Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.

Vierailija
31.10.2019 |

Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel vetti minkälaista jankkausta jättämisestä. Kun nainen jätetään, niin alkaa hirveä itku asiasta. Jos mies olisi jätetty, niin oltais sanottu että lopeta vinkuminen ja kasvata munat.

Vierailija
142/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi rasittava takertuja jota pitäisi alkaa viihdyttämään viesteillä ja tapaamisilla joka päivä. Olisi tässä muutakin hommaa kun jonkun prinsessan viihdyttäminen. Varmaan olisi muuttamassa asuntoonikin ensitapaamisen jälkeen tai ainakin tuomaan kamojaan sisään.

Tämä siis miehen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaksi miestä. Se joka käyttäytyy paremmin, jatkoon.

Vierailija
144/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Miehet on välillä vähän hölmöjä.

Vierailija
145/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyi äijittelyyn!

Vierailija
146/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi rasittava takertuja jota pitäisi alkaa viihdyttämään viesteillä ja tapaamisilla joka päivä. Olisi tässä muutakin hommaa kun jonkun prinsessan viihdyttäminen. Varmaan olisi muuttamassa asuntoonikin ensitapaamisen jälkeen tai ainakin tuomaan kamojaan sisään.

Tämä siis miehen näkökulmasta.

No jopas nyt. Eikös tutustumisvaiheessa ole ihan luonnollista, että niitä viestejä vaihdetaan puolin ja toisin ja silloin tällöin tavataankin? Miten sitä muuten oppii tuntemaan toisen? Toki jos ei haluakaan tutustua, toi sun asenne pelittää oikein hyvin.

Vierailija
147/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvii olla mikään tilivelvollinen menemisistään ja tulemisistaan. Jos mies on vaikka viikon pois, niin ei se naiselle kuulu. 

Vierailija
148/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

Kuka edes haluaisi miestä, jonka perässä pitää itse juosta?

Huh huh, kuulostaa ahdistavalta mieheltä omaan mieleen.

Vierailija
149/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinpa tässä itekin, että aina kannattaa kysyä, puhuu suoraan, soittaa, ihan mitä vaan kommunikointia....oli jonkinlaista treffailua erään sinänsä mukanvan tyypin kaa ja menin aivan totaalisen lukkoon hänen käytöksensä kanssa, kun oli tätä kylmää ja kuumaa aaltoilua. En enää tiennyt miten reagoida mihinkin hänen tekemisiinsä, koska odotin vain koska taas katoaa kuvioista ja koska taas pompsahtaa esiin. Toki en halunnut olla se hullu ripustautuja, draamailija ja tenttaaja, mutta ois pitäny heti alussa sanoa, että joko ollaan tekemisissä tai ei olla. Hyvin yksinkertaista. Seksiin en lähteny tän takia vaan annoin tilanteen olla ja elää liian pitkään....Aikansa tätä kesti kunnes tietty mies katosi johonkin mistä ny ikinä tulikin, kun ei se seksihomma ottanu tuulta alleen :) Niin, nyt ollu tapailua joitain viikkoja erään toisen kaverin kanssa,  ja oon tehny kaiken just toistepäin, että olen ollut avoin kommunikaation suhteen, välillä jopa vakava ja yltiörehellinen. Ja kappas vielä on mies kuvioissa vahvasti on eikä eestaas heijaa kiinnostuksen ja ei-kiinnostuksen välillä. Kuten tää edellinen teki ja mä sen sallin ja otin ne huomion rippeet vastaan kiitollisena. Hassua miten sitä ihastuneena sietää mitä vain, mitä ei normaalista sietäisi ollenkaan.

Vierailija
150/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.

Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:

Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!

Mies: Niin oli 😀

Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.

Mies: pitäis lähteä kotiin.

Mies: Mitäs sulle?

Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.

Mies: hauskaa elokuvailtaa!

Ja sitten ei enää mitään.

Ap

Siis mitä? Mies viimeksi on toivottanut sinulle kohteliaasti hauskaa elokuvailtaa ja sinä et ole tuohon mitään vastannut kolmeen päivään? Miksi ghostatit hänet?

Vierailija
151/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.

Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:

Ap

Boooooooooooooooring. Eihän noin miesten kanssa viestitellä:(

Voi apua, eikö. Kerro ihmeessä että miten olisit itse viestittänyt? No näin nyt kuitenkin viestiteltiin, ilmankos loppuikin kuin seinään 😂

Ap

Siis nuohan olivat kuin pystyyn kuolleiden viestejä. Sun repliikit korjattuina:

Minä: Oletko ajatellut mua ollenkaan? Pyörit nimittäin koko ajan mun mielessä!

Minä: Aion lähteä katsomaan sua, haha. No ei kun sitä Jokeria elokuviin. Olen ihan sekaisin sun ja ylitöiden takia. Lähde mukaan, jooko...

Tuota rataa kun olisit jatkanut mä olisin ollut polvillani edessäsi ihana nainen.

M48

Vierailija
152/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä oikein valitat? Mies on viimeksi sinulle viestin laittanut ja sinä et ole siihen vastannut?

Lisäksi et edes halua mitään vakavaa suhdetta, joten ei tuolloin päivittäin edes viestitellä. 

Vingut ihan turhasta. 

Vierailija
153/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä? Mies viimeksi on toivottanut sinulle kohteliaasti hauskaa elokuvailtaa ja sinä et ole tuohon mitään vastannut kolmeen päivään? Miksi ghostatit hänet?

Ei ole edes kiittänyt... Eikä esimerkiksi kertonut millainen elokuvailta oli jne.

Vierailija
154/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kummallista... Naiset odottaa, että miehet roikkuisivat heissä samalla, kun itse ei tarvitse tehdä mitään. Viestittelykin on miehen vastuulla. Mies on lähettänyt viimeisen viestin toivottamalla hyvää elokuvailtaa ja ap ei ole mitään siihen vastannut...

Vierailija
155/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Turha tehdä oletuksia. Järkevät miehet ottavat yhteyttä lähinnä silloin kun sovitaan tapaamisia. Ehkä hän ei vain halua chitchattailla vaan laittaa sitten viestiä kun pystyy sopimaan tapaamisen.

On se. Kun mies kiinnostuu treffien jälkeen, hän kirjoittaa heti.

Niin se vaan on. Jos viestiä pitää odotella, olet korkeintaan varasijalla tai et edes sillä.

Jos mies kirjoittaa heti treffien jälkeen hän on epätoivoinen ja ällöttävä.

Jos mies ei kirjoita heti treffien jälkeen häntä ei kiinnosta.

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
156/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ap:n laittaman viestinvaihdon perusteella sanoisin, että on todennäköistä, ettei mies ole kiinnostunut. Mies kysyy kyllä yhden kysymyksen, mutta se on sellainen "pakollinen" kysymys. Myöskin leffasta kertomisen jälkeen voisi ehkä kehitellä hieman enemmän juttua, kun mies taas laittaa viestin, joka käytännössä lopettaa keskustelun siihen. Ap:n viesteissä ei mielestäni ollut mitään vikaa muutoin, kuin että olisi voinut kiittää toivotteluista.

Koska me kaikki ihmiset olemme erilaisia, niin on ehkä pienen pieni mahdollisuus, että mies ei ole halunnut ghostata, vaan ajattelee tuon olevan normaalia viestittelyä. Jos ap haluaisi tähän hommaan varmuuden (vaikka onkin jo kertonut, että unohti jo "käppänän" :D), niin voisi laittaa jonkin neutraalin ja lyhyen, esim. leffaa kommentoivan viestin, jossa ei olisi mitään kysymystä. Sitten vain seuraa, aktivoituuko mies. 

Vierailija
157/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestittelyn perusteella hän oli itse kohtelias ja otti yhteyttä treffien jälkeen ja sanoi, että oli kivaa.

Mies tosiaan sitten viestitteli jotain yleistä, mutta ei esimerkiksi sanonut, että nähdään joskus toistekin tms. Tai sanonut, että pidetään yhteyttä, palataan tmä.

Mies vastasi, mutta ei antanut mitään vinkkiä uudesta tapaamisesta.

Nyt kyllä mielestäni on pallo miehellä. Minä en aloittajana ottaisi nyt yhteyttä esimerkiksi kysymällä koska nähdään tms.

Toisaalta kolme päivää ei ole kovin pitkä aika siihe, en näkisi vielä syytä siihen, että laittaa miehen estoon.

Saattaahan mies ottaa yhteyttä ihan ajatuksella, että tavataan.

Ja voihan olla kuitenkin pätevä syy miksi ole viestinyt.

Anna nyt vielä miehelle mahdollisuus, ainakin se viikko.

Mutta viikkokausien tauko jo sitten kertoo, ettei tosiaan ole kiinnostunut.

Kumpikaan ei vihjaillut uudesta tapaamisesta vaan molemmat totesi, että oli kivaa edellisellä tapaamisella. Mies toivotti hyvää leffailtaa eikä ap viitsinyt tästä edes kiittää tai kertoa mitä leffasta oli mieltä.

Miksi ihmeessä pallo olisi juuri miehellä?

Vierailija
158/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan viestittely oli ihan sellaista miten itsekin olisin tuossa tilanteessa tehnyt. Korrektia.

En olisi itse ruvennut mitään treffejä ehdottelemaan tai puhumaan mitään sekaisin olosta eilisestä.

Mieshän tässä himmaili ja oli vaisu, kun aloittaja sanoi, että oli kivaa, niin mies ei mitenkään innokkaana tarttunut siihen eikä hyödyntänyt vihjettä. Olisi kyllä tarttunut siihen jos olisi ollut selvästi innoissaan. Ja jo siihen, että aloittaja ylipäätään laittoi viestin.

Ai että minua ainakin olisi harmittanut kun olisin hehkuttanut ja ehdottanut jotain ja mies olisi ollut niinkuin ei olisi yhtään muka ymmärtänyt vihjettä ja toivottanut vaan hyvää elokuvailtaa.

Tai niin, että ilman minun innokasta hehkuttelua ja ehdottelua ei uusia treffejä olisi tullut. Jos minulle olisi jäänyt tunne, että joopa joo, kun nyt jaksoin olla noin aktiivinen niin mies myöntyi. Ei kiva.

Kun nainen kiittää oma-aloitteisesti treffeistä ja sanoo, että oli kivaa niin kyllä miehen siihen itse pitää tarttua. Ei niin, että senkin jälkeen on edelleen nainen se, joka saa mieheen eloa ja uudet treffit aikaan.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava mies ehdottaa tapaamista, jos sitä haluaa.

Eri asia on, jos joku nainen omaehtoisesti haluaa itselleen tumpelon miehen. Tai väkisin.

Mieshän siihen tarttui (kertoi että oli hänestäkin kivaa, esitti heti syyt miksi on nyt kiireinen ja yritti silti pitää keskustelua yllä toisen antamista täkyistä). Toisin sanoen mies eteni varovaisesti mutta selvästi vihjasi että kiinnostaa. Nainen ei halunnut jatkaa keskustelua eikä edes peruskohteliaasti kiittää toivotteluista. Eli miehelle näytettiin punaista, joten mies ei edennyt uusien treffien ehdotteluun.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava nainen ei ole tyly jos haluaa homman jatkuvan. Hän voi jopa itse ehdottaa uutta tapaamista, jos sitä haluaa. Ei mies väkisin ehdota treffejä, jos hänet torjutaan. Kyllähän tietysti masokistejakin on.

Vierailija
159/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

Kuka edes haluaisi miestä, jonka perässä pitää itse juosta?

Samoin se naisen kiinnostus ilmenee siinä, että tehdään tikusta asiaa ja varmistellaan, että keskustelu pysyy yllä. Ja kun ei enää olla 1800-luvulla, niin nainenkin voi reilusti tehdä ensisiirron eikä vain odotella miehen toimivan.

Jos väläytellään punaista, niin sosiaalisesti taitava tai yhtään epävarma mies huomaa sen. Vain sosiaalisesti kömpelöt rynnii eteenpäin vaikka toinen yrittää lopettaa keskustelun.

Vierailija
160/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä huono itsetunto eikä uskalla laittaa viestiä, jos tuleekin torjutuksi tai olisit sinäkin voinut viestiä laittaa.. Järkevä ihminen selvittää tilanteen, mutta eipä tuota miestä kannata enää haikailla,koska teidän välinen yhteys ei toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän