Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne
Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)
No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?
Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.
Ok, kuulostaa helpolta toteuttaa.
Ei minun ihastukseni ainakaan tarvitse tehdä yhtään mitään. Sitä joko on tai ei. Seksijutuissa sillä on enemmän merkitystä, että mitä voi tehdä. Tissit paremmin esille, mielellään "peittävällä" paidalla, tulee konservatiivisen seksikästä. Sitten hametta jne. Korkeat korot ja fiksusti meikkiä, niin että vaikuttaa kuin ei olisi meikattu, mutta on.
Jos alat superlaadukasta suomiurosta miellyttää niin sille ei tule loppua. Sellaista ihmeotusta ei ole keksittykään mikä näille kelpaisi.
User kirjoitti:
Ei minun ihastukseni ainakaan tarvitse tehdä yhtään mitään. Sitä joko on tai ei. Seksijutuissa sillä on enemmän merkitystä, että mitä voi tehdä. Tissit paremmin esille, mielellään "peittävällä" paidalla, tulee konservatiivisen seksikästä. Sitten hametta jne. Korkeat korot ja fiksusti meikkiä, niin että vaikuttaa kuin ei olisi meikattu, mutta on.
Kiitos, tämä oli hyvä! Otan onkeeni.
Makuasioita. Itse pidän mahdollisimman luonnollisen näköisistä naisista. Mutta esim. letit hiuksissa ovat naisellisen kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.
ookoo. Miten tämä viestitetään esim. baarissa (tai missä vaan) sille vastapuolelle, että nyt olis tässä vähällä käytöllä ollut nainen. Pitääkö askarrella joku kyltti, jossa on tilastot mainitsemistasi asioista? Tyyliin 'seksikumppanit 3, yhden yön jutu 0, tatuoinnit 0'.
Vierailija kirjoitti:
Etkä saanut tilatuksi timmiä silikoni naista? Harmi! Koita alkaa hiljalleen säästämään siihen niin voitte sitten yhdessä haukkua meitä kamalia suomalaisnaisia :)
Hymy. Ystävällisyys, hymy, silmiin katsominen, iloisuus, hyvä itsetunto, normaali puheliaisuus ja se, että kuuntelee mitä mies puhuu.
Miksi haluat alistua leikkikaluksi ja aivottomaksi marionettenukeksi? Haukut ja hypit yhdellä jalalla mikäli mies niin haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ulin uusin.
Ulin haaveena olisi voittaa lotossa ja päästä matkaamaan Aasian neitsyt saarelle josta voisi saada voitelurahaa vasten itselleen 18-23v. neitokaisen. Siihen asti täytyy tyytyä av-mammojen haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttätyy ja elää kuten nainen. Ei turhia voimaantumisia.
Ja miten naisen tulisi sinun mielestäsi elää ja käyttäytyä? Ensin navetalle ja sitten halkoja hakkaamaan kuten ennen vanhaan?
Luonne ratkaisee pitkässä parisuhteessa. Sitä lienee vaikea kehittää positiiviseen suuntaan.
Aloittaja vaikttaa teksinsä perusteella mukavaluonteiselta, joten ei tarvitse mitään parantaa/kohentaa tms.
Pukeutuu seksikkäästi lyhyisiin mekkoihin tai minihameeseen ja yleensäkin tuo naiselliset muodot estoitta esille! Näitä naisia arvostan suuresti! P.s. farkut on todella turn off!
Ehkä se exä puristelee nyt tiukkaa pepaa ja saa mahtavia orkkuja.
-sou?? :D mä sen jätin, ei menny toisin päin... :DD pointti oli siinä että ei kaikille se että rasvaprosentti on joku 1 tai miehen kroppa eli kivikova, oo mikää turn on vaa päi vastoin.. :D tiukka kuulostaa ihan mieheltä, esim. just toi exä oli sitä mieltä et nainen on pehmee, mies kova.
Kaikki näistä ei ole vaatimuksia, mutta nämä jutut koen naisessa miellyttäviksi
-rento, mukava ja hauska, ei stressaa turhia
-ei käy töissä ja pitää rahaa muutenkin toisarvoisena asiana
-vastustaa kokoomusta, keskustaa ja persuja
-ateisti ja uskontokriittinen
-ei ole absolutisti ja tykkää ottaa kuppia (ehkä jotain muutakin) silloin tällöin
-aina halukas panemaan
Vierailija kirjoitti:
Luonne ratkaisee pitkässä parisuhteessa. Sitä lienee vaikea kehittää positiiviseen suuntaan.
Aloittaja vaikttaa teksinsä perusteella mukavaluonteiselta, joten ei tarvitse mitään parantaa/kohentaa tms.
Kiitos, uskoisin näin olevan. En minä täällä ryppyotsaisesti ala mitään vaatimuslistoja vaatia, mutta kiva tietää jos saisi vinkkejä.
Omana itsenäni toki olen ja elän. Mutta esim irtoseksin harrastamattomuus on helppo toteuttaa kun harrastan seksiä vain parisuhteessa tai sitä kohti mentäessä ja vasta kun tunteita on jo pelissä.
Seksissä teen juttuja oman mielihyvän ja toisen mielihyvän takia, toki minullakin on asioita joihin en suostu kuten toisen satuttaminen.
Ketju täyttyi ikävästi mutta palstalle tyypillisesti tuosta iänikuisesta sukupuolisodasta, mutta vastataan nyt silti.
Aloituksessa mainituista asioista minulle tärkein juttu on iloisuus ja rentous. Sellainen, jonka kanssa on mukava olla. Tämän uskoisin olevan useimpien mielestä hyvä asia. Lisäksi minusta olisi hyvä, jos on sivistynyt ja seuraa maailman tapahtumia, koska keskustelen mielelläni politiikasta, filosofiasta ja tieteestä. Jos nämä asiat ovat kunnossa, niin lisäksi minulle on tärkeää, että seksuaaliset mieltymykset osuvat sen verran yksiin, että molemmat voivat nauttia täysipainoisesti seksistä eikä kumpikaan tunne jäävänsä mitään vaille. Näiden lisäksi ei juuri muita toiveita tule mieleen.