Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulee lähes tyhjässä elokuvasalissa istumaan toisen viereen?

Vierailija
26.10.2019 |

Varasin lipun elokuvaan ja nyt siellä on joku ilmestynyt viereiselle paikalle, vaikka vapaita paikkoja olisi vaikka kuinka paljon.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tiedä juuri mitään mukavampaa kuin hiipiä pimeydessä jonkun yksinään istuskelevan naisen viereen mussuttamaan kovaan ääneen poppareita, ja nauramaan pieruhuumorille sekä munapillu-vitseille. Jossain vaiheessa aina kerään rohkeuteni ja kysyn naurunremakan keskeltä ja popparit puoliksi suussa, että "Eikö ole hauska leffa?". Tässä vaiheessa yleensä saan istua sitten yksin lopun leffan ajan.

Vähän olen ihmetellyt, että keskustelut naisten kanssa eivät ole edenneet siihen, että olisimme jatkaneet iltaa elokuvan jälkeen kahvikupposen äärellä ja keskustelleet elokuvan käänteistä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
22/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan se sama tyyppi joka lähes tyhjällä parkkipaikalla parkkeeraa just siihen viereiseen parkkiruutuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on tylsä run'kata.

Kuka tekee noin elokuvissa? Hyi..

Etkö muka koskaan oo ite..?

No en todellakaan. Olen nuori, sivistynyt nainen.

Vierailija
24/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En tiedä juuri mitään mukavampaa kuin hiipiä pimeydessä jonkun yksinään istuskelevan naisen viereen mussuttamaan kovaan ääneen poppareita, ja nauramaan pieruhuumorille sekä munapillu-vitseille. Jossain vaiheessa aina kerään rohkeuteni ja kysyn naurunremakan keskeltä ja popparit puoliksi suussa, että "Eikö ole hauska leffa?". Tässä vaiheessa yleensä saan istua sitten yksin lopun leffan ajan.

Vähän olen ihmetellyt, että keskustelut naisten kanssa eivät ole edenneet siihen, että olisimme jatkaneet iltaa elokuvan jälkeen kahvikupposen äärellä ja keskustelleet elokuvan käänteistä.

Terveisin Naispelko26

Kuule ei onnistu tällä kertaa, vaihdoin paikkaa :)

T. Ap

Vierailija
25/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaja Pentti 74v

Vierailija
26/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos nainen istuu miehen viereen vaikka tilaa olisi yllinkyllin muuallakin, muttei tee mitään sen kummempaa? Onko se joku aloite ja pitäisikö miehen alkaa jotenkin toimimaan sellaisessa tilanteessa? Pettyykö nainen tuolloin, jos mies ei käy kiinni vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta?

Vierailija
27/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt elokuviin lähtee lähentelemään vieraita ihmisiä ellei ole tosiaan joku creepperi? Jos joku menee elokuviin yksin, silloin se todennäköisesti haluaa olla rauhassa.

Vierailija
28/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valkkaan aina sen tyhjän paikan joka on jätetty väliin. En kyllä tyhjässä teatterissa kenenkään viereen tunkisi.

Vierailija
29/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elokuva ja missä? ;))

Vierailija
30/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satuit istumaan elokuvateatterin parhaimmilla paikoilla, itse kyllä istun optimaaliselle paikalle äänentoiston ja kankaan etäisyyden kannalta vaikka vieressä olisikin joku

Meinaat, että 300 henkeä vetävässä salissa on vain kolme optimaalista paikkaa? Ap:n varaama ja sen molemmin puolin olevat paikat.

Että äänentoisto ei ole yhtä optimaalinen, jos ottaa paikan vaikka seuraavalta riviltä tyhjässä salissa.

Vierailija
31/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä pelottaa olla yksin ja kaipaa ystävää, ole sitä hänelle. <3

Vierailija
32/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Miten uskallat jos kerta pelkäät naisia?

Vierailija
33/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton takia menenki ainoastaan päivänäytöksiin ja mielellään arkena.

Mitä tuokin auttaa? Kävin opiskeluaikoina usein leffassa päivänäytöksissä. Monta kertaa kävin niin, että olin ensimmäinen lipun ostaja. Otin parhaimman (itselleni parhaimman ainakin) paikan keskeltä. Todella usein viereen tuli joku toinen. Jouduin sitten vaihtamaan, koska oli ihan hölmöä istua tuntemattoman kanssa kahdestaan vierekkäin. En ymmärrä, miksei se toinen voinut jättää vaikka yhtä paikkaa meidän väliin, kun tilaa oli ruhtinaallisesti. 

Kerran kävi niin, että istuin taas yksin siinä keskellä. Vasemmalle puolelleni tuli kaksi ihmistä ja hetken päästä oikealle kolme. Ihan naurettavaa. Nousin sitten taas kerran ylös ja etsin alemmalta riviltä uuden paikan. 

Lipunmyyntikone muuten valitsee automaattisesti jonkun paikan ja luulen, että useimmat ihmiset eivät ajattele asiaa kummemmin vaan ottavat minkä saavat. Minä yritän aina katsoa itselleni kivan paikan - josta sitten joudun luopumaan, jos en halua olla toisen vieressä. 

Vierailija
34/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereesi on tulossa Sheldon Cooper.

Vierailija
35/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereesi on tulossa Sheldon Cooper.

XD no mut hän on symppis, eikä pelottava kriipperi.

Vierailija
36/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan tehdä noin (olen nainen jos sillä on merkitystä). Valitsen paikan niin, että se on mahdollisimman keskellä, ja jos joku on ennen minua valinnut parhaan paikan niin otan sitten sen toiseksi parhaan. Minua itseäni ei häiritse jos vieressäni istuu joku, koska en kuitenkaan kiinnitä heihin minkäänlaista huomiota. No okei, jos teatterissa on joku yksi ihminen varannut paikan ennen minua, niin kyllä minulle joku toinenkin rivi kelpaa, en tuollaisessa tapauksessa tule viereen. Mutta näin muuten, menen sillä ajatuksella että pyrin saamaan parhaimman paikan.

Vierailija
37/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti tarjoaa parhaan mahdollisen paikan ja yleensä otan sen. Paitsi jos mennäänmieheni kanssa joka selkänsä vuoksi haluaa paikan reunasta. Mutta en usko että mua tarvii pelätä, vaikka olenkin keski-ikäinen nainen. Harvoin puren ketään.

Mutta jos sinne leffaan ei sit tule muita kuin sinä ja minä, niin siirry sinä kauemmaksi, koska itsehän pidän sen parhaan paikkani.

Vierailija
38/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit sitten sen parhaan paikan salin keskeltä, ja joku muu halusi yhtä hyvän katselukokemuksen eli otti paikan siitä heti vierestä?

Vierailija
39/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sali tyhjä niin kyllä siellä paikkaa voi vaihtaa.. Tuskin kukaan tulee mitään mussuttaan jos salissa 10 ihmistä.

Vierailija
40/75 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leffa, moneltako, missä, me tullaan sinun turvaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän