Mies! Miten nainen voi vaikuttaa omaan viehättävyyteen silmissänne
Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)
No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä nainen voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli viehättävyyttä miesten silmissä? Toki miehet on yksilöitä naismaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?
Hoikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan miesten omaa kuvitelmaa naisen elämän ihanuudesta.
A - suomessa ei Tavisnainen saa yhtään mitään treffipyyntöjä, vaikka olisi kuinka iloinen ja avoin. Enkä tarkoita tällä rumaa tai lihavaa, vaan sellaista tavallisen, huomiota herättämättömän näköistä perusnättiä naista.
B - jos nainen saa treffipyyntöjä, on hän erittäin hyvännäköinen ja kaunis, sellainen 5% parhaimmistoon kuuluva.
Miehille vaan jälkimmäiset ovat "naisia", ja sitten ollaan katkeria kun "kaikille naisille" (eli niille superkauniille) sataa miehiä kuin taivaalta valittavaksi.
Olen ns. (perusnätti) tavisnainen ja on pyydetty treffeille vajaan vuoden sisään ainakin kolmesti. En ole mitenkään erityisen avoin tai iloinen, enemmänkin ujo. Enkä käy baarissa tai missään bileissä. Niin ja asun suomessa :)
Miten tällainen mielestäsi selittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli-- Uli mies etsii unelmanaista, oikeastaan seksirobottia. Ei saisi käydä töissä, ei stressata mitään. Aina valmis seksiin. Hän itse vihaa " riistoporvareita ". Niin vanhanaikaista ja typerää juttua tulee häneltä. Taitaa olla lähellä 60 -kymppinen työtön äijä. Onkos se Kannelmäen seksinukkepaikka vielä olemassa. Siellä käyvät ne jotka eivät pidä naista edes ihmisenä. Kaikki nuket meni viikossa rikki, yhdeltä irtosi pää, toiselta molemmat jalat. Eipä ollut tarpeeksi fitness. Hassua että köyhä ja rahaton mies pelkää että joutuu elättämään naista tai jopa lasta. Ei järjen häivää. Kiertäkää kaukaa noi miehet.
Mistä muuten johtuu että vain miehelle köyhyys on pilkan arvoinen aihe?
Naiset ovat keskimäärin miehiä köyhempiä ja pienituloisempia, kuitenkaan en näe av-mammoja kirjoittamassa siitä millaisia luusereita naiset ovat?
Oletko lukenut naisilta samanlaisia vaatimuksia mitä tuntuu tulevan palstan Lompakko-Lasselta? Hänhän haluaa ilmaisen kotiorjan joka ei kustanna juuri mitään. Auta armias mikäli Kela jättää siltä kuulta maksamasta jommalle kummalle tukia niin johan on piru irti.
Juu-u, lol.
Toinen ei vaadi naiselta käytänössä mitään, varsinkaan mitä tulee työhön ja rahaan, johon ei aseta minkäänlaisia vaatimuksia. Odottaa vain ettei toinenkaan aseta mitään vaatimuksia rahan ja työn suhteen.
Toinen taas vaatii ehdottomasti työtä, rahan tienaamista tai ainakin työnhakua ja tietenkin sillä edellytyksellä, että mies myös käyttää niitä rahoja "suhteeseen" (=naiseen).
Kumpikohan tässä nyt on se ahne ja tunteeton orjuuttaja?
Minäkään en näe tuossa ongelmaa. Eri asia olisi jos Lompakko-Lasse vaatisi naiselta työssäkäyntiä.
Joku nainen tuossa kommentoikin "ettei nainen saisi maksaa mitään" (!).
Eli toisin sanottuna nainen oli itsekin sitä mieltä että naiset ovat maksullisia, miehen kuuluukin maksaa naisesta.
Meneehän miehellä naisen tapaamiseenkin rahaa, jos nainen ei asu kävelymatkan päässä. Vai onko sinun vaihtoehto pummilla matkustaminen? Omalla paikkakunnalla se ei onnistu.
Fillarilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A - suomessa ei Tavisnainen saa yhtään mitään treffipyyntöjä, vaikka olisi kuinka iloinen ja avoin. Enkä tarkoita tällä rumaa tai lihavaa, vaan sellaista tavallisen, huomiota herättämättömän näköistä perusnättiä naista.
B - jos nainen saa treffipyyntöjä, on hän erittäin hyvännäköinen ja kaunis, sellainen 5% parhaimmistoon kuuluva.
Miehille vaan jälkimmäiset ovat "naisia", ja sitten ollaan katkeria kun "kaikille naisille" (eli niille superkauniille) sataa miehiä kuin taivaalta valittavaksi.
Olen ns. (perusnätti) tavisnainen ja on pyydetty treffeille vajaan vuoden sisään ainakin kolmesti. En ole mitenkään erityisen avoin tai iloinen, enemmänkin ujo. Enkä käy baarissa tai missään bileissä. Niin ja asun suomessa :)
Olet enemmän kuin perusnätti, tai sinussa on jokin erikoinen ominaisuus joka kiinnittää miesten huomion (esim. isot rinnat tai erikoinen pukeutumistyyli).
