Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.

Vierailija
31.10.2019 |

Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan viestittely oli ihan sellaista miten itsekin olisin tuossa tilanteessa tehnyt. Korrektia.

En olisi itse ruvennut mitään treffejä ehdottelemaan tai puhumaan mitään sekaisin olosta eilisestä.

Mieshän tässä himmaili ja oli vaisu, kun aloittaja sanoi, että oli kivaa, niin mies ei mitenkään innokkaana tarttunut siihen eikä hyödyntänyt vihjettä. Olisi kyllä tarttunut siihen jos olisi ollut selvästi innoissaan. Ja jo siihen, että aloittaja ylipäätään laittoi viestin.

Ai että minua ainakin olisi harmittanut kun olisin hehkuttanut ja ehdottanut jotain ja mies olisi ollut niinkuin ei olisi yhtään muka ymmärtänyt vihjettä ja toivottanut vaan hyvää elokuvailtaa.

Tai niin, että ilman minun innokasta hehkuttelua ja ehdottelua ei uusia treffejä olisi tullut. Jos minulle olisi jäänyt tunne, että joopa joo, kun nyt jaksoin olla noin aktiivinen niin mies myöntyi. Ei kiva.

Kun nainen kiittää oma-aloitteisesti treffeistä ja sanoo, että oli kivaa niin kyllä miehen siihen itse pitää tarttua. Ei niin, että senkin jälkeen on edelleen nainen se, joka saa mieheen eloa ja uudet treffit aikaan.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava mies ehdottaa tapaamista, jos sitä haluaa.

Eri asia on, jos joku nainen omaehtoisesti haluaa itselleen tumpelon miehen. Tai väkisin.

Mieshän siihen tarttui (kertoi että oli hänestäkin kivaa, esitti heti syyt miksi on nyt kiireinen ja yritti silti pitää keskustelua yllä toisen antamista täkyistä). Toisin sanoen mies eteni varovaisesti mutta selvästi vihjasi että kiinnostaa. Nainen ei halunnut jatkaa keskustelua eikä edes peruskohteliaasti kiittää toivotteluista. Eli miehelle näytettiin punaista, joten mies ei edennyt uusien treffien ehdotteluun.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava nainen ei ole tyly jos haluaa homman jatkuvan. Hän voi jopa itse ehdottaa uutta tapaamista, jos sitä haluaa. Ei mies väkisin ehdota treffejä, jos hänet torjutaan. Kyllähän tietysti masokistejakin on.

Minun mielestäni mies ei yrittänyt pitää keskustelua yllä, vaan laittoi viestin, joka pakostikin päättää keskustelun.

Hän oli lähdössä kotiin, joten ehkä kiire bussille tai jotain. Ap:n olisi ehdottomasti pitänyt laittaa viestiä elokuvan jälkeen, kun toinen kuitenkin toivotti hyviä elokuvia. Ja oliko se naapuri mies vai nainen, sitäkin mies saattaa miettiä. 

Vierailija
182/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.

Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:

Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!

Mies: Niin oli 😀

Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.

Mies: pitäis lähteä kotiin.

Mies: Mitäs sulle?

Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.

Mies: hauskaa elokuvailtaa!

Ja sitten ei enää mitään.

Ap

Boooooooooooooooring. Eihän noin miesten kanssa viestitellä:(

Voi apua, eikö. Kerro ihmeessä että miten olisit itse viestittänyt? No näin nyt kuitenkin viestiteltiin, ilmankos loppuikin kuin seinään 😂

Ap

Siis nuohan olivat kuin pystyyn kuolleiden viestejä. Sun repliikit korjattuina:

Minä: Oletko ajatellut mua ollenkaan? Pyörit nimittäin koko ajan mun mielessä!

Mies: Niin oli 😀

Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.

Mies: pitäis lähteä kotiin.

Mies: Mitäs sulle?

Minä: Aion lähteä katsomaan sua, haha. No ei kun sitä Jokeria elokuviin. Olen ihan sekaisin sun ja ylitöiden takia. Lähde mukaan, jooko...

Mies: hauskaa elokuvailtaa!

Tuota rataa kun olisit jatkanut mä olisin ollut polvillani edessäsi ihana nainen.

M48

Malliesimerkki siitä, että miehet sanovat yhtä ja tekevät toista. Tällainen tapa viestitellä karkoittaa miehen kuin miehen. Monet naiset käyttävätkin vastaavaa päästäkseen eroon epäkiinnostavasta miehestä. Kun on heti päällekäyvä ja näkyvästi lääpällään niin johan mies juoksee!

Tilanne on eri siinä vaihessa, kun on varmaa että molemmat ovat ihastumassa ja suhde alkamassa.

Tuo taasen riippuu siitä, kuka niitä viestejä tykittää tulemaan. Kaunis nainen saa on vapaasti hullu, semmoinen kelpaa vaikka sarvet päässä. Vähemmän nätti pilaa noin mahdollisuutensa.

Pitää paikkaansa. Kolkyt viestiä sotanorsulta saa pakenemaan maasta vaikka itärajan puolelle, kun taas silmiä hivelevältä kaunottarelta sama määrä nostaa taivaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei näihin ole mitään yksioikoista vastausta..

Mutta olen kyllä huomannut saman, että kiinnostunut mies kyllä on aktiivinen, omakin mieheni vaikka on hieman ujo. Meidän ensitreffien jälkeen mies laittoi heti viestiä ja taisi olla se joka tämän jälkeenkin laittoi viestiä ekana ja oli se aloitteellinen viestien laitossa. Eikä se ahdistanut minua yhtään, koska olinhan itsekin kiinnostunut. Että toisaalta et häviä mitään vaikka laittaisit vielä viestin.. Mies kyllä vaan ilahtui, jos on kiinnostunut. Mutta jos vastailu yhtä nihkeäa eikä mies laita oma-aloitteisesti koskaan viestiä niin voit olla varma, että ei ole kiinnostunut. Mutta toki jos ylpeys ei anna periksi niin uskoisin, että kiinnostunut mies kyllä on yhteydessä vielä.

Vierailija
184/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuin miehellä on kymmeniä omakohtaisia kokemuksia siitä kuinka liikaa intoilemalla ja kiinnostuksen osoittamisella naiselle todella lupaavatkin jutut on kuihtunut kasaan. Naiset inhoaa takertuvia miehiä, joten miehen on teeskenneltävä mahdollisimman vähän kiinnostunutta.

Onko näin? Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen aktiivisesti hänelle ja odotan häneltä samaa. Jos se ei toteudu, oletan tietysti ettei olekaan kiinnostunut. Tuollainen teeskentely ei ainakaan minun kohdallani toimi. Se saa vain epäilemään, onko kiinnostusta sittenkään.

Myös mulla oli tapana pommittaa viesteillä mun miestä. Saatoin laittaa jopa 20-30 yhteen menoon, koska kerranhan täällä vain eletään ja tahdoin tehdä mun tunteet selväksi. Hän nauroi mulle ja sanoi, että rakastaa mun kaltaista intohimoista naista. Ja yhdessä olemme edelleen:D

Mulle ei naisena tulisi mieleenkään laittaa kymmeniä viestejä yhteen menoon. 😮 Miten niihin sitten edes pystyy vastaamaan? Ja mitä asiaa niissä edes voi olla?

Intohimoista ei ole silloin kyse vaan pakkomielteisestä toiminnasta.

Minä taas ärsyyntyisin ja pitäisin tunkeilevana miestä joka alkaisi pommittaa viestillä koko ajan ja ajattelisin, että tuosta ei hyvää seuraa, pitääpä pysyä kaukana.

Toisiin, en sano millaisiin, miehiin tehoaa tuo pommituslinja, toiset se saa ärsyyntymään ja varuilleen. Niinkuin myös toisinkin päin.

No mulle tuli mieleen lähettää 30 viestiä, eikä mua pätkääkään kaduta. Ei mua huvita olla kuten kaikki muut naiset, vaan teen miten parhaimmaksi katson:)

Sitäpaitsi intohimoa riittää helposti 30 viestiin:D

Psykoosi ei ole sama kuin intohimo.

Mulla kylläkään ei ole psykoosia ja toisin kuin sinä, osaan myös käyttäytyä. En esimerkiksi nimittele ketään. Ongelma miesten ja naisten välisessä viestittelyssä on se, että se mikä naiset saa perääntymään, tuntuukin miehestä tosi ihanalta.

No tollanen kymmenien viestien spammaaminen on kyllä sekoa eikä mitenkään viehättävää varsinkin jos on kokemusta sekoista tai itse on ollut psyykkisesti sairas joskus ja käyttäytynyt noin.

Et voi todellakaan tehdä johtopäätöksiä mun viesteistä, koska et ole niitä nähnyt. Spammaaminen on sitäpaitsi sitä, että lähetään vastaanottajalle yhtä ja samaa samansisältöistä viestiä. Mun viestit olivat kaikki erilaisia ja mun mies jopa tulosti ne itselleen muistoksi:D

Vierailija
185/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua vakavaa suhdetta, miksi odotat viestejä päivittäin? Tuossa tilanteessa viestitellään kun tavataan.

Vierailija
186/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

Kuka edes haluaisi miestä, jonka perässä pitää itse juosta?

Kaikki miehet eivät piiritä, vaan saattavat olla hyvinkin ujoja ja arkoja. Sama pätee myös naisiin. Kaikki naiset eivät odota apaattisena miehen yhteydenottoa, vaan laittavat esimerkiksi 30 viestiä, jotta asia tulee kerralla selväksi:D

Vierailija
187/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuin miehellä on kymmeniä omakohtaisia kokemuksia siitä kuinka liikaa intoilemalla ja kiinnostuksen osoittamisella naiselle todella lupaavatkin jutut on kuihtunut kasaan. Naiset inhoaa takertuvia miehiä, joten miehen on teeskenneltävä mahdollisimman vähän kiinnostunutta.

Onko näin? Jos olen kiinnostunut miehestä, osoitan sen aktiivisesti hänelle ja odotan häneltä samaa. Jos se ei toteudu, oletan tietysti ettei olekaan kiinnostunut. Tuollainen teeskentely ei ainakaan minun kohdallani toimi. Se saa vain epäilemään, onko kiinnostusta sittenkään.

Myös mulla oli tapana pommittaa viesteillä mun miestä. Saatoin laittaa jopa 20-30 yhteen menoon, koska kerranhan täällä vain eletään ja tahdoin tehdä mun tunteet selväksi. Hän nauroi mulle ja sanoi, että rakastaa mun kaltaista intohimoista naista. Ja yhdessä olemme edelleen:D

Mulle ei naisena tulisi mieleenkään laittaa kymmeniä viestejä yhteen menoon. 😮 Miten niihin sitten edes pystyy vastaamaan? Ja mitä asiaa niissä edes voi olla?

Minä taas ärsyyntyisin ja pitäisin tunkeilevana miestä joka alkaisi pommittaa viestillä koko ajan ja ajattelisin, että tuosta ei hyvää seuraa, pitääpä pysyä kaukana.

Toisiin, en sano millaisiin, miehiin tehoaa tuo pommituslinja, toiset se saa ärsyyntymään ja varuilleen. Niinkuin myös toisinkin päin.

No mulle tuli mieleen lähettää 30 viestiä, eikä mua pätkääkään kaduta. Ei mua huvita olla kuten kaikki muut naiset, vaan teen miten parhaimmaksi katson:)

Viitsisitkö kertoa ikäsi, kuvailla ulkonäköäsi jne, ihan mielenkiinnosta kyselen, jos tänne vielä kurkistat. Luulisi tuollaisen olevan turn-off, joten siksi olen utelias.

Olette kyllä niin pihalle teidän vanhakantaisten asenteiden kanssa, että mua miltei itkettää:( Olen vähän yli 20-vuotias, superhoikka, punaiset kiharat hiukset puoliselkään, vihreät silmät, opiskelen yliopistossa jne.

Vierailija
188/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen miesystävä tapaili epäsatunnaisesti lähes vuoden ajan naista, jonka suhteen oli jo ekoilla treffeillä tiennyt, ettei aio seurustella sen kanssa. Oli istahtanut naisen kanssa kahvilanpöytään ja tiennyt heti, että ei tuu mitään vakavaa.

Ei kuulemma ulkoisesti vastannut ihannenaista, eikä muutenkaan ollut kipinää. Nainen oli kuitenkin ihan mukava ja pyyteli leffaan ja syömään, tapailua kesti vuoden epäsäännöllisesti.

Olin yllättynyt, että mies voi siis tapailla naista noinkin kauan tuntematta mitään. Alussa koin tämän jopa inhottavana piirteenä, mutta vissiin miehet ovat erilaisia kuin me naiset.

Mies ei koskaan laittanut naiselle viestiä ensin, aloitteet tulivat naiselta. Nainen oli kysynyt seurustelusta, mies oli sanonut, ettei ole tarvetta määritellä suhdetta, eikä halua mitään vakavaa vielä. Jätti sanomatta, että tämän naisen kanssa.

En käsitä, miten kukaan nainen suostuu roikkumaan tuollaisessa miehessä. Olivat näkemättä kuukausia, nainen oli viestitellyt joskus jotain, mies vastannut yhdellä sanalla. Sitten nainen oli laittanut viestiä taas, että lähtiskö mies leffaan.

