämän. Eli, jos uskot kristinuskon Jumalaan, älä osallistu tällaiseen.Kaikkea hyvää!
T. Eri
Tutustu hieman historiaan niin ymmärrät että nimenomaan Jumala on suuruudessaan antanut meille paljon henkisiä lahjoja kuten tulevan näkemisen. Sitten on tullut kirkkoisien ahneus ja pyhien kirjojen muuttaminen sellaisiksi jotta ihmiset pysyisivät tietynlaisessa alisteisessa asemassa kirkkoon nähden. Synti ja kaikki on luotu tästä näkökulmasta. Minä aitona uskovana varoitan siis ihmisiä sinun kaltaisistasi harhaanjohdetuista. Käytetään Jumalan lahjoja ilolla, myös tulevan näkemistä, koska jokainen hetki on sama. Lupaathan myös että perehdyt asioihin etkä enää jatka kirkon ahneuden perinteitä vaan annat ihmisen löytää jumaluuden itsestään kaikessa sen kukoistuksessa.
Kyllä Raamattu kieltää nämä asiat. Raamattu on Jumalan Sana, eikä Raamattua ole muutettu. Tiesitkö että löytyy ikivanhoja Raamatun kääreitä, joiden teksti täsmää täysin " nykyraamatun" kanssa?
Eli ota itse asioista selvää!
Missä minun miljoonien voittoni viipyy?
Ollut tilauksessa jo kauan.
Kannattaako minun ottaa yhteyttä henkilöön jonka tapasin kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Kyllä Raamattu kieltää nämä asiat. Raamattu on Jumalan Sana, eikä Raamattua ole muutettu. Tiesitkö että löytyy ikivanhoja Raamatun kääreitä, joiden teksti täsmää täysin " nykyraamatun" kanssa?
Raamattu on kirjakokoelma jonka sisältöön ovat vaikuttaneet useat eri kirjoittajat. Tämän lisäksi sieltä on välillä poistettu tekstejä tai muuteltu sisältöä isostikin. Esimerkiksi Lilithin tarina. Kuolleen meren kääröt. Ei sitä kannata sellaisenaan uskoa. Monet sellaiset lahjat jotka Jumala on antanut ihmiselle, on joku ahne vallanpitäjä halunnut ottaa pois, ja oiva väline on olla sorkkia Jumalan sanaa. Raamattua lukemalla et saa aitoa yhteyttä Jumalaan juuri tuon peukaloinnin vuoksi. Onneksi meissä kaikissa on osa Jumalaa, ja rukoilemallakin saa yhteyden. Raamatun sisältö on ennemminkin sellaista että miten joku aikansa iso kiho on halunnut ihmisten elävän. Joku pohja voi varmasti olla myös kanavoitu suoraan Jumalalta mutta välitettyähän sekin on.
Miten meidän raha-asioiden käy? Nyt ollaan niin vähillä varoilla etten tiedä miten selvitään :(
Akkanen kirjoitti:
suru kirjoitti:
Onko valoa... iloa näkyvissä. Toivoa ?
Kaikkia näitä on aivan kirjaimellisesti näkyvissä. Olet turvassa ja sinua odottaa omanlaisesi polku. Iloitse pienistäkin asioista. Kaikki on hyvin. Onnea ja juhlaa näkyy rakkaudessa ja toivoa raha-asioissa. Surua ja yksinäisyyden tunnettakin näkyy kaikesta huolimatta, mutta kestät sen.
Kiitos <3, tämä oli minulle tärkeää. Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Akkanen ,
Paranenko vielä vaikeasta sairaudestani? Mitä näet? Helpottaako?
Hei! En ole Akkanen, mutta uskovainen. Onpa ikävää kuulla että sairastat vaikeata sairautta. Voimia Sinulle. Toivon paranemista, ja kaikkea hyvää Sinulle!
Sopiiko että rukoilen puolestasi?T. kristitty
Tottakai sopii ! Kiitän kovasti
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjautuvatko välit kaivattuni kanssa?
Hieman vaikea tulkita, kun en ymmärrä, mikä väleissä hiertää. Alku oli kaunis ja olette erittäin samanlaisia. Kaikki näyttää hyvältä. Olitko tai oliko hän liian kontrolloiva? Keskittyikö hän tai sinä liikaa materiaalisiin asioihin? Olettekohan jotenkin ylireagoineet?
Iso muutos on tulossa. Jos oikein tulkitsen, saatte uuden alun, tai paremminkin mahdollisuuden uuteen alkuun. Mutta ilmeisesti se ei miellytä kaikkia. Jotkut yrittävät tiputtaa sinut asemastasi, mutta olet ansainnut sen.
Kiitos tästä. Lähetin kysymyksen hieman huumorilla, mutta vastauksessa oli oikeantuntuisiakin asioita. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Raamattu on kirjakokoelma jonka sisältöön ovat vaikuttaneet useat eri kirjoittajat. Tämän lisäksi sieltä on välillä poistettu tekstejä tai muuteltu sisältöä isostikin. Esimerkiksi Lilithin tarina. Kuolleen meren kääröt. Ei sitä kannata sellaisenaan uskoa. Monet sellaiset lahjat jotka Jumala on antanut ihmiselle, on joku ahne vallanpitäjä halunnut ottaa pois, ja oiva väline on olla sorkkia Jumalan sanaa. Raamattua lukemalla et saa aitoa yhteyttä Jumalaan juuri tuon peukaloinnin vuoksi. Onneksi meissä kaikissa on osa Jumalaa, ja rukoilemallakin saa yhteyden. Raamatun sisältö on ennemminkin sellaista että miten joku aikansa iso kiho on halunnut ihmisten elävän. Joku pohja voi varmasti olla myös kanavoitu suoraan Jumalalta mutta välitettyähän sekin on.
Sinäkö ennustamista ja taikauskoa harjoittava tulet kertomaan minulle, joka olen syvästi uskovaine n kristitty että yhteyden saa Jumalaan rukoilemalla!?
Kristinuskon Jumalasta ei voi olla kyse sinun kohdallasi. Kiellät Raamatun sanomaa ja käskyjä. Herjaat Kristinuskon Jumalaa, ja väität Raamattua muutetuksi.
Pysy sitten kokonaan poissa kristinuskosta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Akkanen ,
Hei! En ole Akkanen, mutta uskovainen. Onpa ikävää kuulla että sairastat vaikeata sairautta. Voimia Sinulle. Toivon paranemista, ja kaikkea hyvää Sinulle!
Tottakai sopii ! Kiitän kovasti <3. Tälläkin hetkellä makaan sängyssä koska voimat ovat niin poissa .
Hei! Olen rukoillut puolestasi, ja jatkan. Olet tärkeä ja rakastettu.
Toivon Sinulle toipumista ja eheytystä. 💟
T. kristitty
Onko suhteellamme vielä toivoa ja saanko perheen taas kasaan?
Löydänkö koskaan enää parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Akkanen ,
Tottakai sopii ! Kiitän kovasti <3. Tälläkin hetkellä makaan sängyssä koska voimat ovat niin poissa .
Toivon Sinulle toipumista ja eheytystä. 💟T. kristitty
Kiitos paljon se lämmittää sydäntäni🙏💗😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Akkanen ,
Toivon Sinulle toipumista ja eheytystä. 💟T. kristitty
Kiitos paljon se lämmittää sydäntäni🙏💗😭
Ole hyvä, ystävä! 💟
T. kristitty
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseni uudestaan:
Onko minulla ja miehellä, jota en ole nähnyt yli 10 vuoteen vielä jotain kesken vai miksen unohda häntä? (Kukaan ei saa häntä pyyhkiytymään mielestäni)Tämä on nyt tällä erää viimeinen vastaus. Pitää tehdä välillä muutakin ja rasittaa nuo trollaajat ym. Silloin joutuu tekemään enemmän turhaa työtä energian säilyttämiseksi. Laittakaa kuitenkin palautetta, kun näette omat viestinne. Käyn lukemassa niitä myöhemmin.
Aika on epäoleellista näissä asioissa.
Oletko tämän keskellä unohtanut itsesi? Tai unohditko hänen kanssaan? Tuliko ylpeys tielle? Näitä asioita sinun kannattaisi tutkia hiljaa itsessäsi. Jotain sinulla on jäänyt käsittelemättä ja yhtä hyvin saattaa olla sillä miehelläkin. Sinun pitää itse valaista tämä asia ja etsiä tie selvyyteen. Itsestään se ei ratkea. Tämä asia vaatii sinnikkyyttä. Jaksa vielä. Hyväksy itsesi kaikessa epätäydellisyydessä täydellisenä. Kysy kysymyksiä ja vastaa niihin. Mieti mitä itse, ihan oikeasti sinä itse, elämältä haluat. Puntaroi eri puolia, paljonko mikäkin painaa vaakakupissa. Sinulla on nyt vielä työstämistä itsessäsi.
Jollain tavalla tämä mies tai ajatus hänestä on tärkeä, tai on ainakin ollut aluksi. Oletko jäänyt kiinni siihen ajatukseen, vaikka se on jo tehtävänsä toimittanut? Pohdi asioita teidän kummankin kannalta.
Kun olet käynyt mainitut asiat läpi itseksesi, te kohtaatte kyllä. Se on oikein kaunis kohtaaminen, mutta ei siitä tässä vaiheessa sen enempää, koska sinulla on työtä tehtävänä sitä ennen. Se tapahtuu, kun sen aika on. Voit luottaa siihen. Tämä osa korteistasi on täysin selkeä, vaikka kaikki muu oli hieman sekavaa minullekin. Sekavuus on osa tätä prosessia ja sen läpi on vain mentävä. Luota <3
Kiitos vastauksestasi! Antoi ajattelemisen aihetta ihan yleisestikin ja motivaatiota itseni kehittämiseen. Minulla on ollut sellainen vähn jumissa oleva olo... Matka on tällä hetkellä siis tärkein, lopputulos/päämäärä palkitsee kun sen aika on.
Tumma herra. Miksi tuo mies on tuotu elämääni? En ymmärrä.