Minä ja ystäväpiiri ollaan noin 4-kymppisiä, eikä ketään meistä ole ikinä pyydetty spontaanisti treffeille jossain kadulla, toissä tai koulussa yms. Siis esim. jossain nettitreffien yms ulkopuolella. En ole myoskään koskaan kuullut miespuolisten tuttavien tehneen näin, enkä todistanut ikinä moista treffeillekutsutilannetta ulkopuolisena. Ei siis voi olla kovin yleinen ilmio kyseessä, joka tapahtuisi usein lähes kaikille naisille kunhan ovat "avoimia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli-- Uli mies etsii unelmanaista, oikeastaan seksirobottia. Ei saisi käydä töissä, ei stressata mitään. Aina valmis seksiin. Hän itse vihaa " riistoporvareita ". Niin vanhanaikaista ja typerää juttua tulee häneltä. Taitaa olla lähellä 60 -kymppinen työtön äijä. Onkos se Kannelmäen seksinukkepaikka vielä olemassa. Siellä käyvät ne jotka eivät pidä naista edes ihmisenä. Kaikki nuket meni viikossa rikki, yhdeltä irtosi pää, toiselta molemmat jalat. Eipä ollut tarpeeksi fitness. Hassua että köyhä ja rahaton mies pelkää että joutuu elättämään naista tai jopa lasta. Ei järjen häivää. Kiertäkää kaukaa noi miehet.
Mistä muuten johtuu että vain miehelle köyhyys on pilkan arvoinen aihe?
Naiset ovat keskimäärin miehiä köyhempiä ja pienituloisempia, kuitenkaan en näe av-mammoja kirjoittamassa siitä millaisia luusereita naiset ovat?
Oletko lukenut naisilta samanlaisia vaatimuksia mitä tuntuu tulevan palstan Lompakko-Lasselta? Hänhän haluaa ilmaisen kotiorjan joka ei kustanna juuri mitään. Auta armias mikäli Kela jättää siltä kuulta maksamasta jommalle kummalle tukia niin johan on piru irti.
Juu-u, lol.
Toinen ei vaadi naiselta käytänössä mitään, varsinkaan mitä tulee työhön ja rahaan, johon ei aseta minkäänlaisia vaatimuksia. Odottaa vain ettei toinenkaan aseta mitään vaatimuksia rahan ja työn suhteen.
Toinen taas vaatii ehdottomasti työtä, rahan tienaamista tai ainakin työnhakua ja tietenkin sillä edellytyksellä, että mies myös käyttää niitä rahoja "suhteeseen" (=naiseen).
Kumpikohan tässä nyt on se ahne ja tunteeton orjuuttaja?
Minäkään en näe tuossa ongelmaa. Eri asia olisi jos Lompakko-Lasse vaatisi naiselta työssäkäyntiä.
Joku nainen tuossa kommentoikin "ettei nainen saisi maksaa mitään" (!).
Eli toisin sanottuna nainen oli itsekin sitä mieltä että naiset ovat maksullisia, miehen kuuluukin maksaa naisesta.
Meneehän miehellä naisen tapaamiseenkin rahaa, jos nainen ei asu kävelymatkan päässä. Vai onko sinun vaihtoehto pummilla matkustaminen? Omalla paikkakunnalla se ei onnistu.
Fillarilla :D
Pyöräkään ei ole ilmainen eikä se ole talvella kovin näppärä liikkumisväline. Nyt ei tarvitse kertoa, että hyvällä vaatetuksella talvipyöräilykin onnistuu.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
Ostamalla Teille värilliset piilolinssit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 36v. sievä (mutten kaunotar), tavallinen nainen. Treffipyyntöjä on koko elämäni aikana tasan nolla. Jos koskaan olen miehen kanssa ulkona käynyt, on minun itse pitänyt pyytää. Ja tämä on siis ihan ok, mutta edes nätti nainen ei välttämättä saa yhtään huomiota. Siis oikeasti yhtään.
Naisellinen pukeutuminen ja itsestään huolehtiminen on ehdottomasti turn on! Kynsilakkaa ja huulipunaa käyttävä, mutta ei tekokynsillä- ja ripsillä varustettu. Inhoan tatuointeja.
Yleensä nainen on myös fiksu ja korkeasti koulutettu kun hän huolehtii itsestään. Saa olla urheilullinen ja hoikka. Älylliset keskustelut kiinnostaa.
Maailma nähnyt ja itsenäinen sopivassa suhteessa!
Mies 39v.
No, kun BB on ajankohtainen, niin nainen jollaista en haluaisi, on BB-Anu. Ei sano mitään hauskaa tai kiinnostavaa, eikä siksi inspiroi mitenkään. Ulkonäköähän hänellä on, mutta muuta juuri ei olekaan.
Eli: älä ole kuin Anu. Ole kiinnostunut monista asioista, ole sivistynyt ja mielellään hauska. Huom. en tarkoita hauskuudella sitä että meluaa paljon ja pitää kovaa ääntä itsestään, vaan sitä, ettei ota asioita liian vakavasti.
Naisen korkea koulutus vetoaa minuun. Pitkät hiukset ja timmi vartalo. Nainen saa näyttää naiselta ja käyttää mekkoja ja vartalonmyötäisiä asuja. En pidä heikon itsetunnon omaavista pulleista tunikoilla itsensä peittävistä naisista.
Ollessani sinkku sain usein treffi pyyntöjä. Olen siro, nätti, hoikka ja urheilullinen, omasta mielestäni perus fiksu ja iloinen, sosiaalinen. Uskon että minua oli helpompi lähestyä kun suupielet alaspäin olevaa mutrusuuta. Pukeudun aina siististi, klassisesti ja meikkaan hillitysti. Ikää oli tuolloin jo yli 45v joten ei ollut iästäkään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Itse pidän mahdollisimman luonnollisen näköisistä naisista. Mutta esim. letit hiuksissa ovat naisellisen kauniit.
Poninhäntä ja vaaleat hiukset ❤️
Ei tatuointeja kirjoitti:
Naisellinen pukeutuminen ja itsestään huolehtiminen on ehdottomasti turn on! Kynsilakkaa ja huulipunaa käyttävä, mutta ei tekokynsillä- ja ripsillä varustettu. Inhoan tatuointeja.
Yleensä nainen on myös fiksu ja korkeasti koulutettu kun hän huolehtii itsestään. Saa olla urheilullinen ja hoikka. Älylliset keskustelut kiinnostaa.
Mies 39v.
Tatuoinnit näyttää olevan muutamalle alapeukuttajalle kova paikka. Minkäs teet, mutta useimmille miehille naisten tatuoinnit vastaa suurinpiirtein samaa kuin naisille miehessä tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen korkea koulutus vetoaa minuun. Pitkät hiukset ja timmi vartalo. Nainen saa näyttää naiselta ja käyttää mekkoja ja vartalonmyötäisiä asuja. En pidä heikon itsetunnon omaavista pulleista tunikoilla itsensä peittävistä naisista.
Tämän voinee allekirjoittaa 90 % miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuointeja kirjoitti:
Mies 39v.
Tatuoinnit näyttää olevan muutamalle alapeukuttajalle kova paikka. Minkäs teet, mutta useimmille miehille naisten tatuoinnit vastaa suurinpiirtein samaa kuin naisille miehessä tupakointi.
Ei se nyt niin jyrkkää ole. Luulen että suurimmalle osalle tatuoinnit on ihan ok. Itse kuulun jopa siihen osaan joka preferoi tatuointeja. Ihan vaan hyvä jos naiselta niitä löytyy. Mulla ei itselläni edes ole tatuointeja, enkä aio ottaa, mutta tykkään kyllä jos naisella on niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ja tatuoinnit eivät viehätä! Pidän itsestään huolehtivia naisia fiksumpina. Kiva kun naisella on omia urheiluharrastuksia, koska itsekin urheilen. Korkea koulutus on myös plussaa ja terveet elämäntavat näkyvät myös vartalosta.
Saa näyttää naiselta! Pitkät hiukset auki, hameet ja korkokengät tilanteen mukaan. Yleensäkin pukeutuminen tilanteen mukaan.
Yhdistän runsaat tatuoinnit yh-äiteihin, matalasti koulutettuihin ja strippareihin. Samoin tupakoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistän runsaat tatuoinnit yh-äiteihin, matalasti koulutettuihin ja strippareihin. Samoin tupakoinnin.
Ei voin kuin nauraa sille kuinka kujalla jengi on nykymaailmasta. Yliopistollakin on vaikka kuinka paljon naisia, joilla on useita tatuointeja. Tupakointia nyt tosin ei kukaan harrasta kuin humalassa.
m44 kirjoitti:
Pukeutuu seksikkäästi lyhyisiin mekkoihin tai minihameeseen ja yleensäkin tuo naiselliset muodot estoitta esille! Näitä naisia arvostan suuresti! P.s. farkut on todella turn off!
Nuo vihjeet sopivat vain sille, joka etsii yhden yön suhdetta. Se on naisille usein liiankin helppoa, joten oletettavasti kyse oli vakavaa suhdetta etsivien miesten huomion kiinnittämusisestä.
Oma vihjeeni olisi naisellinen mutta ei provosoivan seksikäs pukeutuminen. Hameita, juu, mutta ei huomiota herättävän lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 36v. sievä (mutten kaunotar), tavallinen nainen. Treffipyyntöjä on koko elämäni aikana tasan nolla. Jos koskaan olen miehen kanssa ulkona käynyt, on minun itse pitänyt pyytää. Ja tämä on siis ihan ok, mutta edes nätti nainen ei välttämättä saa yhtään huomiota. Siis oikeasti yhtään.
Jos olet liian nätti, miehet sisimmässään pelkäävät sinua.