Amk valintakoe ja epätoivo
Mitä ajattelitte kokeesta?
Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.
Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!
Kommentit (2017)
Vierailija kirjoitti:
Myt oli tullut tuloksia! Pääsin sisään!!!!
mikä koulu ja ala?? ONNEA!!!!!!!!!!
Älkää nyt uskoko noita ylimalkaisia ”tulokset tulleet, pääsin sisään”- kommentteja.. uskon että kaikki tänne tosissaan kirjottelevat kertoisi myös koulun jos pääsi jne lisätietoja..
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin jotain nytkähtänyt eteenpäin. Mulla 6 hakua, tradenomi, 1 oli ennakkotehtävä jonka skippasin niin nyt tullut sinne hylky tunnin sisään
Mulla tuli muuntokoulutuksesta jo kaks viikkoa sitten vastaus, toisesta tradenomin pääsykokeettomasta viikko sitten. Tää ainoo pääsykokeellinen vieläkin odottaa, hakemuksen tilaankaan ei oo tullut muutoksia 20.11. jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Xamk sosionomi :)
No kerrotko vielä paljon sait pisteitä ja millä pääsi sisään?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt uskoko noita ylimalkaisia ”tulokset tulleet, pääsin sisään”- kommentteja.. uskon että kaikki tänne tosissaan kirjottelevat kertoisi myös koulun jos pääsi jne lisätietoja..
Just näin! 😊
Joo xamk julkistanut ilmeisesti tulokset. Sain pisteitä päälle 30 ja olen varasijalla sosionomiksi. Sinä joka pääsit xamk sosionomiksi paljonko sait pisteitä??
Vierailija kirjoitti:
Joo xamk julkistanut ilmeisesti tulokset. Sain pisteitä päälle 30 ja olen varasijalla sosionomiksi. Sinä joka pääsit xamk sosionomiksi paljonko sait pisteitä??
Xamk trademoni ei ole ainakaan tullut. Plääh.
Onnea onnea onnea!! Ihan huippu juttu. ❤️
Xamk ensihoito on myös tullut! En ollut itse kokeessa luotan, että todistus riittää muualle.
Eiku hemmetti! On tullut just! Sisään pääsin, pisteitä ei kyllä näy missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa pisteistä, niitä ei näkynyt missään. Mutta spostiin tuli tieto ja opintopolkuun. 9.12. mennessä otettava vastaan paikka.
Paljon xamk ensihoitoon vaadittiin?
Nyt on tullut XAMK tradenomin tulokset. Oon 52 varasijalla monimuotoon, onko mitään toivoo?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näit pisteesi? :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut XAMK tradenomin tulokset. Oon 52 varasijalla monimuotoon, onko mitään toivoo?
52? 😁
No ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa pisteistä, niitä ei näkynyt missään. Mutta spostiin tuli tieto ja opintopolkuun. 9.12. mennessä otettava vastaan paikka.
Kirjaudu ensin opintopolkuun ja avaa sitten osoite: https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications ja ctfl+f kirjoita hakukenttään "pisteet".
Myt oli tullut tuloksia! Pääsin sisään!!!!