Helvetti. Mieskaverit lopettivat vuosien kaveruuden..
.. Heti kun aloitin parisuhteen nykyisen mieheni kanssa. Tai no pari näistä jatkoi kaveruutta senkin jälkeen mutta lopettivat kaveruuden aloitettuaan omat parisuhteensa. Nämä kundit olleet minulle kuin veljiä, hauskaa seuraa ilman fyysistä menoa tai flirttiä. Onko joku juttu ettei kaverivälejä kehdata ylläpitää kun varattu vai mistä kyse? Muilla kokemusta?
Kommentit (192)
Mulle käynyt samoin mieskavereiden kanssa, kaveruus loppuu kun joko minä tai mieskaveri löytää suhteen tai muuten vain mieskaverin ilmeisesti seksuaalinen kiinnostus lopahtaa. Eli mitään oikeaa kaveruutta ei heidän puoleltaan koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ap:n miespuoliset kaverit ole mitään ap:n lemmikkieläimiä. Ihan oikein, että jatkoivat matkaansa kun kerran kokivat sen oikeaksi ratkaisuksi.
Miehet eivät ymmärrä käsitettä kaveruus, jos kaveri on nainen? Mikä v itun lemmikkieläin?
Ap, he eivät olleet oikeasti kavereitasi. On kyllä outoa, miten miehet ovat täysin kykenemättömiä aitoon ystävyyteen. Heille ei sana lojaali merkitse yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kunniasääntönsä. Naisethan eivät tunne edes sanaa kunnia.
Ai kunniasääntö että ystävät hylätään? Jos tarkoitat tätä "bro's before h*'s", niin tarkoittaa vähän eri asiaa, kuin ystävän hylkääminen oli ystävä sitten vastakkaista sukupuolta tai ei.
Ap:n tapauksessa valitettavasti nämä miehet eivät olleet hänen ystäviään ja eivät varsinkaan omanneet mitään kunniaa.
h*'s ja bro' s 🤣🤣🤣🤣 suosittelen ihan SUOMEN KIELTÄ sinulle, kun et oikein hallitse tuota englantia ja tämä on suomenkielinen palsta :)
Taas naiset "keskustelemassa". Totuudesta viis, kunhan miehiä saa haukkua ja syyllistää.
Poistattakaa itsenne netistä viestien sijasta, jos ette keskustella.
Kumppaniani eivät häirinneet miespuoliset kaverit, hänelläkin naispuolisia kavereita joiden kanssa tulen juttuun. Ja mieheni bondasi heidän kanssa hyvin näkemiskerroilla ennen kuin nämä miespuoliset kaverini ghostasivat ja lopettivat kaveruuden kanssani. Välienpito alkoi aluksi olla suhteeni myötä yksipuolista ja lopulta ei enää vastattu. Petyin siihen että vuosien kaveruuden jälkeen välienpito lopetettiin sanomatta syytä, riitojakaan ei väleissä ollut. Mutta mieluummin kourallinen tosiystäviä kuin läjäpäin kehnoja ihmissuhteita
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kumppaniani eivät häirinneet miespuoliset kaverit, hänelläkin naispuolisia kavereita joiden kanssa tulen juttuun. Ja mieheni bondasi heidän kanssa hyvin näkemiskerroilla ennen kuin nämä miespuoliset kaverini ghostasivat ja lopettivat kaveruuden kanssani. Välienpito alkoi aluksi olla suhteeni myötä yksipuolista ja lopulta ei enää vastattu. Petyin siihen että vuosien kaveruuden jälkeen välienpito lopetettiin sanomatta syytä, riitojakaan ei väleissä ollut. Mutta mieluummin kourallinen tosiystäviä kuin läjäpäin kehnoja ihmissuhteita
-ap
Blaa blaa. Netissä vinkumallako ne mieskaverit palaa? Kasva aikuiseksi.
Ehkä sä oletkin vaan paska tyyppi. Miksi kaikki naiset kuvittelevat olevansa universumin keskipisteitä?
Niinhän ne sinkkukaverit kaikkoaa perheenlisäyksenkin myötä viimeistään.
Aloittajalla tuskin on ollut aikaa näille kavereilleen, kun on pitänyt hörppiä teetä villasukat jalassa poikkiksen kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne sinkkukaverit kaikkoaa perheenlisäyksenkin myötä viimeistään.
Aloittajalla tuskin on ollut aikaa näille kavereilleen, kun on pitänyt hörppiä teetä villasukat jalassa poikkiksen kainalossa.
Yhäkin parisuhteen myötä olin aktiivisena osapuolena yhteydenpitojen ylläpidossa. Porukkanäkemisten järjestämistä, kuulumisten kyselyä jne. Välit eivät olleet muuttuneet joten välien katkominen yllätti
-ap
Tuttua. Vanha juttu. Noin ne miehet valehtelee olevansa naisen kavereita kunnes nainen pariutuu jonkun toisen miehen kanssa. Sitten alkaa itkuparku ja ghostaaminen. Kokemusta löytyy ja tämän takia en halua tutustua edes small talkin verran miehiin.
35 jatkaa vielä. Paras oli kun entinen ystäväni, miespuolinen siis, jonka kanssa olin tuntenut vuosia ja käynyt samaa ammattiopistoa niin lähetti viestin minulle kuinka rakasti minua ja miten hän voikaan pahoin kun voin tehdä tämän hänelle, kun aloitin parisuhteen toisen miehen kanssa...??!? en ymmärrä, eikö sitä suuta voinut hieman aiemmin avata ja kertoa fiiliksistään HUOH. Eipä ole kuulunut tästä "ystävästä" enään sen jälkeen.
Oletteko hetkeäkään ajatelleet että asia on täysin luonnollinen kulkee geeneissä.
Ehkä ne ei pidä sun miehestä ja siksi ottivat etäisyyttä. Mä olen kerran laittanut välit poikki kaverin alettua seurustelemaan. Kaveri ei enää koskaan liikkunut yksin, vaan aina tuli se seurustelukumppani mukana ja minä en pitänyt siitä.
Aitoa eri sukupuolten välistä ystävyyttä ei ole. Mies haluaisi päästä panemaan ja nainen vain ottaa yksipuolisesti palveluksia vastaan. Naispuoliset ystävät purkavat mieltään, vaihdattavat renkaat, porauttavat seinään reiän jne tekemättä mitään palvelusta miehelle.
Aina ei kuitenkaan käy noin ikävästi. Mun ja mun kaverimiesten suhde säilyi täysin ennallaan, vaikka aloitin parisuhteen muutama vuosi sitten. Tosin olimme tukeneet toisiamme läpi tyynten ja myrskyjen, ja hitsautuneet sitä kautta hyvin yhteen:)
Vierailija kirjoitti:
Aitoa eri sukupuolten välistä ystävyyttä ei ole. Mies haluaisi päästä panemaan ja nainen vain ottaa yksipuolisesti palveluksia vastaan. Naispuoliset ystävät purkavat mieltään, vaihdattavat renkaat, porauttavat seinään reiän jne tekemättä mitään palvelusta miehelle.
Älä höpise joutavia:) Viimeksikin ompelin kaverimiehen villakangastakkiin uudet napit, kun olen siinä puuhassa tosi taitava. Ja toiselle järjestin synttärijuhlat ja leivoin tarjoilut:)
Miespuolisia "kavereita" ei ole olemassa paitsi ehkä homoseksuaalit.
Lähtökohtaisesti mies ja nainen eivät voi olla puhtaasti vain ystäviä ellei mies ole homoseksuaali, sukulainen, naisen ystävän kumppani tai ihminen jonka olet tuntenut aivan lapsesta saakka.
Ihmettelen, miten jotkut ei tätä vieläkään joko myönnä tai oikeasti tajua?
Minulla ei ole ollut miespuolisia ystäviä teini-iän jälkeen juuri tästä syystä, kun se ei koskaan ole pelkkää ystävyyttä.
N27
Sulla on ollut fuckboykia "kavereina", ei aidosti kilttejä miehiä