Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmakusi? Pidätkö tummista vai vaaleista? Entä pitkä vai lyhyt? Heteronaisille kysymys.

Vierailija
28.10.2019 |

Mä ihastun aina vaaleisiin miehiin jotka on noin 180cm pitkiä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu aika laidasta laitaan, pituuden 171-186cm, pääasiassa vaaleita tai perus maantienruskea tukka.

N26

Vierailija
2/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa minusta tumma on komeampi, mutta kolmesta miehestä kaksi ovat olleet vaaleita. Pituus on kaikilla sentilleen sama 187-188 cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma. Noin 170-180 on sopiva pituus.

Vierailija
4/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tumma ja pitkä.

Vierailija
5/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei väliä, ehkä 175cm paras koska sitten ei ole itseeni verrattuna liian pitkä.

Vaalea sinisilmäinen, ruskeatukkainen vihreäsilmäinen, tumma ruskeasilmäinen - ihan sama kunhan kasvot ovat ystävälliset, silmät kauniit ja hymy herkässä. Murjottavia murahtelijoita en jaksa, mutta introverttiys on plussaa. (no, se ei liity ulkonäköön)

Pukeutumistyylinä ruutupaita / t-paita / neule jonka kauluksen alta näkyy vähän valkoista paitaa / villatakki jossa isot napit. Farkut ja tennarit.

Vierailija
6/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuista miehistä tykkään. Pituudella ei väliä.

Vierailija
7/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen miesmakuni on sellainen kuin tamanhetkinen seurustelukumppanini on. Eli talla hetkella 184cm, tumma, hoikka, karvainen ja parrallinen. <3 

Edellinen puolestaan oli 173cm, lihaksikas/tanakka, kalju, vaalea ja vahakarvainen. 

Pidan alykkaista ja hauskoista miehista, siina miesmakuni. 

Vierailija
8/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt katsoo noiden menneiden seurustelukumppaneiden ulkoista habitusta, niin mitä ilmeisimmin voittajaksi pääsee tumma/ristiverinen, 172-175 cm pitkä, normaalivartaloinen mies. Yksi vaalea ja kaksi yli 180 cm miestä on joukkoon mahtunut. Nykyinen on tumma, 174 cm pitkä, normaalivartaloinen.

Vierailija
9/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja piirteet ja pituus 180-190cm

Vierailija
10/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on ollut skaalalla 165-191 cm. Keskimittainen on paras, koska olen itse lyhyt. Lyhyehkökin käy. Normaali ruumiinrakenne paras, vähän saa kumpaankin suuntaan poiketa. Kunhan ei ole hirveä luisuhartia. Värillä ei väriä. Kasvonpiirteissä tykkään leveästä nenästä. Tällä hetkellä pitkätukat vetoavat, muutkin sopivat. 

Luonne onkin sitten aivan eri juttu, siihen ei tila riitä:)

Vierailija
11/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetyn aina iloisesta, vilpittömästä hymystä. Muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole mitään väliä, jos mies on hymyileväinen.

Harmi, kun hymyileviä miehiä on niin vähän.

Vierailija
12/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetyn aina iloisesta, vilpittömästä hymystä. Muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole mitään väliä, jos mies on hymyileväinen.

Harmi, kun hymyileviä miehiä on niin vähän.

Vietetyn = viehätyn

Pahoitteluni.

Vierailija
13/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan muottiin väännetty, mutta jotain tällästä; harmaat silmät, taipuisat hiukset, pitkä, lihaksikas, söpö, täyteläiset huulet, siisti pukeutuminen.

Mut joo oon kyllä joustanu monessakin kohdassa useimpien kohdalla. Tärkein on se tunne jonka tyyppi tekee. Yhdelläkin oli karseet vaatteet, oli lyhyt ja suorat hiukset, mut sai sydämen sykkimään, joten eipä haitannut.

Vierailija
14/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sellaisista nörtähtävistä miehistä. Tunnen yhden tosi söpön dippainssin, joka on vähän päälle 170 senttiä ja sillä on samankokoiset kädet kuin mulla. Ulkonäöllä ei ole kamalasti väliä, mutta persoonalla on. Pidän fiksuista miehistä, jotka osaavat puhua kirjoista ja kulttuurista. Sellainen urheiluintoilijamies olisi ihan painajainen.

Vierailija
15/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on sielun peili, muilla "ominaisuuksilla" ei sitten niin väliä.

Vierailija
16/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, pitkä ja hoikka. Älykäs. Ei tarvi olla lihaskimppu, jäntevyys on seksikkäämpää. Ja haluaa mua eniten koko maailmassa ☺️

Vierailija
17/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihastuin tummiin miehiin, mutta puolisoksi löytyi oikea pellavapää. Oma mies on 8 cm minua pitempi ja se on ihan maksimi, tykkään, jos pituus on suurin piirtein sama mitä itse olen.

Vierailija
18/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, pituus suunnilleen 175-185 cm.

Vierailija
19/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, ristiverinen tai punatukkainen. Lyhyehkö tai keskimittainen, sopusuhtainen vartalo tai tai vähän pyöreäkin saa olla. Silmälasit, parta ja boheemi yliopistotyyli tweedeineen plussaa.

Ei sytytä yhtään omalla kohdalla tummat, pitkät, salskeat ja perinteisen komeakasvoiset miehet, vaikka esteettisesti saattavatkin olla miellyttävä näky. 

Vierailija
20/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän tummatukkaisista joilla on huumorintajuinen terävä katse ja kaunis erottuva nenä. Ihastuminen on sitten eri juttu, tarvitaan muutakin kuin silmää miellyttävä ulkonäkö. Jos ihastun miehen luonteeseen niin sitten on ihan sama millainen pottunenä, se alkaa näyttää hyvältä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi