Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa nettideittailu, en enää kestä näitä sydänsuruja

Vierailija
01.11.2019 |

Olen ihan suht tyytyväinen elämääni ollessani sinkkuna ja ilman että muistelen kaiholla mitä hetki sitten vielä oli. Siinä hyvässä fiiliksessä alkaa taas haaveilla, että kunpa olisi joku, jonka kanssa jakaa näitä kaikkia pieniä ilon hetkiä. Sitten taas palaa jonnekin treffisivustolle, löytää jonkun joka innostuu minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, tai jopa enemmän. Sitä iloa ja intoa toisen puolelta kestää korkeintaan muutaman kuukauden ja taas toinen sanoo ei meillä ole tulevaisuutta. Ja minä koitan paikkailla särkynyttä sydäntäni seuraavat puoli vuotta.

Miksi en onnistu näissä jutuissa? Kiinnostunko vääränlaisista vai sattuuko kohdalleni niitä huolimatta omasta tahdostani? Mikä tarkoitus tällä kaikella pskaa niskaan jatkuvalla putoamisella on?

Ja olisi kiva jos voisitte jeesata ja kertoa mitä mun pitäisi tehdä näille ongelmille. Jos kellään on mitään hyviä ehdotuksia. Koska onhan tää nyt prseestä että tätä samaa kuraa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä. Joskus se raja tulee vastaan.

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ihan riittävästi on sydän rikottu. Mutta käänsin suunnan ja annan palaa. Nyt sovittuja treffejä jo useita, ne tapailut jatkuvat kunnes pimpslooraa irtoaa. Sitten pluh, haihdun savuna ilmaan.

Hieman työlästä sovitella aikoja ja erityiseen vkl ovat ruuhkaisia. Varsinkin tuottaa ongelmaa, vkl pystyy sopimaan vain kaksi panotreffiä. Pe ja la illaksi, su jo paljon hankalampi saada onnistuun. Mutta ei huono ollenkaan kun panot pe la ja esim ke iltoina.

Tuottaa suurta tyydytystä vakuutella olevansa ihastunut ja nauraa makeasti panon jälkeen kun pluh savuna ilmaan.

Vierailija
142/164 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, ihan riittävästi on sydän rikottu. Mutta käänsin suunnan ja annan palaa. Nyt sovittuja treffejä jo useita, ne tapailut jatkuvat kunnes pimpslooraa irtoaa. Sitten pluh, haihdun savuna ilmaan.

Hieman työlästä sovitella aikoja ja erityiseen vkl ovat ruuhkaisia. Varsinkin tuottaa ongelmaa, vkl pystyy sopimaan vain kaksi panotreffiä. Pe ja la illaksi, su jo paljon hankalampi saada onnistuun. Mutta ei huono ollenkaan kun panot pe la ja esim ke iltoina.

Tuottaa suurta tyydytystä vakuutella olevansa ihastunut ja nauraa makeasti panon jälkeen kun pluh savuna ilmaan.

Osaat siis varmaan neuvoa näitä palstapoikia, jotka vuodesta toiseen valittavat kun eivät pääse edes treffeille. Kerro salaisuutesi, jotta loppuu se valitus, please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

144/164 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan netin seuranhakupalstoilla miehet olevinaan etsivät kumppania, mutta sitten kuitenkaan ei haluta käydä edes treffeillä. En tiedä mitä he siellä sitten tekevät.

Vierailija
145/164 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoille tuntuu valikoituvan ainakin miehistä se ongelmallisin segmentti, näin kauniisti sanottuna. Koko nettideittikuvio on jotenkin vinksahtanut. Otetaan yhteyttä sataan ihmiseen ja jokaisen kanssa lähtöoletus on se, että tässä saattaisi nyt olla parisuhteen ainekset kasassa. Epätoivo ja kyynisyys ja odotukset kasvavat jokaisen huonon kokemuksen myötä. Ja niitä huonoja kokemuksia totisesti tulee. Sama kun yrittäisit pistää parisuhdetta pystyyn sadan seuraavaksi tosielämässä sattumanvaraisesti tapaamasi oikeaan ikähaarukkaan asettuvan miehen kanssa, hirmuisilla odotuksilla. Not gonna happen.

Olipa hienosti oivallettu ja tiivistetty!

Vierailija
146/164 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoille tuntuu valikoituvan ainakin miehistä se ongelmallisin segmentti, näin kauniisti sanottuna. Koko nettideittikuvio on jotenkin vinksahtanut. Otetaan yhteyttä sataan ihmiseen ja jokaisen kanssa lähtöoletus on se, että tässä saattaisi nyt olla parisuhteen ainekset kasassa. Epätoivo ja kyynisyys ja odotukset kasvavat jokaisen huonon kokemuksen myötä. Ja niitä huonoja kokemuksia totisesti tulee. Sama kun yrittäisit pistää parisuhdetta pystyyn sadan seuraavaksi tosielämässä sattumanvaraisesti tapaamasi oikeaan ikähaarukkaan asettuvan miehen kanssa, hirmuisilla odotuksilla. Not gonna happen.

Uskon, että deittipalstalta voi löytyä rakkaus, mutta se vaatisi sekä onnekkaan sattuman että ihan hemmetisti työtä. Minulla on omassa profiilissa selkeästi, missä asun, millaisia harrastuksia tms ja että haussa on ihan oikea suhde. Tuntuu kuitenkin, että on sadoittain miehiä, jotka ottavat yhteyttä ihan summamutikassa. Ovat väärän ikäisiä, eri puolella maata, etsivät pelkkää panoa ja aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet. En tajua, mitä järkeä on tykittää sitä samaa kopioviestiä ihan kenelle tahansa. 

Useimmat päätyvät parisuhteeseen hyvin erilaisen ihmisen kanssa kuin mitä alunperin ajattelivat päätyvänsä. Ei kannata pitää kovin ahtaita kriteerejä.

Kannattaa lähteä sen ajattelun kautta, että millaisen SUHTTEEN haluaa

Vierailija
147/164 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin aika pitkään myös yhden miehin kanssa ja alkuun se kaikki tuntui paremmalta ja sitten huomasin myöhemmin, kun häntä ei enää kiinnostanut oikein vastata mitään. Silti ajattelin, että se kaikki paranee vielä ja yrtin oikeasti pitää yhteyttä ja toinen aina väitti, että olen kiinnostava ihminen ja pitää minusta yms. Kuitenkin juuri pari päivää sitten oli oikeasti pakko vetää piste tähän kaikkeen. Asiat kun eivät edenneet mihinkään ja sitten oli monia hetkiä jolloin toinen ei oikeasti olisi viitsinyt edes kirjoittaa mitään. Emme siis koskaan edenneet edes tapaamiseen asti. Päätin jotenkin niin, etten halua minua kohdeltavan niin, ettei viisti edes kirjoittaa mitään. Olin toisaalta aika surullinen, kun sitten viimein päätin hänelle lähettää viestin, että en halua enää jatkaa tätä. Oikeastaan uskon etten enää ryhdy tällaiseen ja minusta ei ole tähän muutenkaan. Sitä kuitenkin käyttää siihen niin paljon aikaa ja sitten se kaikki on ollut turhaa. Itse siis olisin halunnut todellakin tavata, mutta hänen mielestään ei ollut vielä sopiva hetki yms. Sen vuoksi sitten viimein ajattelin, että nyt riittää tämä.

Mullekin sattui eteen näitä. Tuntui, että osalla porukasta ei ollut edes aikomuksenakaan tavata vaikka muuta väittävät. Parin tällaisen jälkeen aloinkin ehdottamaan tapaamista mahdollisimman nopeasti ettei aikaa kulu turhaan sellaiseen ihmiseen, joka etsii pelkkää juttuseuraa eli ihan eri asiaa kuin minä.

Nämä on ikäviä. Nämä on miehiä jotka pitää naista bs vaihtopenkillä, eli varalla samalla, kun selvittävät että onnistuuko sen ns ",ukkösvalinnan" kanssa. Päinvastoin kuin palstsn ulisija_ miehet väittävät, niin näitä miehiä on paljon eivätkä nämä nole niitä pleijereitä tsi top1% miehiä, vaan ihan tavallisia miehiä,. 99 99% miehistä toimisi näin, jos vain olisi mahdollista. Tämä ei ole mahdollista diksi että miehiä on enemmän kuin naisia joten dikdi markkinat ovat naistrn markkinat. Tämä on hyvä, koska muuten kaikki miehey käyttäytyisivät kuin si*t. Tämä tosiasia rajpittaa tätä mahdollisuutta

Vierailija
148/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
149/164 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan netin seuranhakupalstoilla miehet olevinaan etsivät kumppania, mutta sitten kuitenkaan ei haluta käydä edes treffeillä. En tiedä mitä he siellä sitten tekevät.

Alku on ainakin sujunut lupaavasti.

Vierailija
150/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan etsi pelkkää pil lua.

Vierailija
151/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla myös tis sit?

Vierailija
152/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä kunnioittaa itseään ja pysyä poissa deittisovelluksista.

Vierailija
153/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin itse totuuden anopille.

Vierailija
154/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Aivan sama naistenkin kanssa. Treffejä sovitaan ja sovitaan mutta ei onnistu ja viestitellä vaan haluttaisiin kuitenkin.

Vierailija
155/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Aivan sama naistenkin kanssa. Treffejä sovitaan ja sovitaan mutta ei onnistu ja viestitellä vaan haluttaisiin kuitenkin.

Virtuaalisuhteet netissä toista ihmistä tapaamatta tuntuu saavuttaneen huiman suosion viimevuosina.

Vierailija
156/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörin vuosia nettideiteissä murskaamassa itsetuntoani. Sain paljon kontakteja ja minua kehuttiin aina normaaliksi, komeaksi, hauskaksi ja järkeväksi mieheksi. Päiviteltiin vielä millaisia kammotuksia ja hulluja ovat kohdanneet. Silti tulin aina dumpatuksi, koska ei ole kemiaa tai se kemia katosi aina ihmeellisesti.

Eli tekeekö se, että minulta puuttuu se jokin mystinen mikä aiheuttaa ja ylläpitää kipinää, hulluksi, säälittäväksi, mt-ongelmaiseksi juoppoluuseriksi ja mitä kaikkea muuta täällä lukekaan? Olenhan pyörinyt vuosikausia nettideiteissä.

Nyt olen ollut normaalissa parisuhteessa normaalin naisen kanssa jo vuosia. En kerro mistä löysin, koska se ei ole oleellista tässä.

Vierailija
157/164 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se tuntuu itsellä menevän näin, vaikka törmäisi mahtavanoloiseen ihmiseen jonka kanssa yhteydenpito sujuu ja synkkaa. Kumpikin ihastuu toisiinsa. Tapaamista ei syystä tai toisesta kuitenkaan koskaan tule ja se yhteydenpito venyy ja venyy, kuvitelmat kasvaa liian suureksi ja lopulta ei sitten näköjään edes uskalleta nähdä. Onkohan tämä yleistä?

Vierailija
158/164 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, koin nettideittailun samoin kuin ap. Pääsen hyvin jutun alkuun ja kaikki perusasiat kiitettävästi ja treffejä järjestyy hyvin. Ongelma on että kanssani ei koeta "kemiaa". Eihän se ole kenenkään syy tietenkään, mutta itselleni aika kovia kolauksia. Sanomattakin selvää, että treffailut sai jäädä pois. Yksin siis et ole tässä ap hyvä.

Sama kohtalo täälläkin.

Itse huomasin tosin että se että miten naiset kokee "kemiaa" on täysin riippuvainen naisen ulkonäöstä ja tasosta.

Vierailija
159/164 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyörin vuosia nettideiteissä murskaamassa itsetuntoani. Sain paljon kontakteja ja minua kehuttiin aina normaaliksi, komeaksi, hauskaksi ja järkeväksi mieheksi. Päiviteltiin vielä millaisia kammotuksia ja hulluja ovat kohdanneet. Silti tulin aina dumpatuksi, koska ei ole kemiaa tai se kemia katosi aina ihmeellisesti.

Eli tekeekö se, että minulta puuttuu se jokin mystinen mikä aiheuttaa ja ylläpitää kipinää, hulluksi, säälittäväksi, mt-ongelmaiseksi juoppoluuseriksi ja mitä kaikkea muuta täällä lukekaan? Olenhan pyörinyt vuosikausia nettideiteissä.

Nyt olen ollut normaalissa parisuhteessa normaalin naisen kanssa jo vuosia. En kerro mistä löysin, koska se ei ole oleellista tässä.

Samanlainen kokemus. Minua kehuttiin fiksuksi, hyväsydämiseksi, huomaavaiseksi, mukavaksi, luotettavaksi ja kaikilla näillä positiivisilla sanoilla ja valiteltiin jopa kasvokkain että "löydän vain varattuja tai seksin perässä olevia miehiä"... noh silti aina vaan tuli pakit. Ihmeellistä kaksinaismoralismia.

Vierailija
160/164 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se deittailun pimeä puoli.

Miten kauan ihminen voi kestää sitä että yksinäisyys jatkuu ja pakkeja tulee liukuhihnalta?

Väkisinkin jossain vaiheessa alkaa houkuttelemaan se vaihtoehto, että alkaisi tyytymään alaspäin ja deittailemaan niitä epäkiinnostavia ihmisiä jotta saisi vihdoista viimein sitä seuraa ja seksiä.

Moni nainen kysyy usein sitä, että miksi miehet haluavat vain seksiä. No yksi vaihtoehto on tuo, että miehet kyllästyvät saamaan jatkuvasti pakkeja niiltä joiden kanssa haluaisi parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän