Kuka tulee lähes tyhjässä elokuvasalissa istumaan toisen viereen?
Varasin lipun elokuvaan ja nyt siellä on joku ilmestynyt viereiselle paikalle, vaikka vapaita paikkoja olisi vaikka kuinka paljon.
Kommentit (75)
Jos olet noin ihmiskammoinen, on parasta että muutat erakoksi erämaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan tehdä noin (olen nainen jos sillä on merkitystä). Valitsen paikan niin, että se on mahdollisimman keskellä, ja jos joku on ennen minua valinnut parhaan paikan niin otan sitten sen toiseksi parhaan. Minua itseäni ei häiritse jos vieressäni istuu joku, koska en kuitenkaan kiinnitä heihin minkäänlaista huomiota. No okei, jos teatterissa on joku yksi ihminen varannut paikan ennen minua, niin kyllä minulle joku toinenkin rivi kelpaa, en tuollaisessa tapauksessa tule viereen. Mutta näin muuten, menen sillä ajatuksella että pyrin saamaan parhaimman paikan.
Mutta ihan plussaa, jos se toinen sattuukin olemaan joku kuuma mies.
No ei. En tiedä minkä näköisiä ihmisiä vieressäni istuu, koska en mene teatteriin katselemaan heitä. Käyn usein filmifestareilla ja niistä on tarttunut sellainen tapa, että tyhjiä paikkoja ei saisi jättää väliin. Ennen tätä keskustelua ei tullut edes mieleeni, että joku saattaisi oikeasti pahoittaa mielensä siitä, että vieras ihminen istuu heidän viereensä elokuvateatterissa.
Mulle kävi kerran noin. Meitä oli 3 ihmistä näytöksessä, ja toinen niistä vieraista päätti sitten istua mun viereen siinä vaiheessa kun olin jo omalla paikallani. Olin ostanut lipun 0,5h ennen näytöstä ja silloin viereiset paikat oli tyhjiä. Ihme tyyppi. Ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota, mikä jotenkin oli siinä tilanteessa vielä oudompaa. Ois varmaan pitänyt vaihtaa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tiedä juuri mitään mukavampaa kuin hiipiä pimeydessä jonkun yksinään istuskelevan naisen viereen mussuttamaan kovaan ääneen poppareita, ja nauramaan pieruhuumorille sekä munapillu-vitseille. Jossain vaiheessa aina kerään rohkeuteni ja kysyn naurunremakan keskeltä ja popparit puoliksi suussa, että "Eikö ole hauska leffa?". Tässä vaiheessa yleensä saan istua sitten yksin lopun leffan ajan.
Vähän olen ihmetellyt, että keskustelut naisten kanssa eivät ole edenneet siihen, että olisimme jatkaneet iltaa elokuvan jälkeen kahvikupposen äärellä ja keskustelleet elokuvan käänteistä.
Terveisin Naispelko26
Miten uskallat jos kerta pelkäät naisia?
Pimeässä sitä uskaltaa vaikka mitä kun toista ei voi tunnistaa. Huppu päähän ja pimeään leffateatteriin iskemään naisia. Ei ole toiminut VIELÄ, mutta usko ja luotto on kova.
Tosin en tiedä mitä teen sitten kun nainen näyttääkin vihreää valoa, ja joudun kohtaamaan hänet päivänvalossa...
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran noin. Meitä oli 3 ihmistä näytöksessä, ja toinen niistä vieraista päätti sitten istua mun viereen siinä vaiheessa kun olin jo omalla paikallani. Olin ostanut lipun 0,5h ennen näytöstä ja silloin viereiset paikat oli tyhjiä. Ihme tyyppi. Ei kiinnittänyt muhun mitään huomiota, mikä jotenkin oli siinä tilanteessa vielä oudompaa. Ois varmaan pitänyt vaihtaa paikkaa.
Siis sen olisi pitänyt alkaa lääppimään sua tai jotain? Jos joku outo minun viereen änkeää, niin ihan plussaa vaan jos ei edes katso päinkään eikä tarvitse olla sen kanssa missään tekemisissä.
Näin Halloweenin aikaan olisin varuillani... mikä elokuva on kyseessä? Jos esim IT tai Joker, olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuntosalien pukuhuoneissa.
Tyhjässä pukuhuoneessa tullaan viereiseen kaappiin, ei vaan voi tajuta. Ja valitsen aina sen ovea mahdollisimman kaukana olevan tilan, jotta saisi pukea rauhassa.
Tämä! On jotenkin epämiellyttävää, kun oot siinä nakuna, niin kylkeen parkkeeraa joku tuntematon tyyppi, vaikka tyhjiä kaappeja olis kokonainen rivi. Joku hajurako, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen olisi pitänyt alkaa lääppimään sua tai jotain? Jos joku outo minun viereen änkeää, niin ihan plussaa vaan jos ei edes katso päinkään eikä tarvitse olla sen kanssa missään tekemisissä.
Lääppimään? Oletko jotenkin autistinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tiedä juuri mitään mukavampaa kuin hiipiä pimeydessä jonkun yksinään istuskelevan naisen viereen mussuttamaan kovaan ääneen poppareita, ja nauramaan pieruhuumorille sekä munapillu-vitseille. Jossain vaiheessa aina kerään rohkeuteni ja kysyn naurunremakan keskeltä ja popparit puoliksi suussa, että "Eikö ole hauska leffa?". Tässä vaiheessa yleensä saan istua sitten yksin lopun leffan ajan.
Vähän olen ihmetellyt, että keskustelut naisten kanssa eivät ole edenneet siihen, että olisimme jatkaneet iltaa elokuvan jälkeen kahvikupposen äärellä ja keskustelleet elokuvan käänteistä.
Terveisin Naispelko26
Miten uskallat jos kerta pelkäät naisia?
Pimeässä sitä uskaltaa vaikka mitä kun toista ei voi tunnistaa. Huppu päähän ja pimeään leffateatteriin iskemään naisia. Ei ole toiminut VIELÄ, mutta usko ja luotto on kova.
Tosin en tiedä mitä teen sitten kun nainen näyttääkin vihreää valoa, ja joudun kohtaamaan hänet päivänvalossa...
Terveisin Naispelko26
Tiedätkö mitä? Sun pitäisi vaihtaa nimimerkiksesi Creeper26
Varaan aina reunapaikan ylärivistä. Kukaan ei tule viereen istumaan.
Minä. Valitsen parhaimman vapaana olevan paikan. Silloin tällöin se on jonkun vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Näin Halloweenin aikaan olisin varuillani... mikä elokuva on kyseessä? Jos esim IT tai Joker, olisin huolissani.
Kyseessä on kuin onkin Joker :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni varaama aina paikat ylärivin reunasta ja ostetaan liput sovelluksella useita tunteja, joskus päiviäkin ennakkoon. Viime kesänä Tennispalatsin ykkössalissa istuttiin jälleen ylhäällä reunassa. Oltiin jo aiemmin tarkistettu, kuten aina tehdään, miten täyteen sali tulee. Oli noin 200 paikkaa myyty, salissa on noin 600 paikkaa - ja joku oli ostanut paikan ihan meidän paikkojen vierestä. Ympärillä oli ainakin 50 tyhjää paikkaa mutta juuri siihen oli pakko hänen päästä. Enkä usko hetkeäkään että automaatti oli sitä paikkaa tarjonnut sillä kuten täälläkin on mainittu, se tarjoaa parasta mahdollista tyhjää paikkaa, ja tuo ei tosiaan sitä ollut. Oli aika kummallinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni varaama aina paikat ylärivin reunasta ja ostetaan liput sovelluksella useita tunteja, joskus päiviäkin ennakkoon. Viime kesänä Tennispalatsin ykkössalissa istuttiin jälleen ylhäällä reunassa. Oltiin jo aiemmin tarkistettu, kuten aina tehdään, miten täyteen sali tulee. Oli noin 200 paikkaa myyty, salissa on noin 600 paikkaa - ja joku oli ostanut paikan ihan meidän paikkojen vierestä. Ympärillä oli ainakin 50 tyhjää paikkaa mutta juuri siihen oli pakko hänen päästä. Enkä usko hetkeäkään että automaatti oli sitä paikkaa tarjonnut sillä kuten täälläkin on mainittu, se tarjoaa parasta mahdollista tyhjää paikkaa, ja tuo ei tosiaan sitä ollut. Oli aika kummallinen tilanne.
:D ei helvetti.. ja kyllä, tuo on outoa. No.. ehkä häntä nolotti olla yksin elokuvissa ja halusi näyttää siltä, että kuuluu seurueeseen?
Just! Ja sitten vielä syödä lätystää jotain suu auki. Ei osaa edes syödä fiksusti. Pellet, pysykää poissa ihmisten joukosta. Kiitos.
Jos siellä teatterissa on paljon tyhjää niin istut vaan toiselle paikalle ilman mitään lipunvaihtohässäkkää 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän aina saada paikan takaa ja reunasta, koska sairauteni vuoksi joudun välillä nousemaan seisomaan hetkeksi ja joskus joudun kipujen vuoksi poistumaan koko näytöksestä. Mitä taaempaa ja reunempaa sitä vähemmän ihmisiä häiritsen. Sorry.
Jos haluaa istua yksin, kannattaa varmaan ostaa paikkansa aika edestä ja vähän reunasta. Siihen tuskin kukaan tunkee viereen. Eli ei kannata sitä automaatin tarjoamaa parasta paikkaa valita, koska melko varmasti viereen tulee joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän aina saada paikan takaa ja reunasta, koska sairauteni vuoksi joudun välillä nousemaan seisomaan hetkeksi ja joskus joudun kipujen vuoksi poistumaan koko näytöksestä. Mitä taaempaa ja reunempaa sitä vähemmän ihmisiä häiritsen. Sorry.
No tässä tapauksessa oltiin siinä sisäreunassa, eli et olisi missään tapauksessa tullut meidän viereemme, koska siitä oli itse asiassa pitempi matka poistua. Joten sekään ei voinut olla syynä tuohon paikan valintaan.
Mutta ihan plussaa, jos se toinen sattuukin olemaan joku kuuma mies.