Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
461/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuningas ja hertta kasi eli kyllä se on tippuri.

Vierailija
462/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta ja minuun ihastuneesta henkilöstä koskaan pari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhimman pojan suhteen murhetta. Tapahtuuko käännös parempaan?

Nyt kannattaa levätä ja pitää pieni tauko asiasta. Sitten uusi alku ladatuin akuin ja puhtaalta pöydältä. Näkyy itsekkyyttä ja ahneutta tai vaihtoehtoisesti menettämisen pelkoa, riippuu kontekstista. Naiivia huolettomuutta. Kommunikoi ystävällisesti ja lempeästi, ja anna hänelle myös tilaa. Toivotaan parasta.

Vierailija
464/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suru kirjoitti:

Onko valoa... iloa näkyvissä. Toivoa ? 

Kaikkia näitä on aivan kirjaimellisesti näkyvissä. Olet turvassa ja sinua odottaa omanlaisesi polku. Iloitse pienistäkin asioista. Kaikki on hyvin. Onnea ja juhlaa näkyy rakkaudessa ja toivoa raha-asioissa. Surua ja yksinäisyyden tunnettakin näkyy kaikesta huolimatta, mutta kestät sen.

Vierailija
465/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisena haluaisin vilpittömästi tulla varoittamaan ihmisiä ennustajista, taikauskosta, noituudesta.

Moni ei ehkä tiedä että Raamattu kieltää jyrkästi kaiken tämän. Eli, jos uskot kristinuskon Jumalaan, älä osallistu tällaiseen.

Kaikkea hyvää!

T. Eri

Vierailija
466/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tulevaisuutta miehen kanssa jonka tapasin 2kk sitten

Vierailija
467/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää?

Vierailija
468/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymykseni uudestaan:

Onko minulla ja miehellä, jota en ole nähnyt yli 10 vuoteen vielä jotain kesken vai miksen unohda häntä? (Kukaan ei saa häntä pyyhkiytymään mielestäni)

Tämä on nyt tällä erää viimeinen vastaus. Pitää tehdä välillä muutakin ja rasittaa nuo trollaajat ym. Silloin joutuu tekemään enemmän turhaa työtä energian säilyttämiseksi. Laittakaa kuitenkin palautetta, kun näette omat viestinne. Käyn lukemassa niitä myöhemmin.

Aika on epäoleellista näissä asioissa.

Oletko tämän keskellä unohtanut itsesi? Tai unohditko hänen kanssaan? Tuliko ylpeys tielle? Näitä asioita sinun kannattaisi tutkia hiljaa itsessäsi. Jotain sinulla on jäänyt käsittelemättä ja yhtä hyvin saattaa olla sillä miehelläkin. Sinun pitää itse valaista tämä asia ja etsiä tie selvyyteen. Itsestään se ei ratkea. Tämä asia vaatii sinnikkyyttä. Jaksa vielä. Hyväksy itsesi kaikessa epätäydellisyydessä täydellisenä. Kysy kysymyksiä ja vastaa niihin. Mieti mitä itse, ihan oikeasti sinä itse, elämältä haluat. Puntaroi eri puolia, paljonko mikäkin painaa vaakakupissa. Sinulla on nyt vielä työstämistä itsessäsi.

Jollain tavalla tämä mies tai ajatus hänestä on tärkeä, tai on ainakin ollut aluksi. Oletko jäänyt kiinni siihen ajatukseen, vaikka se on jo tehtävänsä toimittanut? Pohdi asioita teidän kummankin kannalta.

Kun olet käynyt mainitut asiat läpi itseksesi, te kohtaatte kyllä. Se on oikein kaunis kohtaaminen, mutta ei siitä tässä vaiheessa sen enempää, koska sinulla on työtä tehtävänä sitä ennen. Se tapahtuu, kun sen aika on. Voit luottaa siihen. Tämä osa korteistasi on täysin selkeä, vaikka kaikki muu oli hieman sekavaa minullekin. Sekavuus on osa tätä prosessia ja sen läpi on vain mentävä. Luota

Vierailija
469/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ennustaja, raskaudunkohan ensi vuonna? 

Tää oli mun kysymys, ja ajattelin vähän tarkentaa <3 Näkyykö, olisiko mun parempi keskittyä koulutukseen vai yrittää jo saada lasta? Kannattaako luottaa itseeni ja tunteisiin vai yrittää jotenkin ajatella järjellä? Poden kovaa vauvakuumetta mutta koulut on tosiaan vielä kesken. Kumppani yrittää vähän toppuutella mutta haluaa kuitenkin joskus kanssani lapsia. Näkyykö korteissa mitään uuden alkuja tai hedelmällisyyteen viittaavaa tms? Kiitos!

Minäkin olen vielä kysymykseni kanssa linjoilla :)

Lapsen syntymä on asia, johon vaikuttavat monen sielun elämänpolut ja jälleen kerran vapaa tahto sekä monta muuttujaa. Ihan yleisellä elämänkokemuksella sanoisin, että tällaisissa asioissa täytyy kuunnella sitä kumppaniakin. Katson kuitenkin, mitä kortit näyttävät ja mitä sinulle suositellaan.

Nyt olen aika hämmentynyt. En ole varma, kuvaako tämä sitä, mitä kohti olet tällä hetkellä jo menossa vai sitä vaihtoehtoa, jos päädyt hankkimaan lapsen. En ole aivan varma, pitäisikö minun edes kertoa, mitä kortit näyttävät. Entä jos ne ovatkin väärässä? Hetkinen, kysyn tähän asiaan neuvoa korteilta.

No niin, nyt selvisi. Tämä on siis yksi mahdollinen tapahtumien kulku ja minua opastetaan kertomaan se sinulle lempeästi. Nyt seuraa disclaimer: Älä missään tapauksessa ota tätä luentaa liian vakavasti, vaan käytä omaa järkeäsi. Tiedät itse tilanteesi paremmin kuin mitkään kortit ikinä. Älä pilaa mitään hyvää uskomalla jonkun tuntemattoman kortteja netissä. Vaikka tilanne näyttäisi tältä nyt, toisena hetkenä ja jokaisen tehdyn päätöksen myötä kaikki voi mennä täysin eri tavalla.

Kortit siis todellakin näyttävät hedelmällisyyttä heti alkuun. Sitten raskautta ja ehkä sen aikana jotain mietteitä, ehkä huolia. Sitten näytetään sydänsuruja. Olen pahoillani tästä. Kuitenkin sitten taas hyvä uusi alku pienen käärön kanssa. Sitten suuri romahdus ja muutos. Hieman vaikea hahmottaa, mistä siinä on kyse. Ehkä taloudellisista asioista. Ahdistusta, suurta surua, ehkä on luovuttava kodista. Sen jälkeen tulee uutta toivoa ja lopulta avioliitto ja uusi koti, onnea.

Muista, että asiat voivat mennä monella tavalla. Tällainen tarina minulle kuitenkin näytetään, ja nyt täytyy sanoa, etten ole vielä koskaan nähnyt näin selkeää tarinankulkua suoraan korttien kuvissa. Toivottavasti kuitenkin polkusi on helpompi.

Katsotaan vielä ohjeistusta sinulle: Ahaa, sitä ei anneta. Saattaa olla, että sinun tulee käydä tämä polku itsenäisesti läpi ja jostain syystä kaikkea ei paljasteta. Jos päädyt tuolle polulle, niin muista vaikeuksien keskellä, että kaikella on tarkoitus ja näet sen sitten myöhemmin. Suuri ja lämmin halaus sinulle, mihin sitten päädytkin. Muista, että jokaisessa käänteessä olet vapaa valitsemaan.

Tämä on minusta ihan järisyttävän uskomatonta. Kiitos ihan hirveästi luennasta. Olen ollut kahdesti jo raskaana. Ensimmäinen raskaus oli iso yllätys ja päätyi pian keskenmenoon. Toinen raskaus alkoi kuparikierukan kanssa ja päätin keskeyttää sen. Valinta oli hirveän vaikea ja harmittaa edelleen, että jouduin siihen tilanteeseen. Itse yhdistäisin mietteet ja huolet tähän. Uskomatonta, että poimit juuri tuon korteista. Keskeytyksen jälkeen olen potenutkin kovaa vauvakuumetta ja pelännyt, että minulle ei tuota lahjaa enää suotaisi. Kaikkea muuta en ainakaan vielä osaa yhdistää oman elämäni tapahtumiin, mutta voikin olla, että ne ovat sitten tulevaisuudessa, tai sitten minun pitää vielä lukea uudestaan. Varmasti luenkin. Oli kuitenkin pakko kertoa heti, kuinka osuva luenta oli.

Kiitos vielä hirveästi luennasta. Minusta se näyttää loppujen lopuksi positiiviselta ja oli pysäyttävää lukea se. Kiitos

Vierailija
470/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Akkanen ,

Paranenko vielä vaikeasta sairaudestani? Mitä näet? Helpottaako?

Vierailija
471/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Akkanen ,

Todella toivoisin sinulta luentaa tähän🙏🙏

Vierailija
472/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kemian tunne erään kanssa molemminpuolista?

Vierailija
473/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Akkanen ,

Hei! En ole Akkanen, mutta uskovainen. Onpa ikävää kuulla että sairastat vaikeata sairautta. Voimia Sinulle. Toivon paranemista, ja kaikkea hyvää Sinulle!

Sopiiko että rukoilen puolestasi?

T. kristitty

Vierailija
474/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää?

Odottamalla ei tule kuin odotusta. Muutos vaatii tahtoa ja viisautta nykiä toistakin oikeaan suuntaan, mutta jatkatte nyhjötystä. Miehesi terveys kohenee.

Vierailija
475/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun kannattaisi suhtautua nykyiseen elämäntilanteeseeni? 

Vierailija
476/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutammeko uuteen asuntoon?

Vierailija
477/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä

Kiitos jos voit katsoa minulle.

Vaikuttaisi siltä, että paranee. Ainakin siihen on mahdollisuus. Voit myöhemmin auttaa myös muita, ainakin viisailla neuvoillasi. Tulee jokin uusi idea tai uusi alku. Pystyt tuntemaan todellista onnea, koska olet tuntenut myös surua ja menetystä. Toimi, vaikka se vaatiikin nyt paljon.

Kiitos kun katsoit minullekin! Viestisi antaa toivoa tilanteeseeni. Haluaisin todella auttaa sekä läheisiäni että tuntemattomia ja toivon, että se tulee mahdolliseksi. Surua ja menetyksiä on elämässäni todella ollut. En tiedä miten toimia, pelkään ettei kukaan palkkaa minua koska en ole ollut työelämässä aikoihin.

Ongelmasi on nyt tuo, että ajattelet noin. Sinun pitää päästä yli tuosta pelosta ja uskoa, että löydät oman polkusi.

Kiitos. Asia on kyllä varmaan juuri noin. Torjutuksi ja jopa ivatuksitulemisen pelko ovat minulle suuri este työnhaussa.

Vierailija
478/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä

Kiitos jos voit katsoa minulle.

Vaikuttaisi siltä, että paranee. Ainakin siihen on mahdollisuus. Voit myöhemmin auttaa myös muita, ainakin viisailla neuvoillasi. Tulee jokin uusi idea tai uusi alku. Pystyt tuntemaan todellista onnea, koska olet tuntenut myös surua ja menetystä. Toimi, vaikka se vaatiikin nyt paljon.

Kiitos kun katsoit minullekin! Viestisi antaa toivoa tilanteeseeni. Haluaisin todella auttaa sekä läheisiäni että tuntemattomia ja toivon, että se tulee mahdolliseksi. Surua ja menetyksiä on elämässäni todella ollut. En tiedä miten toimia, pelkään ettei kukaan palkkaa minua koska en ole ollut työelämässä aikoihin.

Ongelmasi on nyt tuo, että ajattelet noin. Sinun pitää päästä yli tuosta pelosta ja uskoa, että löydät oman polkusi.

Kiitos. Asia on kyllä varmaan juuri noin. Torjutuksi ja jopa ivatuksitulemisen pelko ovat minulle suuri este työnhaussa.

Se on inhottava tunne, mutta ajattele niin, että jos et saa paikkaa, sille on jokin syy juuri itsesi kannalta. Syy ei ole siinä, ettet kelpaisi. Torjunta tuntuu pahalta, vaikka hakijoita olisi 100, mutta muutaman kuukauden päästä saatat todeta, että onneksi et tullut valituksi. Saatat saada paremman paikan, joka olisi mennyt ohitse, jos olisit saanut sen edellisen, tai ilmenee jotain vikaa siinä työpaikassa. Palkkoja ei makseta (Helsingin kaupunki), pomo on kauhea tai koko henkilökunta lomautetaan kuukauden kuluttua. Ajattele niin, että sinua suojellaan vääriltä paikoilta. Ja on siellä 98 muutakin, jotka torjuttiin, koska vain yksi valittiin, ja hänetkin ehkä suhteilla.

Vierailija
479/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä todella kuluttavaa. Jotenkin hakusessa asiat töiden suhteen. Siihen asiaan apua, kiitos.

Vierailija
480/592 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Hei kaikki! Haluaisin kovasti katsoa teille kaikille kortteja, mutta olen ollut melko kiireinen ja väsyksissä. Silloin ei pysty oikein keskittymään, vaikka hetken aikaa ehtisikin. Viikonloppuna ehdin varmaan taas katsoa, mutta teidän kysymyksenne ovat jo hieman hukkuneet tuonne edellisille sivuille.

Voisitteko auttaa niin, että etsitte oman viestinne ja laitatte sen uudestaan lainattuna, mikäli se on vielä ajankohtainen. Myös ne, joille olen jo luvannut vastata. Voitte vielä myös muokata tai tarkentaa kysymystä, jos siltä tuntuu.

Koska kysymyksiä on tullut paljon, keskittyisin mieluummin niihin, joilla on suurin tarve, hätä tai epätoivo. Eli pyydän, että mahdolliset hupikysymykset jätettäisiin tällä kertaa väliin ja vain tärkeät kysymykset kysytään.

Vierailija

382/404 |

klo 22:06 | 25.11.2022

Minulla on ollut suurta surua ja lukuisia ongelmia nyt muutaman kuukauden aikana. Onko toivoa paremmasta näköpiirissä?

Aina on toivoa. Aina.

Katsoin ensin menneisyyttä. Siellä on ollut iloisia aikoja ja juhlaakin. Nopeaa etenemistä ja työtä, joka on tuottanut tulosta ja menestystä, ehkä hyvän aseman elämässä. Sitten lopussa näkyy tosiaan menetystä. Kortti kertoo kuitenkin, että kaikki ei ole mennyttä, vaan sinulla on joku, jonka kanssa olet yhdessä tässä.

Sitten tulevaan. Vielä tapahtuu jotain suurta myllerrystä ja tuhoa. Se voi olla sinun elämässäsi tai ympäröivässä maailmassa. Mutta kaikki on lopulta kiinni siitä, miten päätät suhtautua asiaan, koska nyt on tulossa myös mahdollisuus muutokseen ja uuteen alkuun. Näetkö hyvät puolet vai jäätkö kiinni menneeseen? Sitten onkin huikean hienoja kortteja. Et varmasti pysty tällä hetkellä kuvittelemaankaan. Tämä näyttää niin suurelta, että voisi liittyä maailman mittakaavan tilanteisiin. Romahduksen jälkeen koittaa uusi aika, jossa uutta rakennetaan yhteistyöllä. Se on välillä hidasta ja vaatii kärsivällisyyttä ja ehkä neuvoja joltain, mutta muuten edessä näkyy mielettömästi rakkautta, onnea, menestystä, runsautta, viisautta, johtajuutta ja tiedon välitystä tuleville sukupolville. Näkisin, että sinulla on merkittävä rooli ja entistä parempi asema tulevaisuudessa.

Otin vielä ohjeen tähän hetkeen: On aikoja, jolloin kyyneleet virtaavat ja tunteet vapautuvat. Surua, vihaa, iloa. Itke ne vapaaksi. Rentoudu ja päästä irti.

Voi kiitos tästä! Antoi toivoa paremmasta.

Ketju on lukittu.