Amk valintakoe ja epätoivo
Mitä ajattelitte kokeesta?
Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.
Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!
Kommentit (2017)
Onko joku savoniaan terkkariksi tai kätilöksi hakenut saanut jo tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulle iski kauhee epätoivo, kun aloin taas miettii, miten pieni osa mun hakupaikkoihin valitaan sisään. :D Ei pitäis alkaa miettimään. Ää stressi :D Nyt tuntuu, että en varmasti pääse.. :D
Mulla tuli toi ihan sama eilen kun katoin kuinka monta ensikertalaista on hakenu samaan paikkaan kun mä 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi kyllä olla vain yksi päivä ilmoitettuna milloin tulokset julkistetaan. On niin jännittävää odottaa tuloksia. Opintopolkua pitää päivittää vähän väliä, turhaan. Opiskelijavalinta kesken....
Se päivä on ilmoitettu
Tässä varmaan tarkotettiin sitä että vois olla yks päivä millon ne tulee varmasti, eikä tälleen että viimestään 29.11 mennessä tulee
Luulen, että tuloksia alkaa tippumaan aikaisintaan keskiviikkona.
Hartaasti silti toivon, että olisin väärässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulle iski kauhee epätoivo, kun aloin taas miettii, miten pieni osa mun hakupaikkoihin valitaan sisään. :D Ei pitäis alkaa miettimään. Ää stressi :D Nyt tuntuu, että en varmasti pääse.. :D
Mulla tuli toi ihan sama eilen kun katoin kuinka monta ensikertalaista on hakenu samaan paikkaan kun mä 🙃
Mistä tommoinen tieto näkyy??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tommoinen tieto näkyy??
Vipusesta näkee
Mistä näkee todistusvalinnan tulokset/varasijat? Omassa opintopolkussa en näe mitään muuta kuin "kesken"...
Ainakin muokattu tänään tota :
"viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2019-11-21T11:53:30Z","julkaistavissa":false"
Vipusesta näkee ensisijaiset hakijat, mutta ei ensikertalaisten hakijoiden määrää.
Todistusvalinnan tulokset ovat tulleet jo lokakuussa. Jos ei tuloksia näy, niin on kaksi vaihtoehtoa, joko sinua ei ole huomioitu todistusvalinnassa tai sitten todistusvalinnan tulos on väliaikaisesti kadonnut Opintopolusta tulosten sijoittelun tai ajojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vipusesta näkee ensisijaiset hakijat, mutta ei ensikertalaisten hakijoiden määrää.
Todistusvalinnan tulokset ovat tulleet jo lokakuussa. Jos ei tuloksia näy, niin on kaksi vaihtoehtoa, joko sinua ei ole huomioitu todistusvalinnassa tai sitten todistusvalinnan tulos on väliaikaisesti kadonnut Opintopolusta tulosten sijoittelun tai ajojen takia.
Kyllä sieltä näkee ensikertalaisten määrän, pitää sieltä vasemmalta sivusta valita
Tänään muokattu karelian tuloksia ainakin koodin perusteella klo.11.53. Eiköhän tuloksia ala kuulumaan huomenna
Vierailija kirjoitti:
"viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2019-11-21T11:53:30Z","julkaistavissa":false"
Mihin kouluun olet hakenut? Mille alalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2019-11-21T11:53:30Z","julkaistavissa":false"Mihin kouluun olet hakenut? Mille alalle?
Karelia, sairaanhoitaja & terveydenhoitaja. Sama näkyy molemmissa, tais olla ehkä sekunti eroa ajoilla vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2019-11-21T11:53:30Z","julkaistavissa":false"Mihin kouluun olet hakenut? Mille alalle?
Karelia, sairaanhoitaja & terveydenhoitaja. Sama näkyy molemmissa, tais olla ehkä sekunti eroa ajoilla vaan. :)
Oliko sinulla niin ettei muutoksia ollut koodissa tapahtunut eilen ollenkaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla niin ettei muutoksia ollut koodissa tapahtunut eilen ollenkaan ?
Ensimmäiset muutokset koodissa näkynyt tänään.
Onko joku valintakokeella suuhygienistiksi haluava saanut paikkaa vielä?
Mulla lukee että viimeksi muokattu 2019-10-28, eli ennen koetta 🤔 mitähän sekin meinaa
Arö kirjoitti:
Mulla lukee että viimeksi muokattu 2019-10-28, eli ennen koetta 🤔 mitähän sekin meinaa
Todistusvalinnat ja pistemäärä on laitettu silloin tms.
Hakiessani yliopistoon jouduin oikeasti tekemään kunnolla töitä lukiessani pääsykokeeseen. Nyt AMK:n monimuotolinjalle pääsin heittämällä sisään monivalintakokeella, en valmistautunut kokeeseen millään tavalla ja pisteet oli reilusti yli vaaditun. Toki riippuu paljon alasta mille hakee, mutta tradenomilinjalle pääsy ei kyllä mitään rakettitiedettä ole .
Se päivä on ilmoitettu