Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!

Vierailija
28.10.2019 |

Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:

"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."

(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)

Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.

Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.

Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.

Kommentit (1266)

Vierailija
1101/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä, miten joku edes jaksaa, saati mitä ihmettä elämäänsä saa siitä, että ulisee tällaista aivan sanoinkuvaamattoman typerää p*skaa aamusta iltaan joka ikinen päivä jossain vauvapalstalla. Oikeasti ihmettelen. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka uskonnoista tai horoskoopeista tai alkemiasta tai NWO-salaliitoista, jolloin sentään kaikessa järjettömyydessäkin tavoitteena olisi EHKÄ jonkin saavuttaminen tai asioiden parantaminen tai oma kehittyminen. Mutta tämä on pelkkää kitkerää ja vihaa uhkuvaa valitusvollotusta. Siitä ei voi edes ulisija itse saada elämäänsä yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa. Ihan käsittämätöntä. 

Terveisin normaali mies.

No mitä muuta sinun liikuttava kiukunpuuskasi on kuin valitusvollotusta? Sama toistuu myöskin jokaisessa vastaavassa ketjussa. Siksi sama kysymys sinulle takaisin.

Vilpitöntä ihmettelyä. En ole muita vastaavia ketjuja nähnyt. Indikoinet, että tämä on sulle pidempiaikainen harrastus. Voin ihmetellä vain lisää ja kehottaa miettimään vaikkapa puutarhanhoitoa välillä.

Vierailija
1102/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä, miten joku edes jaksaa, saati mitä ihmettä elämäänsä saa siitä, että ulisee tällaista aivan sanoinkuvaamattoman typerää p*skaa aamusta iltaan joka ikinen päivä jossain vauvapalstalla. Oikeasti ihmettelen. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka uskonnoista tai horoskoopeista tai alkemiasta tai NWO-salaliitoista, jolloin sentään kaikessa järjettömyydessäkin tavoitteena olisi EHKÄ jonkin saavuttaminen tai asioiden parantaminen tai oma kehittyminen. Mutta tämä on pelkkää kitkerää ja vihaa uhkuvaa valitusvollotusta. Siitä ei voi edes ulisija itse saada elämäänsä yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa. Ihan käsittämätöntä. 

Terveisin normaali mies.

Älä nyt riehu nti hyvä! Rauhoitu. (Mieheksi sinua nyt ei usko kukaan). Mutta olit nyt sitten valkoritari tai voimanainen , niin siinähän ihmettelet. Aina pikku aivojumppa hyvää tekee.

Aivojumppa on tästä aivopiereskelystänne kyllä hyvin kaukana. Olen ihan rauhallinen, miksi kuvittelet muuta? Uskosi taso ei puolestaan varmasti ketään muuta liikuta mutta ymmärrät kai että omia uskomuksiasi et voi yleistää. Mikä ihmeen valkoritari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihastun pelimiehiin siksi, koska en tunnista jos joku valehtelee/huijaa kovin hyvin. Sellaisen perusimartelun yms tunnistan mutta hienovaraisempaa en.

Joten pelimies vaikuttaa mieheltä joka on paitsi komea ja urheilullinen, hänellä on juuri samat tavoitteet elämässä kuin minulla, samat haasteet ja haaveet jne

Niin se on menoa sitten ja pari kuukautta myöhemmin olen ihan että jaahas, joo niin ei se puhunutkaan ihan totta.

Esimerkiksi mulla on ystävä joka on tällainen pelimiesluonne ja otin mm tosissani että hän haluaa kanssani perheen yms ja melkein menin sänkyyn hänen kanssaan! Käytännössä perhe ei ikinä onnistuisi koska asumme niin kaukana toisistamme mutta siis tällaisilla puheilla minut ainakin pelimies saa aina vieteltyä.

Minulla on neurologiset syyt miksi en tunnista valehtelua tai huijausta kovin hyvin ja olen aika sinisilmäinen. Nykyinen miehenikin huijasi mua mutta on muuten niin hyvä mies että ihan siksi en varmaan halua erota ja koittaa löytää uutta kumppania koska nykyinen ei sentään ole mikään hullu. Mutta pelimiestyyliin minut kyllä vei.

Vierailija
1104/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset jatkuvasti olettaa että jos miehellä ei ole irtosuhteita, niin hän on täysin kokematon. Opettava kokemus se on epäonnistuminenkin. Kyllä minäkin olen käynyt treffeillä mukavan naapurintytön kanssa ja pakit saatuani huomannut että hänellä on viikon parin päästä kainalossa kylän suurin hulttio, mutta ilmeisesti koska en pannut tyttöä, niin tätä ei lasketa. Nykyään tällä mukavalla naapurintytöllä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa ja ainakin kahdella miehistä on rikostaustaa. Opiskeluaikana seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa kunnes hän lähti vaihtoon ja löysi sieltä itselleen miehen. Viimeisen tiedon mukaan ovat edelleen parisuhteessa miehen kotimaassa, joten oletettavasti mies oli sitten parempi. Kolmekymppisenä muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen seurustelin mielestäni vakavasti erään yh:n kanssa, kunnes hän eräänä päivänä ilmoittikin että on löytänyt itselleen elämänsä miehen. No tämä hänen elämänsä mies pisti hänet paksuksi ja jätti vauva-aikana, kun ei kestänyt lapsiperhearkea. Tämän jälkeen olenkin jättänyt seurustelemiset ihan muiden huoleksi.

Eli kaksi kolmesta ihastuksestasi oli jän.n.'änaisia. MOT. (Ja kolmaskin sellainen, jolle yhteinen kieli ja kulttuuritausta ym. ei ollut tärkeää vaan hän arvosti muita asioita enemmän.)

Vierailija
1105/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naiset jatkuvasti olettaa että jos miehellä ei ole irtosuhteita, niin hän on täysin kokematon. Opettava kokemus se on epäonnistuminenkin. Kyllä minäkin olen käynyt treffeillä mukavan naapurintytön kanssa ja pakit saatuani huomannut että hänellä on viikon parin päästä kainalossa kylän suurin hulttio, mutta ilmeisesti koska en pannut tyttöä, niin tätä ei lasketa. Nykyään tällä mukavalla naapurintytöllä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa ja ainakin kahdella miehistä on rikostaustaa. Opiskeluaikana seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa kunnes hän lähti vaihtoon ja löysi sieltä itselleen miehen. Viimeisen tiedon mukaan ovat edelleen parisuhteessa miehen kotimaassa, joten oletettavasti mies oli sitten parempi. Kolmekymppisenä muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen seurustelin mielestäni vakavasti erään yh:n kanssa, kunnes hän eräänä päivänä ilmoittikin että on löytänyt itselleen elämänsä miehen. No tämä hänen elämänsä mies pisti hänet paksuksi ja jätti vauva-aikana, kun ei kestänyt lapsiperhearkea. Tämän jälkeen olenkin jättänyt seurustelemiset ihan muiden huoleksi.

Totta, kyllähän sitä kolmen epäonnisen kokemuksen perusteella voi jo tehdä kattavia induktiivisia johtopäätöksiä koskien lähes 400 000 000 ihmistä. Totta kai.

Tässähän kannattaa huomata, että näillä kolmella keissillä on yksi yhteinen nimittäjä, nimittäin tämä niistä kertonut mies. Herää kysymys , mikä hänessä on se, joka aiheuttaa kyvyttömyyden muodostaa ja ylläpitää parisuhdetta? Jos joku epäonnistuu toistuvasti niin kyllähän silloin hänen toiminnassaan / persoonassa ab on jotain vikaa. Tokihan on helppo uhriutua ja syyttää toisia . Parisuhde jatkuu tasan niin kauan kun minä lemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Vierailija
1106/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä panomiehiä sivusta seuraavat reppanat ei tajua, miten heitä höynäytetään. Ne näkee sen panomieskaverin juttelevan baarissa jonkun naisen kanssa ja myöhemmin he lähtevät samaa matkaa. Reppana huomaa sen, tulee kateelliseksi ja mieli myrkyttyy lisää siinä vaiheessa, kun seuraavana päivänä panomieskaveri antaa ymmärtää, miten oli villi yö.

Oikeasti se nainen sanoi miehelle, että hän lähtee nyt kotiin. Mies lähtee samaan aikaan ja varmistaa, että kaverit näkee se. Ulkona nainen sanoo miehelle heipat ja lähtee yksin kotiin, mies lähtee toiseen suuntaan. Minäkin olen kuulemma paneskellut monen eri miehen kanssa vaikka en irtosuhteita harrasta. Osan juoruista on laittanut joku, joka on nähnyt minun jonkun miehen seurassa ja osan mies, jonka kanssa olen jutellut. Jos joku randommies pitää minua epäkelpona, niin siinähän pitää, minä itse tiedän totuuden.

Kuten aina, naisten silmissä "panomies" tai "pelimies" on se mies joka ei oikeasti ole kumpaakaan.

Tässä tuli kuvattua kamupoika joka haluaisi muutakin. Mies lähtee saattamaan naista kotiovelle, mihin nainen suostuu koska tietää että mies käyttäytyy kiltisti eikä yritä mitään. Mies antaa ymmärtää saaneensa.

Se toinen tyyppihän oli Dressmannin pikkutakissa pyörivä uhoaja joka leikkii pelimiestä.

Pelimes/panomies on se jonka kanssa homma eteni jo baarissa sellaiseksi että jokainen tajuaa mistä on kyse.

Oivoi, miten poju onkaan väärässä. No, ehkä sinä joskus opit, kunhan vähän vanhenet. Eihän tuossa tilanteessa kukaan lähtenyt saatille vaan ne heipat heitettiin baarin oven ulkopuolella. Kun se panomies ymmärtää, että hänen tarvitsee vain antaa omille kavereille mielikuva, miten hän taas sai naisen mukaansa.

Heh.

Vahvistaa tuon mitä sanoin.

Panomies ei todellakaan halua antaa ymmärtää saaneensa. Siinä vaiheessa kun on saanut riittävästi, panomies haluaa vähätellä saamisiaan julkisesti. Miespuolisessa kaveriporukassa voidaan ehkä liioitella, mutta ei todellakaan lähipiirin naisten nähden tai kuullen.

Mies joka leuhkii saamisillaan naisten nähden tai kuullen, ei 100% varmuudella ole se panomies.

Lähipiirin naistenko kanssa ne panomiehet baarissa käy? Minä olin luullut että jätkien kanssa. Täällä niin moni palstaneitsyt kertonut suu vaahdossa kaveristaan, joka lähtee joka ilta eri naisen kanssa (samalla ovenavauksella, eli totta kai panemaan).

Tyypillisesti jätkien kanssa.

Mutta paikalla on yleensä tuttuja naisia, mahdollisesti työkavereita jne.

Jos miehestä on muutenkin syytä epäillä ettei ole vaikeuksia seuran saamisen kanssa (komea/suosittu/rento/itsevarma/sulava, jne), on fiksumpaa olla korostamatta panemisia. Naisiin vetoaa paremmin mies joka saisi helposti naisia, mutta esittää valikoivampaa kuin on.

Et ole tainnut kuulla palstan "mestari 121212":sta? Hän on se jota jonnet täällä siteeraa ja täysin eri mieltä kanssasi tästä.

Jos nyt oikein muistan niin ei 121212 ole väittänyt että 100+ panon historia itsessään nostaisi tasoa, vaan se että kun panoja kertyy noin paljon, kehittyy taitavaksi naisten kanssa.

Naisellehan on turn-off jos mies on kokematon, periaatteessa 10+ panoa vois ollakin parempi kuin 100+ panoa mutta kun se 100+ panon mies on taitavampi.

Ei se määrä mitään kerro taitavuudesta ainakaan silloin, jos tyyppi äheltää joka kerta eri naisen kanssa. Harvoin irtoseksiä harrastetaan ihan selvin päin ja reippaassa humalassa oleva ei kyllä ole sängyssä hyvä. Ennakkoluulottomasti ja uteliaasti opetellen yhden kumppanin kanssa voi tulla hyvinkin taitavaksi. Miehen kokemattomuus ei ole huono asia, mutta silloin on, kun se yhdistyy märisevään ja katkeraan luonteenlaatuun.

Ei nyt puhuta siitä onko mies sängyssä hyvä, vaan siitä että mies on hyvä saamaan naisia sänkyyn. Eli kiinnostava ja sytyttävä.

Kun on monenlaisten naisten kanssa, oppii lukemaan naisia taitavammin ja osaa käyttäytyä juuri sopivasti. Nainen kokee sen kemiana, on rentoa ja asiat vain tapahtuvat.

"Asiat vaan tapahtuvat", "käsien heiluttaja", "tuikkukippo ja kevätverhot"... samoja fraaseja vuodesta toiseen. Ei, sillä ei ole KEMIAN kanssa yhtään mitään tekemistä, että hauskan, sanavalmiin miehen kanssa on hauskaa ja helppo olla. Ei, se ei ole mystistä "asiat vain tapahtuvat" kun kaksi aikuista ihmistä haluaa lähteä harrastamaan seksiä, se on ihan molempien tietoinen ratkaisu. Hyvin pieni osa naisista kirjoittelee noita Regina-tasoisia juttuja siitä kuinka "asiat vain tapahtuivat", kyllä me aikuiset naiset ihan itse päätämme sen miehen mukaamme ottaa tai hänen mukaansa lähteä. Suosittelisin, että hankkisit sinäkin maailmankuvasi muualta kuin reginoista ja temppareista.

Vierailija
1107/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, jotta keskustelussa tulisi otettua huomioon molempien puolien näkökulma, oletan tässä että kaikki mitä naiset sanovat, on totta.

Eli parisuhdemieheltä vaaditaan enemmän. Tässä ketjussa on 80+ seksikumppanin kanssa ollut nainen jolle kävi irtoseksiin (sosiaaliset, heittäytyvät) tavismiehet. Unohdetaan se ettei kovinkaan suuri osa suomimiehistä ole tuollaisia.

Mutta sitten on oletettava että naiset, ja mm. deittipalvelujen tilastot, puhuvat totta siitäkin kuinka paljon irtoseksiä olisi tarjolla. Jos tarjolla on 10-100 pippeliä jokaista naista kohti, naisilla on mistä valita eivätkä kriteerit irtoseksikumppanille ole yhtä erilaisia kuin parisuhdekumppanille. Ehkä Toyota kelpaisi, mutta kun tarjolla on Audeja ja Mersujakin. Tietty Toyota voisi olla sielumkumppani, mutta kun ei tässä haeta sielunkumppanuutta. Eikä suurin osa naisista halua irtoseksiä jos sitä saadakseen on iskettävä joku keravan keijo baaritiskiltä.

Vaikka kaikki mitä naiset kirjoittaisivat olisi totta, yhäkin ollaan tilanteessa jossa irtoseksimiehen on oltava lähempänä miesten kärkitasoa niissä asioissa joita yhden yön kumppanilta halutaan.

Tavismies voi olla erilainen koska osa naisista pitää vähän juroista ja jämäköistä miehistä, ujoista ja poikamaisista filosofeista, tms. Juuri tämä helpottaa parisuhteen löytymistä. Irtoseksiin harva sellaisia haluaa. Se mitä halutaan on aika lailla sama tyyppi.

Kun kehitteletö näitä teorioitasi ,kannattaa muistaa ettei kaikki miehet ja naiset ole missään deittipalvelussa. Ylipäätään deittipalvelussa on kolme neljä kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Näin on esim tinderissä maailmanlaajuisesti niiden omien tilastojen mukaan.

Vierailija
1108/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä panomiehiä sivusta seuraavat reppanat ei tajua, miten heitä höynäytetään. Ne näkee sen panomieskaverin juttelevan baarissa jonkun naisen kanssa ja myöhemmin he lähtevät samaa matkaa. Reppana huomaa sen, tulee kateelliseksi ja mieli myrkyttyy lisää siinä vaiheessa, kun seuraavana päivänä panomieskaveri antaa ymmärtää, miten oli villi yö.

Oikeasti se nainen sanoi miehelle, että hän lähtee nyt kotiin. Mies lähtee samaan aikaan ja varmistaa, että kaverit näkee se. Ulkona nainen sanoo miehelle heipat ja lähtee yksin kotiin, mies lähtee toiseen suuntaan. Minäkin olen kuulemma paneskellut monen eri miehen kanssa vaikka en irtosuhteita harrasta. Osan juoruista on laittanut joku, joka on nähnyt minun jonkun miehen seurassa ja osan mies, jonka kanssa olen jutellut. Jos joku randommies pitää minua epäkelpona, niin siinähän pitää, minä itse tiedän totuuden.

Kuten aina, naisten silmissä "panomies" tai "pelimies" on se mies joka ei oikeasti ole kumpaakaan.

Tässä tuli kuvattua kamupoika joka haluaisi muutakin. Mies lähtee saattamaan naista kotiovelle, mihin nainen suostuu koska tietää että mies käyttäytyy kiltisti eikä yritä mitään. Mies antaa ymmärtää saaneensa.

Se toinen tyyppihän oli Dressmannin pikkutakissa pyörivä uhoaja joka leikkii pelimiestä.

Pelimes/panomies on se jonka kanssa homma eteni jo baarissa sellaiseksi että jokainen tajuaa mistä on kyse.

Oivoi, miten poju onkaan väärässä. No, ehkä sinä joskus opit, kunhan vähän vanhenet. Eihän tuossa tilanteessa kukaan lähtenyt saatille vaan ne heipat heitettiin baarin oven ulkopuolella. Kun se panomies ymmärtää, että hänen tarvitsee vain antaa omille kavereille mielikuva, miten hän taas sai naisen mukaansa.

Heh.

Panomies ei todellakaan halua antaa ymmärtää saaneensa. Siinä vaiheessa kun on saanut riittävästi, panomies haluaa vähätellä saamisiaan julkisesti. Miespuolisessa kaveriporukassa voidaan ehkä liioitella, mutta ei todellakaan lähipiirin naisten nähden tai kuullen.

Mies joka leuhkii saamisillaan naisten nähden tai kuullen, ei 100% varmuudella ole se panomies.

Lähipiirin naistenko kanssa ne panomiehet baarissa käy? Minä olin luullut että jätkien kanssa. Täällä niin moni palstaneitsyt kertonut suu vaahdossa kaveristaan, joka lähtee joka ilta eri naisen kanssa (samalla ovenavauksella, eli totta kai panemaan).

Jos miehestä on muutenkin syytä epäillä ettei ole vaikeuksia seuran saamisen kanssa (komea/suosittu/rento/itsevarma/sulava, jne), on fiksumpaa olla korostamatta panemisia. Naisiin vetoaa paremmin mies joka saisi helposti naisia, mutta esittää valikoivampaa kuin on.

Et ole tainnut kuulla palstan "mestari 121212":sta? Hän on se jota jonnet täällä siteeraa ja täysin eri mieltä kanssasi tästä.

Jos nyt oikein muistan niin ei 121212 ole väittänyt että 100+ panon historia itsessään nostaisi tasoa, vaan se että kun panoja kertyy noin paljon, kehittyy taitavaksi naisten kanssa.

Naisellehan on turn-off jos mies on kokematon, periaatteessa 10+ panoa vois ollakin parempi kuin 100+ panoa mutta kun se 100+ panon mies on taitavampi.

Hän on vakaasti sitä mieltä ettei panojen suuri määrä ole pahaksi naisten silmissä.

Sinäkin muuten kirjoitat ihan puuta heinää. Mutta veikkaan ettei taaskaan naisen mielipide merkitse mitään tässä asiassa teille.

Kuten mestari 121212 on sanonut, "älä kuuntele mitä naiset sanovat vaan katso mitä he tekevät".

Ja vieläkin tuolla tavalla jää saamatta se tieto miksi naiset tekee niin kuin tekee. Ei tule selvyyttä sille mitä nainen tunsi ja miksi.

Millä tavalla se sitten selviää?

Nainen itse ei tiedä miksi tunsi niin kuin tunsi.

Naisen ajatuskulku: 1. tunne -> 2. rationalisoint / "vain"-ajattelu (kaikki vain tapahtui, mies vain oli sytyttävä)

Kuten sanottu, lopeta reginoiden lukeminen.

Naisen ajatuskulku: 1. Perjantai, taidan lähteä pitämään hauskaa => 2. Aika kivannäköinen tyyppi, toivottavasti tulee jutulle => (mies tulee jutulle ja osoittautuu hauskaksi ja mukavaksi) => 3. Aika herkku ja hitsin hauska, tämän kanssa voisi lähteä jatkoille.

Vierailija
1109/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin normaali mies.

Älä nyt riehu nti hyvä! Rauhoitu. (Mieheksi sinua nyt ei usko kukaan). Mutta olit nyt sitten valkoritari tai voimanainen , niin siinähän ihmettelet. Aina pikku aivojumppa hyvää tekee.

Aivojumppa on tästä aivopiereskelystänne kyllä hyvin kaukana. Olen ihan rauhallinen, miksi kuvittelet muuta? Uskosi taso ei puolestaan varmasti ketään muuta liikuta mutta ymmärrät kai että omia uskomuksiasi et voi yleistää. Mikä ihmeen valkoritari?

Et ole rauhallinen avautumisesi aggressiivisuuden vuoksi. Itsehän sinä sanoit ihmetteleväsi, en minä. Joten siellä sinun harmaat aivosolusi raksuttavat, mutta mitä sitten hyväsihän se on. Lue kiukunpuuskasi uudelleen, nyt jo rauhoittuneena ja huomaat sanavalintoja, jotka kumoavat väitteesi, että  törmäät tällaiseen keskusteluun ensi kertaa. ( tästäkin huonosta logiikasta päättelen sinut naiseksi) . Ensi kertaa tällaista keskustelua seuraavana et voisi sanoa: "Täytyy ihmetellä, miten joku edes jaksaa, saati mitä ihmettä elämäänsä saa siitä, että ulisee tällaista aivan sanoinkuvaamattoman typerää p*skaa aamusta iltaan joka ikinen päivä jossain vauvapalstalla". Eli joko valehtelet, olet selvännäkijä tai et järin älykäs.

Vierailija
1110/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin normaali mies.

Et ole rauhallinen avautumisesi aggressiivisuuden vuoksi. Itsehän sinä sanoit ihmetteleväsi, en minä. Joten siellä sinun harmaat aivosolusi raksuttavat, mutta mitä sitten hyväsihän se on. Lue kiukunpuuskasi uudelleen, nyt jo rauhoittuneena ja huomaat sanavalintoja, jotka kumoavat väitteesi, että  törmäät tällaiseen keskusteluun ensi kertaa. ( tästäkin huonosta logiikasta päättelen sinut naiseksi) . Ensi kertaa tällaista keskustelua seuraavana et voisi sanoa: "Täytyy ihmetellä, miten joku edes jaksaa, saati mitä ihmettä elämäänsä saa siitä, että ulisee tällaista aivan sanoinkuvaamattoman typerää p*skaa aamusta iltaan joka ikinen päivä jossain vauvapalstalla". Eli joko valehtelet, olet selvännäkijä tai et järin älykäs.

Olen seurannut tätä ketju, dille. Alusta asti. En tänään ensi kertaa törmänneenä. Älystä tai muusta kapasiteetista en tuolla logiikalla kehtaisi puhua. En tosin hämmästele ylivertaisuusvinouman tuntien ja aihetta seuranneena sitä, että itsekritiikki on olematon. Sitä vaan hämmästelin ja hämmästelen edelleen mitä tällainen pösilöille antaa. Vastausta en saanut siihen eikä tuo oma vastahyökkäyksesikään ihmettelyyn vastaa. Paitsi jos on case sample osoittaen että koko juttu on tahallista provoilua. Tutkimattomat ovat psykopaatin tiet.

Vierailija
1111/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin normaali mies.

Tänään on perjantai, joten paras/pahin on vasta tulossa. Tänään on monessa betonikuutiossa iso ahdistus, kun mietitään karvaisia pakaroita, ja seuraava ryöppy tulee sunnuntaina, kun tajutaan, että taas meni yksi viikonloppu elämästä lopullisesti ohi ja yksinäisyys senkun jatkuu ;-)

Vierailija
1112/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, jotta keskustelussa tulisi otettua huomioon molempien puolien näkökulma, oletan tässä että kaikki mitä naiset sanovat, on totta.

Eli parisuhdemieheltä vaaditaan enemmän. Tässä ketjussa on 80+ seksikumppanin kanssa ollut nainen jolle kävi irtoseksiin (sosiaaliset, heittäytyvät) tavismiehet. Unohdetaan se ettei kovinkaan suuri osa suomimiehistä ole tuollaisia.

Mutta sitten on oletettava että naiset, ja mm. deittipalvelujen tilastot, puhuvat totta siitäkin kuinka paljon irtoseksiä olisi tarjolla. Jos tarjolla on 10-100 pippeliä jokaista naista kohti, naisilla on mistä valita eivätkä kriteerit irtoseksikumppanille ole yhtä erilaisia kuin parisuhdekumppanille. Ehkä Toyota kelpaisi, mutta kun tarjolla on Audeja ja Mersujakin. Tietty Toyota voisi olla sielumkumppani, mutta kun ei tässä haeta sielunkumppanuutta. Eikä suurin osa naisista halua irtoseksiä jos sitä saadakseen on iskettävä joku keravan keijo baaritiskiltä.

Vaikka kaikki mitä naiset kirjoittaisivat olisi totta, yhäkin ollaan tilanteessa jossa irtoseksimiehen on oltava lähempänä miesten kärkitasoa niissä asioissa joita yhden yön kumppanilta halutaan.

Tavismies voi olla erilainen koska osa naisista pitää vähän juroista ja jämäköistä miehistä, ujoista ja poikamaisista filosofeista, tms. Juuri tämä helpottaa parisuhteen löytymistä. Irtoseksiin harva sellaisia haluaa. Se mitä halutaan on aika lailla sama tyyppi.

Läheskään kaikki naiset eivät harrasta irtoseksiä.

3/4 nyt ainakin harrastaa

Ja miehistä 99/100.

Voi olla, että harrastaisi, jos pystyisi, en oikein usko, mutta mahdollista toki. Mutta jos 14% miehistä korjaa yli 80% mätseistä tinderissä, niin onhan se aika selvää, kiistämättömästi selkeää, että vain pieni osa miehistä panee tänä päivänä ympäriinsä. Viime vuosituhannella oli ehkä toisin, nyt ollaan kuitenkin tässä tilanteessa.

No ilmankos. Sinä ja kaikki muut palstamiehet elätte näköjään Tinderissä, kun kuvittelette siellä kaikkien olevan. Tulkaapa joskus tänne oikeaan maailmaan. Miehet vielä tykkäävät Tinderissä ihan jokaisesta naisesta varmuuden vuoksi vaikka naisessa ei kiinnosta kuin se, että tämä on nainen, jolta ehkä saattaa lohjeta kerran seksiä.

Suurin osa miehistä on parisuhteessa ja sinulle voi tulla yllätyksenä, että heistäkin lähes kaikilla on parisuhteessaan seksiä. Sinulla ei taida olla kokemusta parisuhteista, ei edes lähipiirissä, niinkö? Eikö edes vanhempiesi osalta?

Vierailija
1113/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat maneerit toistuvat tietyillä kirjoittajilla vuodesta toiseen. Tuikkukippo, kevätverhot, pyhä vulvá, muumilaulut ja sormivärit... Aika rajoittunutta viestintää. Kuka haluaa parisuhteen ihmisen kanssa, joka toistaa samoja, ulkoaopeteltuja fraasejaan kuin rikkinäinen levysoitin?

Vierailija
1114/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat maneerit toistuvat tietyillä kirjoittajilla vuodesta toiseen. Tuikkukippo, kevätverhot, pyhä vulvá, muumilaulut ja sormivärit... Aika rajoittunutta viestintää. Kuka haluaa parisuhteen ihmisen kanssa, joka toistaa samoja, ulkoaopeteltuja fraasejaan kuin rikkinäinen levysoitin?

Käypä vilkaisemassa peiliin. 🤣

Vierailija
1115/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Ei se määrä mitään kerro taitavuudesta ainakaan silloin, jos tyyppi äheltää joka kerta eri naisen kanssa. Harvoin irtoseksiä harrastetaan ihan selvin päin ja reippaassa humalassa oleva ei kyllä ole sängyssä hyvä. Ennakkoluulottomasti ja uteliaasti opetellen yhden kumppanin kanssa voi tulla hyvinkin taitavaksi. Miehen kokemattomuus ei ole huono asia, mutta silloin on, kun se yhdistyy märisevään ja katkeraan luonteenlaatuun.

Ei nyt puhuta siitä onko mies sängyssä hyvä, vaan siitä että mies on hyvä saamaan naisia sänkyyn. Eli kiinnostava ja sytyttävä.

Kun on monenlaisten naisten kanssa, oppii lukemaan naisia taitavammin ja osaa käyttäytyä juuri sopivasti. Nainen kokee sen kemiana, on rentoa ja asiat vain tapahtuvat.

"Asiat vaan tapahtuvat", "käsien heiluttaja", "tuikkukippo ja kevätverhot"... samoja fraaseja vuodesta toiseen. Ei, sillä ei ole KEMIAN kanssa yhtään mitään tekemistä, että hauskan, sanavalmiin miehen kanssa on hauskaa ja helppo olla. Ei, se ei ole mystistä "asiat vain tapahtuvat" kun kaksi aikuista ihmistä haluaa lähteä harrastamaan seksiä, se on ihan molempien tietoinen ratkaisu. Hyvin pieni osa naisista kirjoittelee noita Regina-tasoisia juttuja siitä kuinka "asiat vain tapahtuivat", kyllä me aikuiset naiset ihan itse päätämme sen miehen mukaamme ottaa tai hänen mukaansa lähteä. Suosittelisin, että hankkisit sinäkin maailmankuvasi muualta kuin reginoista ja temppareista.

Tämä on hiema offtopic mutta uusimman neurologian tietämyksen ( kevyitä kirjoja aiheesta: Yuva Noah Harris) mukaan vapaata valintaa ei itse asiassa varsinaisesti ole ja asiat todella vain tapahtuu. Tämä toki on myös vastuunvapautus jossain määrin. Suosittelen tutustumaan aiheeseen.

Vierailija
1116/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehistä 99/100.

Voi olla, että harrastaisi, jos pystyisi, en oikein usko, mutta mahdollista toki. Mutta jos 14% miehistä korjaa yli 80% mätseistä tinderissä, niin onhan se aika selvää, kiistämättömästi selkeää, että vain pieni osa miehistä panee tänä päivänä ympäriinsä. Viime vuosituhannella oli ehkä toisin, nyt ollaan kuitenkin tässä tilanteessa.

No ilmankos. Sinä ja kaikki muut palstamiehet elätte näköjään Tinderissä, kun kuvittelette siellä kaikkien olevan. Tulkaapa joskus tänne oikeaan maailmaan. Miehet vielä tykkäävät Tinderissä ihan jokaisesta naisesta varmuuden vuoksi vaikka naisessa ei kiinnosta kuin se, että tämä on nainen, jolta ehkä saattaa lohjeta kerran seksiä.

Suurin osa miehistä on parisuhteessa ja sinulle voi tulla yllätyksenä, että heistäkin lähes kaikilla on parisuhteessaan seksiä. Sinulla ei taida olla kokemusta parisuhteista, ei edes lähipiirissä, niinkö? Eikö edes vanhempiesi osalta?

Älä yleistä. En ole koskaan ollut Tinderis tai muissa treffisaiteilla vaikka palstailenkin. Suurin osa tuntemistani miehistä ei ole ollut.

Ulijengi ei ole koko miesklaani vaan surkea mutta äänekäs vähemmistö.

T. Normaali mies

Vierailija
1117/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehistä 99/100.

Palstamiehelle parisuhde ja perhe ovat kauhistus, jotain mihin joudutaan vastentahtoisesti, liki kuolemaakin pahempi kohtalo, joka tietää vain siivoamista ja maksamista. Eivät nämä tiedä rakkaudesta tai parisuhdeseksistä. Palstamiehen tragedia on se, että hän kovasti haluaisi irtoseksiä 16-25-vuotiailta instabeibeiltä ja fitnessmisuilta, ei siksi, että haluaisi heitä kovasti, vaan siksi, että palstamies haluaisi tehdä valloituksillaan vaikutuksen toisiin miehiin, ihailemiinsa alfoihin, joiden karvaisia pakaroita ja miehistä viehätysvoimaa jaksetaan pohtia päivästä toiseen. Tässä on hyvin vahva homoeroottinen pohjavire, naiset ovat vain välineitä tavoitteiden saavuttamiseen ja tositeoreetikoille vain tiellä. Ihan hauskaa diibadaabaa silti.

Vierailija
1118/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä vilkaisemassa peiliin. 🤣

Sorry, en ole kiinnostunut suhteesta jankkaajan kanssa.

Vierailija
1119/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Tuikkarilla on kaksi uutta hokemaa, kipinä-kemia ja horoskopia. Kyllä se kykenee uudistumaan, vähän kerrallaan.

Vierailija
1120/1266 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap käyttää palstaprovoja ja trolleja aineistona, joka tukevat hänen teorioitaan. Tirsk. Ai että mistäkö tiedän... :)))

Sen verran olen tätä elämässäni nähnyt livenä ympärillä, että tiedän että tätä tapahtuu.

Aina yhtä tyhmää huudella trolliksi asioita, jotka ovat todellisia. Vaikka joku olisi ne "toisen näkökulmasta" kirjoittanut saadakseen keskustelua aikaan, ei se tee siitä vähemmän olemassa olevaa ilmiötä.

Allekirjoitan täysin aloituksen. Tuota näkee jatkuvasti.

Se on harmillista, että moniin naisiin puree liioiteltu huomaavaisuus. Se tekee tavalliset miehet varovaisiksi. He eivät halua leimautua pelimiehiksi. Tavallinen mies sitten etenee rauhallisesti ja jää jonon hännille.

Tavallisen ystävälliset miehet ovat passiivisempia ja enemmänkin tulevat poimituiksi kuin olisivat itse aktiivisia. Nämä miehet päätyvät passiivisuudellaan usein tossun alle. Ja muutaman vuoden päästä nainen alkaa katsella ympäriltään säkenöivämpää tyyppiä, kun on saanut lapset tämän rauhallisen kanssa tehtyä. Ihan hirveä yhtälö. On niitä, jotka löytävät aidosti toisensa ja sitoutuvat koko kasvatustyön ajaksi ja pidemmällekin, mutta tilastojen valossa vain kolmannes pareista.

Katselen tätä sirkusta aseksuaalina ulkopuolelta. Kyllä ihmisestä huomaa aika pian mikä on showta ja mikä ei. Ulkopuoliset varoittelevat polttamasta näppejä, mutta rakkauden huumassa ei kuule. Lisääntymisen kannalta hyödyllisestä syystä "rakkaushormonit" saavat sumutettua ihmismieleltä totuuden hyvinkin pitkään, ainakin riittävän pitkään niin että uros ehtisi (ilman nykyteknologian ehkäisyjä) paritella naaraan kantavaksi. Kyllä siinä on "kemiaa" , mutta se kemia on juuri niitä hormonihuuruja eikä sielun romanttista paloa kuten suuri osa naisista haluaa tilanteen tulkita.

Pelimiehillä on pokkaa "katsoa sieluun saakka", kun heillä ei oikeasti ole mitään menetettävää. He voivat tehdä rohkeita liikkuja ja "laittaa sydämensä likoon" pelkäämättä kasvojensa menetystä, koska on aina se toinen satama jossa kyllä on toinen nainen odottamassa jos tämä yksi säikähtäisi pois. Siinä ei sydän mene rikki, joten voi edetä kiihkeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi