Voisitko tapailla aikuista naista joka asuu edelleen kotona?
Vanhempien luona. Kyllä vai ei? Perustelut mukaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Suomessa paheksutaan tuota :D miksi pitäisi muuttaa väkisin yksiöön yksinäisyyttä potemaan ellei sitä itse halua?
Jonkun ulkomaalaisen tutkimuksen mukaan suomalaiset haluavat asua ahtaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajattelutapa, kun suurin osa esimerkiksi lukiota käyvistä 18 vuotiaista todellakin asuu vielä vanhempien luona. Tällaisen kanssa sitten ei varmaan voi kuvitellakaan seurustelevansa , kun kyllähän hyvänen aika pitäisi jo vähintään vuokraluukussa tukien varassa asua. Niinkö ?
Nyt ei ole kyse lukioikäisestä teinistä vaan aikuisesta yli 30-vuotiaasta.
Aloituksessa EI mainittu ikää. Vedit sitten omasta päästäsi tuon yli 30v. 18 vuotias on lain mukaan aikuinen ihan yhtälailla kuin se 30 vuotiaskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä syystä miksi asuu vanhempiensa kanssa. Jos naiselle äiti pesee pyykit ja kokkaa ja paapoo kuin lasta sitten ei kiinnostaisi. Olen itsekin asunut vanhempieni kanssa aikuisena, väliaikaisesti. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, tuttuni muutti perheineen vanhemmilleen isoon taloon kun oma koti oli täysin homeessa ja kaikki sairastelivat.
On tavoite lähitulevaisuudelle jota varten pitää säästää, käyn töissä, hoidan itse ruoka- ja pyykkihuollon. Autan myös vanhempieni kotitöissä ja taloudellisesti. Nykyinen ratkaisu on väliaikainen ja olen aiemmin asunut omillani. Ap
Tuolla perustelulla asia olisi ihan ok. Minua huolettaisi lähinnä se, että onko nainen jotenkin sairaalloisen kiinnittynyt lapsuudenkotiinsa, ei olisi itsenäistynyt kunnolla.
Voisin, mutta vaimo ei varmaan antaisi lupaa, joten en voikaan.
Miksi ihmiset olettavat kaikenlaista, mitä ei kysytty? Ei kysytty, seurustelisitko saamattoman, syrjäytyneen, rahaongelmaisen, jne. jne. kanssa. Vaan kysyttiin, voisitko tapailla aikuista naista, joka asuu edelleen vanhempiensa kanssa. On ihan absurdia ruveta erittelemään, että voisin, jos syy olisi se ja se, mutta en voisi, jos syy olisi tämä tai tuo. Tuossa tapauksessa vastaus on yksiselitteisesti: "kyllä voisin". Et tietenkään jokaisen vanhempiensa luona asuvan kanssa, mutta ei kai kukaan olisi valmis seukkailemaan myöskään jokaisen yksin asuvan kanssa.
/rant
Tapailin, seurustelin, kihlasin ja nain.
Ollaan oltu 22 vuotta yhdessä.
M48
En tajua miksi Suomessa paheksutaan tuota :D miksi pitäisi muuttaa väkisin yksiöön yksinäisyyttä potemaan ellei sitä itse halua?