Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan postinjakajilla enää lukutaitoa ollenkaan ja minne tässä oikein voi valittaa?

Vierailija
30.10.2019 |

Nyt on jo kaksi kuukautta ollut paketti matkalla eikä ole vieläkään saapunut minulle. Aku Ankka jää myös säännöllisesti tulematta, vaikka Sanomalta on kuulemma lähtenyt. Sitten kaiken huipuksi postilaatikkoon on alkanut ilmestymään lappuja missä lukee, että vain postin sisäiseen käyttöön ja sitten siinä on naapureitteni osoitteenmuutoksia, mitkä ei todellakasn kuulu minulle mitenkään.
Onkohan postinjakaja seonnut vai onko siellä todellakin lukutaidottomia ja auttaako tästä Postiin valittaminen mitään jos työntekijöillä ei ole enää motivaatiota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut firmalle yhtään kirjekuorta sitten viime huhtikuun. Postilaatikko on ollut samassa paikassa vasta vuodesta 1986 ja on kerrostalon sisäpihalla..

Samassa laatikossa on monen muun osoite myös ja jos sinne on jotain tullut niin kuoriin on alkanut ilmestymään käsinkirjoitettuna kysymysmerkkejä ja ohjeita "Sisäpihalla" "portin vasemmalla puolella!" yms.

Jos sattuu näkemään postinjakajan niin se on eri tyyppi, kuin edellisellä viikolla ja ei taatusti puhu Suomea.

Vierailija
2/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole saanut firmalle yhtään kirjekuorta sitten viime huhtikuun. Postilaatikko on ollut samassa paikassa vasta vuodesta 1986 ja on kerrostalon sisäpihalla..

Samassa laatikossa on monen muun osoite myös ja jos sinne on jotain tullut niin kuoriin on alkanut ilmestymään käsinkirjoitettuna kysymysmerkkejä ja ohjeita "Sisäpihalla" "portin vasemmalla puolella!" yms.

Jos sattuu näkemään postinjakajan niin se on eri tyyppi, kuin edellisellä viikolla ja ei taatusti puhu Suomea.

Niin ei kai tuohon muutosta voi saada kun palkataan kielitaidottomia jakeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai tuohon muutosta voi saada kun palkataan kielitaidottomia jakeluun.

Ihan samaa esiintynyt vuosikaudet kielitaidosta riippumatta. Kerrostalossa säännöllisesti naapurin postit, mm. joulukortit. Kesäsijaiset pistää kaiken sekaisin jne. Valitettu on.

Vierailija
4/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan vika. Mitäs käytätte meidän palveluita.

t. Posti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi