Mitä miehet voisivat tehdä ulkonäkönsä eteen?
Toisessa ketjussa sanottiin että miehet odottavat kelpaavansa sellaisinaan, kun taas naisten pitäisi jumpata ja puunata.
On pakko olla eri mieltä. Emme odota, emme vain tiedä mitä kannattaisi tehdä.
Eli kertokaa mitä toivoisitte mieheltä ja minkä uskoisitte olevan miehelle hyödyksi?
(totta kai asioita joihin voi itse vaikuttaa, ja ottaen huomioon panostus niihin)
Kiitos etukäteen.
M/33
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Viestejä kun lukee niin niin naiset kyllä osaa olla todella pinnallisia miehiin verrattuna.
Minä miehenä en ole koskaan meikannut, ainoat asiat mitä teen on:
1.Pesen hampaat vähintään kerran päivässä.
2.Käyn suihkussa aina töiden jälkeen tai sen jälkeen kun olen urheillut.
3.Parran ajan pois silloin kun sänki naamassa kasvaa liian pitkäksi.
4.Joskus laitan partavettä naamalle ja/tai dödöä kainaloon.
5. Parturissa käyn varmaan noin 2kk välein leikkauttamassa hiukset lyhyeksi.
6.En ole mikään shoppailija tai muotivaatteiden perässä juoksija vaan käytän aika tavallisia vaatteita(farkut ja kauluspaita) mutta vaatteet mitä käytän on aina puhtaat ja ehjät.
En ole mikään uunoturhapuron näköinen vaan aika tavallisen näköinen ja kyllä minä naisseuraa saan ihan hyvin.
Ärsyttää tämä ulkonäkökeskeinen maailma.
m29
Eiks noi nyt ole juuri ne samat asiat, joita täällä on eniten ehdotettu. Ja lopputulos: "kyllä minä naisseuraa saan ihan hyvin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin pojat että mikään nainen ei ole tuon pelleilyn arvoinen. Perushygienia ja siisteys tietysti on pidettävä ja ihmettelen kyllä kenellä tuo ei olisi nykypäivänä holdissa. Tuttavapiiriin ei kyllä kuulu ainuttakaa, joka ei päivittäin kävisi suihkussa. Kuntoilukaa ei tietenkään ole pahasta. Haluattehan sen myöskin naiseltanne
mies51v
Jos murheena on, ettei naista löydy, mutta hyvää tarkoittaviin neuvoihin suhtaudutaan, että "pelleilyä, en ala" niin ok sitten. Ei se naisten menetys ole.
Hyvää tarkoittaviin. piilokorot...liika on liikaa:-(
mies51v
En odota miehen ulkonäöltä mitään erityistä. Odotan vain että hän voittaa tappelut.
Eli lyö kovaa ja potkii kovaa ja heittää päin katua kovaa ja on kova.
Siis voi olla ihan lihavakin, kunhan on suojelullinen ja suojelee minua pahalta voittaen tappelut.
Korvakarvojen ja nenäkarvojen siistiminen. Munankarvojen siistiminen. Puhtaat ja lyhyet kynnet.
Vierailija kirjoitti:
En odota miehen ulkonäöltä mitään erityistä. Odotan vain että hän voittaa tappelut.
Eli lyö kovaa ja potkii kovaa ja heittää päin katua kovaa ja on kova.
Siis voi olla ihan lihavakin, kunhan on suojelullinen ja suojelee minua pahalta voittaen tappelut.
Kipparikallen ranteet vai?
Siis mitä?
Ihanaa olla sinut itsensä kanssa ja olla sellainen juuri kuin haluaa kun ei tosiaan ole tarve seksille tai kumppanille.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihan oikeasti heikko kohta monilla on kyllä hiukset, päästetään tukka ylikasvaneeksi. Siistit hiukset komistavat miehen kuin miehen.
https://i.pinimg.com/564x/88/4f/6b/884f6bb13d52d845f8858f8ce0aec70e.jpg
Kuvien komea mies saisi naisia kummalla tahansa hiustyylillä.
Jos hänellä ei olisi tuota parransänkeä, niin olisi ihan perustavis. Varsinkin tuon ylikasvaneen reuhkan kanssa. Särmäksi leikatulla tukalla näyttää kyllä hyvältä ja näyttäisi varmasti sängenkin kanssa.
Eli tuo sänki on se mikä tuossa erottaa tavallisesta pulliaisesta. Jokainen voi kokeilla sama itse.ps. pitää olla siisti sänki (kuten tukkakin)
Joo ihan perustavis. Just joo. Mietipä oikean elämän ihmisiä, joita tapaat: työporukka, kaupan kassajono, kutsut, joissa kävit. Tuo kaveri olisi 95% tapauksissa selvästi komein kaveri. Täällä netissä "perustavis". Tässä ollaan, kun sanotaan: "ihan tavallisen näköinen mies kelpaa".
No kuten sanottu, jos hänellä ei olisi tuota parransänkeä ja olisi tuo ylikasvanut tukka, niin sinne Prisman kauppajonoon hän sujahtaisi. Ei siellä nyt niin susirumia ihmisiä liikkeellä ole. Jos samasta ikäluokasta suunnilleen puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Viestejä kun lukee niin niin naiset kyllä osaa olla todella pinnallisia miehiin verrattuna.
6.En ole mikään shoppailija tai muotivaatteiden perässä juoksija vaan käytän aika tavallisia vaatteita(farkut ja kauluspaita) mutta vaatteet mitä käytän on aina puhtaat ja ehjät.
En ole mikään uunoturhapuron näköinen vaan aika tavallisen näköinen ja kyllä minä naisseuraa saan ihan hyvin.
m29
Kaiken tuon tekee aika moni perus-Pirkkokin, plus että he meikkaavat. Mikä oli tekstisi pointti? Että kannattaa pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siisteihin vaatteisiin? Sitähän me täällä ollaan yritetty sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m29
Kaiken tuon tekee aika moni perus-Pirkkokin, plus että he meikkaavat. Mikä oli tekstisi pointti? Että kannattaa pitää huolta hygieniastaan ja pukeutua siisteihin vaatteisiin? Sitähän me täällä ollaan yritetty sanoa.
Miksi heti pitää alkaa vertaamaan naisia ja miehiä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
m29
Ei sinun tarvitsekaan, jos olet itse tyytyväinen. Tässä ketjussa yritetään auttaa niitä, jotka eivät ole.
Onko oikeesti olemassa miehiä jotka ei pese hampaita, käy suihkussa ja menee treffeille likasissa vaatteissa?
Jos on, niin itseluottamus on ainakin kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee vähän toistoa, mutta tässä oma neuvopakettini:
-Monipuolinen liikunta. Pelkkä salipumppaus tekee helposti tyhmän näköiseksi. Löydä lajisi josta saat iloa ja jossa pääset hikoilemaan. Jos olet ylipainoinen, laihduta. Tämä on ihan supertärkeä, jos mies näyttää siltä ettei jaksa kävellä postilaatikolle niin no no. Pieni ylipainokaan ei haittaa, jos muuten näyttää terveeltä ja aktiiviselta.
-Syö terveellisesti. Enemmän kasviksia, laadukkaita rasvoja ja lisäaineetonta ruokaa. Syö säännöllisesti, äläkä syö liikaa. Jos haiset pierulle, röyhtäilet ja mahasi turpoaa ja kurisee, et ole viehättävä. Myös hiki haisee pahalle, jos elää roiskeläpillä ja oluella.
-Käy parturissa. Älä hanki muotitukkaa, jos sellainen ei sovi sinulle (ananas on jo out!), vaan kysy ammattilaisen mielipidettä mikä leikkaus ja mitkä hiustenhoitotuotteet sopivat juuri sinulle. Älä käy sillä halvimmalla eläkeikäisen tädin kampaamossa, vaan laadukkaalla ja ajanmukaisella. Jos olet kaljuuntuva, suosi ihan lyhyttä tukkaa.
