Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Ylipaino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunika ja legginsit :D
Suomalaisten naisten kansallispuku. Käytetään kaikissa tilanteissa, koska asun luullaan hoikentavan olemusta.
Munsalan puku on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Itae aion käyttää talvella punaisia kuomia ja vihreitä toppahousuja! Toivottavasti joku av-mamma näkee meikäläisen ja saan vaikka jopa oman ketjun tänne! ;)
Varo ettei sinua luulla tontuksi🚦🎁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itae aion käyttää talvella punaisia kuomia ja vihreitä toppahousuja! Toivottavasti joku av-mamma näkee meikäläisen ja saan vaikka jopa oman ketjun tänne! ;)
Varo ettei sinua luulla tontuksi🚦🎁
Ei sekään haittaa! Plussaa vaan 😉
Pidempi tunika tai neulemekko yhdistettynä farkkuihin. Ei ei ja EI! Näyttää jotenkin kömpelöltä. Tunikan tai neulemekon kanssa VAIN sukkahousut tai leggingsit.
Vierailija kirjoitti:
Häämekko hunnulla on aina huono juttu varsinkaan jos ei ole itse menossa naimisiin. Tulee mieleen suljetulta karkuun päässyt hoidon tarpeessa oleva ihminen.
Lun tän muutaman kerran enkä tajunnut tätä viestiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle karmeinta katsottavaa tällä hetkellä on nuorten aikuisten pukeutuminen collegehousuihin sillä tavalla että kyseessä eivät ole ne ns. kotihousut, vaan ihan varta vasten ulkokäyttöön ostetut "muotikollarit". Niissä on vielä usein hölmösti tiukat pohkeet ja roikkuva persus. Samaan muotiin näyttää kuuluvan muutenkin amerikasta kopioitu keskenkasvuinen vaatevalikoima. Asun pienessä, maalaishenkisessä kunnassa ja täällä näkee kyllä marketissa ihmisiä navettavaatteissa, "pieruverkkareissa" crocseissa jne. kun piipahdetaan vaan kauppaan mutta se tosiaan ihmetyttää että kaupungilla hillumiseen varta vasten ostetaan jenkkityylisiä eli tyylittömiä vaatteita...
Ja kyllä, olen varma että mm. juuri näin pukeutuvat pitävät minua homehtuneena setämiehenä... Mutta kun varta vasten kysyttiin...
Homehtunut setämies kuulostaa tässä yhteydessä yllättäen aika kuumalta.
Mulla ei ole ongelmaa legginsien kanssa silloin kun niitä käytetään oikeaoppisesti eli kuten sukkahousuja. Mutta aika usein näkee naisia, joilla vilkkuu persus kun leggareihin on yhdistetty joku peruspusero.
Ihan paras ketju 😂 Sieluni silmin näin edessäni tuttavia, kavereita ja itseni joihin kuvaukset sopi kuin nenä päähän :D
Liian pienet tai liian isot vaatteet päällä. Ei imartele ketään. Eikä varsinkaan puristavat, pienet vaatteet hyvältä tunnu päällä ja liian isot taas voi valua alas yms.
Vierailija kirjoitti:
TRUMPETTILAHKEET HOUSUISSA JA TRUMPETTIHIHAT PAIDOISSA.
Hyi s......na. Ei sovi kellekään ja saa kenet vaan näyttämään riemuidioottiurpolta.
Mulle sopii trumpettilahkeet. Mulla on hoikat metrin pituiset jalat 😁
Koulussa kerran pelattiin liikuntatunnilla jalkapalloa. Minulla oli verkkarit mukana, mutta pelikengät olivat jääneet kotiin. Joten tiukkojen verkkareitten kanssa käytin sitten isoja Kontio kumisaappaita. Ei oikein peli sujunut, näin jälkikäteen kyllä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit ja korkkarit -yhdistelmä.
Verkkarit ja kumisaappaat yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Siedän, mutta en ymmärrä: pakkasella lukioteineillä kylpypyyhkeen kokoinen kaulahuivi, iso ja lämmin villakangastakki, farkut, tennarit ja NILKAT PALJAINA. Pahin, minkä olen nähnyt, kahlasi 15-senttisessä sohjossa paljain nilkoin. En tiennyt, olisiko pitänyt nauraa vai itkeä.
Kirjoittajan pointti oli siis nilkat paljaina, miksi turha alku:
-pakkasella lukioteineillä kylpypyyhkeen kokoinen kaulahuivi, iso ja lämmin villakangastakki, farkut-
Vai etkö ymmärrä villakangastakkia? Farkkuja? Paksua kaulahuivia?
Ja jos pointti oli vain nilkat niin riittää sen kirjoittaminen
T-paidat joissa pieni, kuristava pääntie. Alkaa henkeä ahdistaa jos näkee sellaisen jonkun päällä.