Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti. Mieskaverit lopettivat vuosien kaveruuden..

Ap
30.10.2019 |

.. Heti kun aloitin parisuhteen nykyisen mieheni kanssa. Tai no pari näistä jatkoi kaveruutta senkin jälkeen mutta lopettivat kaveruuden aloitettuaan omat parisuhteensa. Nämä kundit olleet minulle kuin veljiä, hauskaa seuraa ilman fyysistä menoa tai flirttiä. Onko joku juttu ettei kaverivälejä kehdata ylläpitää kun varattu vai mistä kyse? Muilla kokemusta?

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että niistä miehistä, joita naiset luulevat pelkiksi kavereikseen  90% ainakin ovat pelkkiä kavereita tasan niin kauan kun nainen haluaa olla pelkkä kaveri. Jos nainen esimerkiksi baarissa haluaakin mennä pidemmälle, niin kaveruus loppuu ja seksi tulee kuvioon.

Jos siis nainen rupeaa seurustelemaan, niin joillekin miehille se on ongelma. Joillekin sekään ei ole este, ei edes hidaste.

Tai korjaan edellistä.  Yllä oleva pätee, jos nainen on miehestä edes jotenkin haluttava. Jos nainen on ruma tai vahvasti ylipainoinen, niin  silloin pelkkä kaveruus on miesten ja naisten välillä yleisempää.

Toinen juttu miksi mies voi jättää naiskaverin on, että ruvetessaan seurustelemaan uusi nainen ei hyväksy naiskavereita.

Vierailija
182/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmaiset ja mustasukkaisuuteen taipuvaiset naiset tuomitsevat naiset jotka kaveeraa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heti alapeukuttamassa ja lynkkaamassa jos joku nainen kertoo olevansa hyvä kaveri miesten kanssa

Ei minua ainakaan ärsytä se, että jotkut miehet ja naiset ovat ystäviä keskenään.:D

Tai että tuomitsisin?! Saiko näistä sen kuvan, että olisin tuomitsemassa?

Tai jonkun viesteistä täällä?

Itselleni ei ole välittynyt sellaista kuvaa.

Ei siinä ole mitään paheksuttavaa, jos on miespuolisia ystäviä.

Se vaan on harvinaista, siis se puhdas ystävyys. Toki sellaisiakin varmasti on, vaikkakin tosiaan harvemmassa.

Sellainen on kyllä kummallista ja hälyttävää, jos ei tule toimeen oman sukupuolensa edustajien kanssa ja viihtyy ainoastaan ainoana naisena miesporukassa.

Mutta ei kuulu mulle, mulle olisi aivan painajainen joutua hengaamaan vapaa-ajalla itseäni vanhempien miesten porukassa (viitaten tuohon ”pikkusiskoon”) ja jos joku sellaisesta asetelmasta ja ajanvietosta tykkää, niin kaikin mokomin!

N27

Niin. Onhan meillä hurjat 2-3 vuotta ikäeroa noiden ystävieni kanssa.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten ajatusmaailma on erilainen. Vaikka sinä nainen ajattelet vain olevasi yksi jätkä muiden joukossa ja kaikki miehet ympärilläsi ovat kuin veljiä, niin miehet eivät välttämättä ajattele samoin. Joka ikinen niistä voi ajatella seksiä sinun kanssasi. Ja todennäköisesti on joskus ajatellutkin. Se, että joku nainen on omasta miehestään mustasukkainen voi johtua siitä, että hän on nähnyt jo aiemmin elämässään mitä tuollaiset ystävyydet todellisuudessa on. Oma kokemus miehistä tai miehen käytös, miten puhuu sinusta jne. Ärsyttävää, että pitäisi muka olla ihan sinisilmäinen idiootti tai muuten on kontrolloiva ja mustasukkainen hirviö. Sen kyllä huomaa jos mies ei halua koskaan ottaa mukaan tapaamaan sitä "pikkusiskoa" jonka kanssa ollaan niin sydänystäviä...

Olen kyllä tutustunut näiden miesten vaimoihin ja tyttöystäviin ja jopa lapsiin. Yhden miehen exä kysyi tältä miksi ei vain panna, kun olemme niin läheisiä muutenkin ja tää ystäväni alkoi nauramaan tälle.

N28

Vierailija
184/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Miehelle kannattaa olla mahdollisimman häijy ja tyly heti samantein jos et halua siltä seksiä, koska muuten nainen on inhottava seisottajahuijarilortto. Ja miehillä ei ole mitään velvollisuutta kertoa panohaluistaan avoimesti, koska naiset on kieroja ja syyllisiä ja miehet avoimia ja rehellisiä. Selvä.

Vierailija
185/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmaiset ja mustasukkaisuuteen taipuvaiset naiset tuomitsevat naiset jotka kaveeraa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heti alapeukuttamassa ja lynkkaamassa jos joku nainen kertoo olevansa hyvä kaveri miesten kanssa

Ei minua ainakaan ärsytä se, että jotkut miehet ja naiset ovat ystäviä keskenään.:D

Tai että tuomitsisin?! Saiko näistä sen kuvan, että olisin tuomitsemassa?

Tai jonkun viesteistä täällä?

Itselleni ei ole välittynyt sellaista kuvaa.

Ei siinä ole mitään paheksuttavaa, jos on miespuolisia ystäviä.

Se vaan on harvinaista, siis se puhdas ystävyys. Toki sellaisiakin varmasti on, vaikkakin tosiaan harvemmassa.

Sellainen on kyllä kummallista ja hälyttävää, jos ei tule toimeen oman sukupuolensa edustajien kanssa ja viihtyy ainoastaan ainoana naisena miesporukassa.

Mutta ei kuulu mulle, mulle olisi aivan painajainen joutua hengaamaan vapaa-ajalla itseäni vanhempien miesten porukassa (viitaten tuohon ”pikkusiskoon”) ja jos joku sellaisesta asetelmasta ja ajanvietosta tykkää, niin kaikin mokomin!

N27

Ei siinä mitään hälyttävää ole. Olen myös kasvanut poikamaisena tyttönä kaveeraten lapsuudesta asti poikaporukoissa. Armeijassa olin sotilaana ns. yksi äijistä ilman taka-ajatuksia puolin tai toisin. Minua on sekä koulussa että työpaikalla saman sukupuolen edustajat kiusanneet, mm. huoritelleet, haukkuneet lesboksi ja läskiksi. En ole mitään noista nimityksistä. On pari sydänystävää naisissakin jotka ovat rauhallisia ja lojaaleja introverttejä

Mistäs sinä tiedät näiden miesten taka-ajatukset? Luuletko että kaikki kertovat että "sinua minä ajattelin eilen kun käsi kävi..."

Vierailija
186/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaverimiehet ovat ensisijaisesti ihmisiä eivätkä naisten kaverimiehiä, jotka täyttävät täydellisesti naisten ystävyystarpeet. Eiväthän naispuoliset ystävätkään eikä ystävyys heidän kanssa ole täydellistä.

Vierailija
187/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on nuita kaupunkilaistan humputteluja. Meillä maalla kun muutama tölli niin siellä oltiin kavereita niiden kanssa, ketä siellä asui. Puolisot haettiin sitten vähän kauempaa. Ystävyydet on säilyneet, kannettu ja autettu hautaan vanhukset ja sillä tavalla.

Vierailija
188/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitenkään erilaisia olla. Kyllä nainenkin ajattelee, minkälainen olisi sängyssä se kaverimies ja jos mies on komea, saattaa ajatella häntä myös seksuaalisävytteisesti, ihailla ulkomuotoa, kehaistakin, halata mielellään ja sitä rataa.

Se missä ihmiset yleensä eroavat toisistaan onkin se, että kaikki eivät näe tarvetta viedä näitä ajatuksia sen pidemmälle, osaavat pitää asian pienenä kivana mausteena ilman, että tarttee alkaa tunkemaan housujen puolelle. 

Ei ole sukupuolella eroa tässä, jotkut vaan ajattelevat ja arvostavat panemista enemmän kuin henkisiä asioita.

.

.

En todellakaan ajattele noin ystävämiehistä! Todella outo ajatuskin. Ystävämiehet ovat alusta asti ystäviä juuri siksi, että heistä ei voi millään ajatella mitään seksuaalista, ollenkaan, kertakaikkiaan.

Näin. Omat pitkäaikaiset, läheiset ystävämiehet ovat juuri sellaisia, joiden kanssa tuntuu kuin olisi tyttöjen kesken. Ehkä ovat luonteeltaan ja olemukseltaan jotenkin naismaisia, ainakin omaan tutkaani. Jollekulle toiselle heistä taas hyvinkin lähtee "miesvibat". Jos toinen tuntuisi mieheltä, niin läsnä olisi jatkuva sukupuolinen jännite, joka tekisi ystävyydestä mahdotonta. Hyvän päivän kaveri voi olla, mutta tuollaisessa tilanteessa ei mitään kahdenkeskisiä leffailtoja ja jatkoja pidetä.

Vierailija
189/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miespuolisia kavereita vaikka haluaisin. Älkää suotta naiset tuomitko sen vuoksi että vastakkaisesta sukupuolesta kaverisuhdetta toivoisin, olisi erilaista perspektiiviä keskusteluissa kun ei aina naisnäkökulmasta lätinää

Vierailija
190/192 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miespuolisia kavereita vaikka haluaisin. Älkää suotta naiset tuomitko sen vuoksi että vastakkaisesta sukupuolesta kaverisuhdetta toivoisin, olisi erilaista perspektiiviä keskusteluissa kun ei aina naisnäkökulmasta lätinää

Varatut naiset tuomitsevimpia

Vierailija
191/192 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooookei... Mites bi- ja panseksuaalit? Heillä ei ole sitten yhtään kavereita? Ja lesbojen ja homojen taas pitää ilmeisesti etsiä eri sukupuolta olevia kavereita.

Tai sitten voitaisiin myöntää tämän ystävien sukupuolijaottelun vain sukupuolen takia olevan naurettavaa.

Homomies on tunnetusti naisen paras ystävä.

Vierailija
192/192 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaverimiehillä on ollut taka-ajatuksia ja heitä ei kiinnosta tutustua uuteen jyystäjäkarjuun, tai sitten ajattelevat etteivät itsekään parisuhteessa haluaisi että toisella on vastasukupuolen kavereita joten siksi haihtuvat kun ajattelevat että ukko tulee mustikseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi