Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
441/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmieliset, tuomitsevat ja negatiiviset energiat yrittävät vallata ketjun. He luulevat tekevänsä hyvää, mutta ovat juuri sillä puolella, mistä syyttävät muita. He väittävät seuraavansa opettajaa, mutta eivät kuuntele opettajansa sanomaa. Lähetän teille rakkaudellisia ajatuksia. Pysähtykää välillä tutkimaan itseänne oikeamielisyyden puuskissanne.

Vierailija
442/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä

Kiitos jos voit katsoa minulle.

Vaikuttaisi siltä, että paranee. Ainakin siihen on mahdollisuus. Voit myöhemmin auttaa myös muita, ainakin viisailla neuvoillasi. Tulee jokin uusi idea tai uusi alku. Pystyt tuntemaan todellista onnea, koska olet tuntenut myös surua ja menetystä. Toimi, vaikka se vaatiikin nyt paljon.

Kiitos kun katsoit minullekin! Viestisi antaa toivoa tilanteeseeni. Haluaisin todella auttaa sekä läheisiäni että tuntemattomia ja toivon, että se tulee mahdolliseksi. Surua ja menetyksiä on elämässäni todella ollut. En tiedä miten toimia, pelkään ettei kukaan palkkaa minua koska en ole ollut työelämässä aikoihin.

Ongelmasi on nyt tuo, että ajattelet noin. Sinun pitää päästä yli tuosta pelosta ja uskoa, että löydät oman polkusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
443/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakinaistetaanko minut nykyiseen työhöni?

Vierailija
444/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdasmieliset, tuomitsevat ja negatiiviset energiat yrittävät vallata ketjun. He luulevat tekevänsä hyvää, mutta ovat juuri sillä puolella, mistä syyttävät muita. He väittävät seuraavansa opettajaa, mutta eivät kuuntele opettajansa sanomaa. Lähetän teille rakkaudellisia ajatuksia. Pysähtykää välillä tutkimaan itseänne oikeamielisyyden puuskissanne.

Tarkoitat ilmeisesti uskovaista.

Kerron mitä Raamattu sanoo ennustamisesta. Kyse ei ole negatiivisuudesta, kyse on Jumalan Sanasta.

Vierailija
445/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne aiemminkin mutta se on tainnut hukkua tänne enkä enää löydä kysymystäni. Voisitko nostaa minullekin kortit? Rakkaus toki kiinnostaa koska oon yksinäinen mutta mitä tahansa viestiä otetaan vastaan <3 Kiitos!

Vierailija
446/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni uudestaan:

Onko minulla ja miehellä, jota en ole nähnyt yli 10 vuoteen vielä jotain kesken vai miksen unohda häntä? (Kukaan ei saa häntä pyyhkiytymään mielestäni)

Vierailija
447/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sota loppuu?

Vierailija
448/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko homo? t. M47

Vierailija
449/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu S A kirjoitti:

Saanko sen työpaikan jonka haastattelussa kävin eilen?

Kuten sanottu jo usealle, ihmisellä on vapaa tahto. Tämä koskee myös sitä, joka päättää asiasta. En voi ennustaa vapaata tahtoa vastaan, koska tilanteet voivat muuttua. Mutta voin katsoa tunnelmia tai yleisellä tasolla.

Jokin ovi aukeaa tai on jo avoinna sinulle. Voit luottaa siihen. Sinulta vaaditaan pakotonta panostusta eli pyri määrätietoiseen keveyteen. Tee työstäsi taidetta, oli ala mikä tahansa. Joka käänteessä sinun täytyy uusiutua ja luopua vanhoista uskomuksista itseäsi koskien. Sinua kehotetaan kiinnittämään huomiota iloa tuoviin ihmisiin.

Vierailija
450/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan oikea lottorivi?

Vierailija
451/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sota loppuu?

Selaa ketjua taaksepäin.

Vierailija
452/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illan oikea lottorivi?

Miksi alapeukku? Eikö ennustajan pitäisi tietää myös oikean lottonumeron, kun kerran väittää tietävänsä kaiken muun. Kortit esille vaan, eikös vaan!?

Vierailija
453/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan oikea lottorivi?

Miksi alapeukku? Eikö ennustajan pitäisi tietää myös oikean lottonumeron, kun kerran väittää tietävänsä kaiken muun. Kortit esille vaan, eikös vaan!?

Korj; lottorivin

Vierailija
454/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ennustaja, raskaudunkohan ensi vuonna? 

Tää oli mun kysymys, ja ajattelin vähän tarkentaa <3 Näkyykö, olisiko mun parempi keskittyä koulutukseen vai yrittää jo saada lasta? Kannattaako luottaa itseeni ja tunteisiin vai yrittää jotenkin ajatella järjellä? Poden kovaa vauvakuumetta mutta koulut on tosiaan vielä kesken. Kumppani yrittää vähän toppuutella mutta haluaa kuitenkin joskus kanssani lapsia. Näkyykö korteissa mitään uuden alkuja tai hedelmällisyyteen viittaavaa tms? Kiitos!

Minäkin olen vielä kysymykseni kanssa linjoilla :)

Lapsen syntymä on asia, johon vaikuttavat monen sielun elämänpolut ja jälleen kerran vapaa tahto sekä monta muuttujaa. Ihan yleisellä elämänkokemuksella sanoisin, että tällaisissa asioissa täytyy kuunnella sitä kumppaniakin. Katson kuitenkin, mitä kortit näyttävät ja mitä sinulle suositellaan.

Nyt olen aika hämmentynyt. En ole varma, kuvaako tämä sitä, mitä kohti olet tällä hetkellä jo menossa vai sitä vaihtoehtoa, jos päädyt hankkimaan lapsen. En ole aivan varma, pitäisikö minun edes kertoa, mitä kortit näyttävät. Entä jos ne ovatkin väärässä? Hetkinen, kysyn tähän asiaan neuvoa korteilta.

No niin, nyt selvisi. Tämä on siis yksi mahdollinen tapahtumien kulku ja minua opastetaan kertomaan se sinulle lempeästi. Nyt seuraa disclaimer: Älä missään tapauksessa ota tätä luentaa liian vakavasti, vaan käytä omaa järkeäsi. Tiedät itse tilanteesi paremmin kuin mitkään kortit ikinä. Älä pilaa mitään hyvää uskomalla jonkun tuntemattoman kortteja netissä. Vaikka tilanne näyttäisi tältä nyt, toisena hetkenä ja jokaisen tehdyn päätöksen myötä kaikki voi mennä täysin eri tavalla.

Kortit siis todellakin näyttävät hedelmällisyyttä heti alkuun. Sitten raskautta ja ehkä sen aikana jotain mietteitä, ehkä huolia. Sitten näytetään sydänsuruja. Olen pahoillani tästä. Kuitenkin sitten taas hyvä uusi alku pienen käärön kanssa. Sitten suuri romahdus ja muutos. Hieman vaikea hahmottaa, mistä siinä on kyse. Ehkä taloudellisista asioista. Ahdistusta, suurta surua, ehkä on luovuttava kodista. Sen jälkeen tulee uutta toivoa ja lopulta avioliitto ja uusi koti, onnea.

Muista, että asiat voivat mennä monella tavalla. Tällainen tarina minulle kuitenkin näytetään, ja nyt täytyy sanoa, etten ole vielä koskaan nähnyt näin selkeää tarinankulkua suoraan korttien kuvissa. Toivottavasti kuitenkin polkusi on helpompi.

Katsotaan vielä ohjeistusta sinulle: Ahaa, sitä ei anneta. Saattaa olla, että sinun tulee käydä tämä polku itsenäisesti läpi ja jostain syystä kaikkea ei paljasteta. Jos päädyt tuolle polulle, niin muista vaikeuksien keskellä, että kaikella on tarkoitus ja näet sen sitten myöhemmin. Suuri ja lämmin halaus sinulle, mihin sitten päädytkin. Muista, että jokaisessa käänteessä olet vapaa valitsemaan.

Vierailija
455/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan oikea lottorivi?

Ei täällä ole ketään ennustajaa eikä kaiken tietävää. Aloittaja ehkä oli, mutta ketjun jatkaja ei. Jos korttitulkintojen mekanismi kiinnostaa, selaa ketjua taaksepäin ja tutustu aiheeseen.

Vierailija
456/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja, voisitko vastata miksi et pysty ennustamaan oikeata lottoriviä? Perustelut kiitos.

Vierailija
457/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne aiemminkin mutta se on tainnut hukkua tänne enkä enää löydä kysymystäni. Voisitko nostaa minullekin kortit? Rakkaus toki kiinnostaa koska oon yksinäinen mutta mitä tahansa viestiä otetaan vastaan <3 Kiitos!

Ihmissuhteisiin liittyvää viestiä tulee siinä mielessä, että älä anna muiden odotusten olla liian määräävässä asemassa. Ota oma elämäsi haltuusi. Kerää oma porukkasi ja nimenomaan niin, että siinä on ne ihmiset, joiden kanssa viihdyt ja koet iloa. Ei vääriä ihmisiä. Oikeiden ihmisten kanssa kokoontukaa yhteen. Sinulla on jotain annettavaa maailmalle. Jokin muutos on kehittymässä ja saat siitä tunnustusta. Ehkä siihen liittyy nuo edellä mainitut ihmiset. Onko elämässäsi tahoja, joiden kanssa joudut "taistelemaan"? Jotain haasteita joka tapauksessa näkyy. Ne eivät ole vielä ohi, mutta vaikuttaisi, että olet jo voiton puolella. Älä luovuta kesken. Ihan mukavaa energiaa tunteisiin liittyen. Sellaista kepeää, nuorekasta fiilistä. Unien viestejä kannattaa nyt tarkkailla.

Rakkaussuhteesta en saa nyt viestiä, mutta se voi olla kiinni siitä, mitä tässä välissä tapahtuu. Ehkä sinun täytyy ensin selvittää jokin kehityshaaste, jonka jälkeen olet valmis vastaanottamaan rakkauden, tai ehkä löydät sen noiden kivojen ihmisten kautta tai joukosta.

Vierailija
458/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää tuleva vuosi? Mihin kannattaa kiinnittää huomio?

Otin vain yhden kortin. Onpa kaunis ja vaikuttava kortti!

Toiminnan vuosi. Ei ole aika pidätellä. Älä panttaa tunteitasi äläkä anna muiden imeä sinua kuiviin. Huolehdi omista tarpeistasi. Ilmaise itseäsi spontaanisti. Vastaanota maailmankaikkeuden energiaa erityisesti luonnossa ja anna sen virrata lävitsesi. Elämänvoima ja intohimo kasvavat elämässäsi. Puhu sydämestäsi.

Vierailija
459/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjautuvatko välit kaivattuni kanssa?

Hieman vaikea tulkita, kun en ymmärrä, mikä väleissä hiertää. Alku oli kaunis ja olette erittäin samanlaisia. Kaikki näyttää hyvältä. Olitko tai oliko hän liian kontrolloiva? Keskittyikö hän tai sinä liikaa materiaalisiin asioihin? Olettekohan jotenkin ylireagoineet?

Iso muutos on tulossa. Jos oikein tulkitsen, saatte uuden alun, tai paremminkin mahdollisuuden uuteen alkuun. Mutta ilmeisesti se ei miellytä kaikkia. Jotkut yrittävät tiputtaa sinut asemastasi, mutta olet ansainnut sen.

Vierailija
460/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko edellinen mieheni elämäni Oikea rakkaus?

Sen sinä tiedät itse, oliko vai eikö. Vaikka olisikin, ei hänen tarvitse olla ainoa oikea rakkaus.

Kortit näyttävät viittaavan enemmän taloudellisiin ja perheasioihin. Ehkä perustitte perheen tai suunnittelitte sellaista. Saan kuitenkin käsityksen, että ehkä te ette olleet täysin yhteensopivia. Oliko mies hallitseva ja valtaa käyttävä? Oletko itse enemmän lempeä ja hoivaava?

Menetyksen jälkeen yritä nähdä uudet mahdollisuudet. Matkan varrella olet hieman kolhiintunut, mutta jätä se taaksesi ja suuntaa rohkeasti sinne minne itse haluat. Olet saavuttanut tai saavuttamassa suurta vahvuutta ja voimaa. Suuntaa huomiotasi muiden opastamiseen, koska olet pohjimmiltasi rakastava persoona. Käytä luovuuttasi ja tee yhteistyötä muiden kanssa.

Ketju on lukittu.