Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat virtsatietulehdukset

Vierailija
03.11.2019 |

Mikä avuksi?!

Mulla ollut tänä vuonna 4 x vti, joista viimeiset 3 kuukauden välein. Alkaa palaa hermo jo...

Karpalokapselit, nokkoskapselit, maitohappobakteerit ja puolukkamehu käytössä.

Estolääkitystä vaikeuttaa, kun olen allerginen niin monille lääkkeille (nitrofur, sulfat, amoksillinit, penisilliinit & niiden johdannaiset).

Huoh. Mitä voin enää tehdä? Lääkäreiltä ei tunnu tulevan kuin sympatiaa...

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämä runsas puhe limakalvoista? Minä ainakin kostun jo esileikistä luonnostaan eikä mitää limakalvojen ärsytystä tapahdu eikä liukuvoiteita tarvita. Eikö esileikki auta vai eikö sitä ole?

Ehkä syy onkin niissä liukuvoiteissa. Ehkä liukuvoiteisiin sekoittuu myös peräaukon pöpöt ja siitä virtsaputken vaikka kaiken piti olla niin hygieenistä?

Kaikki ei kostu niin hyvin kuin sinä ja on kuivat limakalvot.

Vierailija
122/131 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään näihin vti:n määrätty kolmen päivän kuuri ab:a, juuri ettei tulisi resistenssiä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan nopeasti tämän ciproxin 500mg pitäisi auttaa...🙄 taas kolmessa kuukaudessa unohtunut tämäkin asia....

Ap

Vierailija
124/131 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se oli sitten virtsassa se ESBL! Hitsi.

Olen nyt alkanut juomaan tuota omenaviinietikkavettä. Ihan hirveää.

Lisäksi persiljavettä (nippu persiljaa + 1l kiehuvaa vettä, jäähdytetään ja juodaan päivän mittaan).

Onko kukaan saanut näistä apua?

Ap

Vierailija
125/131 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttanut vaginaan laitettavat maitohappobakteerit, suun kautta eivät auta (edes ne alapäähän ”tehoavat”). Lisäksi ajoittain olen käyttänyt myös paikallisesti vaginaan laitettavia estrogeenitabletteja, vaikkei vaihdevuodet vielä kolkutakaan.

Tarkoituksena saada alapään limakalvot ja bakteeritasapaino kuntoon. Estrogeenejä olen käyttänyt harvakseltaan yksittäin, mutta maitohappobakteereita useamman päivän peräkkäin kuurina ja säännöllisesti. Se auttaa parhaiten että aloitan kuurin heti ensituntemusten jälkeen, seksin harrastamisen jälkeen ja tiettyyn aikaan kuukautiskiertoa tulevien vaivojen kohdalla.

Lisäksi juon paljon. Ja luotan että olotila paranee, eli yritän olla stressaamatta vaivoja. Taustalla ollut ikäviä virtsavaivoja ja muutakin älapään ongelmaa ilman että taustalla ollut mitään selittävää tekijää.

Eiköhän olisi aika kokeilla tämän kirjoittajan konstia!

Itse peukutan häntä omalla kokemuksellani.

(Kuten viestiketjussa aiemmin mainittiin: ensioireisiin vaginaan maitohappobakteerit ja ajoittain kuuri limakalvoja vahvistavaa estrogeenia .)

C vitamiini.karpalotuotteet eivät minulla ole auttaneet. Muutamassa tunnissa oireiden alkamisesta oli jo punasoluja virtsassa. Antibiooteista ja erityisesti estolääkkeistä rupesin saamaan astmatyyppiset yskänpuuskat.

Ihan sattumalta sain avun Lactal Balans geelistä..

Se kun on heti oireen tultua saatavilla,siveltävissä limakalvoille niin ei ole 3 vuoteen virtsateihin bakteerit päässeet. Kerta-annoksen määrä turhankin suuri,mutta suljettavaa tuubia ei myynnissä.

(Älkää kommentoiko ilkeästi toistenne kirjoituksia.)

Vierailija
126/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut omenaviinietikka eikä persilja! Taas tulehdus!!!

Ap

Vierailija
127/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pesulla ennen ja jälkeen seksin, samoin pissalla. Juon karpalomehua lasillisen ennen seksiä (ja joo, petipuuhat ei meillä enää ole kovin spontaaneja; ”Oota, mä käyn juomassa mehua ja vessassa!”😂).

Ap

Peseehän miehesi kätensä hyvin ennen seksiä? Suosittelen kokeilemaan myös kondomin käyttöä jonkun aikaa, jotta pääset tulehduskierteestä.

Nuoruudesta tuttu ongelma myös itselle. Ilman kondomia tulee heti ärsytystä.

Vierailija
128/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn pesulla ennen ja jälkeen seksin, samoin pissalla. Juon karpalomehua lasillisen ennen seksiä (ja joo, petipuuhat ei meillä enää ole kovin spontaaneja; ”Oota, mä käyn juomassa mehua ja vessassa!”😂).

Ap

Peseehän miehesi kätensä hyvin ennen seksiä? Suosittelen kokeilemaan myös kondomin käyttöä jonkun aikaa, jotta pääset tulehduskierteestä.

Nuoruudesta tuttu ongelma myös itselle. Ilman kondomia tulee heti ärsytystä.

Pesee, sekä kädet että vehkeensä, ja kondomiakin kokeiltu on. Juuri edellisellä kerralla oli kondomi ja nyt tuli tulehdus. :(

Ap

Vierailija
129/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. naiivisti vakuuttelee, että miehensä on uskollinen. Miehen kärsivä tai myötätuntoinen käyttäytyminen voi olla ihan esitystä tai vaikka pelkkää syyllisyyttä.  Vaikka mies olisi ollut puolisosi 20 vuotta niin se ei takaa uskollisuutta. Useat pettää vuosikausia ilman, että puoliso aavistaa mitään. Juurikin kuulin juorun, että eräässäkin firmassa salapari on häärännyt ne hommat joka aamu ennen työvuoron alkua. Kotonaan esittävät sitä uskollista puolisoa.

AP.lta oli tutkittu sukupuolitaudit.

Vierailija
130/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli aikaisemmin tosi usein virtsatientulehduksia. Seuraavana pettikin sitten munuaiset. Tein yli 3 vuotta dialyysiä 3 kertaa viikossa ja nyt sain viime vuoden lopulla uuden munuaisen. Noiden virtsatien tulehdusten kanssa ei ole leikkimistä.

Vierailija
131/131 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole lääkäri mutta... Eikö kannattaisi käydä vessassa vain seksin jälkeen? Vessakäynnin tarkoitushan on että virtsa huuhtelee seksin aikana väärään paikkaan menneet bakteerit ulos, joten järkeilisin että mitä täydempi rakko niin sitä parempi.

Ei missään nimessä! Rakko aina tyhjäksi ennen yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme