Nainen: Kuvaile miestäsi/ihastustasi.
Haluan tietää, kuinka monella naisella on kumppanina/ihastuksen kohteena oikeasti sellainen kovatuloinen laatikkoleukainen miesmalli, joista niin paljon on täällä kitisty.
Kommentit (22)
Turha vaiva, koska naiset ainakin salaa haaveilevat tuollaisesta mallista, vaikka olisivatkin suhteessa täysin päinvastaisen äijän kanssa, turha koittaa kieltää
Rehellisesti minua ei ole koskaan sytyttänyt mitkään mallipojat tai salimaket.
Tällä hetkellä olen toivottoman rakastunut ihan tavalliseen mieheen, mutta hän on minulle kaikessa tavallisuudessaan spesiaali. Duunari ja pukeutuu suurimman osan ajastaan työvaatteisiinsa, hän on hieman roteva ei mitään sali-kroppaa, mutta ai että hän on minusta niin tavattoman viehättävä. Miehekäs olemus, kauniit siniset silmät ja fiksu maalaisjärjellä varustettu mies. Aion saada hänet omaksi.
Ruskeat, paksut hiukset, iso nenä, siniset silmät, täyteläiset huulet, normaalipainoinen, 178 cm, pitkä, 80 kg, 43 nron kenkä.
Oon aina haaveillut kiltin näköisistä miehistä. Onneksi löysin omani.
T. Kilttinainen
En ole nähnyt miestäni ilman partaa onkohan sillä laatikko vai ei
Ihastus: laiha, pitkä kuikelo. Hieman kumara ryhti. Vähän parransänkeä, harmaata vähän hiuksissa. Ikä näkyy jo tietysti, 56v. Tumma. Ulkonäkö ei sinällänsä sytytä, mutta kun tulee lähelle ja katsoo silmiin niin olen polvet vetelänä ja aivot tiltissä.
Normaalituloinen. Laatikkoleukainen, 185-senttinen, tumma ja tuuhea tukka. Intensiivinen katse, karismaattinen. Vähän on vatsaa, ei mikään bodaaja. Viisas, henkisesti kehittynyt, kunnioittava, kohtelias, luotettava, rehellinen, avarakatseinen, sivistynyt, verbaalisesti lahjakas, luova, hauska, rento, seksuaalisesti aktiivinen, moraalista ja käytännöllistä vastuuta kantava.
Aivan ihana siis. Suhteen alussa, ollessani hyvin nuori, ihmettelin, mitä tämä saalis tekee minun kanssani. Mutta nykyään ajattelen, että aika hyvä vaimo olen itsekin.
55+, 195 cm pitkä raamikas, tummatukkainen mies, hiuksissa jo harmaata. Kuuluu suurituloisiin suomalaisiin, mutta ei ole laatikkoleukaa, vaan kapeat kasvot. Pidän kapeakasvoisista miehistä ja mieheni vastaa muutenkin miesihannettani täysin.
Älykäs,.karismaattinen, ihana ääni, kaunis hymy ja kauniit tumman oliivin väriset silmät. Paksut, mustat , vähän kihartuvat hiukset ja musta hoidettu sänkiparta. Pitkä, hoikka ja jänteikäs. Ulospäin suuntautunut jne.jne.
Ikääntyvä runopoika, herkkä ja tunteellinen, hyvin hoikka, käyttäytyy kauniisti, hellä ja huolehtivainen. <3
Vierailija kirjoitti:
Älykäs,.karismaattinen, ihana ääni, kaunis hymy ja kauniit tumman oliivin väriset silmät. Paksut, mustat , vähän kihartuvat hiukset ja musta hoidettu sänkiparta. Pitkä, hoikka ja jänteikäs. Ulospäin suuntautunut jne.jne.
Epäilisin jo omaksi mieheksi, mutta hän ei ole hoikka ja jäntevä. Mutta ääni on hänelläkin ihana ja se sytyttää oikeastaan vielä enemmän kuin ulkonäkö. Äänellä on tosi paljon väliä!
Vierailija kirjoitti:
Ihastus: laiha, pitkä kuikelo. Hieman kumara ryhti. Vähän parransänkeä, harmaata vähän hiuksissa. Ikä näkyy jo tietysti, 56v. Tumma. Ulkonäkö ei sinällänsä sytytä, mutta kun tulee lähelle ja katsoo silmiin niin olen polvet vetelänä ja aivot tiltissä.
Missä te olette tavanneet?
Tavallinen lvis asentaja, keskituloinen ja normaalipainoinen ja normaalinnäköinen. Ei ole lihava eikä ole laiha. Minulle oikea ja on huomaavainen ja hyvä olla. Hän on ihminen, joka ei lupaile tyhjiä eikä leveile, mutta hän on ihminen, joka sanoo asiat niin kuin ne on. Jos hän sanoisi, että huomenna mennään pluto planeetalle, niin me mennään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti minua ei ole koskaan sytyttänyt mitkään mallipojat tai salimaket.
Tällä hetkellä olen toivottoman rakastunut ihan tavalliseen mieheen, mutta hän on minulle kaikessa tavallisuudessaan spesiaali. Duunari ja pukeutuu suurimman osan ajastaan työvaatteisiinsa, hän on hieman roteva ei mitään sali-kroppaa, mutta ai että hän on minusta niin tavattoman viehättävä. Miehekäs olemus, kauniit siniset silmät ja fiksu maalaisjärjellä varustettu mies. Aion saada hänet omaksi.
Kuvailit juuri minun mieheni ja tulevan avio mieheni <3 Lisäksi hän on ihanan huomioon ottava ja hellä, parasta on läheisyys hänen kanssaan.
Henkisiltä ominaisuuksiltaan miesystäväni on avoin, tasa-arvoinen, älykäs ja lempeä. Hänellä on hyvä itsereflektiokyky, hän ei ole fakkiintunut vaan elämänutelias ja hänelle on minun makuuni sopiva huumorintaju. Hän on kohtelias ja hänellä on laaja yleissivistys. Hän on vapaa kaikista ankeista sukupuolistereotypioista, eikä pelkää näyttää herkkää puolta itsestään tai puhua tunteistaan.
Ulkoisilta ominaisuukiltaan hän on tavallinen kapunkilainen, keskiluokkainen, AMK-koulutettu 36-vuotias mies. Hän käy töissä ja hoitaa elämänsä normaalin aikuisen tapaan. Hänellä on kavereita ja harrastuksia. Harrastuksina lähinnä lukeminen, erilaisten mielenkiintoisten asioiden tutkiminen (esim. kieltenopiskelu itsenäisesti) ja pelailu.
Fyysisiltä ominaisuuksiltaan hän on keskimittainen, hoikka, hänellä on tummat paksut hiukset ja tummat piirteet muutenkin. Hän huolehtii ulkonäöstään pitämällä hiuksensa siistinä, hoitamalla ihoaan ja pukeutumalla ajattoman tyylikkäästi ja tilanteeseen sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
sehän on mun ukko
Terapeuttini. On kirjoittanut kirjan ja on ihanan pehmeä ja intellektuelli.
Entinen ihastus oli semmoinen vähän pöljän näköinen, alipainoinen, kaljuuntuva ja työtön keski-ikäinen mies.