Missä 27-35v työssäkäyvät, ei-tinderöivät sinkkunaiset liikkuvat iltaisin ja viikonloppuisin?
Haluaisin tietää millaisessa baarissa, tapahtumassa tai harrastuksessa voisin tutustua tuollaisiin sinkkunaisiin. Olen it-alalla ja naisia ei töissä tapaa. En pidä tinderistä enkä aio ikinä alkaa tinderöimään. Haluaisin tavata kivan naisen, mutta en juurikaan tapaa naisia, ja jos joskus tapaa, niin lyhyesti sellaisissa tilanteissa, joissa itse en osaa pikavietellä naista kun en ole mikään casanova.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.
T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä TinderistäTinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.
Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.
Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.Oikeastiko jotkut miehet arvottaa itsensä näin matalalle ja huonoksi? Järkyttävä kommentti.
Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.
T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä TinderistäTinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.
Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.
Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.Oikeastiko jotkut miehet arvottaa itsensä näin matalalle ja huonoksi? Järkyttävä kommentti.
Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä.
Oikeastiko jotkut miehet arvottavat itsensä näin matalalle ja huonoksi? Järkyttävä kommentti.
Kotona katon BB:tä. Jokaikien ilta ja vkl.
Naisen tekemä aloitus.
Pääasia oli saada sana tinderöidä kuuluviin
No minä käyn esimerkiksi joogatunnilla, lenkillä koirien kanssa, ravintolassa ystävien kanssa, suht rauhallisissa viini ja cocktail baareissa, teatterissa, viikonloppuisin vaikka patikoimassa, festivaaleilla, kylpylässä, viikonloppuretkellä toisessa kaupungissa tai maaseudulla, joskus pitkä viikonloppu ulkomailla ...
Vierailija kirjoitti:
No minä käyn esimerkiksi joogatunnilla, lenkillä koirien kanssa, ravintolassa ystävien kanssa, suht rauhallisissa viini ja cocktail baareissa, teatterissa, viikonloppuisin vaikka patikoimassa, festivaaleilla, kylpylässä, viikonloppuretkellä toisessa kaupungissa tai maaseudulla, joskus pitkä viikonloppu ulkomailla ...
Onko jotain esimerkkiä noista viini- ja cocktail-baareista, joissa viihdyt? Esim. Helsingissä tai Turussa?
Minua et varmaankaan etsi koska mulla on lapsia enkä ole valmis muuttamaan miehen kanssa yhteen. Siinä tapauksessa ei tarvitse lukea pidemmälle sitten.
Mulle sopisi mies, jolla on jo omia lapsia tai ei niitä halua tai ei voi saada kanssani. Meillä ei ole vuoroviikkosopimusta vaan lapset on milloin minun luonani, milloin eksälläni. Lähinnä minulle sopisi rakastua kivaan mieheen ja treffailla, saisin helpoti järjestettyä aikaa parisuhteellekin parina-kolmena päivänä viikossa. Jossain valiintuneemmassa vaiheessa voisi viettää aikaa myös luonani vaikka lapset olisi kotonakin, mutta yhteenmuutto ei varmaan onnistuisi/huvittaisi kovin pian - ei tarvitsisi tehdä kompromisseja tai sovitella elämää yhteen niin paljon. Enkä tosiaan halua perustaa uutta perhettä vaikka vauvakuumeilen välillä, mutten tasan aio ottaa riskiä erota kahdesti koska sitten joutuisi sinkkuilemaan todella pitkään ja masentuisin (kun irtosuhteet ei kiinnosta).
No jos kuitenkin kaltaistani etsii niin minuun voisi törmätä jos ei töissä niin uimahallissa, tanssisalilla, kaupassa, metsässä, posliinimaalaus- tai muulla kansalaisopistonkurssilla, junassa, turistina, joskus hyvin harvoin siskoni kanssa yökerhossa alkuillasta (ettei humalaiset lähesty) ennen keikkaa tms..
Etsin (tai enemmänkin odottelen) oikeaa miestä, joka tykkäisi treffailla, mutta suuria elämänihmeitä en enää halua jakaa vaan olen ihan tyytyväinen näin jo. Eli seurustelisin mielelläni ja siitä voisi tulla ajan kanssa vakavampaa elämämkumppanuutta, mutta perheiden yhdistäminen ei kiinnosta enkä halua lisää lapsia. Tuota korostan kun se yleensä päättyy tähän pulmaan jossain vaiheessa.
nainen30+
Yleensä mut löytää jostain patikoimasta, retkeltä kanootin kanssa, hiihtämästä, purjehtimasta, ratsastamasta tai juoksemasta poluilla. Joskus leffasta tai jostain tapahtumasta, oli ne sitten (urheilu)kisat, messut tai festarit.
Sanoisin, että ihan missä vaan voi oikeastaan törmätä sinkkuihin, kunhan pitää silmät auki ja mielen avoimena.
Vierailija kirjoitti:
Minua et varmaankaan etsi koska mulla on lapsia enkä ole valmis muuttamaan miehen kanssa yhteen. Siinä tapauksessa ei tarvitse lukea pidemmälle sitten.
Mulle sopisi mies, jolla on jo omia lapsia tai ei niitä halua tai ei voi saada kanssani. Meillä ei ole vuoroviikkosopimusta vaan lapset on milloin minun luonani, milloin eksälläni. Lähinnä minulle sopisi rakastua kivaan mieheen ja treffailla, saisin helpoti järjestettyä aikaa parisuhteellekin parina-kolmena päivänä viikossa. Jossain valiintuneemmassa vaiheessa voisi viettää aikaa myös luonani vaikka lapset olisi kotonakin, mutta yhteenmuutto ei varmaan onnistuisi/huvittaisi kovin pian - ei tarvitsisi tehdä kompromisseja tai sovitella elämää yhteen niin paljon. Enkä tosiaan halua perustaa uutta perhettä vaikka vauvakuumeilen välillä, mutten tasan aio ottaa riskiä erota kahdesti koska sitten joutuisi sinkkuilemaan todella pitkään ja masentuisin (kun irtosuhteet ei kiinnosta).
No jos kuitenkin kaltaistani etsii niin minuun voisi törmätä jos ei töissä niin uimahallissa, tanssisalilla, kaupassa, metsässä, posliinimaalaus- tai muulla kansalaisopistonkurssilla, junassa, turistina, joskus hyvin harvoin siskoni kanssa yökerhossa alkuillasta (ettei humalaiset lähesty) ennen keikkaa tms..
Etsin (tai enemmänkin odottelen) oikeaa miestä, joka tykkäisi treffailla, mutta suuria elämänihmeitä en enää halua jakaa vaan olen ihan tyytyväinen näin jo. Eli seurustelisin mielelläni ja siitä voisi tulla ajan kanssa vakavampaa elämämkumppanuutta, mutta perheiden yhdistäminen ei kiinnosta enkä halua lisää lapsia. Tuota korostan kun se yleensä päättyy tähän pulmaan jossain vaiheessa.
nainen30+
Miksiköhän tänne on vastannut enemmän ylläolevan kaltaisia naisia kuin niitä aitoja sinkkunaisia, joilla ei ole lapsia, ja jotka haluavat oikean parisuhteen missä muutetaan yhteen? Onko niin että enemmistö naisista on tuollaisia, joiden kanssa mies ei voi edes saada kunnollista parisuhdetta? Pitääkö tässä alkaa kääntyä sille kannalle, että naiset ovat pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain esimerkkiä noista viini- ja cocktail-baareista, joissa viihdyt? Esim. Helsingissä tai Turussa?
En asu Suomessa, joten en pahemmin tiedä Helsingin ja Turun tarjonnasta, mutta jos siellä asuisin toki tuollaisia yrittäisin just löytää. Itse en viihdy kovaäänisissä baareissa, joissa täytyy huutaa, että saa itsensä kuulluksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen30+
Miksiköhän tänne on vastannut enemmän ylläolevan kaltaisia naisia kuin niitä aitoja sinkkunaisia, joilla ei ole lapsia, ja jotka haluavat oikean parisuhteen missä muutetaan yhteen? Onko niin että enemmistö naisista on tuollaisia, joiden kanssa mies ei voi edes saada kunnollista parisuhdetta? Pitääkö tässä alkaa kääntyä sille kannalle, että naiset ovat pilalla?
Olet kieltämättä myöhässä liikkeellä koska parhaathan on viety markkinoilta ajat sitten (kun kohdistit kysymyksen tinderittömiin ja töissäkäyviin 27-35-vuotiaisiin) ja meillä on jo lapset. Jotkut tietysti ovat hyvin romanttisia (lue: taloudellisessa ahdingossa) ja uskovat uusperheen onneen. Joilla ei ole lapsia eivät myöskään halua lapsia tai voi saada tai sitten heissä on jotain omituista. Tietenkään ei ole aivan mahdotonta, että löydät etsimäsi, mutta ikä se tulee vastaan miehilläkin ja mahdollisuudet hupenevat.
Kannattaa ehkä miettiä kiinnostaisiko sinua parisuhde vähän nuoremman (tinderittömän ja elävässä elämässä elävän) naisen kanssa joko niin, että perustatte perheen alkuun enemmän sinun tulojesi varaan tai sitten seurustelette pidemmän tovin ennen perheen perustamista niin kys. nainenkin ehtii löytää paikkansa työelämässä.
Kanssani kunnollisen parisuhteen yhteenmuuttoineen ilman lapsia voi saada noin 10 vuoden kuluttua. Kuten sanottu niin minullekin sopisi parhaiten mies, joka on saanut jo omat lapsensa enkä toivo, että kukaan siitä haaveesta vielä tässä iässä luopuu. Toivottavasti sopiva nainen löytyy! Minut olisi voinut löytää nuorempana ennen lapsia koulusta, kotoa, kirjastosta, salilta tai kaupan kassalta. :)
Vierailija kirjoitti:
nainen30+
Olisin voinut kirjoittaa tämän :)
Paitsi että ainakaan tällä hetkellä en harrasta uintia, tanssisalia enkä kursseja. Keikkailloissa viihdyn joskus myöhään/aikaiseenkin ja olen useimmiten yksin liikkeellä. Joskus käyn yksin kahviloiss ja ruokaravintoloissa, lenkkeilen ja ulkoilen lasteni kanssa, käyn koulun ja (viimeistä vuotta) päiväkodin tapahtumissa.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen30+
Pitkää ns. kunnollista ja "oikeaa" parisuhdetta kokeilleena voin vakuuttaa että eri asunnoissa eläen kipinäkin varmasti säilyy paremmin. Ankeahkoa kaavoihin kangistumista kaltaisesi ajatusmalli.
Jos perhettä vasta perustamassa niin aika hankalaa yli kolmekymppisiä lapsettomia lapsia haluavia ja vielä saavia on löytää, jotka sitten vielä täyttäisivät kaikki muutkin kriteerit...
En mene spekseihin koska olen opiskelija, mutta mun kaverit menee kaikki. Heidät voi tavata joko töissä tai deitttisovellusten tai kaverien kautta. Ei muita vaihtoehtoja.
Noh itseni löytää illalla varmimmin lähinnä koirien kanssa lenkiltä. En työpäivän jälkeen yleensä muuta jaksa kuin kotona oleilua + koirien lenkitykset.
Kerran viikossa käyn lihaskuntojumpassa, tykkään semmosesta liikkumisesta enemmän ku esim. salilla käynnistä. Oikeastaan salilla en käy nykyisin koskaan, ei ole mun juttuni yhtään. Jumpassa näkee hyvin harvoin kyllä miehiä, ne harvat jotka oon siellä nähnyt joskus ovat keski-iän ylittäneitä jo.
Viikonloppuisin löytää ehkä kerran pari vuoteen baarista jos kaverit on sinne haluneet mennä, muuten viihdyn metsässä koirien kanssa tai käyn kavereiden kanssa kävelyillä/nähdään toistemme kotona.
Joskus harvoin käyn konserteissa, teatterissa tai leffassa tai muuta pientä. Niistä mut löytää yleensä yksin, kavereita harvoin kiinnostaa samat jutut/ei ole samaan aikaan aikaa.
Loma-ajat vietän nykyään lähes täysin maalla mökkeilemässä ja piipahdan aika ajoin mökin läheiseen pikkukaupunkiin asioimaan tms.
Myönnetään, aika harvassa paikassa muhun enää voi törmätä jos ei itse ole luonnossa viihtyvää tyyppiä. En ole koskaan seurustellut vakavissani tms, en ole löytänyt irl ketään (edes nuorempana kun ravasin enemmän baareissa juhlimassa tai opintojen paristakaan) ja netin kautta tavatut miehet eivät ole koskaan olleet loppuviimein kiinnostuneita vakavammasta suhteesta. Tinderiä en ole kokeillut enkä aio kokeilla, olen kyllästynyt nettideittiluun jo ajat sitten, niin toivotonta se on.
N28
Kuntosalilla ja ruokakaupassa ja ostoskeskuksessa. En käy baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla ja ruokakaupassa ja ostoskeskuksessa. En käy baareissa.
Arvatenkin käyt mtös jollain "naistensalilla" kuten Elixiassa?
Itse näin miehenä treenaan enimmäkseen kotona, ja jos menen salille, niin johonkin uimahallin yhteydessä olevaan hienhajuiseen loukkoon.
Tuolla logiikalla pitäisi siis pariutua ikuisiksi ajoiksi sen ensimmäisen kanssa. Koska jos ensimmäisen kanssa menee sukset ristiin ja alkaa numero kakkosen kanssa, jonka kanssa myöskään ei suhde kaikista yrityksistä huolimatta onnistu, niin numero kolmonen kimpaantuu siitä kuinka häneen ollaan nyt tässä vaan tyytymässä ja seksillä olet itsesi pilannut!
Ne ovat vain entisiä suhteita, mitä kumppanillasi oli sinua ennen, ei mitään sen kummempaa. Ne eivät muuta sinun arvoasi ihmisenä millään lailla.