Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne
Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)
No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?
Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?
Kommentit (309)
kun sitä rääkyy korttelissa, kauppakeskuksessa, asuinalueella miehen perässä, hanki kuonokoppa.
toinen vaihtoehto että selittelet sitä oikeudessa.
Oksettava ketju. Miksi nykypäivänä kukaan nainen enää haluaisi miellyttää miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan järjetöntä, että +30v naiselta vaaditaan timmiä kroppaa ja tavallinen normaalipainoinen ei käy. Itse useamman lapsen synnyttäneenä ja siten usean suuren painonmuutoksen kokeneena sanoisin, että tässä iässä vain alkaa olemaan aivan älytöntä tehdä niin paljon töitä, että saisi vartalosta miehiä miellyttävän. Usein perustellaan, että "jos vain naiset vähän viitsisivät käydä salilla niin heidän markkina-arvonsa kohoaisi heti". Totuus on, että siellä joutuu käymään vähintään pari vuotta aktiivisesti ja tiputtamaan painon todella alas ennen kuin kukaan ulkopuolinen pystyy näkemään, että lihaksia löytyy jonkin verran. Ja kaikki sen takia, että nykymiehille on tärkeää kiinteä vartalo...
Ja uutisena kaikille miehille, että suurin osa saleilla käyvistä naisista on ihan tavallisia naisia, joilla allit roikkuu, vaikka miten riuhtoisi ylätaljassa. Toisaalta taas timmikään kroppa ei välttämättä ole naisellinen, sillä siihen vaikuttaa niin paljon ruumiinrakenne ja geenit.
Keskittykää mieluummin hymyyn, iloisuuteen ja sisäiseen kauneuteen, kun kuitenkaan mikään ei takaa, että pitkässä parisuhteessa se timmi nainen pysyisi ikuisesti timminä.
Näin naisena en voi käsittää, miten nainen, joka raskaana syö normaalisti ja synnyttää lapsen, ja joka senkin jälkeen on yhä hengissä: pikkulapsiaika on koko ajan tekemistä, tulee liikuttua ja imetyskin vie näppärästi energiaa. Miten ihmeessä se painonpudotus on noin vaikeaa? Ihmisen ei tarvitse syödä usein. Aineenvaihdunta ei hidastu vaikka olisit 24h tuntia syömättä. Aineenvaihduntasi hidastuu ja syke laskee vaarallisen alas kun olet anorektinen, mutta tosiaan normaalin BMI-haarukka on usein noin 20kg. 170cm ihminen voi painaa normaalipainoisena n 50-70kg, ja monet ns tavalliset tulliaiset painavat enemmän. Monet ystäväni ovat noin 170cm ja he ovat laihduttamisen aloittaessa painaneet tyyliin 80-90kg, mikä on selkeää lihavuutta. Tietysti miehille ihan sama. Eksälleni joka oli 182cm oli 84kg mielestäni jo vähän liikaa. Kysyin häneltä mitä painat, niin luuli painavansa 80kg, mutta +4kg näkyy jossain. Mielensä pahoitus siitä syntyi. Jos mä painaisin yli 60kg niin automaattisesti alkaisin laihduttaa, koska 170cm nainen yksinkertaisesti näyttää parhaalta ja muodokkaalta alle 60kg.
Useimpien miesten miellyttämiseen riittää, että ulkonäkö on (luonnostaan) hyvä. Sitähän miehet tuntuvat vaativan, ihan riippumatta siitä miltä itse näyttävät :D
Kroppa voi olla kuosissa vaikka olis lapsia (mulla 3). Se tietty vaatii työtä ja itsekuria, harvalle se tulee itsestään. Itse oon aina liikkunut ja raskauksista ei jäänyt kiloja, absit näkyy ja kroppa on hyvässä kuosissa.
N44
Lukioikäisenä monet varoittelivat, että kyllä se paino nousee iän myötä. Eikä nouse. 2-3 ateriaa per päivä. Geneettiset erot eivät ole niin suuria mitä luullaan. Vilkaus entisaikojen valokuviin tästä hyvä esimerkki. Mikroevoluutiota ei myöskään näin nopeasti tapahdu. Metaboliaa ajatellen laihduttaminen ja lihaksen kasvatus SAMAAN aikaan ei ole mahdollista, koska elimistö ei toimi niin.Jos ette usko, voitte mennä tutkimaan biokemian saloja, tämä ei ole mikään mun "henk koht mielipide". Alhainen rasvaprosentti tuo vain ne lihakset näkyviin, joten laihduttakaa ensin perus liikunnalla ja syömisellä, ja jättäkää ne herat kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan järjetöntä, että +30v naiselta vaaditaan timmiä kroppaa ja tavallinen normaalipainoinen ei käy. Itse useamman lapsen synnyttäneenä ja siten usean suuren painonmuutoksen kokeneena sanoisin, että tässä iässä vain alkaa olemaan aivan älytöntä tehdä niin paljon töitä, että saisi vartalosta miehiä miellyttävän. Usein perustellaan, että "jos vain naiset vähän viitsisivät käydä salilla niin heidän markkina-arvonsa kohoaisi heti". Totuus on, että siellä joutuu käymään vähintään pari vuotta aktiivisesti ja tiputtamaan painon todella alas ennen kuin kukaan ulkopuolinen pystyy näkemään, että lihaksia löytyy jonkin verran. Ja kaikki sen takia, että nykymiehille on tärkeää kiinteä vartalo...
Ja uutisena kaikille miehille, että suurin osa saleilla käyvistä naisista on ihan tavallisia naisia, joilla allit roikkuu, vaikka miten riuhtoisi ylätaljassa. Toisaalta taas timmikään kroppa ei välttämättä ole naisellinen, sillä siihen vaikuttaa niin paljon ruumiinrakenne ja geenit.
Keskittykää mieluummin hymyyn, iloisuuteen ja sisäiseen kauneuteen, kun kuitenkaan mikään ei takaa, että pitkässä parisuhteessa se timmi nainen pysyisi ikuisesti timminä.
Ja entä sitten?
Luuletko että ne asiat joita miehiltä toivotaan, tulevat helpolla?
Nyrkkisääntönä jokainen asia joka nostaa miehen suosiota, vaatii työtä ja jonkinlaista riskinottoa. pl. genetiikka, jolle et voi mitään.
ps. palataan asiaan sitten kun naisia kiinnostaa vain hymy, iloisuus ja sisäinen komeus. Ei siis esimerkiksi pituus, raamikkuus, komeat kasvot, ammatti, tulotaso, kunnianhimo edetä uralla ja aktiivisuus soidinmenoissa.
Nimenomaan. Huvittaa tosiaan nämä ylevät puheet jostain "sisäisestä kauneudesta", kun ne tulevat samoilta pinnallisilta ahnehtijoilta, joiden (pakko)vaatimusten ytimessä on se, että mies käy töissä, tienaa tarpeeksi tai ainakin yrittää hakea töitä ja on myös halukas panostamaan "suhteeseen" (=naiseen) tarpeeksi isoilla rahasummilla. Jos maksaminen näille "sisäinen kauneuden" korostajille ei kiinnosta, niin eipä se mies kelpaa niille.
Vierailija kirjoitti:
Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.
Mikään näistä ei mulla toteudu. Olen silti parisuhteessa hyvän ja ihanan ikäiseni miehen kanssa.
T. N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaikken saisi... koen, että miehet on keskimäärin erittäin kiinnostuneita musta. Näytän tanssijamaiselta (erittäin monet luulee mua ballerinaks tai entiseksi)pituutta 174cm painoa 57cm. Ristiverinen, hiukset luonnolliset noin olkapäille. Epätyypillisempi akateeminen koulutusala, osaan puhua tikusta asiaa-> ihmiset tai miehet herkästi luulee, että niillä on hyvä yhteys mun kanssa. Todellisuudessa oon hyvä ihmisten kanssa. Vain hyvin harvat tapaamani miehet osaa keskustella syvällisesti. Mitä mulla ei ole? Tatuointeja, outoja lävistyksiä, louis vuittonin laukkuja, latteita muotijuttuja, ei ankkahuulia, eikä sellasta hihittelyä. Mitä muuta mulla on? Kävelen ryhdikkäästi ja olen suora luonteeltani sekä omaan todella sarkastisen huumorin. terkuin nainen
PS. En käy kuntosalilla enkä harrasta fitnessiä. Ruokavalioon kuuluu myös liha (enkä muuten karppaa!)
Ps. Sulta ei kysytty
PPS. Kyllä sekasyöjä mies (miehet yleisesti vähemmän nirsoja kuin naiset) varmasti mieluummin sekasyyöjän ottaa. jos menee perus vetävän pk-seutulaisen pukumiehen kaa ulos niin yllätät hänet iloisesti, jos syöt esim tartaria. JUST SAYING
Mitä jos et sanoisi varmaksi sellaisia asioita, joita et voi tietää?
Terveisin sekasyöjä pukumies (tosin ei pk-seudulta), jolle on aivan sama, mikä on puolisoehdokkaan ruokavalio.
Pk-seutu on tässä ratkaisevaa... :D En tiedä, mihin vegaanirafloihin viet daamisi, mutta parasta ruokaa saa kyllä varmimmin sekasyöjä oli kyseessä sitten Mäkki tai Gaijin. Sekasyöjähän voi tietty myös syödä kasvisruokaa. Mut käsi sydämellä moules frites, tartar, entrecote, boullaisbaisse, carbonara, etanat.... onhan ne nyt ihan parasta ravintolaruokaa... MYÖS treffeillä! Itse kyllä ihmettelisin, jos mies sitten kaipailisi tuollaiselta bistrolistalta jotain vegeruokaa, olisi todellinen show stopper
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ketju. Miksi nykypäivänä kukaan nainen enää haluaisi miellyttää miehiä?
Tämä. Jos joku miellyttää jotakin niin sitten miellyttää. Kummallinen ajatus, että pitäisi olla jotain mitä ei ole vain miellyttääkseen jotain randomia tyyppiä. Olipa kyseessä mies tai nainen. Jokainen saa kiinnostua kenestä haluaa tai olla kiinnostunutta.
Se on kummallinen ilmiö että mitä vanhemmaksi tulen sitä nirsommaksi tulen naisten suhteen. Joskus olen kuullut, että siinä käy päinvastoin. Nuorenpana katselin naisia eri silmällä kuin nykyään, kai se on sitä kokemusta ja kasvanutta viisautta. Vältän laittamasta naisia samaan nippuun sillä yksilöllisiä eroja heissä on todella paljon ja mielipiteeni naisista perustuu vain omaan mielikuvaani ja kokemuksiin heistä. Se on tietysti meillä kaikilla melko kapea. Tällä hetkellä en tunne yhtään naista jonka kelpuuttaisin parisuhteeseen (Sänkyseuraksi kelpaisi aika monikin) ja se ei johdu siitä, että heissä olisi jotain vikaa, voi olla jopa päinvastoin mutta näin se asia silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa voi olla kuosissa vaikka olis lapsia (mulla 3). Se tietty vaatii työtä ja itsekuria, harvalle se tulee itsestään. Itse oon aina liikkunut ja raskauksista ei jäänyt kiloja, absit näkyy ja kroppa on hyvässä kuosissa.
N44
Totta kyllähän näitä pystyyn kuivaneita vanhoja naisia on todella paljon.
Kuka on sanonut että olen kuiva? ;)
Käyn salilla, cross trainingissä ja nyrkkeilyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos joku miellyttää jotakin niin sitten miellyttää. Kummallinen ajatus, että pitäisi olla jotain mitä ei ole vain miellyttääkseen jotain randomia tyyppiä. Olipa kyseessä mies tai nainen. Jokainen saa kiinnostua kenestä haluaa tai olla kiinnostunutta.
Vanhat piiat yhtykää. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena en voi käsittää, miten nainen, joka raskaana syö normaalisti ja synnyttää lapsen, ja joka senkin jälkeen on yhä hengissä: pikkulapsiaika on koko ajan tekemistä, tulee liikuttua ja imetyskin vie näppärästi energiaa. Miten ihmeessä se painonpudotus on noin vaikeaa? Ihmisen ei tarvitse syödä usein. Aineenvaihdunta ei hidastu vaikka olisit 24h tuntia syömättä. Aineenvaihduntasi hidastuu ja syke laskee vaarallisen alas kun olet anorektinen, mutta tosiaan normaalin BMI-haarukka on usein noin 20kg. 170cm ihminen voi painaa normaalipainoisena n 50-70kg, ja monet ns tavalliset tulliaiset painavat enemmän. Monet ystäväni ovat noin 170cm ja he ovat laihduttamisen aloittaessa painaneet tyyliin 80-90kg, mikä on selkeää lihavuutta. Tietysti miehille ihan sama. Eksälleni joka oli 182cm oli 84kg mielestäni jo vähän liikaa. Kysyin häneltä mitä painat, niin luuli painavansa 80kg, mutta +4kg näkyy jossain. Mielensä pahoitus siitä syntyi. Jos mä painaisin yli 60kg niin automaattisesti alkaisin laihduttaa, koska 170cm nainen yksinkertaisesti näyttää parhaalta ja muodokkaalta alle 60kg.
Sinä voit näyttää muodokkaalta, mutta minulta häviävät rinnat jos laihdun alle 62 kg ja olen 162 cm. Tämäkin siis normaalipaino. Mieluummin tissit ja vähän liikaa alaosastossa kuin huippupylly ja rinnaton päärynä. Nyt on kyllä muutama liikakilo. Lisäksi olen jo sen ikäinen että naama roikkuu tietyn lukeman alle mennessä ja naama on vaikuttanut miellyttävän monia. Ihmisten ruumiinrakenne ja arvostukset vaihtelevan. Jos joku arvostaa huippuunsa treenattua vartaloa niin saa sen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin, että raskauskilot jäivät? Puhuin painonvaihtelusta. Minulle tuli joka raskaudessa +20kg, jotka sitten kyllä lähtivät nopeasti. Se painonvaihtelu kuitenkin teki sen, että iho venyi, allit roikkuvat jonkin verran ja esimerkiksi takareisiin on tullut vararengas, joka ei lähde vaikka miten laihduttaisin tai kyykkäisin. Olen 162/55 ja muutaman vuoden käynyt aktiivisesti salilla. Vaatteet päällä minulla on varmasti paljon keskimääräistä parempi vartalo, mutta ilman vaatteita nyt ei enää ole paluuta siihen 20-vuotiaan vartaloon, joka minulla silloin oli. Minusta tuskin näkee, että käyn salilla, enemminkin näytän liikunnalliselta, mutta se taas johtuu geeneistä.
Itse pyrin siihen, että asettaisin vastakkaiselle sukupuolelle realistisia toiveita. Eli en halua ihailla vartaloa, joka on äärettömän kovan työn ja jatkuvan tarkan syömisen takana, mitä ihan aidosti timmi kroppa kyllä vaatii. Ihailen vain ihan tavallisia miehiä ja naisia, jotka ovat normaalipainoisia, mutta jokaista ruokapalaa ei tarvitse vahtia. Tämä siksi, että on mielestäni viisasta ja fiksua olla asettamatta mitään ulkonäköpaineita kenellekään.
Misu Angelique kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat piiat yhtykää. 🤭
Mielestäni on vaan täysin turha kummankaan sukupuolen teeskennellä olevansa jotain mitä ei ole. Jos tekee muutoksia itsensä takia niin se on ok. Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää.
Sattumoisin itselläni on hyvä kumppani ja yhteen mentiin ,koska kumpikin miellyttää itseään ja toistaan ihan omana itsenään. Kokonaisuutena. Ikisinkut täällä ulisee vaatimuksiaan ja ketjusta käy ilmi, miksi he ikisinkuiksi jäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän seksikumppaneita. Ei yhden yön juttuja. Ei tatuointeja. Aika helppoa siis.
Tatuoinnit eivät haittaa minua. Mutta noista muista olen samaa mieltä, sillä en ole itsekään sellainen jolla olisi ollut kymmeniä-satoja seksikumppaneita ja en myöskään harrasta noita yhden yön juttuja. Vietän mieluiten aikaani sellaisen ihmisen kanssa, jolla on edes suurinpiirtein samanlaiset arvot kuin minullakin.
Mun vaimo, täydellinen pakkaus 🙂