Oltiin kuitenkin jo tavattu miehen kanssa, joten mies oli vastannut että ei taida jaksaa. Nainen oli pahoittanut mielensä.

Miksi kukaan tekee itselleen noin? Me ollaan muuttamassa alkuvuodesta yhteen ja puhuttu jo lapsista, vietetään lomat yhdessä jne. Ekan kuukauden aikana mies antoi asuntonsa avaimen ja raivasi mun kamoille tilaa peilikaapista.  Ensimmäisestä tapaamisesta jätin sinne kamoja, koska olin tulossa heti parin päivän päästä. Kaikki oli luontevaa ja oltiin kuin vanhat tutut alusta asti.

Seurusteltu on nyt kohta vuosi. Jos vuodessa suhde ei etene edes seurusteluksi, en tosiaankaan jäisi odottamaan. Miehen mukaan sinkkuvuosiin mahtui useampi nainen, joka alkoi puhua seurustelusta heti alussa, eikä hän halunnut sitoutua, avoliittoonkin oli aika pitkä matka siis.

Naiset: vaatikaa siltä mieheltä enemmän. Jos hän ei ole valmis sitoutumaan, ei hän ole kiinnostunut. Ansaitsette miehen, joka haluaa juuri sinut. <3

Ällö äijä sulla. 

Vierailija
189/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet viestittää jos ne on kiinnostuneita. Kiinnostuneet miehet tekee heti uusia suunnitelmia nähdä.

Esimerkki: Olin la drinksulla miehen kanssa, pyysi erotessa ulos seuraavana päivänä.

Tapasin miehen ravintolassa, vei mut taksilla kotiin (siis kävi sanomassa hyvää yötä, pussattiin ja lähti), soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille.

Tapasin muehen naapurin juhlissa. Hän otti mun tupakka-askin, jotta sai tekosyyn tulla palauttamaan sen ja pyysi samalla ulos.

Miesten kiinnostus ilmenee piirittämisenä ja sen varmisteluna, ettei kukaan pääse väliin. Näin se vaan on. Tietty ensisiirron tekeminen voi olla miehille vaikeaa, mutta jos vihreää valoa näkyy, toimivat kyllä. Ehkä jotkut todella estyneet ja ujot eivät, mutta muut kyllä.

Kaikki miehet eivät piiritä, vaan saattavat olla hyvinkin ujoja ja arkoja. Sama pätee myös naisiin. Kaikki naiset eivät odota apaattisena miehen yhteydenottoa, vaan laittavat esimerkiksi 30 viestiä, jotta asia tulee kerralla selväksi:D

Minä juoksikin karkuun tuollaista ahdistelijaa. 

Vierailija
190/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi ei ole sama kuin intohimo.

Mulla kylläkään ei ole psykoosia ja toisin kuin sinä, osaan myös käyttäytyä. En esimerkiksi nimittele ketään. Ongelma miesten ja naisten välisessä viestittelyssä on se, että se mikä naiset saa perääntymään, tuntuukin miehestä tosi ihanalta.

No tollanen kymmenien viestien spammaaminen on kyllä sekoa eikä mitenkään viehättävää varsinkin jos on kokemusta sekoista tai itse on ollut psyykkisesti sairas joskus ja käyttäytynyt noin.

Et voi todellakaan tehdä johtopäätöksiä mun viesteistä, koska et ole niitä nähnyt. Spammaaminen on sitäpaitsi sitä, että lähetään vastaanottajalle yhtä ja samaa samansisältöistä viestiä. Mun viestit olivat kaikki erilaisia ja mun mies jopa tulosti ne itselleen muistoksi:D

Vai todistuaineistoksi lähestymiskiellon varalta?

Vierailija
191/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän ei käynyt ilmi oliko se naapuri mies vai nainen...

Vierailija
192/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin toi mies niin aattelisin että tää ”naapuri” kenen kanssa ap meni leffaan ei ehkä ollutkaan ihan vaan naapuri vaan joku toinen mies ja jäi ns sille reissullensa kun ei mitään enään kuulunut.

Muutenkin aika harvinaista, että käydään naapurin kanssa leffassa. Toki ap nyt meni, mutta voi olla, ettei mies ole ikinä kuullut, että joku kävisi naapurin kanssa elokuvissa... Voi olla, että epäilykset nousi pintaan.

Vierailija
193/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap oli heittänyt tohon vaan ton ”naapurin” ettei olisi liian tunnistettava keskustelu.

Vierailija
194/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsisitkö kertoa ikäsi, kuvailla ulkonäköäsi jne, ihan mielenkiinnosta kyselen, jos tänne vielä kurkistat. Luulisi tuollaisen olevan turn-off, joten siksi olen utelias.

Olette kyllä niin pihalle teidän vanhakantaisten asenteiden kanssa, että mua miltei itkettää:( Olen vähän yli 20-vuotias, superhoikka, punaiset kiharat hiukset puoliselkään, vihreät silmät, opiskelen yliopistossa jne.

Nam, tahtoisin kutitella parransängelläni ihoasi ihana nainen.

M48

Vierailija
195/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kivasti päällekäyvä, näin sivuhuomautuksena vaan ;)

M48

Vierailija
196/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta se on, en jaksa deittailla enkä ole koskaan jaksanutkaan, koska ei kiinnosta tommonen p*ska.

Muutama yritys on joskus ollut ja just tommosta oli, niin luovutin sitten kokonaan ja kissauduin jo 24-vuotiaana.

Sen jälkeen en ole miehiin koskenut.

Jos tulee joku ja änkemällä änkee elämääni niin ok, mutta mä en lähde enää mihinkään säätämiseen ja yritelmiin.

Vierailija
197/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan viestittely oli ihan sellaista miten itsekin olisin tuossa tilanteessa tehnyt. Korrektia.

En olisi itse ruvennut mitään treffejä ehdottelemaan tai puhumaan mitään sekaisin olosta eilisestä.

Mieshän tässä himmaili ja oli vaisu, kun aloittaja sanoi, että oli kivaa, niin mies ei mitenkään innokkaana tarttunut siihen eikä hyödyntänyt vihjettä. Olisi kyllä tarttunut siihen jos olisi ollut selvästi innoissaan. Ja jo siihen, että aloittaja ylipäätään laittoi viestin.

Ai että minua ainakin olisi harmittanut kun olisin hehkuttanut ja ehdottanut jotain ja mies olisi ollut niinkuin ei olisi yhtään muka ymmärtänyt vihjettä ja toivottanut vaan hyvää elokuvailtaa.

Tai niin, että ilman minun innokasta hehkuttelua ja ehdottelua ei uusia treffejä olisi tullut. Jos minulle olisi jäänyt tunne, että joopa joo, kun nyt jaksoin olla noin aktiivinen niin mies myöntyi. Ei kiva.

Kun nainen kiittää oma-aloitteisesti treffeistä ja sanoo, että oli kivaa niin kyllä miehen siihen itse pitää tarttua. Ei niin, että senkin jälkeen on edelleen nainen se, joka saa mieheen eloa ja uudet treffit aikaan.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava mies ehdottaa tapaamista, jos sitä haluaa.

Eri asia on, jos joku nainen omaehtoisesti haluaa itselleen tumpelon miehen. Tai väkisin.

Mieshän siihen tarttui (kertoi että oli hänestäkin kivaa, esitti heti syyt miksi on nyt kiireinen ja yritti silti pitää keskustelua yllä toisen antamista täkyistä). Toisin sanoen mies eteni varovaisesti mutta selvästi vihjasi että kiinnostaa. Nainen ei halunnut jatkaa keskustelua eikä edes peruskohteliaasti kiittää toivotteluista. Eli miehelle näytettiin punaista, joten mies ei edennyt uusien treffien ehdotteluun.

Kohtelias ja sosiaalisesti taitava nainen ei ole tyly jos haluaa homman jatkuvan. Hän voi jopa itse ehdottaa uutta tapaamista, jos sitä haluaa. Ei mies väkisin ehdota treffejä, jos hänet torjutaan. Kyllähän tietysti masokistejakin on.

Minun mielestäni mies ei yrittänyt pitää keskustelua yllä, vaan laittoi viestin, joka pakostikin päättää keskustelun.

Siltä erää kyllä, mutta sehän nyt oli selvää joka tapauksessa, koska toinen oli menossa elokuviin. Minusta olisi hyvin töykeää yrittää hirveästi viestitellä juuri silloin kun tietää toisen olevan menossa johonkin missä yleensä puhelin pistetään pois.

Mies myös itse kertoi, että hänelläkin on nyt kädet täynnä, mutta että hänestäkin oli viimeksi kivaa. Eli selkeä vihje, että kiinnostusta on ja jatketaan paremmalla ajalla.

Ap sen sijaan halusi olla tyly eikä kiittänyt toivotuksista, kertonut millainen elokuva oli tai ylipäätään vastannut yhtään mitään. Ei varsinaisesti mikään viesti siitä, että kovasti kiinnostaa.

Vierailija
198/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän välitä ilkeilijöistä, olet nuori ja raikas mielipiteinesi. Säilytä tuo asenne. Sivustaseuranneena vanhana ukkona tämän sanon. Nainen joko osaa käsitellä miestä syntymälahjanaan tai ei koskaan opi kyseistä taitoa. Sinä osaat.

Vierailija
199/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja oli laittanut jo heti viestiä että hänellä oli kivaa.

Mies ei tarttunut siihen mitenkään.

Minä en enää toista kertaa kehtaisi käyttää sitä oli kivaa-korttia.

Nyt on miehen vuoro ilmaista, että hänellä myös oli viimeksi niin kivaa, että kysyisi koska mentäisiin uudestaan treffeille/kahville/elokuviin/ihan mihin keksitään.

En ole ymmärtänyt koskaan noita pareja, joissa nainen on ollut vetovastuussa, että koko suhde edes olisi saanut alkunsa.

Minulle tulee kuva, että siinä suhteessa nainen saa jatkossakin olla se, joka sanoo mitä ja miten tehdään jne.

Toisille naisille se on vissiin ok, vaikka mies olisikin hiukan aloitteenton parisuhteessa.

Saattaapi olla niinkin, että haluavatkin itse pomottaa ja päättää asioista.

Jos nainen on jo aloittanut itse viestittelyn, niin miehellä pitäisi olla

Tahtoa ja tajua, että nainen on jo antanut sen vinkin, ja näyttää vihreää valoa.

Turha tässä nyt on haukkua aloittajaa, hän oli aktiivinen ja kohtelias, miehen pitäisI vastata samalla tavalla. Vastavuoroisuus ei ole paha vaan juuri hyvä kun ollaan vasta tutustumisen alussa.

Antaa paljon fiksumpana kuvan kuin sitkeä päälle käyminen ja jatkuva pommittaminen.

Sitten myöhemmin kun jo tunnetaan paremmin ja tapaillaan on ihan sama ja se kuka ja koska ottaa yhteyttä.

Mutta alussa on ihan viisasta hiukan haistella onko se toine n edes minusta kiinnostunut sen enempää.

Tässä nyt haistelisin onko se mies.

Minä taas en ole ymmärtänyt koskaan niitä pareja, joissa mies on ollut vetovastuussa, että koko suhde edes olisi saanut alkunsa. Käy helposti niin, että nainen odottaa miehen viihdyttävän ja palvovan häntä jatkossakin kuin mikäkin seremoniamestari tai fani.

Mieshän kertoi puolestaan että hänellä oli kivaa. Kertoi myös sen että juuri nyt on kiire ja silti oli kohtelias. Ap puolestaan ei viitsinyt edes vastata kohteliaisuuksiin eli väläytti punaista heti vihreän perään. En ihmettele yhtään että mies jäi varovaisesti odottelemaan että mistä oikein on kyse. Ei ilmeisesti mistään kun ap ei enää viestiäkään viitsinyt laittaa.

Vierailija
200/223 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa jotain tommosta viestien analysointia?

Eihän tutustuminen muutenkaan tapahdu jossain vtun viesteissä, vaan olemalla yhdessä kasvotusten.

Mulla on pari sellaista kokemusta jossa tunteet oli molemminpuoliset eli minua kiinnosti ja miestä kiinnosti, ja molemmissa tapauksissa oli yleensä seuraava näkeminen jo sovittu kun edellisen näkemisen tiimoilta oltiin lähdössä omiin suuntiin.

Ei tarvinnut mitään venailla ja vatuloida että mitähän seuraavaksi tapahtuu ja koskahan nähdään, vaan oli molemmille selvää, että nähdään aina kun voidaan eli yleensä joka vklp.

Viestejä ei hirveesti välissä lähetelty, lähinnä vain jos oli jotain asiaa.

Ihan alussa toki vähän enemmän, ja esim. ekan näkemisen jälkeen viestiteltiin pari päivää ihan putkeen koska molemmat oli niin innoissaan ja odotti seuraavaa näkemistä (ja mies teki tämän hyvin selväksi, että on innoissaan ja odottaa seuraavaa näkemistä eikä jaksaisi odottaa).