Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti. Mieskaverit lopettivat vuosien kaveruuden..

Ap
30.10.2019 |

.. Heti kun aloitin parisuhteen nykyisen mieheni kanssa. Tai no pari näistä jatkoi kaveruutta senkin jälkeen mutta lopettivat kaveruuden aloitettuaan omat parisuhteensa. Nämä kundit olleet minulle kuin veljiä, hauskaa seuraa ilman fyysistä menoa tai flirttiä. Onko joku juttu ettei kaverivälejä kehdata ylläpitää kun varattu vai mistä kyse? Muilla kokemusta?

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse olen muuttamassa poikaystävän ja yhteisen kaverimme kanssa kimppakämppään. Kaveri vain sanoi, että laittakaa sukka oveen kun pannaan. Ei halua kuulla miltä kuulostan pannessa, kun jopa mun aivastukset kuulostaa seksuaalisilta 😂

Vierailija
2/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kunniasääntönsä. Naisethan eivät tunne edes sanaa kunnia. 

Ai kunniasääntö että ystävät hylätään? Jos tarkoitat tätä "bro's before h*'s", niin tarkoittaa vähän eri asiaa, kuin ystävän hylkääminen oli ystävä sitten vastakkaista sukupuolta tai ei.

Ap:n tapauksessa valitettavasti nämä miehet eivät olleet hänen ystäviään ja eivät varsinkaan omanneet mitään kunniaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulle kävi myös samoin kuin aloittajalle. Onneksi oman miehen miespuoliset kaverit ovat myös mun kavereita jo kymmenettä vuotta.

Vierailija
4/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samoin, ainoastaan yksi miespuolinen kaveri on pysynyt. Pisti kyllä miettimään, että aatteliko ne sittenkin jotain enemmän kuin ystävyyttä, olivat tahtomattaan friend zonella vai mitä ihmettä.

Vierailija
5/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset eivät hyväksy miehille kaverinaisia mikä on mielestäni outoa. Onneksi parhaan kaverinaiseni mies ottaa rennosti ja hyväksyy ystävyyteni. Muuten minulla ei olisi yhtään kaveria. 

Vierailija
6/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Täytyypä pistää korvan taakse tämä tieto.

Nainen

Vierailija
7/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi olla vaivaksi miehellesi, ihan perus empatiaa se.

Vierailija
8/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varamiehet ei viittineet jäädä pakastimeen odottelemaan.

Vierailija
9/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kertoo että sun miespuoliset kaverit ovat miehiä eikä muiden miesten naisten kanssa kaveerata. Ilmeisesti hekään eivät hyväksyisi oman tyttiksen miespuolisia kavereita. Tulee myös mieleen että heillä oli mielessä joku muu kuin ikuinen kaveruus ja eivät olleet oikeita kavereita. Kun aloittaa parisuhteen niin joskushan myös naispuoliset kaverit häviää, miksi mieskavereiden  kohdalla näin ei kävisi? 

Vierailija
10/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kunniasääntö että ystävät hylätään? Jos tarkoitat tätä "bro's before h*'s", niin tarkoittaa vähän eri asiaa, kuin ystävän hylkääminen oli ystävä sitten vastakkaista sukupuolta tai ei.

Ap:n tapauksessa valitettavasti nämä miehet eivät olleet hänen ystäviään ja eivät varsinkaan omanneet mitään kunniaa.

Sinä naisena hyväksyisit miehelläsi lukuisat naisystävät , joiden kanssa mies viettää aikaansa ilman sinua?

Aivan. Älä lässytä paskaa

Vierailija
11/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti aina miehet itkevät, että ovat "friendzonella". Ilmeisesti sitten miehille on tyypillisempää epäempaattisuus ja kykenemättömyys oikeisiin, syviin ystävyyssuhteisiin jos kerran ovat sitä mieltä, että ystävyys tarkoittaa vain ja ainoastaan mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen...

Onneksi omassa ystäväpiirissä parisuhteet eivät pahemmin ole vaikuttaneet kaveruuteen. Paitsi siten, että ystäväpiiri on kasvanut (tai oikeastaan meillä on ns. extended family/lauma) niin, että uudet kumppanit, vaimot ja miehet (ja nykyään myös lapset) on otettu mukaan.

Vierailija
12/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sulla pitäisi olla sata beta-orbiteria?

Kun nainen on varattu, kunnioitetaan sitä naisen miestä eikä aiheuteta mitään turhaa paskaa, ensimmäisenä itselleen. Hommaa kuule neitihinttejä kaveriksi, ne ei miehiä häiritse. 

Juurikin näin.

Vierailija
13/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa: 

oikeastaan ainoita ongelmia tulee siinä, kun pöydät ovat liian pieniä eli ei mahduta kaikki syömään, ja joissakin lautapeleissä on max 6-8 pelaajaa...

Vierailija
14/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti aina miehet itkevät, että ovat "friendzonella". Ilmeisesti sitten miehille on tyypillisempää epäempaattisuus ja kykenemättömyys oikeisiin, syviin ystävyyssuhteisiin jos kerran ovat sitä mieltä, että ystävyys tarkoittaa vain ja ainoastaan mahdollisuutta seksiin tai parisuhteeseen...

Onneksi omassa ystäväpiirissä parisuhteet eivät pahemmin ole vaikuttaneet kaveruuteen. Paitsi siten, että ystäväpiiri on kasvanut (tai oikeastaan meillä on ns. extended family/lauma) niin, että uudet kumppanit, vaimot ja miehet (ja nykyään myös lapset) on otettu mukaan.

Oo, kuulostaa mukavalta.

Vierailija
15/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä naisena hyväksyisit miehelläsi lukuisat naisystävät , joiden kanssa mies viettää aikaansa ilman sinua?

Ei mua ainakaan haittaa miehen naispuoliset kaverit.

Se kimppakämppään muuttava

Vierailija
16/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sulla pitäisi olla sata beta-orbiteria?

Kun nainen on varattu, kunnioitetaan sitä naisen miestä eikä aiheuteta mitään turhaa paskaa, ensimmäisenä itselleen. Hommaa kuule neitihinttejä kaveriksi, ne ei miehiä häiritse. 

Juurikin näin.

Ei naiset tule tätä koskaan ymmärtämään.

Itse katkotaan kaverisuhteita "kun Mirkku sano silleen ja tälleen".

Sitten vielä puhuvat lojaaliudesta. 

Vierailija
17/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ap:n miespuoliset kaverit ole mitään ap:n lemmikkieläimiä. Ihan oikein, että jatkoivat matkaansa kun kerran kokivat sen oikeaksi ratkaisuksi.

Vierailija
18/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa miehen naispuoliset kaverit.

Se kimppakämppään muuttava

Sitten itket täällä joku päivä kun mies meni ja petti vaikka sä hyväksyit kaiken:) Hyväksyykö sun mies myös sun miespuoliset kaverit. Miehiä n tietenkin erilaisia. Mun mies ei hyväksy miespuolisia ystäviä minulle eikä naispuolisia itselleen. Siis sellaisia jotka eivät ole yhteisiä ystäviä. Yhteiset kaverit on asia erikseen. Puoliso tulee aina ensin. Ennen muita.

Vierailija
19/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuollaisia on täällä pakko anonyyminä julistaa on alla paljon tukahdutetuttuja haluja ja katkeruutta.

Vierailija
20/192 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No v*ttu mitä paskaa nyt taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän