Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!
Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:
"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."
(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)
Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.
Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.
Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään. Miten voitte olettaa, että tällä ei olisi yhteiskunnassa kerrannaisvaikutuksia? Miksi nuoret naiset olisivat jotenkin eri asia kuin nuoret miehet?
Kerroppa seuraavana, miten teidän seksielämäänne kontrolloidaan? Kirjoittamasi mukaan niin, että tuntematon nainen valitsee jonkun muun kuin teidät. Millä sairaalla logiikalla hänen seksielämänsä on sidoksissa teihin? Kontrollointi tarkoittaisi seksin estämistä kokonaan. Kyllä nuori mies saa seksiä, ei sitä kukaan ulkopuolinen ole kontrolloiden estämässä. Se ei toki välttämättä ole juuri sen himoitsemasi ikäluokan naisen kanssa, ja silloinkin vastapuolen on oltava suostuvainen.
Olen entistä enemmän sitä mieltä, että tämän täytyy olla provo. Ei voi olla mahdollista, että 2019 joku max 30v kuvittelee olevansa oikeutettu tietynikäisiin naisiin, ja sitten valittaa että nuo naiset kontrolloivat hänen seksielämäänsä kun eivät ole jakamassa itseään hänelle. Kiltti ja kunnollinen tarkoittaa kyllä jotain aivan muuta.
Kyse on kokonaisuudesta. Seksuaalimoraalin löyhentyminen olisi hyväksyttävämpää, jos hyödyt jakautuisivat tasaisesti. Nyt muutos hyödyttää ainoastaan naisia, sekä pientä alfojen ja panomiesten joukkoa.
Mitähän naiset sanoisivat uudistuksesta, joka hyödyttäisi ainoastaan miehiä sekä pientä joukkoa naisista?
Kyse ei ole kokonaisuudesta, jos olet polkemassa yksilön oikeuksia. Ja tässä tapauksessa nimenomaan niin, että joku nuori nainen olisi tasapuolisuuden nimissä sinulle seksuaalisesti velkaa, koska sinä et saa keneltäkään sellaiselta, jolta haluat. Sinulla ei yksikertaisesti ole mitään oikeutta kenenkään muun seksuaalisuuden kontrollointiin tai arvosteluun kuin omaasi. (Parisuhteissa toki eettisesti sitten tilanne toinen, mutta ei taida olla olennainen keskustelunaihe tässä.)
Elämässä ei juuri sellaista asiaa ole, jossa hyödyt ja haitat olisivat kaikkien kesken tasan. Seksuaaliseen kanssakäymiseen nyt kuitenkin jokaisella on lain puitteissa mahdollisuus. Se ei mahdu tuohon määritelmään, että haluaa seksiä, ja sellainen mahdollisuus jonkun pitäisi vasten tahtoaan järjestää.
Sama jonne :)
Ei täällä ole sataa miestä tässä ketjussa, vain pari uuvattia.
Samat jutut aina uudelleen, mitään eivät opi. Kiitän luontoäitiä, kun noi ei lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät varmaankaan olisi tyytyväisiä, jos joku (esim. patriarkaatti) alkaisi kontrolloida heidän seksielämäänsä nuorena. Hetkinen, mutta juuri näinhän se nuorten miesten osalta on! Naiset valitsevat keskittää seksin alfoille ja jättää kunnolliset kiltit miehet nuolemaan näppejään. Miten voitte olettaa, että tällä ei olisi yhteiskunnassa kerrannaisvaikutuksia? Miksi nuoret naiset olisivat jotenkin eri asia kuin nuoret miehet?
Kerroppa seuraavana, miten teidän seksielämäänne kontrolloidaan? Kirjoittamasi mukaan niin, että tuntematon nainen valitsee jonkun muun kuin teidät. Millä sairaalla logiikalla hänen seksielämänsä on sidoksissa teihin? Kontrollointi tarkoittaisi seksin estämistä kokonaan. Kyllä nuori mies saa seksiä, ei sitä kukaan ulkopuolinen ole kontrolloiden estämässä. Se ei toki välttämättä ole juuri sen himoitsemasi ikäluokan naisen kanssa, ja silloinkin vastapuolen on oltava suostuvainen.
Olen entistä enemmän sitä mieltä, että tämän täytyy olla provo. Ei voi olla mahdollista, että 2019 joku max 30v kuvittelee olevansa oikeutettu tietynikäisiin naisiin, ja sitten valittaa että nuo naiset kontrolloivat hänen seksielämäänsä kun eivät ole jakamassa itseään hänelle. Kiltti ja kunnollinen tarkoittaa kyllä jotain aivan muuta.
Kyse on kokonaisuudesta. Seksuaalimoraalin löyhentyminen olisi hyväksyttävämpää, jos hyödyt jakautuisivat tasaisesti. Nyt muutos hyödyttää ainoastaan naisia, sekä pientä alfojen ja panomiesten joukkoa.
Mitähän naiset sanoisivat uudistuksesta, joka hyödyttäisi ainoastaan miehiä sekä pientä joukkoa naisista?
Voisin sanoa vaikkapa että sellainen uudistus on hyvä, jossa vähennetään yhteiskunnan syrjittyyn ryhmään käyttämää pakkovaltaa ja heidän yksityiselämänsä kontrollointia sosiaalisen stigman ja painostuksen keinoin. Ja sellainen on huono jossa tehdään päinvastoin. Ihan riippumatta siitä mitä sukupuolta hyötyjät on kummassakin tapauksessa.
Aloittajan esittämässä kertomuksessa tunteellinen nainen menee tunteettoman, mutta seksinnälkäisen varatun pelimiehen ansaan ja sotkee seksuaalisen vetovoiman todelliseen rakkauteen. Todellisessa elämässä asiat ovat monimutkaisempia. Voi olla, että tuo "pelimies" ei itse oikeasti erota seksuaalista kiihkoa ja rakkautta toisistaan, miksi hän on jatkuvasti pettämässä puolisoitaan. Kyse ei siis ole välttämättä miehenkään puolelta laskelmoinnista eikä pelkästä seksin puutteesta vaan siitä, että ihminen aidosti ja vilpittömästi kokee voimakasta halua toista ihmistä kohtaan, ja osaa sen ilmaista toiselle.
Siksi on mahdollista, että nainen lukee miestä aivan oikein ja tietää, että he vielä saavat toisensa -hetkeksi -kunnes tämä reppana impulsiivinen mies löytää taas uuden naisen himonsa kohteeksi. Hän ei sen erityisemmin pelaa eikä laskelmoi, hän nyt sattuu vaan olemaan vaikka komea ja sosiaalinen. Sellaisten on helppo elää tunteella ja löytää aina uusi halun kohde elämäänsä. Tavallisten nössyköiden, jotka tällaista "pelimiestä" yrittävät matkia eivät välttämättä tee itselleen palvelusta hyödyntämällä hänen esimerkkiään, koska heillä ei ole samanlaisia voimavaroja eikä vahvuuksia. Ei komeaa ulkokuorta, ei ekstrovettia luonnetta, ei intensiivistä tunne-elämää jne. Ihmisen pitäisi löytää omat vahvuutensa ja ymmärtää, että sellaisilla korteilla ei voi pelata, joita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen. Mulla on ollut 5 seksikumppania. 1 pitkä parisuhde (3 vuotta), 1 lyhyt tapailusuhde (n. 2 kk) ja 3 yhden illan suhdetta. Pitkä parisuhde oli kun olin 19-22 vuotias ja se päättyi miehen aloitteesta, mutta ihan hyvässä hengessä ilman sen suurempaa draamaa. Tapailusuhde oli 300 km päässä minusta asuvaan mieheen, jonka tapasin tuona aikana fyysisesti 5 kertaa. Suhde päättyi kun sain selville että hänellä on avovaimo siellä kotonaan. Olin tuolloin 24-vuotias. Sen jälkeen, eli 9 vuoden aikana mulla on siis ollut 3 yhden illan juttua. Kaikki nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään alfoja, ainakaan päälle päin.
Olen aina ollut parisuhdehakuinen ja nyt siis 11 vuotta silti sinkku, 9 vuotta jos se parin kuukauden tapailujuttu lasketaan seurusteluksi. Olenko minä nyt siis lopullisesti pilalla ja parisuhteeseen kelpaamaton tällä historialla? Kysyn tätä ketjuun osallistuneilta miehiltä. Kelpaisiko teille nainen tällaisella historialla?
n33
Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.
t. m37
Mitä helvetin pervofantasioita sä täällä latelet kuin ”faktoja” kuunaan? Kyllä nyt on niin sairasta settiä nuo päänsisäiset fantasiat sulla, että todella toivon ettet kuljeskele tuolla ypäriinsä vapaana.
Ymmärrätkö, että tiedän tämän, koska olen seurustellut tai yrittänyt saada suhdetta naisiin, joista on paljastunut tuo? Ja että olen kuullut naisten tinderöintijuttuja ja muuta vastaavaa, kun tunsin jokunen vuosi takaperin aika paljon tuollaisia kohta kolmekymppisiä naisia? Tiedän naisten käyttäytyvän noin. En haluaisi asioiden olevan niin, tämä on lähinnä painajaismaista. Mutta en silti voi sille mitään millaisia suomalaiset naiset ovat.
Montako seurustelukumppania sinulla on ollut? Entä montako seksikumppania?
Riippuu mikä lasketaan seurusteluksi. Periaatteessa ainoastaan yksi seurustelukumppani, koska loput suhteet ovat jääneet vaiheiluksi naisten puolelta (vaikka suhdetta olisi kestänyt puolitoista vuottakin). En ole ollut riittävä, en missään asiassa: en riittävän komea, en riittävän suosittu, en riittävän jännä, en riittävän varakas.
Eli periaatteessa 1 seurustelukumppani, 6 erilaista vaiheilu-tapailu -kumppania, ja 2 yhden illan juttua.
Seksiä on siis ollut kaikkien näiden 9 eri naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen. Mulla on ollut 5 seksikumppania. 1 pitkä parisuhde (3 vuotta), 1 lyhyt tapailusuhde (n. 2 kk) ja 3 yhden illan suhdetta. Pitkä parisuhde oli kun olin 19-22 vuotias ja se päättyi miehen aloitteesta, mutta ihan hyvässä hengessä ilman sen suurempaa draamaa. Tapailusuhde oli 300 km päässä minusta asuvaan mieheen, jonka tapasin tuona aikana fyysisesti 5 kertaa. Suhde päättyi kun sain selville että hänellä on avovaimo siellä kotonaan. Olin tuolloin 24-vuotias. Sen jälkeen, eli 9 vuoden aikana mulla on siis ollut 3 yhden illan juttua. Kaikki nämä miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Ei mitään alfoja, ainakaan päälle päin.
Olen aina ollut parisuhdehakuinen ja nyt siis 11 vuotta silti sinkku, 9 vuotta jos se parin kuukauden tapailujuttu lasketaan seurusteluksi. Olenko minä nyt siis lopullisesti pilalla ja parisuhteeseen kelpaamaton tällä historialla? Kysyn tätä ketjuun osallistuneilta miehiltä. Kelpaisiko teille nainen tällaisella historialla?
n33
Kelpaisi erittäin hyvin. Antaisin vasemman pikkurillini jos saisin naisen, jolla olisi tuollainen historia. Nimittäin yleensä 30+ naisilla on se 5 kappaletta miehiä, jos lasketaan pelkät parisuhteet. Jos lasketaan panosuhteet siihen päälle, niin miehiä on ollut ainakin yli 10. Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.
Mutta enhän minä sinulle kelpaisi. Sinulla on jotain käsittämättömiä vaatimuksia miehille, jotka ovat syy siihen mikset ole pannut ympäriinsä.
t. m37
Miten sinä KEHTAAT tulla tänne kertomaan mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset ovat muka sängyssä tehneet ja kuinka monen kanssa?
Se ihan oikeasti uskoo omat juttunsa. Kulttilaisten usko on vahva.
Minäkin uskon hänen juttuihinsa, sanoisin jopa että numerot oli alakanttiin. On niin paljon semmoisia, joita ei vaan lasketa, syystä tai toisesta. Olin ulkomailla, ei lasketa. Olin juovuksissa, ei lasketa. Oli kaverini mies, ei lasketa. Oli mieheni kaveri, ei lasketa. En muista siitä juuri mitään, ei lasketa.
Miksei laskettaisi? Luuletko, että nykyiset kolmekymppiset naiset häpeilevät kumppaniensa määrää jos se on korkea?
Jep, tietyissä yhteyksissä kyllä. Toisissa ei. Jos saa naisen uskomaan, että on tosi vapaamielinen eikä tuomitse, voi kuulla vaikka mitä hurjia tarinoita. Jos ei esitä semmoista miestä, luvut ja tarinat ovat jotain aivan muuta, murto-osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
Kelpaisi erittäin hyvin. Antaisin vasemman pikkurillini jos saisin naisen, jolla olisi tuollainen historia. Nimittäin yleensä 30+ naisilla on se 5 kappaletta miehiä, jos lasketaan pelkät parisuhteet. Jos lasketaan panosuhteet siihen päälle, niin miehiä on ollut ainakin yli 10. Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.
Mutta enhän minä sinulle kelpaisi. Sinulla on jotain käsittämättömiä vaatimuksia miehille, jotka ovat syy siihen mikset ole pannut ympäriinsä.
t. m37
Miten sinä KEHTAAT tulla tänne kertomaan mitä itsellesi tuntemattomat ihmiset ovat muka sängyssä tehneet ja kuinka monen kanssa?
Minäkin uskon hänen juttuihinsa, sanoisin jopa että numerot oli alakanttiin. On niin paljon semmoisia, joita ei vaan lasketa, syystä tai toisesta. Olin ulkomailla, ei lasketa. Olin juovuksissa, ei lasketa. Oli kaverini mies, ei lasketa. Oli mieheni kaveri, ei lasketa. En muista siitä juuri mitään, ei lasketa.
”Kaikista miessinkuista 26 prosentilla ja naissinkuista 45 prosentilla ei ollut yhtään yhdyntää viimeisen vuoden aikana. Nämä osuudet ovat vaihdelleet suuresti eri-ikäisillä sinkuilla. Selvällä enemmistöllä yli 60-vuotiaista mies- ja naissinkuista ei ole ollut vuoden aikana yhdyntää. Alle 30-vuotialla tämä tilanne on vain reilulla kymmenesosalla.”
Oliko sinulla joku pointti tässä? Eläkeläisistä, ehkä?
En minäkään ole ollut ilman vuoden aikana, en edes tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä näkökulma. Tosiasiallisesti naiset kontrolloi hyvin häikäilemättömästi ja epäreilusti miesten seksuaalisuutta ja silti vielä puhutaan , että naisen seksuaalisuus on tabu. Keskitetään seksi tietyille miehille vain koska ovat komeita. Muut miehet pakotetaan olemaan joko ilman tai sitten toteuttamaan naisten oikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
Ja jos lasketaan kaikki irtosuhteet ja hämärät suihinotot tosta noin vaan tuntemattomilta miehiltä, niin keskimääräisellä kolmekymppisellä suominaisella on ollut joku 20-30 kumppania.
t. m37
Mitä helvetin pervofantasioita sä täällä latelet kuin ”faktoja” kuunaan? Kyllä nyt on niin sairasta settiä nuo päänsisäiset fantasiat sulla, että todella toivon ettet kuljeskele tuolla ypäriinsä vapaana.
Ymmärrätkö, että tiedän tämän, koska olen seurustellut tai yrittänyt saada suhdetta naisiin, joista on paljastunut tuo? Ja että olen kuullut naisten tinderöintijuttuja ja muuta vastaavaa, kun tunsin jokunen vuosi takaperin aika paljon tuollaisia kohta kolmekymppisiä naisia? Tiedän naisten käyttäytyvän noin. En haluaisi asioiden olevan niin, tämä on lähinnä painajaismaista. Mutta en silti voi sille mitään millaisia suomalaiset naiset ovat.
Riippuu mikä lasketaan seurusteluksi. Periaatteessa ainoastaan yksi seurustelukumppani, koska loput suhteet ovat jääneet vaiheiluksi naisten puolelta (vaikka suhdetta olisi kestänyt puolitoista vuottakin). En ole ollut riittävä, en missään asiassa: en riittävän komea, en riittävän suosittu, en riittävän jännä, en riittävän varakas.
Eli periaatteessa 1 seurustelukumppani, 6 erilaista vaiheilu-tapailu -kumppania, ja 2 yhden illan juttua.
Niin. Se on alle puolet siitä mitä keskimääräisellä ikäiselläni naisella on ollut kumppaneita. Plus että keskimääräinen ikäiseni nainen on kumppaniluvusta huolimatta ehtinyt viettää monesti joku 10-15 vuotta yhteensä vakisuhteissa panemassa kumppaniaan, ja siitä huolimatta niinä lyhyinä sinkkuaikoina nussi nut sitten tuplat tai triplat minun kumppanilukuuni nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
t. m37
Voihan se oman paskuutensa kumppanina noinkin selittää.
Missä kohtaa tuo kirjoittaja osoitti paskuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehistä puheen ollen, juuri nythän palstalla on naisen aloittama ketju aiheesta:
"Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.
Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.
Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.
Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.
Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.
Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.
Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut."
Peukut +78 -25
Tämä on naisten käsitys pelimiehistä. Huomatkaa kuinka miesten sivusuhteet (lue : pettäminen) annetaan anteeksi.
Tuo on yhden naisen näkemys. Miksi yleistät sen kaikkiin?
Viisikymppisen pelimiehet syrjähypyt antaa siis hänen vaimonsa ja ystävänsä anteeksi. Miksi yleistät tuon että naiset yleisesti antaisivat pelimiesten syrjähypyt anteeksi?
Ei vain yhden naisen näkemys. Ketjussa on nyt 8 sivua naisten komppausviestejä, joissa sanotaan että naistenmiehet ovat parhaita miehiä ja sytyttävän miehen kuuluukin saada enemmän anteeksi koska näin maailma toimii.
Siis sanovatko kaikki ketjun naiset, että he antaisivat oman kumppaninsa syrjähypyt anteeksi, jos tämä olisi pelimies? Vai onko kyse siitä, että naiset eivät halua tuomita jonkun tuttavansa syrjähyppyjä, jollei tämä heitä itseään petä eikä tämän oma puolisokaan katso tarpeelliseksi miehensä hairahduksia tuomita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
t. m37
Miksei laskettaisi? Luuletko, että nykyiset kolmekymppiset naiset häpeilevät kumppaniensa määrää jos se on korkea?
Jep, tietyissä yhteyksissä kyllä. Toisissa ei. Jos saa naisen uskomaan, että on tosi vapaamielinen eikä tuomitse, voi kuulla vaikka mitä hurjia tarinoita. Jos ei esitä semmoista miestä, luvut ja tarinat ovat jotain aivan muuta, murto-osa.
Uskomatonta miten joku sosiaalisesti rajoittunut voikin kuvitella, että ihmiset keskustelevat panojensa määrästä ihan tuosta vaan kahvipöytäkeskusteluissa joidenkin randomien tyyppien kanssa. 😅 Nyt on kyllä taas niin todellisuudesta irrallaan nämä jutut että taitais olla sun aika mennä tutimaan ja näkemään ihan oikeita unia valveunien asemesta.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehistä puheen ollen, juuri nythän palstalla on naisen aloittama ketju aiheesta:
"Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.
Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.
Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.
Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.
Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.
Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.
Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut."
Peukut +78 -25
Tämä on naisten käsitys pelimiehistä. Huomatkaa kuinka miesten sivusuhteet (lue : pettäminen) annetaan anteeksi.
Eli kuten ollaan sanottu pelimies on naisten ihanne. Naisen itse sanomana se on voimaannuttava kannaotto. Miehen sanomana mielisairauden ilmentymä. Tämän logiikan puuttee vuoksi naisia ei juuri johtotehtävissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
t. m37
Niin. Se on alle puolet siitä mitä keskimääräisellä ikäiselläni naisella on ollut kumppaneita. Plus että keskimääräinen ikäiseni nainen on kumppaniluvusta huolimatta ehtinyt viettää monesti joku 10-15 vuotta yhteensä vakisuhteissa panemassa kumppaniaan, ja siitä huolimatta niinä lyhyinä sinkkuaikoina nussi nut sitten tuplat tai triplat minun kumppanilukuuni nähden.
Onko mielestäsi siis 9 eri seksikumppania vähän?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se kaveriton neitsytpoju, joka puhuu julkkisista siten kun hän oikeasti tuntisi heidät. Suuri "kaataja" ja idoli on Axl Smith, ja muutkin "esimerkit" on tasoa pehmoporno ja vampyyritarinat teineille.
Oikeasti olisi surullista tuollainen täysin elämättä jäävä elämä, ellei kaveri olisi niin kaksinaismoralistinen ja ilkeä.
Jos nainen menee pilalle irtoseksistä, niin miksi mies ei muka menisi? Miksi siis sen idoli on joku pelimies, eikö sellaisen pitäisi olla pelkän joskus irtoseksiä harrastaneen alapuolella? Jotakin mieslogiikkaa.
Mies ei mene pilalle yksin siitäkin syystä, että naiset eivät näin ajattele. Päinvastoin seksimies on naisten suosikki. Miehet ajattelee toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n33
t. m37
Mikset sinä sitten ole nuss inut useampien naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä näkökulma. Tosiasiallisesti naiset kontrolloi hyvin häikäilemättömästi ja epäreilusti miesten seksuaalisuutta ja silti vielä puhutaan , että naisen seksuaalisuus on tabu. Keskitetään seksi tietyille miehille vain koska ovat komeita. Muut miehet pakotetaan olemaan joko ilman tai sitten toteuttamaan naisten oikkuja.
Elämä on epäreilua tai sitä mitä se on, kaikille tasapuolista ei ole. Kaikille. Mutta teitä ei haittaa muiden kokema epäreiluus. Omilla ominaisuuksilla tai käyttäytymisellä ei väliä, naisten syytä kaikki. Kuule, ilmaista lounasta ei ole. Et saa seksiä jos et anna mitään vastavuoroisesti.
Ihan sama mitä tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan esittämässä kertomuksessa tunteellinen nainen menee tunteettoman, mutta seksinnälkäisen varatun pelimiehen ansaan ja sotkee seksuaalisen vetovoiman todelliseen rakkauteen. Todellisessa elämässä asiat ovat monimutkaisempia. Voi olla, että tuo "pelimies" ei itse oikeasti erota seksuaalista kiihkoa ja rakkautta toisistaan, miksi hän on jatkuvasti pettämässä puolisoitaan. Kyse ei siis ole välttämättä miehenkään puolelta laskelmoinnista eikä pelkästä seksin puutteesta vaan siitä, että ihminen aidosti ja vilpittömästi kokee voimakasta halua toista ihmistä kohtaan, ja osaa sen ilmaista toiselle.
Siksi on mahdollista, että nainen lukee miestä aivan oikein ja tietää, että he vielä saavat toisensa -hetkeksi -kunnes tämä reppana impulsiivinen mies löytää taas uuden naisen himonsa kohteeksi. Hän ei sen erityisemmin pelaa eikä laskelmoi, hän nyt sattuu vaan olemaan vaikka komea ja sosiaalinen. Sellaisten on helppo elää tunteella ja löytää aina uusi halun kohde elämäänsä. Tavallisten nössyköiden, jotka tällaista "pelimiestä" yrittävät matkia eivät välttämättä tee itselleen palvelusta hyödyntämällä hänen esimerkkiään, koska heillä ei ole samanlaisia voimavaroja eikä vahvuuksia. Ei komeaa ulkokuorta, ei ekstrovettia luonnetta, ei intensiivistä tunne-elämää jne. Ihmisen pitäisi löytää omat vahvuutensa ja ymmärtää, että sellaisilla korteilla ei voi pelata, joita ei ole.
Sanoit olennaisen sanan: välttämättä. Todennäköisesti kyse on kuitenkin nimenomaan siitä laskelmoinnista ja täysin tietoisesta sellaisesta. Valehtelu kuuluu tähän ja pelimieshän valehtelee minkä ehtii, vain jotta saisi omat senhetkiset tarpeensa tyydytettyä. Jos hän onkin varattu, nainen ei sitä tiedä. Mies on kertonut vain ne asiat, jotka nainen on halunnut kuulla - ei väliä kuinka kaukana ovat totuudesta. Mies ehkä puhuu taitavasti mutta pääasiassa tyhjää ja valetta. Suoraan puhuminen on hänelle mahdottomuus.
Ainakin luulisi, että jos miehellä on tuollaisia taipumuksia, hän kokemuksensa perusteella jo itsekin tietää, ettei mistään rakkaudesta ole kyse. Tai sitten hänellä on kummallinen käsitys rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista valinnoistaan ja jokaisella on vapaus valita, mitä hän haluaa.
Mutta ei tavallaan ole vapaus valita (halukkaista), koska ei ole tarpeeksi tietoa tekemään valistuneen valinnan. Et useimmiten voi tietää historiaa, ja jos kysyt, sinulle valehdellaan, joten et voi nähdä tulevaisuuttakaan.
Olen aika varma, että kun tuot oman asenteesi irtonumeroita kohtaan alusta asti selkeästi esiin, niin heihin vapaamielisemmin suhtautuvat naiset ymmärtävät kyllä kiertää sinut kaukaa. Jos oma puolisoni olisi seurustelun/tutustumisen alkuvaiheessa ilmaissut, että hän ei haluaisi naista, jolla on ollut seksiä avioliiton/parisuhteiden ulkopuolella tms, niin olisin tottakai vetäytynyt takavasemmalle.
Niinhän nämä taitavat aina arvella :) Puutteistaan huolimatta.