Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Ennustamisen voisi määrätä laittomaksi ja rangaistukseksi suoraan ehdotonta vankeutta.
Kumpi äijä on mulle parempi, jellona vai kauris? Vai pitäisikö mun jatkaa etsimistä vielä ennen kuin sitoudun?
Mitä korttia ajattelen juuri nyt?
Jatkuuko menestymiseni? Kannattaako minun vaihtaa alaa?
eurojackpot numerot perjantaille?
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö rakkautta ja mistä tunnistan sen oikean? Meneekö kauankin, ennen kuin kohtaan hänet? Liikaa pettymyksiä takanapäin ja vähitellen alkaa mennä toivo siitä, että saisin kokea rakastavan parisuhteen
Tässä kysymykseni uudestaan
Ehdottomasti on rakkautta tulossa ihan kulman takana ja olet ansainnut sen. Joku tai jokin auttaa sinua siinä. Sinussa on parantavaa energiaa ja kanavoit elämänvoimaa. Olet vahva. Usko siihen että kaikki on hyvin. Kaikki ratkeaa aikanaan. Mennyt on mennyttä ja kaikki tulee muuttumaan. On aika aloittaa uusi vaihe elämässä. Rakastamalla ja pitämällä suhteesta huolta tapahtuu ihmeitä.
Hänellä on ollut elämässään kamppailua ja hän on jättänyt jotain taakse, lähtenyt pois jostain joko kirjaimellisesti tai kuvaannollisesti. Hän on määrätietoinen ja saavuttaa mitä haluaa. Hänelläkin on alkamassa uusi, energisempi ja valoisampi elämänvaihe. Saattaa olla, että hänellä on menneisyydestään jotain luurankoja kaapissa, mutta hän on kypsynyt ja järkevöitynyt siitä. Hän haluaa elää eettisesti. (Hän saattaa olla jollain tavalla "karhumainen", mutta karhu ei välttämättä liity mitenkään. Pidä kuitenkin silmällä. Myös helmi tai helmet voivat olla jonkinlainen näkyvä merkki.)
Muista, että teillä on molemmilla vapaa tahto, joten tämä on näkymä tällä hetkellä ja tilanne voi aina muuttua valintojenne seurauksena.
Kiitos, että katsoit! Viestisi antaa toivoa tulevasta. Tavallaan olen jo aloittanut uuden vaiheen, kun päätin vaihtaa alaa ja opiskelujen myötä seurasi muutto kokonaan uuteen kaupunkiin ja uudet kuviot siellä. Nuo kenties tulevan kumppanin mahdolliset luurangot kaapissa saivat vähän miettimään, mitä kaikkea voi hyväksyä ja missä menee rajat, mutta tietysti on hyvä pysyä avoimin mielin ja antaa ihmiselle mahdollisuus. Varsinkin jos hän on ottanut opikseen menneestä.
Kuinka mun käy?
Selviydynkö karikoista vai oliko tämä elämä tässä?
Hei oletko vielä paikalla? Miten minun liittoni käy? Onko minulle olemassa enää rakkautta missään?
Onko 2023 rakkauden vuosi minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisena haluaisin vilpittömästi tulla varoittamaan ihmisiä ennustajista, taikauskosta, noituudesta.
Moni ei ehkä tiedä että Raamattu kieltää jyrkästi kaiken tämän. Eli, jos uskot kristinuskon Jumalaan, älä osallistu tällaiseen.Kaikkea hyvää!
T. Eri
Tutustu hieman historiaan niin ymmärrät että nimenomaan Jumala on suuruudessaan antanut meille paljon henkisiä lahjoja kuten tulevan näkemisen. Sitten on tullut kirkkoisien ahneus ja pyhien kirjojen muuttaminen sellaisiksi jotta ihmiset pysyisivät tietynlaisessa alisteisessa asemassa kirkkoon nähden. Synti ja kaikki on luotu tästä näkökulmasta. Minä aitona uskovana varoitan siis ihmisiä sinun kaltaisistasi harhaanjohdetuista. Käytetään Jumalan lahjoja ilolla, myös tulevan näkemistä, koska jokainen hetki on sama. Lupaathan myös että perehdyt asioihin etkä enää jatka kirkon ahneuden perinteitä vaan annat ihmisen löytää jumaluuden itsestään kaikessa sen kukoistuksessa.
Kyllä Raamattu kieltää nämä asiat. Raamattu on Jumalan Sana, eikä Raamattua ole muutettu. Tiesitkö että löytyy ikivanhoja Raamatun kääreitä, joiden teksti täsmää täysin " nykyraamatun" kanssa?
Eli ota itse asioista selvää!
Puhumattakaan ne käärökokoelmat, jotka ovat Jumalan sanaa ja ovat jossain vaiheessa olleet osa Raamatun kirjakokoelmaa mutta jotka on aikojen saatossa päätetty poistaa.
Herää kysymys, mitä asioita ihmisten ei haluttu tietävän?
Vierailija kirjoitti:
Tumma herra. Miksi tuo mies on tuotu elämääni? En ymmärrä.
Koska han on Ahmed ja haluaisi suomen kansalaisuuden.
Hei. Mitä näet mulle? Löytyykö uusi työpaikka ja miten kannattaisi toimia nykyisellä työpaikalla, missä olen kohdannut asiatonta käytöstä. Mitä näkyy rakkauteen? Minulla on tunne,ettei nykyinen kumppani ole ihan rehellinen asioista. Tunnen suurta yksinäisyyttä.
Tervehdys. Viime aikoina on tuntunut, että kaikki yrittävät lannistaa, vaikka oikeasti minun on pakko pärjätä ja paiskia töitä kamalasti. Siis kun vahva on vahva, niin kestäköön vielä lisää. Jaksan vielä tovin, mutta olen kaiken hyvän lisäksi vieläkin onnettoman rakastunut. Mitä tapahtuu?
muuttaako henkilö x 6 kuukauden sisällä toiseen asuntoon?
Näetkö tulevaisuudessa saman; pelkän erämaan, vai onko se vain harhaa?
Elokapina – Extinction Rebellion Finland julistaa Suomeen ilmastohätätilan. Elämme keskellä ilmaston ja ekologian kriisiä ja vaadimme, että tilanteeseen suhtaudutaan sen vaatimalla vakavuudella. Esitämme kolme vaatimusta hallitukselle, medialle ja koko yhteiskunnalle. Käytämme kansalaistottelemattomuutta ja väkivallatonta suoraa toimintaa – muiden demokraattisten keinojen ohella – saadaksemme aikaan tarvittavia yhteiskunnallisia järjestelmätason muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Elokapina – Extinction Rebellion Finland julistaa Suomeen ilmastohätätilan. Elämme keskellä ilmaston ja ekologian kriisiä ja vaadimme, että tilanteeseen suhtaudutaan sen vaatimalla vakavuudella. Esitämme kolme vaatimusta hallitukselle, medialle ja koko yhteiskunnalle. Käytämme kansalaistottelemattomuutta ja väkivallatonta suoraa toimintaa – muiden demokraattisten keinojen ohella – saadaksemme aikaan tarvittavia yhteiskunnallisia järjestelmätason muutoksia.
ei toimi keinonne, kun istutte vain jossain pk-seudun tiellä örisemässä ja leikkimässä radikaalia muutoksentekijää. Teidän pitää tehdä muutos myös omissa elämissänne: elää metsässä omavaraistaloudessa, puuttua turhaan lentomatkustamiseen - kaikki lomalennot voisi aivan hyvin kieltää. Teidän tulee vaatia lupumaan kaikesta turhasta meikeistä lähtien. Teidän tulee vaatia ihmisiä palaamaan takaisin omiin torppiin ja omavaraistalouteen. Mutta mitä te teette. Te biletätte, asutte pk-seudulla, kuljette itsekin autoilla, ostatte muovia, tuhoatte maailmaa. tehkää se muutos ensin omissa elämissämme. Olette yhtä tekopyhiä kuin edellinen pääministerimme ja hallituksemme: kovasti halutaan puhua ympräsitön puolesta j akulutuksen hillitsemisestä - kunhan se ei koske itseä ja kunhan ei suvaita sitä, että ihmsiet kritisoivat sitten muutostentekijöiden omaa haluttomuutta muuttua.
Sinäkö ennustamista ja taikausko harjoittava tulet kertomaan minulle, joka olen syvästi uskovaine n kristitty että yhteyden saa Jumalaan rukoilemalla!?
Kristinuskon Jumalasta ei voi olla kyse sinun kohdallasi. Kiellät Raamatun sanomaa ja käskyjä. Herjaat Kristinuskon Jumalaa, ja väität Raamattua muutetuksi.
Pysy sitten kokonaan poissa kristinuskosta. Kiitos.
ÄLKÄÄ TUOMITKO,
ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI!
Tulenko enää koskaan näkemään kadotettua ihastustani?