Amk valintakoe ja epätoivo
Mitä ajattelitte kokeesta?
Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.
Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!
Kommentit (2017)
Kiitos 😍😍 apua oon niin tohkeissani että en tiedä edes sitä apua!! Mutta on joo totta pamahti vaan sähköpostiin ilmoitus siitä opiskelupaikasta!! Etsin pistemäärät ja kerron!
Kyllähän kaikkiin hakutoiveisiin voi tulla valituksi ,mutta ensimmäinen hakutoive täytyy valita.
Onko kukaan saanut vielä Laureasta tuloksia? Ja onnea kaikille opiskelupaikan saanneille! :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut vielä Laureasta tuloksia? Ja onnea kaikille opiskelupaikan saanneille! :)
Ei mitään muutosta koodissa 20.11 jälkeen
Onko kukaan saanut vielä kieltävää vastausta? Minulla lukee kaikissa neljässä ”kesken”. Veikkaan että valitut ovat jo pikälti saaneet vastauksen ja ne jotka eivät tule valituksi saavat vastauksen viimeisimpänä...
Ei mullakaan... nyt alkoi kyllä jännittää! LapinAmk hain.
Itsekään en ole kieltävää vastausta saanut ,lukee vain "kesken"
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut vielä kieltävää vastausta? Minulla lukee kaikissa neljässä ”kesken”. Veikkaan että valitut ovat jo pikälti saaneet vastauksen ja ne jotka eivät tule valituksi saavat vastauksen viimeisimpänä...
XAMK:lta tullut kieltävä vastaus ensihoitoon samaan aikaan kuin hyväksynnätkin... :D Turhaa kuumottelette.
Metropolia c’moooooonnnn haluun mun elämän takas 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Metropoliaan vissiin kans tulokset vasta suunnitteilla, kun eivät pidä mitään kiirettä. Koodissa ei lukenut mitään järkevää, ei pisteistä eikä jonosijoista. Eli olisko niin, ettei ole vielä mulla edes tarkistettu koko koe. Hain monimuotolinjalle. Ihan kiva olis ilmoittaa työnantajalle mahdollisimman pikaisesti siitä pääseekö opiskelemaan vai ei, koska se vaikuttaa myös työnkuvaan keväällä.
Tänään on takaraja sille, että oppilaitosten täytyy laittaa paikat sijoitteluun. :) Julkaisu sitten 29.11. mennessä.
Mistä tämä tieto sijoittelusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku hakenut liiketoiminnan palveluratkaisuihin ja kielii ja onko tuloksii tullu? Haagaan siis
Mulla 1. valinta, ei mitään tuloksia vielä. Katselin että oli yli 500 hakijaa, kuumottaa :D
Pääsin Saimaan amk sairaanhoitajaksi päivätoteutukseen, ylemmät hakuvaihtoehdot vielä kesken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Metropoliaan vissiin kans tulokset vasta suunnitteilla, kun eivät pidä mitään kiirettä. Koodissa ei lukenut mitään järkevää, ei pisteistä eikä jonosijoista. Eli olisko niin, ettei ole vielä mulla edes tarkistettu koko koe. Hain monimuotolinjalle. Ihan kiva olis ilmoittaa työnantajalle mahdollisimman pikaisesti siitä pääseekö opiskelemaan vai ei, koska se vaikuttaa myös työnkuvaan keväällä.
Tänään on takaraja sille, että oppilaitosten täytyy laittaa paikat sijoitteluun. :) Julkaisu sitten 29.11. mennessä.
Mistä tämä tieto sijoittelusta?
https://opintopolku.fi/wp/wp-content/uploads/2018/05/Korkeakoulujen_Yht…; OKM/18/592/2018
Luovutan. Haagaan, metropoliaan ja Laureaan tuskin tänään ilmestyy mitään.
Odottelen perjantaihin jos on enää mielenterveyttä jäljellä.
Eipä ole Diakistakaan mitään kuulunut...
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Saimaan amk sairaanhoitajaksi päivätoteutukseen, ylemmät hakuvaihtoehdot vielä kesken!
Itellä vielä kesken. Oon kans hakenu Saimaan AMK sairaanhoitajaks.. :o
Oamk todennäköisesti laittaa tulokset ihan viimeisinä päivinä, kuten on tähän mennessä laittanutkin. Viidesti hakenut oamkiin ja aina joutuu tuloksia odottamaan toisia pidempään.
Nii on todennäköisesti 😭 Kauheeta odotella kun muut koulut julkaisee jo tuloksia..
Minä pääsin myös!!!😍😍😍 nimimerkillä huutoitkenyt onnesta koko päivän
Mäki pääsin 😍😍