Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulee lähes tyhjässä elokuvasalissa istumaan toisen viereen?

Vierailija
26.10.2019 |

Varasin lipun elokuvaan ja nyt siellä on joku ilmestynyt viereiselle paikalle, vaikka vapaita paikkoja olisi vaikka kuinka paljon.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruisin

Vierailija
62/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvaillasta tulee todennäköisesti teille molemmille ikimuistoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat viereesi nuoren ihmisen, joka tietää pelkäävänsä leffassa.

Vierailija
64/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kyllä perua ja varata paikan toiselta riviltä. Rupesi ahdistamaan. Myöhäisnäytös, salissa yli 300 paikkaa, varauksia alle 10 ja joku tyyppi varaa juuri mun viereen paikan.

Juuri SUN viereen? 😅😅😅 luuletko että siinä varauksessa näkyy sun naama? Mistä se joku tietää vaikka siinä istuisi Bull Mentula. No provohan tämä toivottavasti oli.

Vierailija
65/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen elokuviin pieremään kananmunapieruja

Vierailija
66/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvaillasta tulee todennäköisesti teille molemmille ikimuistoinen...

:D

Vierailija
67/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satuit istumaan elokuvateatterin parhaimmilla paikoilla, itse kyllä istun optimaaliselle paikalle äänentoiston ja kankaan etäisyyden kannalta vaikka vieressä olisikin joku

Sama.

Otan aina optimipaikan oli siinä vieressä joku tai ei.

Maksan lipusta 11,00 - 26,00 €, niin haluan parhaan saatavilla olevan paikan.

Ja mielelläni maksan sen plussapaikkalisän myös jalkarahista ja leveämmistä käsinojista niissä saleissa missä on tarjolla. 

Vierailija
68/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa istua yksin, kannattaa varmaan ostaa paikkansa aika edestä ja vähän reunasta. Siihen tuskin kukaan tunkee viereen. Eli ei kannata sitä automaatin tarjoamaa parasta paikkaa valita, koska melko varmasti viereen tulee joku.

Jos haluaa varmistaa, että vieressä on tyhjä paikka, niin kannattaa ostaa kolme (3) lippua.

Yhdelle voi laskea takin ja toiselle laukun. Istuu itse keskelle. 

Jos suoraan eteen ja taaksekaan ei halua ketään, niin 5 lippua. 

Problem solved. 

Vierailija
69/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vasta tyhmää onkin, jos jättää niitä tyhjiä yksittäisiä paikkoja väliin. Sitten jos jotkut myöhemmin varanneet haluaisivatkin vierekkäin, niin eivät pääse.

Ei ole tyhmää vaan järkevää. Jos ketään ei tule niin saa nauttia suuremmasta henkilökohtaisesta tilasta. Ja sitten on meitä yksinäisiä teatterissa kävijöitä jotka kiitämme hyvistä paikoista.

Vierailija
70/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elokuviin edes pitää mennä porukalla? Ei siellä voi kuitenkaan jutella. Siellä pitää keskittyä elokuvaan.  Ja jos menee jonkun kanssa niin sama kai vaikka istuukin vähän matkan päässä kun sitten elokuvan jälkeen voi mennä vaikka drinksulle juttelemaan elokuvasta.

Vierailija
71/75 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saatan tehdä noin (olen nainen jos sillä on merkitystä). Valitsen paikan niin, että se on mahdollisimman keskellä, ja jos joku on ennen minua valinnut parhaan paikan niin otan sitten sen toiseksi parhaan. Minua itseäni ei häiritse jos vieressäni istuu joku, koska en kuitenkaan kiinnitä heihin minkäänlaista huomiota. No okei, jos teatterissa on joku yksi ihminen varannut paikan ennen minua, niin kyllä minulle joku toinenkin rivi kelpaa, en tuollaisessa tapauksessa tule viereen. Mutta näin muuten, menen sillä ajatuksella että pyrin saamaan parhaimman paikan.

Mutta ihan plussaa, jos se toinen sattuukin olemaan joku kuuma mies.

No ei. En tiedä minkä näköisiä ihmisiä vieressäni istuu, koska en mene teatteriin katselemaan heitä. Käyn usein filmifestareilla ja niistä on tarttunut sellainen tapa, että tyhjiä paikkoja ei saisi jättää väliin. Ennen tätä keskustelua ei tullut edes mieleeni, että joku saattaisi oikeasti pahoittaa mielensä siitä, että vieras ihminen istuu heidän viereensä elokuvateatterissa. 

Tässähän aloittaja puhui käytännössä tyhjästä elokuvateatterista, jossa olisi tyhjänä noin 99% paikoista, mutta silti se toinen katsoja tulee viereen istumaan.

Vierailija
72/75 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Halloweenin aikaan olisin varuillani... mikä elokuva on kyseessä? Jos esim IT tai Joker, olisin huolissani.

Miksi nuo mainitsemasi elokuvat herättävät tuollaista huolestuneisuutta? Olen nähnyt kummatkin elokuvat, jopa molemmat IT-elokuvat, ja nekin olivat vain elokuvia. Joker oli mielestäni erinomainen elokuva.

Vierailija
73/75 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just! Ja sitten vielä syödä lätystää jotain suu auki. Ei osaa edes syödä fiksusti. Pellet, pysykää poissa ihmisten joukosta. Kiitos.

Tähän lisään vielä sen kun joidenkin pitää valaista salia sillä hel*etin puhelimellaan! Ne joutavat höhöhöhö-viestit ja perCnvenytyskuvat ehtii kyllä katsoa myöhemminkin. Pitäisi ottaa mukaan sellainen laser-osoitin noita tilanteita varten.

Vierailija
74/75 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihminen joka istuu viereesi puolityhjässä bussissa ja parkkeeraa autonsa melkein autiolla parkkipaikalla sinun autosi viereen!

Vierailija
75/75 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En tiedä juuri mitään mukavampaa kuin hiipiä pimeydessä jonkun yksinään istuskelevan naisen viereen mussuttamaan kovaan ääneen poppareita, ja nauramaan pieruhuumorille sekä munapillu-vitseille. Jossain vaiheessa aina kerään rohkeuteni ja kysyn naurunremakan keskeltä ja popparit puoliksi suussa, että "Eikö ole hauska leffa?". Tässä vaiheessa yleensä saan istua sitten yksin lopun leffan ajan.

Vähän olen ihmetellyt, että keskustelut naisten kanssa eivät ole edenneet siihen, että olisimme jatkaneet iltaa elokuvan jälkeen kahvikupposen äärellä ja keskustelleet elokuvan käänteistä.

Terveisin Naispelko26

Kuule ei onnistu tällä kertaa, vaihdoin paikkaa :)

T. Ap

Olisi todella siistiä, kun myöhemmin tsekkaat varaustilannetta niin se edellinen sinun edellisen paikan viereen varattu paikka olisi poistunut ja nyt varaus olisi ilmaantunut uuden paikkasi viereen.

Eikö olisi ihanaa?

Tästähän keksi uuden tavan ahdistella ihmisiä, elokuvateatterin paikkavarauksilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän