Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne
Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)
No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?
Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?
Kommentit (309)
- kiinnostus naiseen nousee jos ei välitä näiden palstan miessurkimusten tyylisistä typeristä mielipiteistä vaan porskuttaa omaan tapaan miten haluaa
- Sellainen päivittäisissä tilanteissa hereillä oleminen. Työpaikalla esimerkiksi tervehtiminen, muiden huomioonottaminen, ja sellainen yleinen kunnioitus toisen ihmisen olemassaoloa kohtaan. Varmaan aika ilmeistä monelle, mutta ainakin omissa piireissäni monella naisella nämä asiat eivät ole kunnossa. Vaikeuksia tulee kun yrittää jutella tuollaisille naisille. Saavat he toki olla rauhassa miten haluavat, mutta tässä olikin kyse siitä miten omaan viehättävyyteen voisi vaikuttaa.
- käy töissä, elättää itsensä. Ja sillä tulotasolla enää tiettyyn pisteeseen asti ole enää niinkään väliä, kunhan pärjää omista normaaleista menoista. Minä sitten omista. Se on vaan paljon imartelevampaa kun nainen valitsee olla kanssa ilman mitään taka-ajatuksia rahasta, tai muusta pakosta. Toisaalta sellainen uraohjus jonka elämässä ei ole muita arvoja kuin ura ja raha vähentää kiinnostusta.
- Hygenia, enemmänkin sellaista että on puhdas iho, käy kampaamossa aika ajoin, ei haise... jne
- tupakoimattomuus ja alkoholin pieni rooli elämässä on myös plussaa, mutta tämä onkin vain mieltymykseni. Mitään humalaista naista en katso.
- olisi myös hyvä s on muu mielenkiinnon kohde/harrastus/intohimo kuin vain työ ja mies, koska ne voivat tauota elämästä ja ei jäisi ainakaan ihan täysin tyhjän päälle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkajaisiksi siten, ettei vaadi mieheltä työssäkäyntiä tai työhankua, tai sitten muita tienaamistapoja tai tarpeeksi isoa varallisuutta. Maksullisuus ja pinnallisuus on rumaa ja tekee ihmisestä vastenmielisen.
Mistä tuo työssäkäymätön mies saa rahaa elämiseensä? Johtuuko tuo työssäkäymättömyys mielenterveysongelmista vai ihan laiskuudesta? Tässä siis kyselijänä mies, joka on ainakin toistaiseksi työelämässä, olen ollut työttömänäkin ja en pitänyt siitä kituuttavasta elämäntasosta.
Hyvät olkinuket heti alkuun. Kaikkia ei ehkä vaan kiinnosta tuhlata aikaansa jonkun porvarin riistofirmassa paksuntamassa porvarin rahapussia. Lisäksi tahallinen työttömyys paljastaa mistä syistä sinkkunainen etsii miestä. Jos vaatii työtä ja tienaamista tai ainakin työnhakua, sehän paljastaa, että nainen juoksee lähinnä rahan perässä eikä ole kiinnostunut miehistä miehinä. Maksullisuus on hyvin vastenmielinen piirre ihmisessä ja tällä tavalla pystyy kätevästi määrittämään onko nainen maksullinen vai ei.
niinmetsävastaa kirjoitti:
Ulospäin suuntautunut ja avoin nainen saa taatusti treffi pyyntöjä mutta tässä tulee raja vastaan naisen Henk kohta miesmaun ja vaatimusten suhteen..Periaatteessa on paljon miehiä joita kiinnostaa ihan normi näköinen ja oloinen tytteli mutta naisilla itsellään on laajat vaatimukset joten tuskin hyödyttää lisätä iloisuutta tai avoimuutta jos ei mies kelpaa😂
Tämä on ihan miesten omaa kuvitelmaa naisen elämän ihanuudesta.
A - suomessa ei Tavisnainen saa yhtään mitään treffipyyntöjä, vaikka olisi kuinka iloinen ja avoin. Enkä tarkoita tällä rumaa tai lihavaa, vaan sellaista tavallisen, huomiota herättämättömän näköistä perusnättiä naista.
B - jos nainen saa treffipyyntöjä, on hän erittäin hyvännäköinen ja kaunis, sellainen 5% parhaimmistoon kuuluva.
Miehille vaan jälkimmäiset ovat "naisia", ja sitten ollaan katkeria kun "kaikille naisille" (eli niille superkauniille) sataa miehiä kuin taivaalta valittavaksi.
Uli-- Uli mies etsii unelmanaista, oikeastaan seksirobottia. Ei saisi käydä töissä, ei stressata mitään. Aina valmis seksiin. Hän itse vihaa " riistoporvareita ". Niin vanhanaikaista ja typerää juttua tulee häneltä. Taitaa olla lähellä 60 -kymppinen työtön äijä. Onkos se Kannelmäen seksinukkepaikka vielä olemassa. Siellä käyvät ne jotka eivät pidä naista edes ihmisenä. Kaikki nuket meni viikossa rikki, yhdeltä irtosi pää, toiselta molemmat jalat. Eipä ollut tarpeeksi fitness. Hassua että köyhä ja rahaton mies pelkää että joutuu elättämään naista tai jopa lasta. Ei järjen häivää. Kiertäkää kaukaa noi miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ulospäin suuntautunut ja avoin nainen saa taatusti treffi pyyntöjä mutta tässä tulee raja vastaan naisen Henk kohta miesmaun ja vaatimusten suhteen..Periaatteessa on paljon miehiä joita kiinnostaa ihan normi näköinen ja oloinen tytteli mutta naisilla itsellään on laajat vaatimukset joten tuskin hyödyttää lisätä iloisuutta tai avoimuutta jos ei mies kelpaa😂
A - suomessa ei Tavisnainen saa yhtään mitään treffipyyntöjä, vaikka olisi kuinka iloinen ja avoin. Enkä tarkoita tällä rumaa tai lihavaa, vaan sellaista tavallisen, huomiota herättämättömän näköistä perusnättiä naista.
B - jos nainen saa treffipyyntöjä, on hän erittäin hyvännäköinen ja kaunis, sellainen 5% parhaimmistoon kuuluva.
Miehille vaan jälkimmäiset ovat "naisia", ja sitten ollaan katkeria kun "kaikille naisille" (eli niille superkauniille) sataa miehiä kuin taivaalta valittavaksi.
Siksi koska Suomi on tasa-arvoinen maa eikä täällä ole samaa pokauskulttuuria kuin etelä-euroopassa. Ei ole automaatio että miehet hoitavat lähestymisen naisen odotellessa passiivisena. Plussapuolena on ne tasa-arvon hyvät puolet.
ps. Tarkoittaako tavisnainen muuten tässäkin lievää ylipainoa?
ps2. tarkoittaako "mies" miestä vai komeaa ja kiinnostavaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Jos alat superlaadukasta suomiurosta miellyttää niin sille ei tule loppua. Sellaista ihmeotusta ei ole keksittykään mikä näille kelpaisi.
Mä olen kyllä ihan omana itsenäni miellyttänyt superlaadukasta suomiurosta :)
Löytyy ylipainoa, en todellakaan ole aina viimeisen päälle laitettu jne. Hän pitää minussa älykkyydestäni ja huumorintajustani :) ja ehkä inasen myös ulkonäöstäni :D
Vierailija kirjoitti:
Uli-- Uli mies etsii unelmanaista, oikeastaan seksirobottia. Ei saisi käydä töissä, ei stressata mitään. Aina valmis seksiin. Hän itse vihaa " riistoporvareita ". Niin vanhanaikaista ja typerää juttua tulee häneltä. Taitaa olla lähellä 60 -kymppinen työtön äijä. Onkos se Kannelmäen seksinukkepaikka vielä olemassa. Siellä käyvät ne jotka eivät pidä naista edes ihmisenä. Kaikki nuket meni viikossa rikki, yhdeltä irtosi pää, toiselta molemmat jalat. Eipä ollut tarpeeksi fitness. Hassua että köyhä ja rahaton mies pelkää että joutuu elättämään naista tai jopa lasta. Ei järjen häivää. Kiertäkää kaukaa noi miehet.
Mistä muuten johtuu että vain miehelle köyhyys on pilkan arvoinen aihe?
Naiset ovat keskimäärin miehiä köyhempiä ja pienituloisempia, kuitenkaan en näe av-mammoja kirjoittamassa siitä millaisia luusereita naiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alat superlaadukasta suomiurosta miellyttää niin sille ei tule loppua. Sellaista ihmeotusta ei ole keksittykään mikä näille kelpaisi.
Löytyy ylipainoa, en todellakaan ole aina viimeisen päälle laitettu jne. Hän pitää minussa älykkyydestäni ja huumorintajustani :) ja ehkä inasen myös ulkonäöstäni :D
Mulla on myös todella laadukas mies ollut jo lähes 20 vuotta ja edelleen suhde kukoistaa ja koko perhe-elämä. Mulla on vähän ylipainoa, olen tavallisen pituinen, rintava ja persevä. Kauniit kasvot toki. Tämän lisäksi saan muiltakin miehiltä paljon huomiota, vaikka ei se mikään tavoitteeni ole näin ihan itsenäisesti ajattelevana ja ehkä ihan älykkäänäkin naisena. Toisaalta oksettaa kaikki laadukas mies/laadukas nainen jaottelut. Aika paljon kun saadaan jo syntymässä eikä sen perusteella pidä kenenkään tuntea alemmuutta tai ylemmyyttä. Minulla ja puolisolla ei onneksi ole tai koskaan ollut mitään lapsellisia kriteereitä.
Ei laadukkaat miehet tai naiset mahdottomia vaadi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös todella laadukas mies ollut jo lähes 20 vuotta ja edelleen suhde kukoistaa ja koko perhe-elämä. Mulla on vähän ylipainoa, olen tavallisen pituinen, rintava ja persevä. Kauniit kasvot toki. Tämän lisäksi saan muiltakin miehiltä paljon huomiota, vaikka ei se mikään tavoitteeni ole näin ihan itsenäisesti ajattelevana ja ehkä ihan älykkäänäkin naisena. Toisaalta oksettaa kaikki laadukas mies/laadukas nainen jaottelut. Aika paljon kun saadaan jo syntymässä eikä sen perusteella pidä kenenkään tuntea alemmuutta tai ylemmyyttä. Minulla ja puolisolla ei onneksi ole tai koskaan ollut mitään lapsellisia kriteereitä.
Onnea sinulle. Mutta älä höpötä ettei ole mitään kriteereitä. Kaikilla on. Lisäksi et voi vastata miehesi puolesta vai oletko niitä jotka puhuvat me-muodossa:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju kun miesten vaatimat täysin normaalit asiat kuten korkeakoulutus ja normaali paino saa aikaan alapeukkuja :D
Siinä korkeakouluviestissä oli myös rämemajava. En paljoa arvosta ihmistä, joka asettaa kumppaninsa häpykarvoitukselle vaatimuksia... Niin tekevät mieleltään 13-vuotiaan tasolle jääneet.
Tuskinpa tuollainen kuvauksen mukainen nainen välittää sen enempää itse raiskaripartaisista miehistä.
Oma vaimoni täyttää muuten listasta jokaisen kohdan. Jos on varaa valita niin miksi tyytyä vähempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että vain miehelle köyhyys on pilkan arvoinen aihe?
Naiset ovat keskimäärin miehiä köyhempiä ja pienituloisempia, kuitenkaan en näe av-mammoja kirjoittamassa siitä millaisia luusereita naiset ovat?
Oletko lukenut naisilta samanlaisia vaatimuksia mitä tuntuu tulevan palstan Lompakko-Lasselta? Hänhän haluaa ilmaisen kotiorjan joka ei kustanna juuri mitään. Auta armias mikäli Kela jättää siltä kuulta maksamasta jommalle kummalle tukia niin johan on piru irti.
Ei laadukkaat miehet tai naiset mahdottomia vaadi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti on melkoista soopaa.
Kirjoitat kuinka sinulla on laadukas mies, ja kuinka itselläsi on kauniit kasvot toki. Mutta sitten kuinka laadukkuuden arviointi on ällöä ja mitään kriteerejä ei muka ollut.
Miksipä et myöntäisi rehellisesti että rankkasit oman markkina-arvosi ja tavoittelit mahdollisimman komeaa/menestyvää miestä. Nyt olet tyytyväinen kun sellaisen sait.
Vierailija kirjoitti:
Perushavainto on oikea, mutta mainitsemasi 5 % väärä. Pikemminkin 50 % eli joka toinen nainen saa huomiota osakseen. Miehille tuo 5 % voisi päteäkin.
Otetaan esimerkiksi 10 hlö porukka, joka lähtee baariin. Puolet miehiä ja puolet naisia (5+5). Tyypillinen tapahtumien kulku:
- yksi mies lähtee kahden vetävävimmän naisen ja kanssa hotellihuoneeseen ja vaihtaa kahde kanssa numeroita
- yksi mies vaihtaa koko illan piiritettyään numeroita yhden naisen kanssa
- kolme muuta miestä päätyvät tuijottamaan seiniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Suomi on tasa-arvoinen maa eikä täällä ole samaa pokauskulttuuria kuin etelä-euroopassa. Ei ole automaatio että miehet hoitavat lähestymisen naisen odotellessa passiivisena. Plussapuolena on ne tasa-arvon hyvät puolet.
ps. Tarkoittaako tavisnainen muuten tässäkin lievää ylipainoa?
ps2. tarkoittaako "mies" miestä vai komeaa ja kiinnostavaa miestä?
Niin, miksi sitten väitätte että naisille satelee treffipyyntöjä, kun näin ei todellakaan suomessa tapahdu kuin poikkeustilanteessa (= erittäin kaunis nainen)?
Alkuperäinen väite oli että riittää kun on avoin ja ulospäin suuntautunut. Ei ollut mitään painovaatimuksia.
Kyllä, koskee ihan kaikkia miehiä. Ei tavallisia naisia tulla treffeille pyytämään kenenkään taholta, oli kuinka avoin ja ulospäin suuntautunut tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju kun miesten vaatimat täysin normaalit asiat kuten korkeakoulutus ja normaali paino saa aikaan alapeukkuja :D
Siinä korkeakouluviestissä oli myös rämemajava. En paljoa arvosta ihmistä, joka asettaa kumppaninsa häpykarvoitukselle vaatimuksia... Niin tekevät mieleltään 13-vuotiaan tasolle jääneet.
Siinä korkeakouluviestissä oli myös klanipää. En paljoa arvosta ihmistä, joka asettaa kumppaninsa pääkarvoitukselle vaatimuksia... Niin tekevät mieleltään 13-vuotiaan tasolle jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perushavainto on oikea, mutta mainitsemasi 5 % väärä. Pikemminkin 50 % eli joka toinen nainen saa huomiota osakseen. Miehille tuo 5 % voisi päteäkin.
Otetaan esimerkiksi 10 hlö porukka, joka lähtee baariin. Puolet miehiä ja puolet naisia (5+5). Tyypillinen tapahtumien kulku:
- yksi mies lähtee kahden vetävävimmän naisen ja kanssa hotellihuoneeseen ja vaihtaa kahde kanssa numeroita
- yksi mies vaihtaa koko illan piiritettyään numeroita yhden naisen kanssa
- kolme muuta miestä päätyvät tuijottamaan seiniä
Eli neljä naista sai sen pukin jolle kelpaa mikä tahansa... Tämänkö lasket "treffipyynöiksi joista nainen voi valkata parhaat päältä"?
Sun esimerkissähän tasan yksi nainen sai jotenkuten "toivottavaa" huomiota yhdeltä mieheltä, eli yksi mies ja yksi nainen ehkä päätyvät treffeille. Ei ollut tälläkään naisella jonoa kosijoita joista valita.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen:
- hyvä koulutus: mitä korkeampi, sen parempi. Joku lääketieteen, kauppatieteen, tekniikan tai oikeustieteen tohtori olisi ihan 5/5
- hyvä ammatti, pitää pystyä elättämään itsensä siten, että voi lähteä joskus ulos syömään tai lomalle
- reipas liikunta väh. 2x viikossa, mieluiten 3-4x. Esim. kuntosali, uinti, hiihto jne.
- kulttuuriharrastukset ja musiikin soittaminen plussaa
- suoraselkäinen eikö puhu toisista pahaa, ottaa muut huomioon
- hyvät tavat ja tuntee perusetiketin
- itsestään huolen pitäminen, terveellinen ruokavalio
- avoin seksin suhteen, alakerrassa ei odota rämemajava
Heti alapeukkuja, kun joku odottaa naiselta muutakin kuin töröllä olevia tissejä. Sitten seuraavassa ketjussa valitetaan, kuinka miehet katsovat vain ulkonäköä ;) Kognitiivinen dissonanssi voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin vanhanaikaista ja typerää juttua tulee häneltä.
Jos tälle linjalle lähdetään, niin työssäkäynti nykyisessä systeemissä on huomattavasti vanhanaikaisempaa ja juntimpaa kuin missään vaihtoehtoisessa systeemissä. Ei kuulu modernin ja nykypäivässä elävän ihmisen päiväohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.
Niin ja mistä ajattelitte sen seksikumppaneiden ja yhden yön juttujen määrän havaita?
Miehet usein kuvittelevat minulla olevan tosi viriili seksielämä ja hirveesti jotain panoja, vaikka ei ole.