Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!
Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:
"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."
(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)
Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.
Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.
Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Nämä panomiehiä sivusta seuraavat reppanat ei tajua, miten heitä höynäytetään. Ne näkee sen panomieskaverin juttelevan baarissa jonkun naisen kanssa ja myöhemmin he lähtevät samaa matkaa. Reppana huomaa sen, tulee kateelliseksi ja mieli myrkyttyy lisää siinä vaiheessa, kun seuraavana päivänä panomieskaveri antaa ymmärtää, miten oli villi yö.
Oikeasti se nainen sanoi miehelle, että hän lähtee nyt kotiin. Mies lähtee samaan aikaan ja varmistaa, että kaverit näkee se. Ulkona nainen sanoo miehelle heipat ja lähtee yksin kotiin, mies lähtee toiseen suuntaan. Minäkin olen kuulemma paneskellut monen eri miehen kanssa vaikka en irtosuhteita harrasta. Osan juoruista on laittanut joku, joka on nähnyt minun jonkun miehen seurassa ja osan mies, jonka kanssa olen jutellut. Jos joku randommies pitää minua epäkelpona, niin siinähän pitää, minä itse tiedän totuuden.
:D
Nää meni osittain läpi vielä 20v sitten, nykyään valheesi ei onnistu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jotta keskustelussa tulisi otettua huomioon molempien puolien näkökulma, oletan tässä että kaikki mitä naiset sanovat, on totta.
Eli parisuhdemieheltä vaaditaan enemmän. Tässä ketjussa on 80+ seksikumppanin kanssa ollut nainen jolle kävi irtoseksiin (sosiaaliset, heittäytyvät) tavismiehet. Unohdetaan se ettei kovinkaan suuri osa suomimiehistä ole tuollaisia.
Mutta sitten on oletettava että naiset, ja mm. deittipalvelujen tilastot, puhuvat totta siitäkin kuinka paljon irtoseksiä olisi tarjolla. Jos tarjolla on 10-100 pippeliä jokaista naista kohti, naisilla on mistä valita eivätkä kriteerit irtoseksikumppanille ole yhtä erilaisia kuin parisuhdekumppanille. Ehkä Toyota kelpaisi, mutta kun tarjolla on Audeja ja Mersujakin. Tietty Toyota voisi olla sielumkumppani, mutta kun ei tässä haeta sielunkumppanuutta. Eikä suurin osa naisista halua irtoseksiä jos sitä saadakseen on iskettävä joku keravan keijo baaritiskiltä.
Vaikka kaikki mitä naiset kirjoittaisivat olisi totta, yhäkin ollaan tilanteessa jossa irtoseksimiehen on oltava lähempänä miesten kärkitasoa niissä asioissa joita yhden yön kumppanilta halutaan.
Tavismies voi olla erilainen koska osa naisista pitää vähän juroista ja jämäköistä miehistä, ujoista ja poikamaisista filosofeista, tms. Juuri tämä helpottaa parisuhteen löytymistä. Irtoseksiin harva sellaisia haluaa. Se mitä halutaan on aika lailla sama tyyppi.
Läheskään kaikki naiset eivät harrasta irtoseksiä.
3/4 nyt ainakin harrastaa
Ja miehistä 99/100.
Voi olla, että harrastaisi, jos pystyisi, en oikein usko, mutta mahdollista toki. Mutta jos 14% miehistä korjaa yli 80% mätseistä tinderissä, niin onhan se aika selvää, kiistämättömästi selkeää, että vain pieni osa miehistä panee tänä päivänä ympäriinsä. Viime vuosituhannella oli ehkä toisin, nyt ollaan kuitenkin tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, jotta keskustelussa tulisi otettua huomioon molempien puolien näkökulma, oletan tässä että kaikki mitä naiset sanovat, on totta.
Eli parisuhdemieheltä vaaditaan enemmän. Tässä ketjussa on 80+ seksikumppanin kanssa ollut nainen jolle kävi irtoseksiin (sosiaaliset, heittäytyvät) tavismiehet. Unohdetaan se ettei kovinkaan suuri osa suomimiehistä ole tuollaisia.
Mutta sitten on oletettava että naiset, ja mm. deittipalvelujen tilastot, puhuvat totta siitäkin kuinka paljon irtoseksiä olisi tarjolla. Jos tarjolla on 10-100 pippeliä jokaista naista kohti, naisilla on mistä valita eivätkä kriteerit irtoseksikumppanille ole yhtä erilaisia kuin parisuhdekumppanille. Ehkä Toyota kelpaisi, mutta kun tarjolla on Audeja ja Mersujakin. Tietty Toyota voisi olla sielumkumppani, mutta kun ei tässä haeta sielunkumppanuutta. Eikä suurin osa naisista halua irtoseksiä jos sitä saadakseen on iskettävä joku keravan keijo baaritiskiltä.
Vaikka kaikki mitä naiset kirjoittaisivat olisi totta, yhäkin ollaan tilanteessa jossa irtoseksimiehen on oltava lähempänä miesten kärkitasoa niissä asioissa joita yhden yön kumppanilta halutaan.
Tavismies voi olla erilainen koska osa naisista pitää vähän juroista ja jämäköistä miehistä, ujoista ja poikamaisista filosofeista, tms. Juuri tämä helpottaa parisuhteen löytymistä. Irtoseksiin harva sellaisia haluaa. Se mitä halutaan on aika lailla sama tyyppi.
Todista.
Ei näillä ole aikomustakaan todistella mitään. Ainoa päämäärä on vängätä tästä jonkun oletettavasti naisen kanssa. Silloin puolihuolimattomat heitotkin kelpaavat, koska niihin tartutaan. Ja taas saa vängätä ja vätkyttää samasta asiata lisää.
Onhan täälläkin keskustelussa 80-molon Maija ja vela 72 on kanssa kertonut, että hänen vertikaalihymyä on moni mies saanut lykkiä pyöreäksi.
Kaksi palstakirjoittajaa = 3/4 kaikista naisista? No joo, nyt alkaa valjeta logiikkanne. Sitä ei ole.
Ja noin 80 miestä 41 vuodessa on noin 2/vuosi. Tämänkin tuo kommentoija yrittää tahallaan unohtaa, vaikka selvästi olen kertonut että nyt puhutaan 50++ naisesta, jonka seksielämä on alkanut 1970-luvulla.
Öö, 2019-1970-41=8... Kahdeksanvuotiaanako aloitti?
Jos mennään sinun sumentamiseen tarkoitetulla argumentilla, niin 2/vuosi on ihan helvetin paljon. Tämä nainen on siis täysin kyvytön, tai haluton parisuhteeseen, (=monta vuotta yhdessä).
Olet sitä mieltä, että seksiä ei tarvitse saada edes sitä kahta kertaa vuodessa, vaan tuo on jo ihan helvetin paljon? Ja sitten suu vaahdossa haukutaan naisia pihtareiksi, jos ei pildeä heru vähintään kaksi kertaa viikossa. Mikähän logiikka se tähän nyt sitten piiloutuu? Jännityksellä odotan teorian selvennystä.
Eli sinun mielessä ei voi harrastaa saman henkilön kanssa seksiä kuin yhden kerran?
Te olette aivan sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
Ei näillä ole aikomustakaan todistella mitään. Ainoa päämäärä on vängätä tästä jonkun oletettavasti naisen kanssa. Silloin puolihuolimattomat heitotkin kelpaavat, koska niihin tartutaan. Ja taas saa vängätä ja vätkyttää samasta asiata lisää.
Onhan täälläkin keskustelussa 80-molon Maija ja vela 72 on kanssa kertonut, että hänen vertikaalihymyä on moni mies saanut lykkiä pyöreäksi.
Kaksi palstakirjoittajaa = 3/4 kaikista naisista? No joo, nyt alkaa valjeta logiikkanne. Sitä ei ole.
Ja noin 80 miestä 41 vuodessa on noin 2/vuosi. Tämänkin tuo kommentoija yrittää tahallaan unohtaa, vaikka selvästi olen kertonut että nyt puhutaan 50++ naisesta, jonka seksielämä on alkanut 1970-luvulla.
Jos mennään sinun sumentamiseen tarkoitetulla argumentilla, niin 2/vuosi on ihan helvetin paljon. Tämä nainen on siis täysin kyvytön, tai haluton parisuhteeseen, (=monta vuotta yhdessä).
Meinaatko, että ne 80 kumppania ovat jakautuneet tasaisesti 41 vuodelle? Jouluna ja juhannuksena, niinkö? Vai voisiko hänellä olla vuosien suhteita ja niiden välissä sinkkuvuosia?
PS. 50++ on liki 60.
Jos ne eivät ole jakautuneet tasaisesti, miksi sinä, tai tuo jota siteerattiin, laski keskiarvon per vuosi?
Minä tiedän miksi niin teki, sekin on ilmiselvää, jotta luku saadaan mahdollisimman pieneksi. Nyt sinä vastustat tämmöistä tasa-jakoa, koska eihän se vastaa todellisuutta. Yritätte käyttää samaa argumenttia molemmilta puolilta, ja samalla vastustatte sen käyttämistä, molemmilta puolilta. Olette älyllisesti epärehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan naiset jatkuvasti olettaa että jos miehellä ei ole irtosuhteita, niin hän on täysin kokematon. Opettava kokemus se on epäonnistuminenkin. Kyllä minäkin olen käynyt treffeillä mukavan naapurintytön kanssa ja pakit saatuani huomannut että hänellä on viikon parin päästä kainalossa kylän suurin hulttio, mutta ilmeisesti koska en pannut tyttöä, niin tätä ei lasketa. Nykyään tällä mukavalla naapurintytöllä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa ja ainakin kahdella miehistä on rikostaustaa. Opiskeluaikana seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa kunnes hän lähti vaihtoon ja löysi sieltä itselleen miehen. Viimeisen tiedon mukaan ovat edelleen parisuhteessa miehen kotimaassa, joten oletettavasti mies oli sitten parempi. Kolmekymppisenä muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen seurustelin mielestäni vakavasti erään yh:n kanssa, kunnes hän eräänä päivänä ilmoittikin että on löytänyt itselleen elämänsä miehen. No tämä hänen elämänsä mies pisti hänet paksuksi ja jätti vauva-aikana, kun ei kestänyt lapsiperhearkea. Tämän jälkeen olenkin jättänyt seurustelemiset ihan muiden huoleksi.
No sulla on kyllä käynyt paska mäihä.
Mutta kolme naista ei ole kaikki naiset. Vaikka haluaisit niin uskoa.
Ahaa, eli yksittäistapauksia. Missä olenkaan kuullut tuon selityksen ennen :)
Mitä muuta yksittäiset ihmiset ovat kuin yksittäistapauksia? Vai tosissaanko oletat, että koska kyse on naisista, nämä kolme naista riittävät edustamaan loppuja 4 miljardia?
On mullakin takana ekoja treffejä, jotka eivät johtaneet toisiin. Taustalla on myös uskoton miesystävä, toinen jonka kanssa minä luulin seurustelevani, kunnes hän kysyi, enkö ole kiinnostunut etsimään poikakaveria itselleni. Minusta nämäkin miehet ovat yksilöllisiä ihmisiä, eli yksittäistapauksia. Sinäkö olisit halukas tekemään heidän käytöksestään yleistyksiä koskien kaikkia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
Meinaatko, että ne 80 kumppania ovat jakautuneet tasaisesti 41 vuodelle? Jouluna ja juhannuksena, niinkö? Vai voisiko hänellä olla vuosien suhteita ja niiden välissä sinkkuvuosia?
PS. 50++ on liki 60.
Jos ne eivät ole jakautuneet tasaisesti, miksi sinä, tai tuo jota siteerattiin, laski keskiarvon per vuosi?
Minä tiedän miksi niin teki, sekin on ilmiselvää, jotta luku saadaan mahdollisimman pieneksi. Nyt sinä vastustat tämmöistä tasa-jakoa, koska eihän se vastaa todellisuutta. Yritätte käyttää samaa argumenttia molemmilta puolilta, ja samalla vastustatte sen käyttämistä, molemmilta puolilta. Olette älyllisesti epärehellisiä.
Jos kerran ymmärsit, että kyse oli nimenomaan keskiarvosta/vuosi, niin miksi väitit hänen olevan kyvytön ja haluton useamman vuoden parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä panomiehiä sivusta seuraavat reppanat ei tajua, miten heitä höynäytetään. Ne näkee sen panomieskaverin juttelevan baarissa jonkun naisen kanssa ja myöhemmin he lähtevät samaa matkaa. Reppana huomaa sen, tulee kateelliseksi ja mieli myrkyttyy lisää siinä vaiheessa, kun seuraavana päivänä panomieskaveri antaa ymmärtää, miten oli villi yö.
Oikeasti se nainen sanoi miehelle, että hän lähtee nyt kotiin. Mies lähtee samaan aikaan ja varmistaa, että kaverit näkee se. Ulkona nainen sanoo miehelle heipat ja lähtee yksin kotiin, mies lähtee toiseen suuntaan. Minäkin olen kuulemma paneskellut monen eri miehen kanssa vaikka en irtosuhteita harrasta. Osan juoruista on laittanut joku, joka on nähnyt minun jonkun miehen seurassa ja osan mies, jonka kanssa olen jutellut. Jos joku randommies pitää minua epäkelpona, niin siinähän pitää, minä itse tiedän totuuden.
:D
Nää meni osittain läpi vielä 20v sitten, nykyään valheesi ei onnistu enää.
20 sitten? Minkä ikäinen sä oikein olet? eri
Vierailija kirjoitti:
Pari epäselvyyttä:
1) Onko ongelma siinä, ettei sitä pilhaa irtoa baarista nykyisin, vai siinä ettei sitä irronnut nuorempana?
2) Joku tuolla aiemmin ainakin haikaili 19-26v naisten perään. Yritättekö oman ikäisiä vai noita ns "parhaassa iässä" olevia?
Ainakin minun ongelma oli, että vaimoainesta ei enää ole suomessa. Ehkä Lestojen seurakunnissa olisi ollut, kuten joku täällä mainitsi, mutta en taida ollut koskaan edes tavannut Lestoa, ainakaan tietääkseni. Enkä nuorempana (hölmöyttäni) ymmärtänyt, että ehkä hihhuleilla onkin fiksummat ratkaisut ja asenteet, kuin "meillä".
Nykyään olen hyväksynyt asian, ja olen muutenkin liian vanha jo. Tinderistä mätsejä tulee 29+ ikäisiä, suurin osa 35+. Joskus joku ystävä tai tuttavuus ehdottaa hänen ystävää tai työkaveria, mutta ovat aina heikompitasoisia, kuin mitä saan nettipalveluista.
Muilla voi olla toisia ongelmia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari epäselvyyttä:
1) Onko ongelma siinä, ettei sitä pilhaa irtoa baarista nykyisin, vai siinä ettei sitä irronnut nuorempana?
2) Joku tuolla aiemmin ainakin haikaili 19-26v naisten perään. Yritättekö oman ikäisiä vai noita ns "parhaassa iässä" olevia?
Ainakin minun ongelma oli, että vaimoainesta ei enää ole suomessa. Ehkä Lestojen seurakunnissa olisi ollut, kuten joku täällä mainitsi, mutta en taida ollut koskaan edes tavannut Lestoa, ainakaan tietääkseni. Enkä nuorempana (hölmöyttäni) ymmärtänyt, että ehkä hihhuleilla onkin fiksummat ratkaisut ja asenteet, kuin "meillä".
Nykyään olen hyväksynyt asian, ja olen muutenkin liian vanha jo. Tinderistä mätsejä tulee 29+ ikäisiä, suurin osa 35+. Joskus joku ystävä tai tuttavuus ehdottaa hänen ystävää tai työkaveria, mutta ovat aina heikompitasoisia, kuin mitä saan nettipalveluista.
Muilla voi olla toisia ongelmia sitten.
Naisille onneksi, että eivät ole kaltaistesi tyyppien ”vaimoainesta”. En saata edes kuvitella, millaista olisi olla päivittäin tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jonka ihmissuhteet ovat laskelmia tasoista, mätseistä ja ikävuosista.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.
En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.
Kun tapasin mieheni, tunnistin kemian heti ja se on molemminpuolista.
Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.No jaa. Nyt kun olen taas ollut sinkkuna niin olen pyrkinyt sellaiseen 2-3 naiseen kuukaudessa. Ei suurin osa ole jäänyt yhtään himojen tyydytystä pidemmäksi aikaa. Toisaalta kaveri on avioeronsa jälkeen ollut todellakin menossa. 2 naista viikossa ei ole mitenkään ihmeellistä. Siinä tuntuu olevan todellinen pelimies ja suuri osa naisista on aivan rakastuneita. Ehkä hänen kemia sitten sopii vain todella monelle naiselle.
En pidätä hengitystä osoittaessani tuleeko palstan miehet yhtä innoissaan tuomitsemaan sinun käyttäytymisen mitä tekevät tuntemattomille naisille.
Niinpä. Voin vain kuvitella sen p*skamyrskyn mikä nousisi, jos joku nainen kertoisi pyrkivänsä sellaiseen 2-3 mieheen kuukaudessa...😂😂
Miehet olisivat mielissään, ja jono olisi pitkä. Närkästystä syntyisi vasta siitä, jos nainen valikoiduilta vain kermat päältä, eikä huolisi myös huonompia, kuten miehet tekevät.
Okei. Tämän ja pari muuta aihetta käsittelevää ketjua lukeneena rohkenen epäillä. 2 miestä kuukaudessa tekee 24 miestä vuodessa. Jos ajatellaan että nainen on sinkku vaikka 2 vuotta, hän ehtii tuolla tahdilla helposti vitosella alkavaan lukuun. Siihen lisäksi seurustelu- ja tapailusuhteet. Jotenkin veikkaan ettei ainakaan tämän palstan jannut juuri ihastuksesta huokailisi, vaikka suurin osa noista miehistä olisikin ihan taviksia. 😉
Miten vela on toipunut viimeaikaisista uutisista, että vela-naiset on miehekkäitä ja lapsettomat ylipäänsä itsekkäitä?
Onko sinulla koskaan mitään muuta kuin haukkuja naisia varten?
Ei. Miksi olisikaan?
Mikä sinua siis vetää päivästä toiseen tänne meidän mammojen pariin?
Eihän tuossa asiassa ole ristiriitaa.
Ei toki, jos haluaa käyttää elämänsä siihen, että on koko ajan riitaisa ja negatiivinen olo. Itse pyrin onnellisuuteen. Käyn palstalla töiden lomassa ja korjailen poikien pahimpia käsityksiä etsimällä tilastoja ja kertomalla omista kokemuksistani. Mutta todellinen elämäni on ihan muualla. Se alkaa siitä, kun pääsen kotiin kultani luokse.
Minulle ei tulisi mieleenikään mennä miesvaltaiselle palstalle kuten Suoli 24 tai u-lauta haastamaan riitaa, koska en saisi siitä hyvää mieltä, päinvastoin.
Eihän näillä miehillä ole tarkoituskaan, että palstailusta tulisi hyvä olo, vaan että kaikille muillekin tulisi yhtä paha olo kuin itsellä on. Ajatuksena on vetää kaikki muut mukanaan mutapainiin.
Tämä.
Mutta kun ne naiset silti edelleen kiinnostavat, ja täällä niitä on. Täällä niihin saa luotua kontaktin. Siitä esimerkkinä tämä ketju. Ei näillä ole tarvetta muuttaa ajatusmallejaan, ovat luoneet omat mielipiteensä eikä niitä olla keskustelemalla muuttamassa. Ja mikäs sen helpompi tie kuin jäkittää siinä ajatuksessa, että kaikki on jonkun muun syytä, itse on vain uhri. Täältä löytyy niitä syyllisiä, joille sitten kiukutella ja provota, että saisi kiukutella ja provota lisää. eri
Haluaisin nähdä nämä sällit kertomassa ihan vakavissaan äideilleen näitä teorioitaan. Väitän, että siinä kohtaa he itsekin ajattelisivat, että "no en minä nyt tosissaan kehtaisi mennä puhumaan leukalentäjistä ja karuselleista jne" - mutta täällä he kehtaavat. Tajuamatta, että osa meistä naisista voisi todellakin olla heidän äitejään.
N56
Äiti: "No Mikko, etkös sä vielä ole kivaa tyttöystävää löytänyt?"
Mikko: "En äiti, kun kaikki naiset vaan pyörii ku**ikarusellissa ja nu**ii ympäriämpäri pelimiesten kanssa ja me tavalliset miehet ei päästä paneskelemaan ympäriinsä ollenkaan! Oikeastihan mä haluaisin vain uskollisen parisuhteen kiltin nuoren naisen kanssa, joka ei ole harrastanut irtoseksiä, mutta kyllähän se v*tuttaa kun itse jää paitsi kaikesta irtoseksibilettämisestä! Kyllä minun naiseni pitää olla kuitenkin kokematon, mutta minulla pitäisi olla oikeus irtoseksiin ennen vakiintumista niin kuin kaikilla naisillakin on! Se näissä nykynaisissa suututtaa kun ne jakaa sitä tavaraansa, koska kaikki naiset sinua ja Maija-siskoa lukuunottamatta ovat potentiaalisia aviovaimoja mulle ja siksi kaikkien pitäisi säilyttää neitsyytensä, jotta olisivat varmasti vaimomatskua! Elämä on vaan niin epäreilua, kun minä en saa panna mahdollisimman paljon mahdollisimman montaa naista! Yhyyyyy!!!😭😭😭"
Äiti: ????????
Velana olet jäävi äiti ja poika keskusteluista ;) ja hyvä niin.
Kyllä äiti ja poika keskustelut voivat olla hyvinkin syvällisiä ja kosketella kipeitä aiheita. Tätäkin aihepiiriä käsitellään, mutta eri sanavalinnoin.
Sepä tuossa juuri oli pointtina, että nämä jantterit tuskin äitinsä kanssa ihan tällä tavalla keskustelevat, mutta täällä sitten voi revitellä koko misogynistisen sydämensä kyllyydestä mitä mieleen juolahtaa. Ei kai sinulta nyt ironia jäänyt huomaamatta?
Onki se sinusta jotenkin erikoista? Etkö itse sovita puheitasi koskaan yleisön mukaan? Vedät samalla kaavalla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
Sulla on nyt kyllä matikka todella pahasti pielessä. Miten ihmeessä edes keksit tuollaisen laskutoimituksen? Ja oletettavasi nuo 80 miestä eivät ole jakautuneet tasaisesti 41 vuoden ajanjaksolle. Minä ainakin oletan niihin vuosiin sisältyvän seurusteluvuosia, jolloin on se yksi seksikumppani, ja sinkkuvuosia jolloin on useampia seksikumppaneita.
Täyttää kýrpäkàrúselli määritelmän heittämällä.
Sinun viestisi taas täyttää aivottoman idiootin roskapostimääritelmän heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.
En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.
Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.No jaa. Nyt kun olen taas ollut sinkkuna niin olen pyrkinyt sellaiseen 2-3 naiseen kuukaudessa. Ei suurin osa ole jäänyt yhtään himojen tyydytystä pidemmäksi aikaa. Toisaalta kaveri on avioeronsa jälkeen ollut todellakin menossa. 2 naista viikossa ei ole mitenkään ihmeellistä. Siinä tuntuu olevan todellinen pelimies ja suuri osa naisista on aivan rakastuneita. Ehkä hänen kemia sitten sopii vain todella monelle naiselle.
En pidätä hengitystä osoittaessani tuleeko palstan miehet yhtä innoissaan tuomitsemaan sinun käyttäytymisen mitä tekevät tuntemattomille naisille.
Niinpä. Voin vain kuvitella sen p*skamyrskyn mikä nousisi, jos joku nainen kertoisi pyrkivänsä sellaiseen 2-3 mieheen kuukaudessa...😂😂
Miehet olisivat mielissään, ja jono olisi pitkä. Närkästystä syntyisi vasta siitä, jos nainen valikoiduilta vain kermat päältä, eikä huolisi myös huonompia, kuten miehet tekevät.
Okei. Tämän ja pari muuta aihetta käsittelevää ketjua lukeneena rohkenen epäillä. 2 miestä kuukaudessa tekee 24 miestä vuodessa. Jos ajatellaan että nainen on sinkku vaikka 2 vuotta, hän ehtii tuolla tahdilla helposti vitosella alkavaan lukuun. Siihen lisäksi seurustelu- ja tapailusuhteet. Jotenkin veikkaan ettei ainakaan tämän palstan jannut juuri ihastuksesta huokailisi, vaikka suurin osa noista miehistä olisikin ihan taviksia. 😉
Miten vela on toipunut viimeaikaisista uutisista, että vela-naiset on miehekkäitä ja lapsettomat ylipäänsä itsekkäitä?
Ei. Miksi olisikaan?
Ei toki, jos haluaa käyttää elämänsä siihen, että on koko ajan riitaisa ja negatiivinen olo. Itse pyrin onnellisuuteen. Käyn palstalla töiden lomassa ja korjailen poikien pahimpia käsityksiä etsimällä tilastoja ja kertomalla omista kokemuksistani. Mutta todellinen elämäni on ihan muualla. Se alkaa siitä, kun pääsen kotiin kultani luokse.
Minulle ei tulisi mieleenikään mennä miesvaltaiselle palstalle kuten Suoli 24 tai u-lauta haastamaan riitaa, koska en saisi siitä hyvää mieltä, päinvastoin.
Eihän näillä miehillä ole tarkoituskaan, että palstailusta tulisi hyvä olo, vaan että kaikille muillekin tulisi yhtä paha olo kuin itsellä on. Ajatuksena on vetää kaikki muut mukanaan mutapainiin.
Tämä.
Mutta kun ne naiset silti edelleen kiinnostavat, ja täällä niitä on. Täällä niihin saa luotua kontaktin. Siitä esimerkkinä tämä ketju. Ei näillä ole tarvetta muuttaa ajatusmallejaan, ovat luoneet omat mielipiteensä eikä niitä olla keskustelemalla muuttamassa. Ja mikäs sen helpompi tie kuin jäkittää siinä ajatuksessa, että kaikki on jonkun muun syytä, itse on vain uhri. Täältä löytyy niitä syyllisiä, joille sitten kiukutella ja provota, että saisi kiukutella ja provota lisää. eri
Haluaisin nähdä nämä sällit kertomassa ihan vakavissaan äideilleen näitä teorioitaan. Väitän, että siinä kohtaa he itsekin ajattelisivat, että "no en minä nyt tosissaan kehtaisi mennä puhumaan leukalentäjistä ja karuselleista jne" - mutta täällä he kehtaavat. Tajuamatta, että osa meistä naisista voisi todellakin olla heidän äitejään.
N56
Mikko: "En äiti, kun kaikki naiset vaan pyörii ku**ikarusellissa ja nu**ii ympäriämpäri pelimiesten kanssa ja me tavalliset miehet ei päästä paneskelemaan ympäriinsä ollenkaan! Oikeastihan mä haluaisin vain uskollisen parisuhteen kiltin nuoren naisen kanssa, joka ei ole harrastanut irtoseksiä, mutta kyllähän se v*tuttaa kun itse jää paitsi kaikesta irtoseksibilettämisestä! Kyllä minun naiseni pitää olla kuitenkin kokematon, mutta minulla pitäisi olla oikeus irtoseksiin ennen vakiintumista niin kuin kaikilla naisillakin on! Se näissä nykynaisissa suututtaa kun ne jakaa sitä tavaraansa, koska kaikki naiset sinua ja Maija-siskoa lukuunottamatta ovat potentiaalisia aviovaimoja mulle ja siksi kaikkien pitäisi säilyttää neitsyytensä, jotta olisivat varmasti vaimomatskua! Elämä on vaan niin epäreilua, kun minä en saa panna mahdollisimman paljon mahdollisimman montaa naista! Yhyyyyy!!!😭😭😭"
Kyllä äiti ja poika keskustelut voivat olla hyvinkin syvällisiä ja kosketella kipeitä aiheita. Tätäkin aihepiiriä käsitellään, mutta eri sanavalinnoin.
Sepä tuossa juuri oli pointtina, että nämä jantterit tuskin äitinsä kanssa ihan tällä tavalla keskustelevat, mutta täällä sitten voi revitellä koko misogynistisen sydämensä kyllyydestä mitä mieleen juolahtaa. Ei kai sinulta nyt ironia jäänyt huomaamatta?
Onki se sinusta jotenkin erikoista? Etkö itse sovita puheitasi koskaan yleisön mukaan? Vedät samalla kaavalla koko ajan.
Onko sinulla aavistutakaan, keitä yleisönäsi on anonyymilla keskustelupalstalla? Voin vakuuttaa, että mielessäsi piirtelemäsi haavekuva keskiverto-av-mammasta on erittäin kaukana todellisuudesta...
Ps. Myös sinun äitisi voi olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisikaan?
Tämä.
N56
En ole Vela72 mutta vastaan sinulle silti: Kannattaa sovittaa viestintänsä niin, että sitä ei tarvitse hävetä missään ympäristössä. Tilannesidonnainen puhetapa on eri asia kuin vihapuhe ja törkeyksien suoltaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
Sulla on nyt kyllä matikka todella pahasti pielessä. Miten ihmeessä edes keksit tuollaisen laskutoimituksen? Ja oletettavasi nuo 80 miestä eivät ole jakautuneet tasaisesti 41 vuoden ajanjaksolle. Minä ainakin oletan niihin vuosiin sisältyvän seurusteluvuosia, jolloin on se yksi seksikumppani, ja sinkkuvuosia jolloin on useampia seksikumppaneita.
Täyttää kýrpäkàrúselli määritelmän heittämällä.
Sinun viestisi taas täyttää aivottoman idiootin roskapostimääritelmän heittämällä.
Pääasia että asiaan tartutaan. Ajatellaan jos tämä olisi minun motiivini, niin sehän tekisi sinusta hyödyllisen idiootin. Mutta eipä mennä solvauksiin ja siksi käytin konditionaalia.
Jos näin ajateltaisiin, niin mitä se kertoisi sinusta? Miksi kokisit tarpeelliseksi suoltaa asiattomuuksia nettipalstoilla ja mihin kuvittelisit sillä vaikuttavasi? Mutta eipä kukaan usko, että sinulla on sen kummempaa motiivia kuin purkaa pahaa oloasi, siksi käytän konditionaalia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisikaan?
Tämä.
N56
En ole Vela72 mutta vastaan sinulle silti: Kannattaa sovittaa viestintänsä niin, että sitä ei tarvitse hävetä missään ympäristössä. Tilannesidonnainen puhetapa on eri asia kuin vihapuhe ja törkeyksien suoltaminen.
Olisihan se ihanteellista, mutta tätä koodia en kyllä riko yksin, enkä sitä muuta ennen kuin sen tekee toisetkin.
Tuo on kiusaajien ja muiden väärintekijöiden vakiopuolustus: minä siksi, koska muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehistä 99/100.
Voi olla, että harrastaisi, jos pystyisi, en oikein usko, mutta mahdollista toki. Mutta jos 14% miehistä korjaa yli 80% mätseistä tinderissä, niin onhan se aika selvää, kiistämättömästi selkeää, että vain pieni osa miehistä panee tänä päivänä ympäriinsä. Viime vuosituhannella oli ehkä toisin, nyt ollaan kuitenkin tässä tilanteessa.
Voi veljet, tuo prosenttihölynpöly taitaa tosiaan kiihottaa sinua. Mutta mikäs siinä, eiköhän meillä kaikilla ole omat pikku omituisuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen. Mulla on ollut 5 seksikumppania. 1 pitkä parisuhde (3 vuotta), 1 lyhyt tapailusuhde (n. 2 kk) ja 3 yhden illan suhdetta. Pitkä parisuhde oli kun olin 19-22 vuotias ja se päättyi miehen aloitteesta, mutta ihan hyvässä hengessä ilman sen suurempaa draamaa. Tapailusuhde oli 300 km päässä minusta asuvaan mieheen, jonka tapasin tuona aikana fyysisesti 5 kertaa. Suhde päättyi kun sain selville että hänellä on avovaimo siellä kotonaan. Olin tuolloin 24-vuotias. Sen jälkeen, eli 9 vuoden aikana mulla on siis ollut 3 yhden illan juttua. Kaikki nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään alfoja, ainakaan päälle päin.
Olen aina ollut parisuhdehakuinen ja nyt siis 11 vuotta silti sinkku, 9 vuotta jos se parin kuukauden tapailujuttu lasketaan seurusteluksi. Olenko minä nyt siis lopullisesti pilalla ja parisuhteeseen kelpaamaton tällä historialla? Kysyn tätä ketjuun osallistuneilta miehiltä. Kelpaisiko teille nainen tällaisella historialla?
n33
Kelpaisi erittäin hyvin. Antaisin vasemman pikkurillini jos saisin naisen, jolla olisi tuollainen historia. Nimittäin yleensä 30+ naisilla on se 5 kappaletta miehiä, jos lasketaan pelkät parisuhteet. Jos lasketaan panosuhteet siihen päälle, niin miehiä on ollut ainakin yli 10. Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.
Mutta enhän minä sinulle kelpaisi. Sinulla on jotain käsittämättömiä vaatimuksia miehille, jotka ovat syy siihen mikset ole pannut ympäriinsä.
t. m37
Miten sinä KEHTAAT tulla tänne kertomaan mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset ovat muka sängyssä tehneet ja kuinka monen kanssa?
Se ihan oikeasti uskoo omat juttunsa. Kulttilaisten usko on vahva.
Minäkin uskon hänen juttuihinsa, sanoisin jopa että numerot oli alakanttiin. On niin paljon semmoisia, joita ei vaan lasketa, syystä tai toisesta. Olin ulkomailla, ei lasketa. Olin juovuksissa, ei lasketa. Oli kaverini mies, ei lasketa. Oli mieheni kaveri, ei lasketa. En muista siitä juuri mitään, ei lasketa.
”Kaikista miessinkuista 26 prosentilla ja naissinkuista 45 prosentilla ei ollut yhtään yhdyntää viimeisen vuoden aikana. Nämä osuudet ovat vaihdelleet suuresti eri-ikäisillä sinkuilla. Selvällä enemmistöllä yli 60-vuotiaista mies- ja naissinkuista ei ole ollut vuoden aikana yhdyntää. Alle 30-vuotialla tämä tilanne on vain reilulla kymmenesosalla.”
Oliko sinulla joku pointti tässä? Eläkeläisistä, ehkä?
En minäkään ole ollut ilman vuoden aikana, en edes tässä kuussa.
Sitä vaan, että komppasit tätä: ” keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania” ja väitit että luvut ovat jopa alakanttiin. Tavismiesten kumppanimäärää taas vähätellään kaiken aikaa. Kuitenkin naissinkuista 45 % ja miessinkuista vain 26 % on ollut ilman seksiä viimeisen vuoden.
Reilu kymmenesosa kaikista alle 30-vuotiasta sinkuista ei ollut harrastanut seksiä ollenkaan edellisen vuoden aikana, ja NÄISTÄ SELIBAATISSA ELÄNEISTÄ ISOMPI OSA OLI NAISIA KUIN MIEHIÄ.
Jokin teidän teorioissa kusee nyt ja rankasti.
Tämä https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005771715.html
16-30 vuotiaat, 10 079 vastaajaa.
80-20 jako löytyy tuosta gallupista melkein prosentilleen. Miesten mediaani 3, naisten 5. Neitsytmiehiä lähes 8%, naisia 3%. Joukon keski-ikä 23 ja seksikumppaneita 10/11, palonjo tuon ikäsillä tulee olemaan seksikumppaneita koko ikänsä aikan? 50?
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006200188.html
Naisten kumppaneiden määrä (myös mediaani) on seitsenkertaistunut 1970-alusta
Vuonna 2015 aktiivisimpia olivat noin 20-vuotiaat naiset ja 50-vuotiaat miehet sekä parisuhteessa olevat aikuiset, jotka asuivat eri osoitteissa.
35–44-vuotiaan naisen siihenastisten yhdyntäkumppanien mediaani oli vuonna 1971 yksi. Vuonna 1999 keskiluku oli viisi, vuonna 2015 seitsemän. Saman ikäryhmän miesten seksikumppanien mediaani oli vuonna 1971 kolme ja vuosina 1999 ja 2015 seitsemän.
Näistä käy selville hyvin kuinka naisten seksikäyttätyminen on muuttunut ja millaista on nyykään: Ennen irtoseksiä harrastivat miehet harvojen naisten kanssa, nykyään irtoseksiä harrastavat nuoret naiset harvojen miesten kanssa. Nykyään nuorten naisten mediaani on korkeampi, mutta ikäluokassa 35-44 (kun naiset etsivät vakituista kumppania) miehet kirivät tasoihin. Ja naisten mediaani on seitsenkertaistunut myös tuossa parisuhdetta etsivien ikäluokassa. Näin koska nekin miehet jotka jäivät paitsi nuorena, pelailevat parisuhdetta etsiviä naisia 30+ vuotiaden ikäluokassa...
Ps. Hesarin luvut ovat finsexin tutkimuksesta ja myös Kontulan tulkitsemia (kuten finex/vl), mutta siitä huolimatta saa aikalailla eri kuvan kuin väestöliiton sivuilta, tai tämän palstan anaalyyseista...
Tämä https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005771715.html
16-30 vuotiaat, 10 079 vastaajaa.
80-20 jako löytyy tuosta gallupista melkein prosentilleen. Neitsytmiehiä lähes 8%, naisia 3%. Joukon keski-ikä 23 ja seksikumppaneita 10/11, paljonko tuon ikäsillä tulee olemaan seksikumppaneita koko ikänsä aikan? 50?
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006200188.html
"Naisten kumppaneiden määrä (myös mediaani) on seitsenkertaistunut 1970-alusta"
"Vuonna 2015 aktiivisimpia olivat noin 20-vuotiaat naiset ja 50-vuotiaat miehet sekä parisuhteessa olevat aikuiset, jotka asuivat eri osoitteissa."
"35–44-vuotiaan naisen siihenastisten yhdyntäkumppanien mediaani oli vuonna 1971 yksi. Vuonna 1999 keskiluku oli viisi, vuonna 2015 seitsemän. Saman ikäryhmän miesten seksikumppanien mediaani oli vuonna 1971 kolme ja vuosina 1999 ja 2015 seitsemän."
Näistä käy selville hyvin kuinka naisten seksikäyttätyminen on muuttunut ja millaista on nyykään: Ennen irtoseksiä harrastivat miehet harvojen naisten kanssa, nykyään irtoseksiä harrastavat nuoret naiset harvojen miesten kanssa. Nykyään nuorten naisten mediaani on korkeampi, mutta ikäluokassa 35-44 (kun naiset etsivät vakituista kumppania) miehet kirivät tasoihin. Ja naisten mediaani on seitsenkertaistunut myös tuossa parisuhdetta etsivien ikäluokassa. Näin koska nekin miehet jotka jäivät paitsi nuorena, pelailevat parisuhdetta etsiviä naisia 30+ vuotiaden ikäluokassa...
Ps. Tuo hesarin luvut ovat finsexin tutkimuksesta ja myös Kontulan tulkitsemia (kuten finex/vl), mutta siitä huolimatta saa aikalailla eri kuvan kuin väestöliiton sivuilta, tai tämän palstan anaalyyseista...
ohis
Meinaat, että nuo 14% naisista, joilla on ollut 11-20 kumppania, on harrastaneet seksiä noiden samojen 11-20 kaverin kanssa? Että yksikään noista hepuista ei satu olemaan kaveri, jolla on ollut se 1-2 kumppania?
Voisiko syy sille, että tuossa 16-30 -vuotiaiden joukossa on enemmän miespuolisia neitsyitä, olla esimerkiksi se, että tytöt edelleenkin harrastavat seksiä vanhempien poikien/miesten kanssa? Suurimmassa osassa parisuhteita mies on naista edelleenkin vanhempi.
Kyllä, mutta 30-vuotaiden miestenkö pitäisi vielä olla odottelemassa ikäsiään naisia? Ja miksi niiden 30+ miesten pitäisi sitten sitoutua ikäsiinsä, jos naiset nuorena harrastavat seksiä vanhempien miesten kanssa? Voisitte hyväksyä sen, että ne ikäisenne miehet eivät halua olla odottamassa teitä kun haluatte alkaa pesää rakentamaan...
Jakaumat löytyy linkatusta iltalehden artikkelista ja siitä näet, että 16-30 joukossa naisten mediaani on lähes kaksinkertainen miesten mediaaniin verrattuna ja se tasoittuu 30+ ikäluokassa. Hyväksyvätkö vanhemmat naiset siis sen, että 30+ ikäiset miehet harrastavat seksiä ensisijaisesti nuorten naisten kanssa, siinä missä nuoret naiset harrastivat seksiä vanhempien miesten kanssa?
Ihan sama kenen kanssa muut harrastavat seksiä jos osapuolet on siihen suostuvaisia.
Tämä.siis eihän seksin määrä ole mitenkään määrätty. Jos kaksi ihmistä haluaa harrastaa keskenään tai vaikka kimpassa seksiä, se ei vähennä kenenkään muun seksin määrää. Eri asia on että tässäkin ketjussa on usea mies esitellyt vapaaehtoisesti, miksi on kelvoton seksiin ja seurusteluun. Toki tämä on henkilökohtainen tragedia, muttei siitä voi syyttää kun näitä tyyppejä itseään.
Täytyy ihmetellä, miten joku edes jaksaa, saati mitä ihmettä elämäänsä saa siitä, että ulisee tällaista aivan sanoinkuvaamattoman typerää p*skaa aamusta iltaan joka ikinen päivä jossain vauvapalstalla. Oikeasti ihmettelen. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka uskonnoista tai horoskoopeista tai alkemiasta tai NWO-salaliitoista, jolloin sentään kaikessa järjettömyydessäkin tavoitteena olisi EHKÄ jonkin saavuttaminen tai asioiden parantaminen tai oma kehittyminen. Mutta tämä on pelkkää kitkerää ja vihaa uhkuvaa valitusvollotusta. Siitä ei voi edes ulisija itse saada elämäänsä yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa. Ihan käsittämätöntä.
Terveisin normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet ovat katkeria miehille, jotka saavat irtoseksiä, ja naisille, jotka harrastavat seksiä muiden kuin palstamiesten kanssa. Siinäpä se. Tätä samaa jauhetaan koko ajan.
Toisekseen: Palstamiehille kelpaisi irtoseksi eri naisen kanssa vaikka joka ilta. Suurimmalle osalle naisista ei kelpaisi irtoseksi eri miehen kanssa joka ilta. Tässä suuri ero. Irtoseksi on naiselle todennäköisemmin huonoa kuin miehelle.
Kolmanneksi: Panomiehet eivät vihaa naisia kuten palstamiehet. Panomiehet on kiinnostuneita naisista. Ehkä näkevät nämä vain vieraina olioina, joilla on p*llu, mutteivat vihaa näitä vaan naiset kiinnostavat ja kiehtovat. Naiset eivät yleensä ole miesten kanssa, jotka vihaavat naisia.
Muuten, täytyy olla todella tyhmä, ettei tajua, että parisuhteeseen vaatisin paljon enemmän kuin vakipanoon, irtoseksistä nyt puhumattakaaan: miettikää nyt. Seksitapaaminen on pari tuntia ja heippa. Nähdään vaikka viikon päästä, tai irtoseksissä ei enää ikinä. Ei tarvi jutella jos ei halua. Mies voisi periaatteessa olla vaikka tyhmä kuin saapas. Ei tarvi olla hyvännäköinenkään, kunhan on iso muna ja hyvä sängyssä. Mies voisi jumalaut olla vaikka per su kunhan pitäisi suunsa kiinni muusta kuin seksistä.
Parisuhde: Näen saman miehen 50 vuotta aamukahvilla tukka sekaisin. Jutellaan joka päivä. Miehen tarvii olla älykäs. järkevä, huumorintajuinen. Seksin pitää olla todella hyvää ja miehen hyvinvarusteltu ja osata tyydyttää minut. Hyvää seksiä tarvii olla joka päivä. Minun tarvitsee himoita tätä miestä jatkuvasti ja joka päivä. Hän on ihana, haluan kuulla hänen ajatuksiaan, haluan olla lähellä, haluan antaa hellyyttä, haluan antaa seksissä mitä hän ikinä tahtoo. Minun täytyy viihtyä hänen kanssaan 50 v ja hänen minun kanssani.
KUMPI MIES ON HELPOMPI LÖYTÄÄ?
t. nainen, joka ei kylläkään harrasta irtoseksiä mutta rakastaa muuten seksiä.
Tuo on naisen näkökulma asiaan. Totta kai sinulle naisena on helpompaa löytää komea, sosiaalinen, kokenut ja isomunainen mies seksiin kuin juuri sinulle sopiva mies parisuhteeseen.
Miehen näkökulma on että enemmistö meistä ei ole komeita, sosiaalisia, kokeneita ja isomunaisia. Enemmistölle miehistä on helpompaa löytää sopiva nainen parisuhteeseen kuin muuttua yhdeksi nistä miehistä jotka kelpaavat irtoseksiin.
Siksi miehet ovat sitä mieltä että irtoseksimieheltä vaaditaan enemmän, koska pienempi osa miehistä täyttää kriteerit.
Asiaa ei helpota sekään että miehissä on enemmän irtoseksiä haluavia = kilpailu on kovempaa.
Se irtoseksi siis on sinulle ainoa, millä on mitään merkitystä? Miksi tarvitset siihen naista, jos kerran et henkistä puolta ja parisuhdetta arvosta? Hanki realdoll ja muutama erilainen flesu, niitä vaihtelemalla saat irtoseksiä niin paljon kuin haluat ja tosi vaivattomasti.
Miksi kommentoit näin äkäisesti, jos naisille mielestäsi hauskanpito irtoseksimiesten kanssa on ok?
Miksi tavis-tiina saa haluta irtoseksiä, mutta kiltti mies ei?
Vastaus: koska naisten silmissä irtoseksi on varattu vain alfamiehille.
Irtoseksi on varattu niille, jotka sitä haluavat keskenään harrastaa. Meillä muilla on omat kädet ja muut apuvälineet. Pitääkö tällainen asia ihan oikeesti kertoa aikuiselle (?) miehelle?
Tämä.
Ahaa, eli yksittäistapauksia. Missä olenkaan kuullut tuon selityksen ennen :)