Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!

Vierailija
28.10.2019 |

Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:

"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."

(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)

Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.

Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.

Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.

Kommentit (1266)

Vierailija
661/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen. Mulla on ollut 5 seksikumppania. 1 pitkä parisuhde (3 vuotta), 1 lyhyt tapailusuhde (n. 2 kk) ja 3 yhden illan suhdetta. Pitkä parisuhde oli kun olin 19-22 vuotias ja se päättyi miehen aloitteesta, mutta ihan hyvässä hengessä ilman sen suurempaa draamaa. Tapailusuhde oli 300 km päässä minusta asuvaan mieheen, jonka tapasin tuona aikana fyysisesti 5 kertaa. Suhde päättyi kun sain selville että hänellä on avovaimo siellä kotonaan. Olin tuolloin 24-vuotias. Sen jälkeen, eli 9 vuoden aikana mulla on siis ollut 3 yhden illan juttua. Kaikki nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään alfoja, ainakaan päälle päin.

Olen aina ollut parisuhdehakuinen ja nyt siis 11 vuotta silti sinkku, 9 vuotta jos se parin kuukauden tapailujuttu lasketaan seurusteluksi. Olenko minä nyt siis lopullisesti pilalla ja parisuhteeseen kelpaamaton tällä historialla? Kysyn tätä ketjuun osallistuneilta miehiltä. Kelpaisiko teille nainen tällaisella historialla?

n33

Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.

t. m37

Mitä helvetin pervofantasioita sä täällä latelet kuin ”faktoja” kuunaan? Kyllä nyt on niin sairasta settiä nuo päänsisäiset fantasiat sulla, että todella toivon ettet kuljeskele tuolla ypäriinsä vapaana.

Ymmärrätkö, että tiedän tämän, koska olen seurustellut tai yrittänyt saada suhdetta naisiin, joista on paljastunut tuo? Ja että olen kuullut naisten tinderöintijuttuja ja muuta vastaavaa, kun tunsin jokunen vuosi takaperin aika paljon tuollaisia kohta kolmekymppisiä naisia? Tiedän naisten käyttäytyvän noin. En haluaisi asioiden olevan niin, tämä on lähinnä painajaismaista. Mutta en silti voi sille mitään millaisia suomalaiset naiset ovat.

Et niin. Sinä et voi sille mitään, millaisia me suomalaiset naiset olemme. Sen kun vielä sisäistäisit ja ymmärtäisit tehdä johtopäätökset, niin tämä jankkaus loppuisi.

Vierailija
662/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään. Miten voitte olettaa, että tällä ei olisi yhteiskunnassa kerrannaisvaikutuksia? Miksi nuoret naiset olisivat jotenkin eri asia kuin nuoret miehet?

Eli naiset eivät saisi valita itse seksikumppaneitaan? Mitä ovat nuo 'kerrannaisvaikutukset' joita siitä seuraa, kun osa miehistä ei ole seksuaalisesti naisten silmissä kiinnostavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään. Miten voitte olettaa, että tällä ei olisi yhteiskunnassa kerrannaisvaikutuksia? Miksi nuoret naiset olisivat jotenkin eri asia kuin nuoret miehet?

Tämä on hyvä näkökulma. Tosiasiallisesti naiset kontrolloi hyvin häikäilemättömästi ja epäreilusti miesten seksuaalisuutta ja silti vielä puhutaan , että naisen seksuaalisuus on tabu. Keskitetään seksi tietyille miehille vain koska ovat komeita. Muut miehet pakotetaan olemaan joko ilman tai sitten toteuttamaan naisten oikkuja.

Jos joskus vielä sinkku olen, niin ihan varmasti valitsen irtonumeroiksi vain komeimmat supliikkimiehet, enkä näe siinä mitään pahaa.

Vierailija
664/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen. Mulla on ollut 5 seksikumppania. 1 pitkä parisuhde (3 vuotta), 1 lyhyt tapailusuhde (n. 2 kk) ja 3 yhden illan suhdetta. Pitkä parisuhde oli kun olin 19-22 vuotias ja se päättyi miehen aloitteesta, mutta ihan hyvässä hengessä ilman sen suurempaa draamaa. Tapailusuhde oli 300 km päässä minusta asuvaan mieheen, jonka tapasin tuona aikana fyysisesti 5 kertaa. Suhde päättyi kun sain selville että hänellä on avovaimo siellä kotonaan. Olin tuolloin 24-vuotias. Sen jälkeen, eli 9 vuoden aikana mulla on siis ollut 3 yhden illan juttua. Kaikki nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään alfoja, ainakaan päälle päin.

Olen aina ollut parisuhdehakuinen ja nyt siis 11 vuotta silti sinkku, 9 vuotta jos se parin kuukauden tapailujuttu lasketaan seurusteluksi. Olenko minä nyt siis lopullisesti pilalla ja parisuhteeseen kelpaamaton tällä historialla? Kysyn tätä ketjuun osallistuneilta miehiltä. Kelpaisiko teille nainen tällaisella historialla?

n33

Kelpaisi erittäin hyvin. Antaisin vasemman pikkurillini jos saisin naisen, jolla olisi tuollainen historia. Nimittäin yleensä 30+ naisilla on se 5 kappaletta miehiä, jos lasketaan pelkät parisuhteet. Jos lasketaan panosuhteet siihen päälle, niin miehiä on ollut ainakin yli 10. Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.

Mutta enhän minä sinulle kelpaisi. Sinulla on jotain käsittämättömiä vaatimuksia miehille, jotka ovat syy siihen mikset ole pannut ympäriinsä.

t. m37

Miten sinä KEHTAAT tulla tänne kertomaan mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset ovat muka sängyssä tehneet ja kuinka monen kanssa?

Se ihan oikeasti uskoo omat juttunsa. Kulttilaisten usko on vahva. 

Minäkin uskon hänen juttuihinsa, sanoisin jopa että numerot oli alakanttiin. On niin paljon semmoisia, joita ei vaan lasketa, syystä tai toisesta. Olin ulkomailla, ei lasketa. Olin juovuksissa, ei lasketa. Oli kaverini mies, ei lasketa. Oli mieheni kaveri, ei lasketa. En muista siitä juuri mitään, ei lasketa.

Miksei laskettaisi? Luuletko, että nykyiset kolmekymppiset naiset häpeilevät kumppaniensa määrää jos se on korkea? 

Jep, tietyissä yhteyksissä kyllä. Toisissa ei. Jos saa naisen uskomaan, että on tosi vapaamielinen eikä tuomitse, voi kuulla vaikka mitä hurjia tarinoita. Jos ei esitä semmoista miestä, luvut ja tarinat ovat jotain aivan muuta, murto-osa.

Uskomatonta miten joku sosiaalisesti rajoittunut voikin kuvitella, että ihmiset keskustelevat panojensa määrästä ihan tuosta vaan kahvipöytäkeskusteluissa joidenkin randomien tyyppien kanssa. 😅 Nyt on kyllä taas niin todellisuudesta irrallaan nämä jutut että taitais olla sun aika mennä tutimaan ja näkemään ihan oikeita unia valveunien asemesta.

No mut ku Sinkkuelämää-sarjan naisetkin kertoo kaikki panonsa :)

Kun ei irl tunne yhtään naista, tekee johtopäätöksiä telkkarista. Ja netistä. Ja on ihan pihalla.

Vierailija
665/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n33

Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.

t. m37

Mitä helvetin pervofantasioita sä täällä latelet kuin ”faktoja” kuunaan? Kyllä nyt on niin sairasta settiä nuo päänsisäiset fantasiat sulla, että todella toivon ettet kuljeskele tuolla ypäriinsä vapaana.

Ymmärrätkö, että tiedän tämän, koska olen seurustellut tai yrittänyt saada suhdetta naisiin, joista on paljastunut tuo? Ja että olen kuullut naisten tinderöintijuttuja ja muuta vastaavaa, kun tunsin jokunen vuosi takaperin aika paljon tuollaisia kohta kolmekymppisiä naisia? Tiedän naisten käyttäytyvän noin. En haluaisi asioiden olevan niin, tämä on lähinnä painajaismaista. Mutta en silti voi sille mitään millaisia suomalaiset naiset ovat.

Montako seurustelukumppania sinulla on ollut? Entä montako seksikumppania?

Riippuu mikä lasketaan seurusteluksi. Periaatteessa ainoastaan yksi seurustelukumppani, koska loput suhteet ovat jääneet vaiheiluksi naisten puolelta (vaikka suhdetta olisi kestänyt puolitoista vuottakin). En ole ollut riittävä, en missään asiassa: en riittävän komea, en riittävän suosittu, en riittävän jännä, en riittävän varakas.

Eli periaatteessa 1 seurustelukumppani, 6 erilaista vaiheilu-tapailu -kumppania, ja 2 yhden illan juttua.

Seksiä on siis ollut kaikkien näiden 9 eri naisen kanssa?

Niin. Se on alle puolet siitä mitä keskimääräisellä ikäiselläni naisella on ollut kumppaneita. Plus että keskimääräinen ikäiseni nainen on kumppaniluvusta huolimatta ehtinyt viettää monesti joku 10-15 vuotta yhteensä vakisuhteissa panemassa kumppaniaan, ja siitä huolimatta niinä lyhyinä sinkkuaikoina nussi nut sitten tuplat tai triplat minun kumppanilukuuni nähden.

Luvuillesi ei ole mitään lähdettä, ne ovat vain sairaan pääsi tuotosta, mutta kysyn silti: Olet siis _kateellinen_ siitä, että naisella saattaa olla vielä enemmän kumppaneita kuin sinulla? Toivoisit, että itselläsikin olisi moninkertainen määrä?

Vierailija
666/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään.

Kyllä. Juuri näin se on. Vuosittaisessa Nuorten Naisten Suurkonferenssissa Kyöpelinvuorella tehdään listat miehistä, joille seksi keskitetään. Tehdään myös listat miehistä, joille missään tapauksessa ei saa antaa seksiä. Näillä sitten mennään seuraavaan kokoukseen asti, jossa taas tarkistetaan, onko joistakin pojista jo kasvanut alfoja kuolleiden tai liian vanhoiksi käyneiden tai muuten pilaantuneiden tilalle.

En varmaan olisi saanut paljastaa tätä tarkoin varjeltua salaisuutta, mutta minusta teillä palstapojilla on oikeus tietää totuus.

Vierailija
667/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään.

Kyllä. Juuri näin se on. Vuosittaisessa Nuorten Naisten Suurkonferenssissa Kyöpelinvuorella tehdään listat miehistä, joille seksi keskitetään. Tehdään myös listat miehistä, joille missään tapauksessa ei saa antaa seksiä. Näillä sitten mennään seuraavaan kokoukseen asti, jossa taas tarkistetaan, onko joistakin pojista jo kasvanut alfoja kuolleiden tai liian vanhoiksi käyneiden tai muuten pilaantuneiden tilalle.

En varmaan olisi saanut paljastaa tätä tarkoin varjeltua salaisuutta, mutta minusta teillä palstapojilla on oikeus tietää totuus.

😄😄😄

Vierailija
668/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä näkökulma. Tosiasiallisesti naiset kontrolloi hyvin häikäilemättömästi ja epäreilusti miesten seksuaalisuutta ja silti vielä puhutaan , että naisen seksuaalisuus on tabu. Keskitetään seksi tietyille miehille vain koska ovat komeita. Muut miehet pakotetaan olemaan joko ilman tai sitten toteuttamaan naisten oikkuja.

Katsoppas kun jokainen on vastuussa omasta seksuaalisuudestaan. Ei kenenkään muun. Jokainen saa valita kumppaninsa tai olla valitsematta jotakuta . Tämä ei kuulu kuin henkilölle itselleen. Koeta saada päähäsi se, että kenelläkään toisella ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä kanssasi. Enkä yhtään ihmettele ettei kukaan sitä haluakaan. Pelin henkeen on se, että miksi jälleen et runkkaa yksin, seksiin tarvitaan se vähintään kaksi sitä seksiä haluavaa ihmistä. Jos olet sellainen ettei sinua kukaan halua, jäät yksin runkkaamaan.

Vierailija
669/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas kun jokainen on vastuussa omasta seksuaalisuudestaan. Ei kenenkään muun. Jokainen saa valita kumppaninsa tai olla valitsematta jotakuta . Tämä ei kuulu kuin henkilölle itselleen. Koeta saada päähäsi se, että kenelläkään toisella ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä kanssasi. Enkä yhtään ihmettele ettei kukaan sitä haluakaan. Pelin henkeen on se, että * mikäli et runkkaa yksin, seksiin tarvitaan se vähintään kaksi sitä seksiä haluavaa ihmistä. Jos olet sellainen ettei sinua kukaan halua, jäät yksin runkkaamaan.

Korjaus * mikäli

Vierailija
670/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa seuraavana, miten teidän seksielämäänne kontrolloidaan? Kirjoittamasi mukaan niin, että tuntematon nainen valitsee jonkun muun kuin teidät. Millä sairaalla logiikalla hänen seksielämänsä on sidoksissa teihin? Kontrollointi tarkoittaisi seksin estämistä kokonaan. Kyllä nuori mies saa seksiä, ei sitä kukaan ulkopuolinen ole kontrolloiden estämässä. Se ei toki välttämättä ole juuri sen himoitsemasi ikäluokan naisen kanssa, ja silloinkin vastapuolen on oltava suostuvainen.

Olen entistä enemmän sitä mieltä, että tämän täytyy olla provo. Ei voi olla mahdollista, että 2019 joku max 30v kuvittelee olevansa oikeutettu tietynikäisiin naisiin, ja sitten valittaa että nuo naiset kontrolloivat hänen seksielämäänsä kun eivät ole jakamassa itseään hänelle. Kiltti ja kunnollinen tarkoittaa kyllä jotain aivan muuta.

Kyse on kokonaisuudesta. Seksuaalimoraalin löyhentyminen olisi hyväksyttävämpää, jos hyödyt jakautuisivat tasaisesti. Nyt muutos hyödyttää ainoastaan naisia, sekä pientä alfojen ja panomiesten joukkoa.

Mitähän naiset sanoisivat uudistuksesta, joka hyödyttäisi ainoastaan miehiä sekä pientä joukkoa naisista?

Ja mikähän tämä uudistus olisi ja miten se vapaassa , yksilön vapauksia korostavassa länsimaisessa yhteiskunnassa toteutettaisiin? Sääli että olet luuseri ja et kelpaa kellekkään.

Vierailija
671/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sama jonne. Nyt se siteeraa jotakin yhtä netissä ollutta kirjoitusta, joka luultavasti vielä on naisena esiintyvän miehen kirjoittama. Ja se kirjoitus muka sitten todistaa jotakin kaikista naisista :D

Kun ei ole elämää irl, se kuvittelee, millaisia naiset ovat.

Väität että palstalla on lähemmäs 100 naisena esiintyvää miestä yläpeukuttamassa ja komppaamassa ap:n kirjoitusta?

Yksi hullu saa peukutettua pienellä viitseliäosyydellä niin monta kertaa kuin haluaa. Ja ainahan näillä näyttää olevan.

Vierailija
672/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehistä puheen ollen, juuri nythän palstalla on naisen aloittama ketju aiheesta:

"Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.

Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.

Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.

Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.

Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.

Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.

Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut."

Peukut +78 -25

Tämä on naisten käsitys pelimiehistä. Huomatkaa kuinka miesten sivusuhteet (lue : pettäminen) annetaan anteeksi.

Eli kuten ollaan sanottu pelimies on naisten ihanne. Naisen itse sanomana se on voimaannuttava kannaotto. Miehen sanomana mielisairauden ilmentymä. Tämän logiikan puuttee vuoksi naisia ei juuri johtotehtävissä ole.

Oletko käsienheiluttelijahullu? Sinnikkyytesi tykitellä kipeitä juttuja viittaisi siihen.

Vierailija
673/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ilmeisesti tosielämän yksisarvinen. Minusta on vain kannaltani surullista, että tasoistani naista ei taida olla olemassa. Kyse ei ole siitä etteivätkö hedonismin ylikyllästämät naiset haluaisi minua joksikin tarpeidensa tyydyttäjäksi, mutta kun itselläni on aina ollut standardit ja taso korkealla, niin yksin tässä ollaan.

Olisi täysin absurdi ajatus että olisin haksahtanut johonkin yhden yön säätämiseen joidenkin voimaantuneiden naisten kanssa. En voi koskaan hyväksyä ihmisissä epärehellisyyttä ja tietynlaista julmaa ja ilkikurista itsekkyyttä, ja sitä suomalaiset "arvonsa tuntevat" naiset toden totta demonstroivat.

Tässä universumissa ei ole minulle naista, se on tullut näiden reilun neljänkymmenen vuoden aikana harvinaisen selväksi.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Etäisesti.

Vierailija
674/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehistä puheen ollen, juuri nythän palstalla on naisen aloittama ketju aiheesta:

"Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.

Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.

Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.

Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.

Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.

Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.

Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut."

Peukut +78 -25

Tämä on naisten käsitys pelimiehistä. Huomatkaa kuinka miesten sivusuhteet (lue : pettäminen) annetaan anteeksi.

Eli kuten ollaan sanottu pelimies on naisten ihanne. Naisen itse sanomana se on voimaannuttava kannaotto. Miehen sanomana mielisairauden ilmentymä. Tämän logiikan puuttee vuoksi naisia ei juuri johtotehtävissä ole.

Oletko käsienheiluttelijahullu? Sinnikkyytesi tykitellä kipeitä juttuja viittaisi siihen.

Tuskin olen. En tiedä mihin tällä viitataan.

Vierailija
675/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on epäreilua tai sitä mitä se on, kaikille tasapuolista ei ole. Kaikille. Mutta teitä ei haittaa muiden kokema epäreiluus. Omilla ominaisuuksilla tai käyttäytymisellä ei väliä, naisten syytä kaikki. Kuule, ilmaista lounasta ei ole. Et saa seksiä jos et anna mitään vastavuoroisesti.

Ihan sama mitä tänne kirjoittaa.

Naisiin kohdistuvat ( kuvitteelliset) epäreiluudet ovat yhteiskunnan ongelma ja miesten aina yksilön. Siksi on helppo heitellä: " elämä on epäreilua" kun omat asiat ovat kollektivisoitu muidenkin taakaksi.

Vierailija
676/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on epäreilua tai sitä mitä se on, kaikille tasapuolista ei ole. Kaikille. Mutta teitä ei haittaa muiden kokema epäreiluus. Omilla ominaisuuksilla tai käyttäytymisellä ei väliä, naisten syytä kaikki. Kuule, ilmaista lounasta ei ole. Et saa seksiä jos et anna mitään vastavuoroisesti.

Naisiin kohdistuvat ( kuvitteelliset) epäreiluudet ovat yhteiskunnan ongelma ja miesten aina yksilön. Siksi on helppo heitellä: " elämä on epäreilua" kun omat asiat ovat kollektivisoitu muidenkin taakaksi.

Mitä äitisi sanoo naisvihastasi? Oletteko puheväleissä?

Vierailija
677/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät mielestäsi saisi itse valita seksikumppaneitaan?

Vierailija
678/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyttöjen iltojen etkot ja jatkot aikamoisia noitakokouksia onkin. Kälätystä, kaunistumisriittejä, taikajuomia ,loitsuja joiden tarkoitus on saada alfaa pyrstön juureen.

Paitsi jatkoilla toki on mukana "alfa-velhoja" ja meininki on rietasta.

Vierailija
679/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyttöjen iltojen etkot ja jatkot aikamoisia noitakokouksia onkin. Kälätystä, kaunistumisriittejä, taikajuomia ,loitsuja joiden tarkoitus on saada alfaa pyrstön juureen.

Paitsi jatkoilla toki on mukana "alfa-velhoja" ja meininki on rietasta.

Olen joskus nähnyt niitä retriittejä. On siinä ollut hämmästyksestä suu auki kun noitalauma liihottaa luudan kanssa kuutamon luodessa outoa hämyä syrjäiselle teollisuusalueelle :o

Vierailija
680/1266 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ilmeisesti tosielämän yksisarvinen. Minusta on vain kannaltani surullista, että tasoistani naista ei taida olla olemassa. Kyse ei ole siitä etteivätkö hedonismin ylikyllästämät naiset haluaisi minua joksikin tarpeidensa tyydyttäjäksi, mutta kun itselläni on aina ollut standardit ja taso korkealla, niin yksin tässä ollaan.

Olisi täysin absurdi ajatus että olisin haksahtanut johonkin yhden yön säätämiseen joidenkin voimaantuneiden naisten kanssa. En voi koskaan hyväksyä ihmisissä epärehellisyyttä ja tietynlaista julmaa ja ilkikurista itsekkyyttä, ja sitä suomalaiset "arvonsa tuntevat" naiset toden totta demonstroivat.

Tässä universumissa ei ole minulle naista, se on tullut näiden reilun neljänkymmenen vuoden aikana harvinaisen selväksi.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Etäisesti.

Neitsyt naisia on. He eivät vain halua jakaa itseään tai antavat mielummin sellaiselle johon ovat ihastuneita. Ongelmaksi muodostuu tällä palstalla olevien miesten epärealistisuus. Halutaan saada nainen joka ei olekaan kiinnostunut juuri sinusta tai sitten ollaan haluttomia maksamaan tästä lystistä. Neitsyenä olevat 18-30 vuotiaat osaavat Aasian seuduilla rahastaa tuolla ei-seksiä-ennen-avioliittoa- mentaliteetilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan