Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä 27-35v työssäkäyvät, ei-tinderöivät sinkkunaiset liikkuvat iltaisin ja viikonloppuisin?

Vierailija
28.10.2019 |

Haluaisin tietää millaisessa baarissa, tapahtumassa tai harrastuksessa voisin tutustua tuollaisiin sinkkunaisiin. Olen it-alalla ja naisia ei töissä tapaa. En pidä tinderistä enkä aio ikinä alkaa tinderöimään. Haluaisin tavata kivan naisen, mutta en juurikaan tapaa naisia, ja jos joskus tapaa, niin lyhyesti sellaisissa tilanteissa, joissa itse en osaa pikavietellä naista kun en ole mikään casanova.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.

T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä Tinderistä

Tinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.

Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.

Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.

Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä. 

Mielestäsikö kaikkien pitäisi tyytyä siihen ensimmäiseen treffikumppaniin, ettei kukaan jää "jämiksi"?

Noh, oletko sinä valmis ottamaan miehen, joka vain tyytyy sinuun, koska ei saanut mitä halusi? Täällä naiset aika yksiselitteisesti ovat sanoneet, etteivät halua olla tuossa asemassa, mutta miehenkö siitä huolimatta pitäisi tyytyä?

Vierailija
42/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas olen niin onnellinen lukiessani tätäkin keskustelua. Minun ei tarvitse olla se luuseri kuten ap. Minä olen ihana ihminen ja minusta tykätään, niin Tinderissä kuin IRL:) Ja ihana ihminen löytää parisuhteen, eikä tarvitse tulla tänne marisemaan.

AV:lla et ainakaan vaikuta ihanalta ihmiselta. Kannattaa varautua siihen, ettei sinua enää pidetäkään ihanana ihmisenä, kun ulkokuoresi alkaa rapistua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.

T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä Tinderistä

Tinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.

Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.

Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.

Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä. 

Miksi kenenkään naisen pitäisi sitten haluta olla sunkaan kanssa, kun ethän säkään ole tähän mennessä kenellekään kelvannut? Se että sä vaan et myönnä että olet deittallut naisia joille et kelvpaa ei nyt mitenkään muuta tätä tosiasiaa.

Ja mistä sinä tiedät, etten ole kenelläkään kelvannut? Voin kertoa, että minut on torjuttu vain kerran, enkä tyydy huonompaan kuin hän.

Vierailija
44/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas olen niin onnellinen lukiessani tätäkin keskustelua. Minun ei tarvitse olla se luuseri kuten ap. Minä olen ihana ihminen ja minusta tykätään, niin Tinderissä kuin IRL:) Ja ihana ihminen löytää parisuhteen, eikä tarvitse tulla tänne marisemaan.

AV:lla et ainakaan vaikuta ihanalta ihmiselta. Kannattaa varautua siihen, ettei sinua enää pidetäkään ihanana ihmisenä, kun ulkokuoresi alkaa rapistua...

Uuh..kylläpä nyt pelottaa:D

Vierailija
45/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli-ikäinen vastaamaan tähän kyselyyn (n37), mutta vastaan silti. En ole missään somessa (ainakaan omalla nimelläni), en siis myöskään tinderissä, sillä pidän niitä liian suurena tietoturvariskinä. Arvostan yksityisyyttäni.

Arki-iltaisin lähden töistä n. klo 17-18, käyn kaupassa, kirjastossa, lenkillä, joogassa (naisten salilla :). En käy baareissa muulloin kuin niinä viikonloppuina, jolloin olen kotipaikkakunnalla tapaamassa ystäviäni, ja silloinkin baariin mennään ystävien kanssa eikä varsinaisesti miehiä bongailemaan. Olen kyllä useasti ihmetellyt, että missä niihin mukaviin miehiin voisi tutustua! Pitäisikö vaan siellä kirjaston hyllyjen välissä alkaa jutella jonkun kanssa? Ainoa pitkä tapailusuhteeni sai alkunsa yhden entisen työpaikan juhlatilaisuudesta.

Vierailija
46/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona harrastuksien parissa.

Vierailija
47/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia sinkkunaisia on ihan joka paikassa. Ongelma on se, että se sinkkuus ei näy päälle ja vaikka olisikin tiedossa, että kyseessä on sinkku, et tiedä mitä hän hakee.

Tottakai se mahdollisuus on olemassa, että tapaat juuri sen oikean harrastuksessa tai baarissa, mutta mahdollisuudet tähän on hyvin pienet. Se suhde voi ihan yhtälailla olla "kertakäyttösuhde", jos juttu ei sitten toimi vaikka alku näytti lupaavalta.

En tiedä mitä tietoa elämästäsi haluat salata jos Tinder on sinulle mahdottomuus, mutta näppäränä IT-kaverina varmasti pystyt nämä ongelmakohdat myös kiertämään.

Siellä ne sinkut kuitenkin on odottelemassa ja voit tutustua heihin ihan kotisohvalla.

Vierailija
48/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä teitä naisia sitten uskaltaa puhutella? Salilla? Koiraa ulkoiluttaessa?

Milloin uskaltaa puhutella, ettei heti saa kylmää torjuntaa jos nyt sattumalta näkee vaikka lenkkipolulla kivan näköisen mimmin ja kiinnostaisi tutustua.

utelias ohis

Itse ainakin todennäköisesti vain juoksisin pakoon jossakin lenkkipolulla, jos joku mies ottaisi jotakin kontaktia. Tai yleensäkin, jos joku tuntematon - etenkin mies - puhuttelisi jossakin sellaisessa paikassa, jossa ei ole muita ihmisiä lähettyvillä tai mitään valvontaa. Sitä on vain tottunut olemaan varovainen, ja kiinnostus sitä puhuttelijaa kohtaan on viimeinen asia, joka tuollaisessa tilanteessa tulee mieleen.

Eli varmaan on turvallisinta vain päästää se lenkkipolun kivannäköinen mimmi menemään sillä kertaa. Sen sijaan jossakin sellaisessa paikassa, jossa on muita ihmisiä, yleisesti turvallinen ja rento ilmapiiri ja naisella mahdollisuus "paeta" tilanteesta sivistyneesti, kannattaa yrittää. Jos esim. itselläsi on koira ja sitä ulkoiluttaessa törmäät johonkuhun kivannäköiseen koiranulkoiluttajaan, aina niistä koirien touhuista voi jotain jutella (jos ne koirat eivät ole heti toistensa kimpussa, ja tilanne on otollinen). Jotkin harrastukset ja tapahtumat ovat hyviä, koska on jokin yhteinen aihe, josta aloittaa. Kirjasto on myös yllättävän hyvä paikka. (Itselleni on pari kertaa joku mies alkanut jutella kirjastossa, enkä ole kokenut epämiellyttäväksi, koska olivat asiallisia.) Ja se on myös sellainen paikka, jossa voi kääntyä henkilökunnan puoleen, jos joku alkaa ahdistella, joten kontaktiin antautuminen tuntuu turvalliselta. Selusta on turvattu. Kauppa on huonompi, koska ihmisillä on yleensä vain kiire sieltä pois.

Mutta kannattaa siis kokeilla, jos tilanne on sopiva. Muista vain, että jos juttu ei ala luistaa tai toisesta näkee, ettei ole rentona tilanteessa, älä jää roikkumaan ja päästä se toinen menemään menojaan. Ei jää ahdistavaa oloa juttutuokiosta.

Vierailija
49/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat Tinderissä. En keksi yhtään syytä miksi joku vetävä sinkku *ei* olisi siellä.

Vierailija
50/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat Tinderissä. En keksi yhtään syytä miksi joku vetävä sinkku *ei* olisi siellä.

Tinderin käyttö kertoo siitä, ettei käyttäjä välitä oikein mistään, on epävarma ja sosiaaliset taidot jää älypuhelimen räpläämisen asteelle. Nörttien kohdalla on vain yksi sääntö: Ei jatkoon!

Lenkillä, salilla, liikunnallisissa harrastuksissa ja tanssikouluissa yms. Käyvät ne ulkonäöltään ja itsetunnoltaan parhaimmat.

Vierailija
51/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin käyttö kertoo siitä, ettei käyttäjä välitä oikein mistään, on epävarma ja sosiaaliset taidot jää älypuhelimen räpläämisen asteelle. Nörttien kohdalla on vain yksi sääntö: Ei jatkoon!

Lenkillä, salilla, liikunnallisissa harrastuksissa ja tanssikouluissa yms. Käyvät ne ulkonäöltään ja itsetunnoltaan parhaimmat.

Ai sun mielestä Tinder-parit keskustelevat vain puhelimen välityksellä treffeilläkin? Joo, niinhän se varmasti on...Ei tietenkään tarvita mitään sosiaalisia taitoja, kun treffailee Tinderin kautta livenä..Huoh..Mistä näitä tyhmiä ihmisiä sikiää..🙄

Vierailija
52/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä ihmiset ennen Tinderiä tapasivat toisiaan?

Vierailija
53/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen, enkä tunne juuri ketään ikäisiäni sinkkunaisia. Nopeasti mietittynä tulee mieleen kaksi, joista molemmilla on mielenterveysongelmia paskan lapsuuden takia, eivätkä siksi oikein kykene seurustelemaan. Suurin osa tasapainoisista ja kivoista naisista on varattuja eli jostain harrastuksista sinkkujen bongaaminen voi olla tässä iässä aika epätoivoista.

Koska todennäköisyys kivan sinkkunaisen löytämiselle sattumalta on aika pieni, suosittelisin kyllä jotain treffisivustoa tai -tapahtumaa. Voit myös kysyä kavereita ja työkavereita järkkäämään sokkotreffit.

Vierailija
54/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä ihmiset ennen Tinderiä tapasivat toisiaan?

Normaalisti. Missä milloinkin.

Tinder hyvä bisnesidea omistajalleen.

Vierailija
55/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon ulkona. Siis oikeasti ulkona; metsässä, rannoilla, puistossa. Pidän rennosta oleilusta ulkoilmassa. Viihdyn myös kirjastossa ja ystävien luona. Viikonloppuisin on ihan kiva käydä parilla baarissa ja istua ystävien kanssa iltaa. En pidä baarissa lähestymisestä, mutta esim kirjastossa hyvinkin usein tulee juteltua ihmisille.

Vierailija
56/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä miksi Tinderiä kartetaan ulkonäkökeskeisyyden vuoksi, koska onhan se paljon helpompaa tulla torjutuksi siinä vaiheessa, kun selaa Tinderiä ja swaippaa sut vasemmalle, kuin että livenä esim. kirjastossa yrität kontaktia ja toinen kieltäytyy. Ei siinä kirjastotilanteessa tunne vielä toista yhtään, joten ihan sama ulkonäkökeskeisyys on kyseessä tässäkin. Ainoa ero on vaan, että joudut kokemaan livenä nöyryytyksen.

Vierailija
57/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 39 mutta samoista paikoista kuin 25-35-vuotiaana minut löytää edelleen. Eli hevostallilta, lenkkipolulta, metsästä patikoimassa tai marjastamasta/sienestämästä,

lomamatkalta,kaupasta, ruokaravintolasta, joskus baaristakin. En myöskään tinderöi, kerran kokeilin viikon ajan ja kymmenistä matcheistä huolimatta ei ollut mun juttu.

Miksi olen sinkku? No varmaan niiden hevosten takia. En muutenkaan oikein viihdy kotona, miehet aina haluavat vain katsoa TV:tä tai pelata jotain, ei ole vielä tullut vastaan sellaista videopeliä, mistä tykkäisin.

Vierailija
58/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksissa ja koiran kanssa metsässä. Välillä kirjastossa ja kaupoilla. Baareissa tosi harvoin. Yleensä silloin jokin rauhallinen olutravintola. Kesällä tulee oltua paljon rannalla tai reissussa. T. Sinkkunainen :)

Siis näissä paikoissa sinuun voi/saa tutustua.  Yleensä naiset eivät tykkää yhtään, jos mies lähestyy metsässä, kirjastossa, kaupoilla tai rannalla.   Miten sinut tunnistaa?

Vierailija
59/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksissa ja koiran kanssa metsässä. Välillä kirjastossa ja kaupoilla. Baareissa tosi harvoin. Yleensä silloin jokin rauhallinen olutravintola. Kesällä tulee oltua paljon rannalla tai reissussa. T. Sinkkunainen :)

Siis näissä paikoissa sinuun voi/saa tutustua.  Yleensä naiset eivät tykkää yhtään, jos mies lähestyy metsässä, kirjastossa, kaupoilla tai rannalla.   Miten sinut tunnistaa?

Niinpä, ei naiset tykkää, jos mies lähestyy ihan randomilla. Pitäisi tietää paikkoja, missä naisiin voi tutustua paremmin ja sitten lähestyä, jos siltä tuntuu että kiinnostusta olisi molemmilla ilmassa. Vaan mistä niitä paikkoja sitten löytyisi, kun tässäkin ketjussa naiset sanoo olevansa vain kaupassa, koirapuistossa tai kotona.

Vierailija
60/98 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun iltaisin kodin, juna-aseman ja ruokakaupan väliä. Soitan pianoa ja paijaan kissaani. Minua et tule löytämään tinderistä, etkä varmaan muutenkaan. Tykkään olla sinkkuna :)