Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä 27-35v työssäkäyvät, ei-tinderöivät sinkkunaiset liikkuvat iltaisin ja viikonloppuisin?

Vierailija
28.10.2019 |

Haluaisin tietää millaisessa baarissa, tapahtumassa tai harrastuksessa voisin tutustua tuollaisiin sinkkunaisiin. Olen it-alalla ja naisia ei töissä tapaa. En pidä tinderistä enkä aio ikinä alkaa tinderöimään. Haluaisin tavata kivan naisen, mutta en juurikaan tapaa naisia, ja jos joskus tapaa, niin lyhyesti sellaisissa tilanteissa, joissa itse en osaa pikavietellä naista kun en ole mikään casanova.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun te kaikki jotka tosimielellä seuraa haette voisitte kohdata jossain. On niin paljon ihmisiä jotka eivät löydä toisiaan.

Vierailija
22/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, salilla ja koirien kanssa ulkoilemassa. Jokaista vuorollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuvat äidin luo ja äidin luota takaisin kotiin

Ai? Onko ne kaikki omaishoitajia vai?

Ei mutta monella on ollut kiva koti, ja edelleen on hyvät välit vanhempiin.

Vierailija
24/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.

T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä Tinderistä

Tinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.

Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.

Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.

Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä. 

No toivottavasti löydät oman kullan joka ei Tinderiä käytä jos se on ehdoton ei. Kaikilla saa olla omat rajansa tottakai. Huomauttaisin, että ei se kyllä pois sulje tuota ettei ole tapaillut ketään oikeassa elämässä ja että välttyisit jotenkin siltä että muualla kuin tinderissä tapaisit naisen joka olisi odottanut vain sinua tai ei tyytyisi sinuun.

Vierailija
25/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.

Tinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.

Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.

Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.

Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä. 

No toivottavasti löydät oman kullan joka ei Tinderiä käytä jos se on ehdoton ei. Kaikilla saa olla omat rajansa tottakai. Huomauttaisin, että ei se kyllä pois sulje tuota ettei ole tapaillut ketään oikeassa elämässä ja että välttyisit jotenkin siltä että muualla kuin tinderissä tapaisit naisen joka olisi odottanut vain sinua tai ei tyytyisi sinuun.

Haluan huomauttaa, että tuo oli eri kirjoittaja kuin minä, siis tuo joka kommentoi tindernaisia. Tosin olen siinä mielessä samaa mieltä, että Tinder itsessään aiheuttaa kertakäyttösuhteita; jos on käyttänyt Tinderiä, niin on luultavasti ollut kertakäyttösuhteissa. Itseäni ei ainakaan sellaisten harrastaminen kiinnosta, muut saavat toki harrastaa jos luulevat sillä tulevansa onnelliseksi.

Ap

Vierailija
26/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tulisi niin olisin lasten kanssa kotona tai ne viikot kun olisivat isällään niin todennäköisesti olisin jossain metsässä yksin tai sitten istuisin kotona ja neuloisin/lukisin/tekisin jotain muuta mielekästä ja nauttisin rauhasta. Tosin minulla olisi ne lapset niin en tietenkään voisi etsiä seuraa vielä viiteentoista vuoteen kun nuorin on muuttanut kotoa ja taas toisaalta tuskinpa kukaan tuon ikäistä sinkkua etsivä kelpuuttaisi jo kerran naimisissa olleen ja perheen perustaneen ihmisen. Tinderin ongelmallisuudesta olen samaa mieltä kanssasi, tosin koskaan en sitä ole itse käyttänyt kun seurustelin mieheni kanssa jo kun kyseinen sovellus tuli ja olen aina pitänyt sitä jotenkin vastenmielisenä.

Toivottavasti löydät itsellesi jonkun aidon ihmisen vierellesi!

Vierailija
27/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset aio ikinä tinderöidä?

En pidä Tinderistä. Koko hommassa on niin paljon väärin etten jaksa näin työpäivän kesken edes listata. Äärimmäinen ulkonäkökeskeisyys; omien henkilökohtaisten tietojen ja datan antaminen kierolle jättiyritykselle (moni ei tajua millaista profilointia esim tinder-datan perusteella pystytään tekemään); tutustumistavan pinnallisuus ja kertakäyttöisyys jne jne. Täysin kieroutunut appi ja mielestäni kamalaa että suurin osa sinkuista sitä käyttää.

Ap

Täysin samaa mieltä. Olen hämmästynyt siitä kuinka tinderistä on vain muutamassa vuodessa tullut käsite jota monet eivät kyseenalaista ollenkaan. Ikään kuin tinder olisi nykyisin ainoa hyväksytty paikka. Rajoittavaa.

Vierailija
28/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti. Prismasta tai koiran kanssa lenkiltä. Siinä kutakuinkin omat sosiaaliset ympyrät omien lasten ja ystävillä/sukulaisilla vierailun lisäksi. Ja koska niin tosiaan, aika monella minun ikäisellä, saatikka minua vanhemmalla, parisuhdekeskeisellä naisella alkaa olla jo niitä lapsia ja mies tai ex-mies, eli valitettavasti ehkä joudut harkitsemaan kohderyhmän laajentamista sinkkuäiteihin.

Vierailija
29/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan huomauttaa, että tuo oli eri kirjoittaja kuin minä, siis tuo joka kommentoi tindernaisia. Tosin olen siinä mielessä samaa mieltä, että Tinder itsessään aiheuttaa kertakäyttösuhteita; jos on käyttänyt Tinderiä, niin on luultavasti ollut kertakäyttösuhteissa. Itseäni ei ainakaan sellaisten harrastaminen kiinnosta, muut saavat toki harrastaa jos luulevat sillä tulevansa onnelliseksi.

Ap

No minä olen tullut onnelliseksi, enkä vain luule. Jos sinä luulet tulevasi onnelliseksi vain löytämällä naisen kaupan kassalta, niin luule vaan.

Vierailija
30/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ihme on kertakäyttösuhde? Onko se yhden illan juttu?

Aloituksessa kysyt mm mistä baarista niitä sinkkunaisia löytää. Sielläkö olevat hakevat pelkästään "elämään loppuun asti" suhteita? Salli mun nauraa...

Vierailija
31/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsikö kaikkien pitäisi tyytyä siihen ensimmäiseen treffikumppaniin, ettei kukaan jää "jämiksi"?

Vierailija
32/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun Prismassa ja parin sukulaisen luona. Kaverit asuvat kaukana omasta kotikaupungista, joten aika lailla omissa oloissani tulee oltua. Joskus käyn lenkillä tai uimassa.

Vierailija
33/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu menee kotona pyjamassa tanssahdellen!

N28

Vierailija
34/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin töissä, jaksoin vapaa-aikanani lähinnä hoidella kotityöt, käväistä kävelyllä, pelata konsoli- tai tietokonepelejä tai lukea kirjoja. Kirjastossa ja kaupassa tuli käytyä viikonloppuisin ja joskus iltaisin elokuvissa. Mihinkään baariin minua ei saisi maksamallakaan (en juo ollenkaan enkä pysty olemaan metelin keskellä). Jotkin kulttuuriin liittyvät tapahtumat (kirjamessut, Finncon tms.) tai vaikkapa johonkin game jamiin osallistuminen kiinnostaisivat tapahtumapuolella, mutta noissakin on aika hankala tavata uusia ihmisiä tai lähestyä jotakuta mielenkiintoista tyyppiä, koska kaikilla ovat noissa mukana ne omat kaverit tai kumppanit. Ja yksin liikkuvat ovat matkassa sen itse tapahtuman takia ( ja tietty se kumppani kotona). Ystäviä minulla on vain yksi, ja hän asuu yli sadan kilometrin päässä, joten hänen kanssaan vietän aikaa aika harvoin. En someta. Työpaikka oli naisvaltainen, eikä töiden kautta voinut oikein hankkia mitään vapaa-ajan kontakteja. Yksin siis olen ja teen kaiken. Eipä tässä kauheasti ketään koskaan tavata.

Joskus tuon arjen keskellä tuli ajateltua, että olisi kyllä kiva joskus löytää joku mies jostakin, mutta noilla kuvaamillani spekseillä mahdollisuudet olivat aika heikot. Nyt työttömäksi jääneenä mahdollisuudet mihinkään ovat olemattomat. Ajatukseni tinderöinnistä ovat samanlaiset kuin ap:llä. En kokeilisi.

Että tässä yksi esimerkki ei-tinderöivän, pääkaupunkiseudulla asuvan sinkkunaisen elämästä. Yksin yli miljoonan ihmisen seassa "kaiken" keskellä. Uskon, että en ole ainoa tämän kokemuksen kanssa. N 33

Vierailija
35/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen niin onnellinen lukiessani tätäkin keskustelua. Minun ei tarvitse olla se luuseri kuten ap. Minä olen ihana ihminen ja minusta tykätään, niin Tinderissä kuin IRL:) Ja ihana ihminen löytää parisuhteen, eikä tarvitse tulla tänne marisemaan.

Vierailija
36/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää Steamista pelaamassa tutun all-female peliporukan kanssa, agilitytreeneistä tai kaupasta. Opiskelujen loputtua en ole nähnyt miehiä oikein missään.

Vierailija
37/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä teitä naisia sitten uskaltaa puhutella? Salilla? Koiraa ulkoiluttaessa?

Milloin uskaltaa puhutella, ettei heti saa kylmää torjuntaa jos nyt sattumalta näkee vaikka lenkkipolulla kivan näköisen mimmin ja kiinnostaisi tutustua.

utelias ohis

Vierailija
38/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas olen niin onnellinen lukiessani tätäkin keskustelua. Minun ei tarvitse olla se luuseri kuten ap. Minä olen ihana ihminen ja minusta tykätään, niin Tinderissä kuin IRL:) Ja ihana ihminen löytää parisuhteen, eikä tarvitse tulla tänne marisemaan.

En ole marissut, vaan kysynyt missä voisin tavata naisia live-elämässä - ja muutamia asiallisia vastauksia saanutkin, kiitos niistä! Jos pidät sitä marisemisena, niin toivon ettet joudu ikinä elämässäsi miettimään ratkaisuehdotuksia mihinkään etkä kokeilemaan uusia asioita. Muutenhan voisit vaikka "marista"

Ap

Vierailija
39/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään naisen pitäisi sitten haluta olla sunkaan kanssa, kun ethän säkään ole tähän mennessä kenellekään kelvannut? Se että sä vaan et myönnä että olet deittallut naisia joille et kelvpaa ei nyt mitenkään muuta tätä tosiasiaa.

Vierailija
40/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää millaisessa baarissa, tapahtumassa tai harrastuksessa voisin tutustua tuollaisiin sinkkunaisiin. Olen it-alalla ja naisia ei töissä tapaa.

Kuntosalilla, jumpassa, koiraharrastuksissa.

Vihreän liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton paikallisosaston kokouksissa.

Voit myös koettaa vaihtaa sellaiseen it-alan työpaikkaan, jossa on naisiakin.

t. it-täti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi