Missä 27-35v työssäkäyvät, ei-tinderöivät sinkkunaiset liikkuvat iltaisin ja viikonloppuisin?
Haluaisin tietää millaisessa baarissa, tapahtumassa tai harrastuksessa voisin tutustua tuollaisiin sinkkunaisiin. Olen it-alalla ja naisia ei töissä tapaa. En pidä tinderistä enkä aio ikinä alkaa tinderöimään. Haluaisin tavata kivan naisen, mutta en juurikaan tapaa naisia, ja jos joskus tapaa, niin lyhyesti sellaisissa tilanteissa, joissa itse en osaa pikavietellä naista kun en ole mikään casanova.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset aio ikinä tinderöidä?
En pidä Tinderistä. Koko hommassa on niin paljon väärin etten jaksa näin työpäivän kesken edes listata. Äärimmäinen ulkonäkökeskeisyys; omien henkilökohtaisten tietojen ja datan antaminen kierolle jättiyritykselle (moni ei tajua millaista profilointia esim tinder-datan perusteella pystytään tekemään); tutustumistavan pinnallisuus ja kertakäyttöisyys jne jne. Täysin kieroutunut appi ja mielestäni kamalaa että suurin osa sinkuista sitä käyttää.
Ap
Itse poistin tästä samasta syystä tinder-profiilin. En jaksanut sitä ihmisten arviointia, huomasin sortuvani swaippaamaan itsekin vasemmalle jos profiilissa ei vain napannut joku asia. Välillä se saattoi olla naurettavan mitätön juttu mihin en kiinnittäisi normaalisti edes pahemmin huomiota. Tiedä montako hyvää tyyppiä olen swaipannut vasemmalle ja kuinka moni samasta syystä minutkin.
Tapaaminen tarkoituksella ei myöskään ole sama asia kuin randomisti. Jälkimmäisessä ei voi feikata ja varautua etukäteen. Silloin näkee se todellisuuden kaikessa komeudessaan.
En myöskään jaksanut sitä että suurin osa keskusteluista oli suurin piirtein tätä:
Moi
Moi
Mite menee?
Iha hyvi entä sulla?
Iha jees
Kiva
Jep
Ja sitte taas alusta jonku muun kanssa. Jos vaihdetaan muita yhteystietoja. Omassa ikäluokassa snapchat on aika ”luonnollinen” paikka, niin siellä se keskustelu jatkuu tai sitten ei. Suurimmaksi osaksi keskustelut jää siihen samaan iltaan, joskus saatetaan käydä keskustelu uudestaan läpi.
Seulo nyt tuosta sitten ne fiksut jotka haluaa parisuhteen ja miellytät häntä ja hän minua.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Tinderistä. Koko hommassa on niin paljon väärin etten jaksa näin työpäivän kesken edes listata. Äärimmäinen ulkonäkökeskeisyys; omien henkilökohtaisten tietojen ja datan antaminen kierolle jättiyritykselle (moni ei tajua millaista profilointia esim tinder-datan perusteella pystytään tekemään); tutustumistavan pinnallisuus ja kertakäyttöisyys jne jne. Täysin kieroutunut appi ja mielestäni kamalaa että suurin osa sinkuista sitä käyttää.
Ap
Niin totta.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.
T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä Tinderistä
No eipä löydy minua eikä varmaan kaikkia muitakaan sinkkuja deittipalveluista. Jotenkin enemmän arvostan livekohtaamista kuin kuvakatalogissa oloa.
N37
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä miksi Tinderiä kartetaan ulkonäkökeskeisyyden vuoksi, koska onhan se paljon helpompaa tulla torjutuksi siinä vaiheessa, kun selaa Tinderiä ja swaippaa sut vasemmalle, kuin että livenä esim. kirjastossa yrität kontaktia ja toinen kieltäytyy. Ei siinä kirjastotilanteessa tunne vielä toista yhtään, joten ihan sama ulkonäkökeskeisyys on kyseessä tässäkin. Ainoa ero on vaan, että joudut kokemaan livenä nöyryytyksen.
No esimerkiksi siitä syystä että itselleni ulkonäöllä ei ole suurensuurta merkitystä, joten en jaksaisi miettiä deittisaiteilla kuka erinäköisistä ehdokkaista mahdollisesti kiinnostaisi enemmän. Livenä tavatessa kemian ja muun aistii niin paljon helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä teitä naisia sitten uskaltaa puhutella? Salilla? Koiraa ulkoiluttaessa?
Milloin uskaltaa puhutella, ettei heti saa kylmää torjuntaa jos nyt sattumalta näkee vaikka lenkkipolulla kivan näköisen mimmin ja kiinnostaisi tutustua.
utelias ohis
Minua ainakin saisi puhutella lähes missä vaan. Rohkeasti vain jutulle! Olisi niin kiva jos ihmiset (minä itse mukaan luettuna...) ylipäätään uskaltaisivat enemmän tulla juttelemaan tuntemattomillekin, just vaikka bussissa tai pysäkillä, kaupassa, lenkillä, kirjastossa jne. ihan tuollaisissa tavallisissa paikoissa.
Ystäväpiirin ja verkostojen kautta. Yksi järjestää lautapeli-illan, jonne voi tuoda myös sellaisen kaverin, jota illan emäntä/isäntä ei ennestään tunne. Toinen pyytää apua muuttoon ja sama juttu; saa tuoda kavereita. Kolmas kerää porukkaa vuokratakseen mökin Lapista. Neljäs on kaverinsa kanssa jossain keikalla ja tutustut tähän uuteen tyyppiin siellä. Jne. Jokaisen uuden tuttavuuden myötä avautuu lukuisia mahdollisia uusia tuttavuuksia. Voit aloittaa vaikka järjestämällä itse lautapeli-/videopeli-/whatever-illan ja kutsumalla kavereita kehoittaen heitä ottamaan mukaan myös ihmisiä, joita et vielä itse tunne.
Oma parisuhteeni on syntynyt tällä tavalla eli yhteisen ystävän kautta, samoin aikuisen lapseni parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajallani käyn Lidlissä, juoksemassa pururadalla aikaisin aamulla, patikoimassa metsässä ja taas Lidlissä.
En kyllä yhtään ihmettele miksen tapaa koskaan ketään :D
Hitsi, me ollaan niin samiksii :) Tosin kerta päivässä Lidilissä riittää :)
Ap'lle voisin vakaalla kokemuksen rintaäänellä sanoa ettei ne sinun kaipaamat ainakaan tään Hopeaketun luona ole, valitettavasti :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
En ymmärrä mikä vika Lidlissä tapaamisessa olisi.
Olen 32v yh. Opiskelen aikuislukiossa (tähtään korkeakouluun) ja viikonloput teen töitä. Muuten kotona lapsen kanssa. En minäkään miehiä tapaa, kun ei ole aikaa, mutta eipä minua varmaan edes kelpuuteta, kouluja käymätön yh. Aiaiai.
Harvoin baarissa, viimeksi mmm... rantaterasseilla? Muutoin pääasiassa kotona, juoksulenkeillä tai pihaa hoitamassa. Eniten muuten (ohikulkevat) ihmiset tulee juttelemaan ehkä pihaa hoitaessa. 😅
Miksi ei tinderiin? Siivilöin itse siellä muutaman kuukauden, tuloksena yhdet treffit ja avoliitto, nyt tosin entinen.
Sisareni 30v.sinkku. Mistä kaupungista olet ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juuri näin. Lisäksi Tinderissä naisilla on kaikki valta. Ei kannata ladata tuota äppiä puhelimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApItse poistin tästä samasta syystä tinder-profiilin. En jaksanut sitä ihmisten arviointia, huomasin sortuvani swaippaamaan itsekin vasemmalle jos profiilissa ei vain napannut joku asia. Välillä se saattoi olla naurettavan mitätön juttu mihin en kiinnittäisi normaalisti edes pahemmin huomiota. Tiedä montako hyvää tyyppiä olen swaipannut vasemmalle ja kuinka moni samasta syystä minutkin.
Tapaaminen tarkoituksella ei myöskään ole sama asia kuin randomisti. Jälkimmäisessä ei voi feikata ja varautua etukäteen. Silloin näkee se todellisuuden kaikessa komeudessaan.
En myöskään jaksanut sitä että suurin osa keskusteluista oli suurin piirtein tätä:
Moi
Moi
Mite menee?
Iha hyvi entä sulla?
Iha jees
Kiva
JepJa sitte taas alusta jonku muun kanssa. Jos vaihdetaan muita yhteystietoja. Omassa ikäluokassa snapchat on aika ”luonnollinen” paikka, niin siellä se keskustelu jatkuu tai sitten ei. Suurimmaksi osaksi keskustelut jää siihen samaan iltaan, joskus saatetaan käydä keskustelu uudestaan läpi.
Seulo nyt tuosta sitten ne fiksut jotka haluaa parisuhteen ja miellytät häntä ja hän minua.
N20
Omasta tinder-seulasta meni läpi tyyppi, joka oli abt samanikäinen, ulkonäöllisesti mun makuun, meillä oli sama ykkösharrastus, samanlaiset ajatukset siitä missä/miten halutaan asua. Homman viimeisteli se, että hän oli todella hyvä verbaalisti, aktiivinen ja ilmeisen älykäs.
Oli sitten huonojakin puolia mutta ne selvisi vasta myöhemmin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJuuri näin. Lisäksi Tinderissä naisilla on kaikki valta. Ei kannata ladata tuota äppiä puhelimeen
Ymmärräthän, että jos ei lasketa fyysistä väkivaltaa tai valtion harjoittamaa vallankäyttöä, niin ei ole olemassa mitään sellaista valtaa, jota joku yksilö tai ryhmä voisi sinuun käyttää. Tinderin naisilla ei oikeasti ole sinuun yhtään mitään valtaa.
En mäkään menisi ikinä Tinderiin enkä välttämättä haluaisi miestä, joka on halunnut tinderöidä. Naisia tapaa missä vaan: töissä, lounaspaikassa, kavereitten kautta, terdellä & baarissa, teatterissa, harrastuksissa, yms. En ole miehiä varsinaisesti etsinyt koskaan, vaan he ovat tulleet juttelemaan esim. työtapaamisen jälkeen ja bongattuaan mut yhteisen kaverin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpiirin ja verkostojen kautta. Yksi järjestää lautapeli-illan, jonne voi tuoda myös sellaisen kaverin, jota illan emäntä/isäntä ei ennestään tunne. Toinen pyytää apua muuttoon ja sama juttu; saa tuoda kavereita. Kolmas kerää porukkaa vuokratakseen mökin Lapista. Neljäs on kaverinsa kanssa jossain keikalla ja tutustut tähän uuteen tyyppiin siellä. Jne. Jokaisen uuden tuttavuuden myötä avautuu lukuisia mahdollisia uusia tuttavuuksia. Voit aloittaa vaikka järjestämällä itse lautapeli-/videopeli-/whatever-illan ja kutsumalla kavereita kehoittaen heitä ottamaan mukaan myös ihmisiä, joita et vielä itse tunne.
Oma parisuhteeni on syntynyt tällä tavalla eli yhteisen ystävän kautta, samoin aikuisen lapseni parisuhde.
Toi on varmasti parhaita tapoja, jos on sosiaalinen luonne. Täytyy oikeasti jossain määrin nauttia vieraiden ihmisten seurasta. Jos taas ei nauti, niin se näkyy ulospäinkin, eikä hommasta tule oikeen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika muka Tinderissä on? Siellä on ne aivan samat naiset kuin muuallakin. Ja sillä erotuksella, että löydät sinkut helpommin ja nopeammin.
T. Työssäkäyvä 35v. nainen, joka on löytänyt insinöörimiehensä TinderistäTinder-naisen eräpäivä on noin kuukausi rekisteröitymisestä. Jos roikut Tinderissä pitkään, niin oletan että et ole kelvannut kenellekään muuta kuin irtopanoksi.
Ajatteleeko miehet noin? Olen ollut tinderissä vuoden :/ samat miehet siellä myös näyttää olevan uudestaan.
Olen kyllä tapaillut aina muutaman kuukauden yhtä miestä ja palannut käyttämään sovellusta jos juttu on loppunut. Toivottavasti sen takia ei luulla että minussa olisi jotain vikaa tai olisin vain kertapanojen perään. Kaikkien kanssa ei vaan ensihuuman ja tutustumisen jälkeen synny suhdetta, vaikka olisin halunnut.Ei pahalla, mutta havainnollistat juuri sitä, minkä takia kauan Tinderissä ollutta naista en halua. Olet deittaillut miehiä, jotka eivät ole kelpuuttaneet sinua suhteeseen (vaikka olisit halunnut). Toisin sanottuna, sinulla on rima liian korkealla. En halua olla se johon sinä tyydyt, koska muut halusivat vain seksiä.
Ihan bull***ttiä. Itse valikoin monta kuukautta sitä yhtä, kenen kanssa lähdin treffeille. Ja parisuhteeseen, tässä tapayksessa. Millä te luulette että työssäkäyvä ihminen kahlaa läpi sen jäätävän määrän profiileja ja sitten vuelävjuttelukierrokset että pääsee kartalle oisko tässä mr x:ssä ainesta vai ei??
Jos kuukaudessa surauttaa tuon läpi niin pitää olla kokopäiväisesti tsättäilevä työtön tai sitten sillä ulosannilla ja henkisellä puolella ei ole juuri väliä ja niitä miehiä poimitaan vähän niin kuin postimyyntiluettelosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApItse poistin tästä samasta syystä tinder-profiilin. En jaksanut sitä ihmisten arviointia, huomasin sortuvani swaippaamaan itsekin vasemmalle jos profiilissa ei vain napannut joku asia. Välillä se saattoi olla naurettavan mitätön juttu mihin en kiinnittäisi normaalisti edes pahemmin huomiota. Tiedä montako hyvää tyyppiä olen swaipannut vasemmalle ja kuinka moni samasta syystä minutkin.
Moi
Moi
Mite menee?
Iha hyvi entä sulla?
Iha jees
Kiva
JepJa sitte taas alusta jonku muun kanssa. Jos vaihdetaan muita yhteystietoja. Omassa ikäluokassa snapchat on aika ”luonnollinen” paikka, niin siellä se keskustelu jatkuu tai sitten ei. Suurimmaksi osaksi keskustelut jää siihen samaan iltaan, joskus saatetaan käydä keskustelu uudestaan läpi.
N20
Omasta tinder-seulasta meni läpi tyyppi, joka oli abt samanikäinen, ulkonäöllisesti mun makuun, meillä oli sama ykkösharrastus, samanlaiset ajatukset siitä missä/miten halutaan asua. Homman viimeisteli se, että hän oli todella hyvä verbaalisti, aktiivinen ja ilmeisen älykäs.
Oli sitten huonojakin puolia mutta ne selvisi vasta myöhemmin. 😆
Nuo yleensä riittää täysin. Kaikki muu on vain ylimääräistä ekstraa, muttei välttämätöntä.
Olen joko kotona, mökillä tai kalastamassa.