Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.
Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.
Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.
No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.
Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.
No mitä se haittakaan laittaa miehelle viesti!
Selviääpä ainakin asia (jos et pariin päivään saa mitään vastausta omaan viestiisi mieheltä, niin siinä se), eikä tarvi enää ihmetellä tai odotella, vaan voi siirtyä etsimään uutta ihanaa miestä.
Ei kannata olla liian ylpeä, tekee vaan elämästään liian hankalaa kaiken maailman säännöillä.
Mitäpä hyötyä myöskään laittaa? Mies ehkä vastaa jotain kohteliasta ja hiljenee taas. Sitten mietin uudelleen kolmen päivän päästä että mitä tapahtuu. Unohdan koko miehen ja siinä se. Kiitos runsaslukuisista vastauksista. Opin taas jotain uutta.
Ap
Minullakin on kokemusta vastaavasta miehestä. Sain aina olla se joka aloitti keskustelut ja kun kyselin, vastaukset olivat aina jotain ympäripyöreää ja yliasiallista. Vastaamisessa saattoi parhaimmillaan kestää päiviä. Hieman väkinäiseltä tuntui kieltämättä. Pidin kuitenkin miehestä poikkeuksellisen paljon ja hänkin väitti olevansa kiinnostunut joten en luovuttanut. Olisi kannattanut, sillä myöhemmin hän sitten kertoi ettei kiinnostusta hänen puolelta ollutkaan. Tyhmä olin kun en osannut tuosta käytöksestä (ja irl-käytöksestä) päätellä, varmaan oli monta kertaa itsekseen kironnut että eikö se muija vieläkään tajua lopettaa häiritsemistä.
Monta sataa kertaa tällanen alotus pitää tehdä? Koittakaa nyt tajuta, että kirjoittamatta jättäminen tarkoittaa ettei sitä toista kiinnosta. Sama sääntö miehille kuin naisillekin. Minut on ghostattu, mieheni on ghostattu, me emme ghostanneet toisiamme, koska tykkäsimme toisistamme tarpeeksi ja olemme nyt parisuhteessa.
Mitä kontrollifriikkiyttä se naisilla oikein on, kun pitää vaatia toista oikein ilmoittamaan, ettei kiinnosta? Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että jos mitään ei kuulu, ei kiinnosta. Mies kertoi rasittuneensa naisista, joilta saattoi viikon päästä treffeistä tulla viesti, että vieläkös nähdään. Jos ei ole viikkoon kirjoittanut mitään, turha laitella perään kyselyitä.
Minut haamutettiin kaksi kertaa, hyvin onnistuneitten treffien jälkeen laitoin viestin, että nähdäänkö vielä. Vastaus: voishan sitä. Sitten ei kuulunut mitään enää koskaan kummaltakaan. Jos mies olisi halunnut nähdä, olisi laittanut jatkoviestin. Sen verran älliä löytyy itseltä, että ymmärsin vihjeen.
Olen ghostannut itsekin, miehet ovat tajunneet nopeasti.
MInusta olisi todella outoa, jos treffien jälkeen tulisi viesti: kiitos mutta ei kiinnosta enää. :D Se jos mikä olisi törkeää. Sosiaalista älliä omaava ihminen tajuaa ilman rautalankaa.
Et sinäkään ole siis kiinnostunut kys. miehestä, koska et ole ottanut yhteyttä. Et edes yhtä viestiä saa laitettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.
Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.
No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.
Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.
No mitä se haittakaan laittaa miehelle viesti!
Selviääpä ainakin asia (jos et pariin päivään saa mitään vastausta omaan viestiisi mieheltä, niin siinä se), eikä tarvi enää ihmetellä tai odotella, vaan voi siirtyä etsimään uutta ihanaa miestä.
Ei kannata olla liian ylpeä, tekee vaan elämästään liian hankalaa kaiken maailman säännöillä.
Mitäpä hyötyä myöskään laittaa? Mies ehkä vastaa jotain kohteliasta ja hiljenee taas. Sitten mietin uudelleen kolmen päivän päästä että mitä tapahtuu. Unohdan koko miehen ja siinä se. Kiitos runsaslukuisista vastauksista. Opin taas jotain uutta.
Ap
Minullakin on kokemusta vastaavasta miehestä. Sain aina olla se joka aloitti keskustelut ja kun kyselin, vastaukset olivat aina jotain ympäripyöreää ja yliasiallista. Vastaamisessa saattoi parhaimmillaan kestää päiviä. Hieman väkinäiseltä tuntui kieltämättä. Pidin kuitenkin miehestä poikkeuksellisen paljon ja hänkin väitti olevansa kiinnostunut joten en luovuttanut. Olisi kannattanut, sillä myöhemmin hän sitten kertoi ettei kiinnostusta hänen puolelta ollutkaan. Tyhmä olin kun en osannut tuosta käytöksestä (ja irl-käytöksestä) päätellä, varmaan oli monta kertaa itsekseen kironnut että eikö se muija vieläkään tajua lopettaa häiritsemistä.
Selasin tässä huvikseni miehen ja mun välistä viestiketjua niin pitkälle taakse kun jaksoin ja kyllä ollaan molemmat aika tasapuolisesti aina aloitettu keskustelut ja viestiin vastaaminen ei ole koskaan ollut hänellä mitenkään erityisen hidasta. Mutta samapa tuo, päätin jo unohtaa koko käppänän.
Ap
Nämä miehet innostuu yleensä kun naisella on joku muu tai naisesta ei kuulu. Tällöin mies yrittää enemmän eli on kiinnostus, mutta ei vaan saa aikaan mitään. Ellei viiveelläkään vastaa viestiin niin silloin kannattaa unohtaa.
ap:n pitäisi tosissaan miettiä, miksi hän ei itse ota yhteyttä. Samanlaista tappelua se olisi mahdollinen parisuhdekin, jos tässä vaiheessa jo on niin vaikeaa eikä yhtään voi joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään ole siis kiinnostunut kys. miehestä, koska et ole ottanut yhteyttä. Et edes yhtä viestiä saa laitettua?
En saa enää laitettua. Mulle tuli nyt tämän viestiketjunkim perusteella selväksi että äijää ei kiinnosta. Mua kiinnosti vielä aamulla mutta ei enää.
Ap
Mun nykyinen miesystävä tapaili epäsatunnaisesti lähes vuoden ajan naista, jonka suhteen oli jo ekoilla treffeillä tiennyt, ettei aio seurustella sen kanssa. Oli istahtanut naisen kanssa kahvilanpöytään ja tiennyt heti, että ei tuu mitään vakavaa.
Ei kuulemma ulkoisesti vastannut ihannenaista, eikä muutenkaan ollut kipinää. Nainen oli kuitenkin ihan mukava ja pyyteli leffaan ja syömään, tapailua kesti vuoden epäsäännöllisesti.
Olin yllättynyt, että mies voi siis tapailla naista noinkin kauan tuntematta mitään. Alussa koin tämän jopa inhottavana piirteenä, mutta vissiin miehet ovat erilaisia kuin me naiset.
Mies ei koskaan laittanut naiselle viestiä ensin, aloitteet tulivat naiselta. Nainen oli kysynyt seurustelusta, mies oli sanonut, ettei ole tarvetta määritellä suhdetta, eikä halua mitään vakavaa vielä. Jätti sanomatta, että tämän naisen kanssa.
En käsitä, miten kukaan nainen suostuu roikkumaan tuollaisessa miehessä. Olivat näkemättä kuukausia, nainen oli viestitellyt joskus jotain, mies vastannut yhdellä sanalla. Sitten nainen oli laittanut viestiä taas, että lähtiskö mies leffaan.
Oltiin kuitenkin jo tavattu miehen kanssa, joten mies oli vastannut että ei taida jaksaa. Nainen oli pahoittanut mielensä.
Miksi kukaan tekee itselleen noin? Me ollaan muuttamassa alkuvuodesta yhteen ja puhuttu jo lapsista, vietetään lomat yhdessä jne. Ekan kuukauden aikana mies antoi asuntonsa avaimen ja raivasi mun kamoille tilaa peilikaapista. Ensimmäisestä tapaamisesta jätin sinne kamoja, koska olin tulossa heti parin päivän päästä. Kaikki oli luontevaa ja oltiin kuin vanhat tutut alusta asti.
Seurusteltu on nyt kohta vuosi. Jos vuodessa suhde ei etene edes seurusteluksi, en tosiaankaan jäisi odottamaan. Miehen mukaan sinkkuvuosiin mahtui useampi nainen, joka alkoi puhua seurustelusta heti alussa, eikä hän halunnut sitoutua, avoliittoonkin oli aika pitkä matka siis.
Naiset: vaatikaa siltä mieheltä enemmän. Jos hän ei ole valmis sitoutumaan, ei hän ole kiinnostunut. Ansaitsette miehen, joka haluaa juuri sinut. <3
Veikkaan, että jos et laita mitään viestiä niin mies laittaa joku päivä, jos on kiinnostunut. Ellei niin unohda. Innokas mies laittaa kyllä eli se ujoinkin.
Oletko ihan varma, ettei ole varattu mies?
Missä aikaikkunassa te naiset oikeen elätte? Maanantaina treffit ja jos torstaihin mennessä ei kuulu viestiä, niin "ukko on dumpannut muijan".
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen miesystävä tapaili epäsatunnaisesti lähes vuoden ajan naista, jonka suhteen oli jo ekoilla treffeillä tiennyt, ettei aio seurustella sen kanssa. Oli istahtanut naisen kanssa kahvilanpöytään ja tiennyt heti, että ei tuu mitään vakavaa.
Ei kuulemma ulkoisesti vastannut ihannenaista, eikä muutenkaan ollut kipinää. Nainen oli kuitenkin ihan mukava ja pyyteli leffaan ja syömään, tapailua kesti vuoden epäsäännöllisesti.
Olin yllättynyt, että mies voi siis tapailla naista noinkin kauan tuntematta mitään. Alussa koin tämän jopa inhottavana piirteenä, mutta vissiin miehet ovat erilaisia kuin me naiset.
Mies ei koskaan laittanut naiselle viestiä ensin, aloitteet tulivat naiselta. Nainen oli kysynyt seurustelusta, mies oli sanonut, ettei ole tarvetta määritellä suhdetta, eikä halua mitään vakavaa vielä. Jätti sanomatta, että tämän naisen kanssa.
En käsitä, miten kukaan nainen suostuu roikkumaan tuollaisessa miehessä. Olivat näkemättä kuukausia, nainen oli viestitellyt joskus jotain, mies vastannut yhdellä sanalla. Sitten nainen oli laittanut viestiä taas, että lähtiskö mies leffaan.
Oltiin kuitenkin jo tavattu miehen kanssa, joten mies oli vastannut että ei taida jaksaa. Nainen oli pahoittanut mielensä.
Miksi kukaan tekee itselleen noin? Me ollaan muuttamassa alkuvuodesta yhteen ja puhuttu jo lapsista, vietetään lomat yhdessä jne. Ekan kuukauden aikana mies antoi asuntonsa avaimen ja raivasi mun kamoille tilaa peilikaapista. Ensimmäisestä tapaamisesta jätin sinne kamoja, koska olin tulossa heti parin päivän päästä. Kaikki oli luontevaa ja oltiin kuin vanhat tutut alusta asti.
Seurusteltu on nyt kohta vuosi. Jos vuodessa suhde ei etene edes seurusteluksi, en tosiaankaan jäisi odottamaan. Miehen mukaan sinkkuvuosiin mahtui useampi nainen, joka alkoi puhua seurustelusta heti alussa, eikä hän halunnut sitoutua, avoliittoonkin oli aika pitkä matka siis.
Naiset: vaatikaa siltä mieheltä enemmän. Jos hän ei ole valmis sitoutumaan, ei hän ole kiinnostunut. Ansaitsette miehen, joka haluaa juuri sinut. <3
Minä en tuollaisen miehen kanssa elämääni suunnittelisi. Tulet vielä pettymään.
Vanhempi täti ja elämää nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa enää laitettua. Mulle tuli nyt tämän viestiketjunkim perusteella selväksi että äijää ei kiinnosta. Mua kiinnosti vielä aamulla mutta ei enää.
Ap
Säälittävä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Säälittävä esitys.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sun juttu on kyllä ihan ohi ketjun aiheen, mutta mulle tuli kans jotenkin huono olo tästä. Ensinnäkin sulla on vaan miehen kertomus tuon suhteen laadusta ja sisällöstä, toiseksi jos juttu oikeasti meni niinkuin kirjoitit, sulla on typerä mies.
Unoha koko ukko. Olis jo soittanu jos olis soittaakseen ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Säälittävä esitys.
Mikä?
AP:n esitys. Odottaa miehen tekevän sitä sun tätä muttei itse suostu tekemään samaa. Noh olkoon yksin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Säälittävä esitys.
Mikä?
AP:n esitys. Odottaa miehen tekevän sitä sun tätä muttei itse suostu tekemään samaa. Noh olkoon yksin sitten.
Et sit vissiin lukenu ketjua?
En osaa sanoa muuta kuin että on epäkohteliasta olla kiittämättä kun toinen toivottaa jotain. En noin huonotapaisen kanssa jatkaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo + treffien maksaminen
Ei ole sama. Kuitenkin haluatko jutella yksityisesti asiasta? Voin antaa näkökulmaa, josta hyödyt. Olen itse nainen joka on/ollut samassa tilanteessa ja tiedän miten se ärsyttää ja mietityttää. Aina asiat ei yksinkertaisia. Olen hetero enkä sua iskemässä. Laita joku keksitty meili, jos haluat pohtia asiaa.
Nainen 40+