-Käy kosmetologilla. Voi tuntua isolta kynnykseltä, mutta käy niissä miehiäkin. Ihon puhdistus ja kuorinta tekisi monelle näppylänaamalle ja vahaiholle paljon. Jos kulmakarvasi ovat epämääräiset puskat, kosmetologia voi pyytää vähän siistimään niitä.
-Hanki uudet vaatteet. Siistit, istuvat, mutta kuitenkin sellaiset joissa tunnet olosi mukavaksi ja omaksi itseksesi. Jos tykkäät vaikka mustasta ja bändipaidoista, hanki tyylikästä mustaa ja sellaisten bändien paitoja, joilla on tyylukkäät kuvat ja fontit. Pyykkää säännöllisesti. Älä laita bändipaitaa tilanteisiin joihin se ei sovi.
-Tyylikkäät kengät, silmälasit, takki ym.
-Tarkista ettei naamassasi ole ruokaa, nenäsi alla räkää, silmissäsi rähmää, vaatteissasi tahroja, olet muistanut käydä suihkussa ja laittaa deodoranttia, olet ajanut naamasi huolella jne.
-Googlaa miehiä joiden tyylistä ja ulkonäöstä pidät ja tarkkaile, mistä kokonaisuus koostuu.
-Älä blokkaa ilmeitäsi ja tuijota tyhjän näköisenä seinää, vaan anna eri ajatusten, tunnetilojen ja älyn paistaa silmistäsi. Tämä on todella tärkeä, mutta vaikeasti selitettävä osa ihmisen viehättävyyttä. Tarkkaile ilmeitäsi peilin edessä ja kuvaa itseäsi, niin ehkä saat kiinni mistä puhun. "Avaa" kasvosi ja katseesi.
-RYHTI!!!
Näillä neuvoilla voi päästä jo pitkälle, kunhan ne hyväksyy eikä ala märistä, että eieiei kun pitäisi olla 2 metrinen toimitusjohtajarokkitähti. Se ei johda yhtään mihinkään.
Jos tuntuu, että tässä oli paljon vaatimuksia, niin nämä kaikki ja enemmänkin ovat monille naisille ihan peruskauraa ja itsestäänselvyyksiä.
Onnea matkaan ❤️
Tässä oli erittäin hyvä teksti.
Lisäbonus: KEHONHALLINTA.
Se on varsinkin suomessa sekä miesten että naisten kohdalla hataraa, joten jos tätä harjoittelee monipuolisesti ja tosissaan, niin omistaa valttikortin.Jos haluaa tosissaan panostaa, niin yhden urheilulajin kanssa jäykistely ei riitä. Kysymyksessä siis tasapaino, monipuolinen ja syvällinen oman kehon hahmottaminen, ja lisäksi toisen ihmisen kehon hahmottaminen. Kehittyminen tässä vaikuttaa myös SEKSIIN, tadaa. Eli lajiyhdistelmiksi vaikka aikido, parisalsa, jazztanssi, jooga ja voimistelu. Huipuksi ei tarvi edetä missään mutta vuosien varrella liikekielen oppiminen ja kehotuntuma alkaa näkyä ulospäin, ja tuntua. Tällä voi sitä karismaakin tavoitella.
Tuo ei nyt ole mikään vaatimus, koska tiedän että vaatii paljon aikaa ja panostusta. Mutta aijai jos tuollaisen miehen joskus tapaisin, niin polveni olisivat makaroonia.
Vahvistan kommentin kehonhallinnasta. Olen tapaillut mm yhtä sirkustaiteilijana työskentelevää ja yhtä ex-tanssijaa. Voin sanoa, että seksi oli ihan huippua molempien näiden kanssa.
Ja joo, kumpikaan näistä miehistä hoikkina ja melko lyhyinä tuskin olisivat kelvaneet palstauliulille. Toinen vieläpä oli kaljuuntumassa. Minusta oikein viehättävän näköisiä miehiä, ketteriä, ja mikä tärkeintä, ketterät aivonystyrät. Äly on miehen ehkä seksikkäin ominaisuus.
Minun viimeisin lomahoitoni oli lyhyt ja kaljuuntuva mutta erittäin timmi surffaaja. Ei enää mitään muistikuvaa kasvoista mutta kroppa oli tommi ja kehonhallinta kunnossa.
Voisi sitä pahimmat vaikut pestä esinahan alta ennen yhdyntää
Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että terveelliset elintavat ja saliharjoittelu toimii.
Mitä tästä seuraa? Jaksaa paremmin kun syö hyvin, nukkuu hyvin ja kuntoilee. On parempi mieli, iloinen olo ja se näkyy myös muille.
Salitreenauksesta on joku merkillinen käsitys, että kun sen aloittaa menee siihen kaikki aika ja näyttää ihan muodottomalta kasalta tai hormoonihirviöltä. Ei kulu eikä näytä kun tekee oikein.
Itse en ole iso, noin 78kg, mutta mitä on tullut harjoittelun tuloksena? Vyötäröltä lähtenyt 12 senttiä ja selkeä on levinnyt reilusti. Ryhti on parantunut ihan itsestään kun lihastasapaino on kunnossa. Kaikki vaatteet olen uusinut ja siinä samalla päivittänyt malliston nykypäivään.
Tähän uuteen ruotoon kun laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon ja lähtee ulos niin päitä kääntyy.
Hymyy vastataan hymyllä ja se oma hymy tulee hyvästä olosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että terveelliset elintavat ja saliharjoittelu toimii.
Mitä tästä seuraa? Jaksaa paremmin kun syö hyvin, nukkuu hyvin ja kuntoilee. On parempi mieli, iloinen olo ja se näkyy myös muille.
Salitreenauksesta on joku merkillinen käsitys, että kun sen aloittaa menee siihen kaikki aika ja näyttää ihan muodottomalta kasalta tai hormoonihirviöltä. Ei kulu eikä näytä kun tekee oikein.
Itse en ole iso, noin 78kg, mutta mitä on tullut harjoittelun tuloksena? Vyötäröltä lähtenyt 12 senttiä ja selkeä on levinnyt reilusti. Ryhti on parantunut ihan itsestään kun lihastasapaino on kunnossa. Kaikki vaatteet olen uusinut ja siinä samalla päivittänyt malliston nykypäivään.
Tähän uuteen ruotoon kun laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon ja lähtee ulos niin päitä kääntyy.
No niin, palstamiehet. Tässä oli esimerkki positiivisesta asenteesta ja sen vaikutuksista. Kannattaa ihan oikeasti ottaa mallia.
Kyllähän miehenäkin joudun joka päivä ajamaan parran, pesemään hampaat 2xpäivässä, käymään suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
- siisti tukka
- siistit naamakarvat
- hyvä ryhti (tälle voi oikeasti tehdä itse todella paljon)
- urheilullinen olemus (ei tarvitse olla lihaksikas, mutta kukaan ei viitsi katsella velttoa miestä vaikka olisi hoikkakin)
- jos silmälasit, tältä vuosituhannelta olevat pokat
- siisti, ehkä, tilanteenmukainen pukeutuminen
- jos iho-ongelmia, hilsettä, tms., hoida ne kuntoon
- hajuton hengitys
- myönteinen asenne näkyy naamasta
- karisma
Karisma tulee siitä että on sinut itsensä kanssa, tietää olevansa tilanteen tasalla ja selviävänsä kaikesta mitä elämässä eteen tulee. Elämässä on kiinnostuksenkohteita ja aktiviteettia.
Tässä on kaikki, mitä minä toivon. Mieheni on kyllä melkein tällainen. Hilsettä saa stressistä, sille on vaikea tehdä mitään.🤔😁
Vierailija kirjoitti:
m29
Näin tekevät myös monet miehet, jotka eivät koskaan saa naisseuraa. Ihan perusjuttuja
Vierailija kirjoitti:
Painosta päätellen pituuttakin taitaa olla ihan kivasti, varmaan yli 180cm?
Tsekkaa insta: Nyle di Marco