Amk valintakoe ja epätoivo
Mitä ajattelitte kokeesta?
Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.
Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!
Kommentit (2017)
Olen niiiiiiin kateellinen kaikille ketkä ovat päässeet sisään ja odottelen vain omia tuloksia. Hain Diakiin :)
Paljon onnea jo valituille!
Huutoitkijä kirjoitti:
Siis savoniaan sairaanhoitajaksi👆🏻
Onnittelut! Millä pisteillä, jos saanen udella??
Vierailija kirjoitti:
Olen niiiiiiin kateellinen kaikille ketkä ovat päässeet sisään ja odottelen vain omia tuloksia. Hain Diakiin :)
Paljon onnea jo valituille!
Siis oikeasti olet kateellinen amiksille?
Mä pääsin myös joskus Helsinkiin AMK:hon kun en jaksanut lukea heti yliopistolle. Ihmettelin miksi minua kiinnosti sen alan hermeneutiikka enemmän kuin muita ja tajusin että paikkani on yliopistossa.
Kiitos teille yli-ihmisille jotka tulette aina tänne kertomaan kuinka olette kaikessa parempia kuin muut. Arvostamme tietoa kovasti ja jos ”amikseen” tieni käy niin muistan joka päivä hokea itselleni kuinka tyhmä olenkaan.
4. Varasija Sosionomi Xamk. Toivottavasti huomenna tulis taas lisää tuloksia. Valintakokeen pisteitä en ainakaan ite löytänyt mistään..
Vierailija kirjoitti:
Huutoitkijä kirjoitti:
Onnittelut! Millä pisteillä, jos saanen udella??
Pisteitä en tiedä, oli erillinen valintakurssi😊
Vierailija kirjoitti:
4. Varasija Sosionomi Xamk. Toivottavasti huomenna tulis taas lisää tuloksia. Valintakokeen pisteitä en ainakaan ite löytänyt mistään..
Varasija 9. Perästä tullaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pisteitä sait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pisteitä sait?
En tiedä. Ei ainakaan opintopolussa näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin siitä onneksi olkoon -meilistä että ne pisteet tulee sitten silloin 29.11 jokaiselle henkilökohtaisesti. Meilillä kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ihanaa! Toivottavasti päästäis kumpikin!! Nyt jos joskus se mielenterveys voi pettää, kun tulee käytyä kokoaja kahtomassa jospa se jono ois liikkunu... :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille yli-ihmisille jotka tulette aina tänne kertomaan kuinka olette kaikessa parempia kuin muut. Arvostamme tietoa kovasti ja jos ”amikseen” tieni käy niin muistan joka päivä hokea itselleni kuinka tyhmä olenkaan.
Ymmärrän mutta tiedätkö että joitakin "yli-ihmisiä" on ehkä kohdeltu huonosti ja siksi tuntevat että kaikki suoritukset joita he tekivät olivat täysin turhia.
Menen häpeämään nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pisteitä sait?
Pisteet näkee sieltä koodista :) Mutta ilmoitetaan ne varmasti myös tuloskirjeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin siitä onneksi olkoon -meilistä että ne pisteet tulee sitten silloin 29.11 jokaiselle henkilökohtaisesti. Meilillä kai.
Katsokaa näkyykö koodissa ja informoikaa meitä nyt ihmeessä! 😁🤭
Tämän päivän yhteenvetoa palstalta:
XAMK valitut
43/80, sosionomi
41/60, tradenomi
ja
45/80, ensihoito, 10. varasija
Olisiko muita tilastotietoja tarjolla? Lähinnä amk-valintakokeella valittujen tiedot kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pisteitä sait?
Kirjaudu opintopolkuun ja mene osoitteeseen https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Sieltä löytyy tekstin seasta pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän yhteenvetoa palstalta:
XAMK valitut
43/80, sosionomi
41/60, tradenomi
ja
45/80, ensihoito, 10. varasijaOlisiko muita tilastotietoja tarjolla? Lähinnä amk-valintakokeella valittujen tiedot kiinnostavat.
Xamk sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja 28/80..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa näkyykö koodissa ja informoikaa meitä nyt ihmeessä! 😁🤭
Nonii! Mulla 45.87 ja se neljäs varasija xamk sosionomi