Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet voisivat tehdä ulkonäkönsä eteen?

Vierailija
22.10.2019 |

Toisessa ketjussa sanottiin että miehet odottavat kelpaavansa sellaisinaan, kun taas naisten pitäisi jumpata ja puunata.

On pakko olla eri mieltä. Emme odota, emme vain tiedä mitä kannattaisi tehdä.

Eli kertokaa mitä toivoisitte mieheltä ja minkä uskoisitte olevan miehelle hyödyksi?

(totta kai asioita joihin voi itse vaikuttaa, ja ottaen huomioon panostus niihin)

Kiitos etukäteen.

M/33

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoisuus ja mielellään miehelle terve lihas/rasvaprosetti.

Hmm, itse en tuollaisesta niin perusta. Sen sijaan hyvä ryhti olisi tärkeä. Ryhti voi olla huono niin hontelolla narukädellä, pullukalla kuin kuntosalin vakioasiakkaalla. Tuntuu että nuo viimeiset usein unohtavat liikkuvuuden merkityksen kokonaan ja keskittyvät vain lihasmassan kasvatukseen, jolloin tuloksena on jäykkä pökkelö ja kyyryt hartiat.

Vierailija
62/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Sanoisin että esim. omista tutuista Helsingissä 99% sinkkumiehistä ovat sellaisia, että ovat normaalipainoisia, käyvät salilla, ovat koulutuksen saaneita, työssä, hygienia kunnossa ja siistit vaatteet. Ei tuo vaikuta mitään vaan on jonkinlainen perusedellytys, kyllä se on komeus mikä tuo seuraa..

Onhan se selvä juttu, että komea mies miellyttää naisen silmää ja kaunis nainen miehen silmää. Siinä ei ole mitään uutta. Tämän keskustelun tarkoitus oli vissiin kuitenkin se, mitä jokainen voi itse tehdä prantaakseen ulkonäköään. Niitä pieniä vinkkejä nimittäin. Kiva kuulla että sinun tutuillasi ovat perusasiat hallussa. Niitä varmaan toistellaan täällä siksi, koska todella monella ne eivät ole.

Miehiä kiinnostaa kuulla mitä voi tehdä kun perusasiat ovat jo hallussa?

(Hygienia kunnossa, normaalipaino, siistit vaatteet.)

Tavisnainen voi treenata kropan timmiksi ja pyllyn pyöreäksi, kasvattaa pidemmät hiukset, meikata, ehostaa, pukeutua erityisen tyylikkäästi, opetella käyttäytymään naisellisemmin, jne ja suosio kasvaa aivan valtavasti. Esimerkkinä Janni Hussi, lähtökohtaisesti tavallistakin tavallisempi nainen...mutta treenattuna/laitettuna suosittu.

Entäs tavismies, tai mitättömän näköinen mies?

Tavismieskin voi sen Hussin Jannin tavoin treenata vartalonsa eri muotoiseksi, käydä kampaajalla vaihtamassa hiusmallia, pukeutua erityisen tyylikkäästi ja opetella käyttäytymään rennosti ja helposti lähestyttävästi (tai millä tavalla tahansa).

Alapeukuttajat voivat nyt kertoa, miksi tavismiesten on mahdotonta toteuttaa sama kuin tavisnaisten. Ei olleet mitenkään mahdottomia juttuja lueteltuna tässä. Naisten listassa lisänä meikkaaminen ja ehostus, mutta niitä en lähde miehille edes ehdottamaan.

- treenaamisen vaikutus miehen suosioon on vähäinen, eikä tavisnainen halua tavismiehensä asuvan salilla. Niihin naisiin jotka sitä toivoisivat, ei ole mahdollisuuksia koska geneettinen komeus ei riitä

- hiusmallin vaikutus suosioon on aika olematon, lähinnä naisia kiinnostaa onko mies kaljuuntumassa (geneettinen piirre)

- tavisnainen ei halua tavismiehensä panostavan tyyliin. Niihin naisiin jotka sitä toivoisivat, ei ole mahdollisuuksia koska raha ja varallisuus ei riitä

Summa summarum. Tavisnainen voi tehdä nuo asiat ja nousta suosituksi. Tavismies on yhä tavismies jonka ei toivota keskittyvän kunnon parantamiseen tai laittautumiseen.

Eihän näitä vinkkejä tarvitse todesta ottaa, senkun vänkäät vastaan vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Sanoisin että esim. omista tutuista Helsingissä 99% sinkkumiehistä ovat sellaisia, että ovat normaalipainoisia, käyvät salilla, ovat koulutuksen saaneita, työssä, hygienia kunnossa ja siistit vaatteet. Ei tuo vaikuta mitään vaan on jonkinlainen perusedellytys, kyllä se on komeus mikä tuo seuraa..

Onhan se selvä juttu, että komea mies miellyttää naisen silmää ja kaunis nainen miehen silmää. Siinä ei ole mitään uutta. Tämän keskustelun tarkoitus oli vissiin kuitenkin se, mitä jokainen voi itse tehdä prantaakseen ulkonäköään. Niitä pieniä vinkkejä nimittäin. Kiva kuulla että sinun tutuillasi ovat perusasiat hallussa. Niitä varmaan toistellaan täällä siksi, koska todella monella ne eivät ole.

Tavisnainen voi treenata kropan timmiksi ja pyllyn pyöreäksi, kasvattaa pidemmät hiukset, meikata, ehostaa, pukeutua erityisen tyylikkäästi, opetella käyttäytymään naisellisemmin, jne ja suosio kasvaa aivan valtavasti. Esimerkkinä Janni Hussi, lähtökohtaisesti tavallistakin tavallisempi nainen...mutta treenattuna/laitettuna suosittu.

Tavismieskin voi sen Hussin Jannin tavoin treenata vartalonsa eri muotoiseksi, käydä kampaajalla vaihtamassa hiusmallia, pukeutua erityisen tyylikkäästi ja opetella käyttäytymään rennosti ja helposti lähestyttävästi (tai millä tavalla tahansa).

Alapeukuttajat voivat nyt kertoa, miksi tavismiesten on mahdotonta toteuttaa sama kuin tavisnaisten. Ei olleet mitenkään mahdottomia juttuja lueteltuna tässä. Naisten listassa lisänä meikkaaminen ja ehostus, mutta niitä en lähde miehille edes ehdottamaan.

- treenaamisen vaikutus miehen suosioon on vähäinen, eikä tavisnainen halua tavismiehensä asuvan salilla. Niihin naisiin jotka sitä toivoisivat, ei ole mahdollisuuksia koska geneettinen komeus ei riitä

- hiusmallin vaikutus suosioon on aika olematon, lähinnä naisia kiinnostaa onko mies kaljuuntumassa (geneettinen piirre)

- tavisnainen ei halua tavismiehensä panostavan tyyliin. Niihin naisiin jotka sitä toivoisivat, ei ole mahdollisuuksia koska raha ja varallisuus ei riitä

Summa summarum. Tavisnainen voi tehdä nuo asiat ja nousta suosituksi. Tavismies on yhä tavismies jonka ei toivota keskittyvän kunnon parantamiseen tai laittautumiseen.

Itse voin ainakin allekirjoittaa salikohdan. Oon käynyt salilla yli 10v ajan, mutta naiset valitsevat mieluummin jonkun kavereistani, jotka eivät ole teinivuosien jälkeen (tai koskaan) salilla käyneet

ohis

Vierailija
64/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla on kokemusta noista. Olen käynyt salilla, uusinut tyyliä kaikilta, käsitellyt ihon epäpuhtauksia, kaikenlaista.

Oma kokemus on että kun mennään perushygieniasta seuraavalle tasolle, sitä todellakin arvostavat vain naiset joita et voi saada. Eli kauniit naiset joille lähtötaso on komea/menestynyt, tai molempia. Mikään muuttumisleikki ei auta tässä.

Parikin tuntemaani naista on kehunut hyväkuntoisuuttani. Jokaisella pitkä, komea, treenattu ja menestynyt mies. Muille naisille pikku vatsa on ok, mutta turvallisuuden tunne plussaa (lue: mies on iso, siis luontaisesti iso),

Tyyliä on kehuttu, ja itse asiassa se on herättänyt kiinnostustakin - tosin vain siihen asti kun tavallinen ammatti kävi ilmi. Sen jälkeen olin taas näkymätön tyylikkäille naisille, ja liiallinen tälläytyminen olikin miinusta kaltaisilleni keskiluokkaisille naisille.

Oma suosioni parani kun en jaksanut vuoteen panostaa tyyliin ja painoakin kertyi sen verran että BMI oli ihan ylipainon rajoilla. Tyyli juuri sopivasti prismatason yläpuolella, peruskunto vähän parempi kuin vatsakkailla kavereilla. Tavisnaisille olin kiinnostavampi, suosituilta naisilta lakkasin saamasta kehuja, mutta mahdollisuudet heihin olivat plusmiinusnolla niin kuin ennenkin.

M/36

Vierailija
65/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Minulla on kokemusta noista. Olen käynyt salilla, uusinut tyyliä kaikilta, käsitellyt ihon epäpuhtauksia, kaikenlaista.

Oma kokemus on että kun mennään perushygieniasta seuraavalle tasolle, sitä todellakin arvostavat vain naiset joita et voi saada. Eli kauniit naiset joille lähtötaso on komea/menestynyt, tai molempia. Mikään muuttumisleikki ei auta tässä.

Parikin tuntemaani naista on kehunut hyväkuntoisuuttani. Jokaisella pitkä, komea, treenattu ja menestynyt mies. Muille naisille pikku vatsa on ok, mutta turvallisuuden tunne plussaa (lue: mies on iso, siis luontaisesti iso),

Tyyliä on kehuttu, ja itse asiassa se on herättänyt kiinnostustakin - tosin vain siihen asti kun tavallinen ammatti kävi ilmi. Sen jälkeen olin taas näkymätön tyylikkäille naisille, ja liiallinen tälläytyminen olikin miinusta kaltaisilleni keskiluokkaisille naisille.

Oma suosioni parani kun en jaksanut vuoteen panostaa tyyliin ja painoakin kertyi sen verran että BMI oli ihan ylipainon rajoilla. Tyyli juuri sopivasti prismatason yläpuolella, peruskunto vähän parempi kuin vatsakkailla kavereilla. Tavisnaisille olin kiinnostavampi, suosituilta naisilta lakkasin saamasta kehuja, mutta mahdollisuudet heihin olivat plusmiinusnolla niin kuin ennenkin.

M/36

* uusinut tyyliä kaikilta osin.

Sorry typo.

M/36

Vierailija
66/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kalju tai kaljuuntuu niin turha edes panostaa itseensä. Naisille ei kaljut miehet kelpaa.

Vierailija
67/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee vähän toistoa, mutta tässä oma neuvopakettini:

-Monipuolinen liikunta. Pelkkä salipumppaus tekee helposti tyhmän näköiseksi. Löydä lajisi josta saat iloa ja jossa pääset hikoilemaan. Jos olet ylipainoinen, laihduta. Tämä on ihan supertärkeä, jos mies näyttää siltä ettei jaksa kävellä postilaatikolle niin no no. Pieni ylipainokaan ei haittaa, jos muuten näyttää terveeltä ja aktiiviselta.

-Syö terveellisesti. Enemmän kasviksia, laadukkaita rasvoja ja lisäaineetonta ruokaa. Syö säännöllisesti, äläkä syö liikaa. Jos haiset pierulle, röyhtäilet ja mahasi turpoaa ja kurisee, et ole viehättävä. Myös hiki haisee pahalle, jos elää roiskeläpillä ja oluella.

-Käy parturissa. Älä hanki muotitukkaa, jos sellainen ei sovi sinulle (ananas on jo out!), vaan kysy ammattilaisen mielipidettä mikä leikkaus ja mitkä hiustenhoitotuotteet sopivat juuri sinulle. Älä käy sillä halvimmalla eläkeikäisen tädin kampaamossa, vaan laadukkaalla ja ajanmukaisella. Jos olet kaljuuntuva, suosi ihan lyhyttä tukkaa.

-Käy kosmetologilla. Voi tuntua isolta kynnykseltä, mutta käy niissä miehiäkin. Ihon puhdistus ja kuorinta tekisi monelle näppylänaamalle ja vahaiholle paljon. Jos kulmakarvasi ovat epämääräiset puskat, kosmetologia voi pyytää vähän siistimään niitä.

-Hanki uudet vaatteet. Siistit, istuvat, mutta kuitenkin sellaiset joissa tunnet olosi mukavaksi ja omaksi itseksesi. Jos tykkäät vaikka mustasta ja bändipaidoista, hanki tyylikästä mustaa ja sellaisten bändien paitoja, joilla on tyylukkäät kuvat ja fontit. Pyykkää säännöllisesti. Älä laita bändipaitaa tilanteisiin joihin se ei sovi.

-Tyylikkäät kengät, silmälasit, takki ym.

-Tarkista ettei naamassasi ole ruokaa, nenäsi alla räkää, silmissäsi rähmää, vaatteissasi tahroja, olet muistanut käydä suihkussa ja laittaa deodoranttia, olet ajanut naamasi huolella jne.

-Googlaa miehiä joiden tyylistä ja ulkonäöstä pidät ja tarkkaile, mistä kokonaisuus koostuu.

-Älä blokkaa ilmeitäsi ja tuijota tyhjän näköisenä seinää, vaan anna eri ajatusten, tunnetilojen ja älyn paistaa silmistäsi. Tämä on todella tärkeä, mutta vaikeasti selitettävä osa ihmisen viehättävyyttä. Tarkkaile ilmeitäsi peilin edessä ja kuvaa itseäsi, niin ehkä saat kiinni mistä puhun. "Avaa" kasvosi ja katseesi.

-RYHTI!!!

Näillä neuvoilla voi päästä jo pitkälle, kunhan ne hyväksyy eikä ala märistä, että eieiei kun pitäisi olla 2 metrinen toimitusjohtajarokkitähti. Se ei johda yhtään mihinkään.

Jos tuntuu, että tässä oli paljon vaatimuksia, niin nämä kaikki ja enemmänkin ovat monille naisille ihan peruskauraa ja itsestäänselvyyksiä.

Onnea matkaan ❤️

Tässä oli erittäin hyvä teksti.

Lisäbonus: KEHONHALLINTA.

Se on varsinkin suomessa sekä miesten että naisten kohdalla hataraa, joten jos tätä harjoittelee monipuolisesti ja tosissaan, niin omistaa valttikortin.

Jos haluaa tosissaan panostaa, niin yhden urheilulajin kanssa jäykistely ei riitä. Kysymyksessä siis tasapaino, monipuolinen ja syvällinen oman kehon hahmottaminen, ja lisäksi toisen ihmisen kehon hahmottaminen. Kehittyminen tässä vaikuttaa myös SEKSIIN, tadaa. Eli lajiyhdistelmiksi vaikka aikido, parisalsa, jazztanssi, jooga ja voimistelu. Huipuksi ei tarvi edetä missään mutta vuosien varrella liikekielen oppiminen ja kehotuntuma alkaa näkyä ulospäin, ja tuntua. Tällä voi sitä karismaakin tavoitella.

Tuo ei nyt ole mikään vaatimus, koska tiedän että vaatii paljon aikaa ja panostusta. Mutta aijai jos tuollaisen miehen joskus tapaisin, niin polveni olisivat makaroonia.

Vierailija
68/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 lisää vielä:

- käy suuhygienistillä. Keltaiset hampaat, tulehtuneet ikenet ja haiseva hengitys on aikamoisia karkottimia. Lankaa hammasvälisi.

-Hymyile aidosti ja rennosti, kun hymyilyttää. Pakotettu virnuilu ei nappaa, eikä myöskään väkinäinen kivikasvo. Aito hymy luo yhteyden ihmisiin.

Vierailija
69/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

M/36

Eli jos näillä täällä annetuilla maltillisilla neuvoilla pääsee juuri prismatason yläpuolelle, alkaa flaksi käydä.

Vierailija
70/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon, aika moni tarvitsisi myös hampaiden oiontaa, hampaat niin vinot.

Vierailija
71/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

M/36

Niin, ja kun tästä keskusteltiin viimeksi naiset ehdottivat että jospa suosioni kasvoi koska olin rennompi, enkä pingottanut kehittymisestä. No en ollut, vaan vakavasti masentunut.

Olin hyvin innoissani kaikesta ennen sitä. Oli treenaaminen, harrastukset, omaehtoinen opiskelu historiasta käytöstapoihin, jne.

Sitten kävi ilmi että on olemassa kategoriat, ja minä kuuluin taviskategoriaan. Kun on komea ja hyvätuloinen, treeni ja tyyli on kuin kuorrutusta kakun päälle. Kun on geenien pohjalta mitättömän näköinen ja keskituloinen, ei haluta kuorrutusta kun ei ole kakkuakaan. On parempi antaa mahan vähän kasvaa, keskittyä tienaamiseen ja hyväksyä nainen joka myös tykkää herkutella mieluummin kuin salilla käymisestä tai itsensä kehittämisestä tavalla joka ei tuota rahaa.

Joskus käy naisia kateeksi!

M/36

Vierailija
72/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt alkuun päästiin, niin jatkan vielä.

Suosituilla naisilla en tarkoita Jannihusseja, missejä, malleja tai max 21v naisia. Tarkoitan naisia jotka huolehtivat itsestään ja panostavat mielenkiintoisiin asioihin riippumatta siitä tuottavatko ne omaisuutta tai mainetta. Tuohon joukkoon kuuluu eri näköisiä ja ikäisiä naisia, osa itsekin "menestyneitä" mutta valtaosa ei.

Se mitä opin, oli etteivät nämä naiset halunneet miehestä ensisijaisesti samoja asioita. Ensisijaisesti miehessä ratkaisee geenit ja kyky ansaita resursseja. Nämä naiset kyllä toivoivat että heidänkin miehensä kuntoilisivat enemmän, tykkäisivät keskustella tieteistä ja taiteista, tai ymmärtäisivät tyylin päälle. Mutta oli syynsä miksi nämä pitkät, komeat ja hyvätuloiset miehet olivat heidän miehiään ja minä en ollut.

Kun oma motivaatio kaikkeen tähän romahti, loppuivat kehut, mutta sainkin kiinnostusta osakseni naisilta joiden elämätyyli oli enemmänkin luokkaa herkuttelu, tv-sarjat ja tavallinen arki.

Kesti vähän aikaa sulatella karua totuutta että minun "luokkani" on tavis, ja panostamalla yritin nousta luokkaan johon en kuulu. Geenit ja sosioekonominen status eivät siihen luokkaan riitä.

Olen nyt hyväksynyt että jään pariutumatta. Yhteensopivaa kumppania ei löydy, koska olen kiinnostuneempi asioista jotka tekevät naisesta kiinnostavan miesten silmissä kuin toisin päin.

M/36

Vierailija
73/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihan oikeasti heikko kohta monilla on kyllä hiukset, päästetään tukka ylikasvaneeksi. Siistit hiukset komistavat miehen kuin miehen.

https://i.pinimg.com/564x/88/4f/6b/884f6bb13d52d845f8858f8ce0aec70e.jpg

Kuvien komea mies saisi naisia kummalla tahansa hiustyylillä.

Jos hänellä ei olisi tuota parransänkeä, niin olisi ihan perustavis. Varsinkin tuon ylikasvaneen reuhkan kanssa. Särmäksi leikatulla tukalla näyttää kyllä hyvältä ja näyttäisi varmasti sängenkin kanssa.

Eli tuo sänki on se mikä tuossa erottaa tavallisesta pulliaisesta. Jokainen voi kokeilla sama itse.

ps. pitää olla siisti sänki (kuten tukkakin)

Joo ihan perustavis. Just joo. Mietipä oikean elämän ihmisiä, joita tapaat:  työporukka, kaupan kassajono, kutsut, joissa kävit. Tuo kaveri olisi 95% tapauksissa selvästi komein kaveri. Täällä netissä "perustavis". Tässä ollaan, kun sanotaan: "ihan tavallisen näköinen mies kelpaa".

Vierailija
74/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin pojat että mikään nainen ei ole tuon pelleilyn arvoinen. Perushygienia ja siisteys tietysti on pidettävä ja ihmettelen kyllä kenellä tuo ei olisi nykypäivänä holdissa. Tuttavapiiriin ei kyllä kuulu ainuttakaa, joka ei päivittäin kävisi suihkussa. Kuntoilukaa ei tietenkään ole pahasta. Haluattehan sen myöskin naiseltanne

mies51v

Vierailija
75/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ensitreffeillä sellaisia ulkoisia seikkoja ettei toisia treffejä tule:

-Mies haisee pahalle (myös pahanhajuiset hajusteet/liika hajustus)

-Hampaat hoitamatta

-Likaiset vaatteet

-Selkeä ylipaino

-Paskaiset kynnenaluset

Siis oikeasti, moni muuten viehättävä mies muuttuu välittömästi epäviehättäväksi jos hengitys haisee tai on selkeästi huonot hampaat. Hoitakaa ne kuntoon. Minä ainakin haluan pystyä pussailemaan kumppaniani. Ja joo, kaikilla haisee joskus hengitys mutta joidenkin suusta tulee sellainen kuolemanlöyhkä että huhhuh. Syö vaikka purkkaa tai xylitolpastilleja ennen treffejä. 

Vierailija
76/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on niin pojat että mikään nainen ei ole tuon pelleilyn arvoinen. Perushygienia ja siisteys tietysti on pidettävä ja ihmettelen kyllä kenellä tuo ei olisi nykypäivänä holdissa. Tuttavapiiriin ei kyllä kuulu ainuttakaa, joka ei päivittäin kävisi suihkussa. Kuntoilukaa ei tietenkään ole pahasta. Haluattehan sen myöskin naiseltanne

mies51v

Jos murheena on, ettei naista löydy, mutta hyvää tarkoittaviin neuvoihin suhtaudutaan, että "pelleilyä, en ala" niin ok sitten. Ei se naisten menetys ole.

Vierailija
77/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukijaa kirjoitti:

Janni Hussilla on parempi kasvojen luusto kuin ainakin 90% naisista. 

Vierailija
78/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee vähän toistoa, mutta tässä oma neuvopakettini:

-Monipuolinen liikunta. Pelkkä salipumppaus tekee helposti tyhmän näköiseksi. Löydä lajisi josta saat iloa ja jossa pääset hikoilemaan. Jos olet ylipainoinen, laihduta. Tämä on ihan supertärkeä, jos mies näyttää siltä ettei jaksa kävellä postilaatikolle niin no no. Pieni ylipainokaan ei haittaa, jos muuten näyttää terveeltä ja aktiiviselta.

-Syö terveellisesti. Enemmän kasviksia, laadukkaita rasvoja ja lisäaineetonta ruokaa. Syö säännöllisesti, äläkä syö liikaa. Jos haiset pierulle, röyhtäilet ja mahasi turpoaa ja kurisee, et ole viehättävä. Myös hiki haisee pahalle, jos elää roiskeläpillä ja oluella.

-Käy parturissa. Älä hanki muotitukkaa, jos sellainen ei sovi sinulle (ananas on jo out!), vaan kysy ammattilaisen mielipidettä mikä leikkaus ja mitkä hiustenhoitotuotteet sopivat juuri sinulle. Älä käy sillä halvimmalla eläkeikäisen tädin kampaamossa, vaan laadukkaalla ja ajanmukaisella. Jos olet kaljuuntuva, suosi ihan lyhyttä tukkaa.

-Käy kosmetologilla. Voi tuntua isolta kynnykseltä, mutta käy niissä miehiäkin. Ihon puhdistus ja kuorinta tekisi monelle näppylänaamalle ja vahaiholle paljon. Jos kulmakarvasi ovat epämääräiset puskat, kosmetologia voi pyytää vähän siistimään niitä.

-Hanki uudet vaatteet. Siistit, istuvat, mutta kuitenkin sellaiset joissa tunnet olosi mukavaksi ja omaksi itseksesi. Jos tykkäät vaikka mustasta ja bändipaidoista, hanki tyylikästä mustaa ja sellaisten bändien paitoja, joilla on tyylukkäät kuvat ja fontit. Pyykkää säännöllisesti. Älä laita bändipaitaa tilanteisiin joihin se ei sovi.

-Tyylikkäät kengät, silmälasit, takki ym.

-Tarkista ettei naamassasi ole ruokaa, nenäsi alla räkää, silmissäsi rähmää, vaatteissasi tahroja, olet muistanut käydä suihkussa ja laittaa deodoranttia, olet ajanut naamasi huolella jne.

-Googlaa miehiä joiden tyylistä ja ulkonäöstä pidät ja tarkkaile, mistä kokonaisuus koostuu.

-Älä blokkaa ilmeitäsi ja tuijota tyhjän näköisenä seinää, vaan anna eri ajatusten, tunnetilojen ja älyn paistaa silmistäsi. Tämä on todella tärkeä, mutta vaikeasti selitettävä osa ihmisen viehättävyyttä. Tarkkaile ilmeitäsi peilin edessä ja kuvaa itseäsi, niin ehkä saat kiinni mistä puhun. "Avaa" kasvosi ja katseesi.

-RYHTI!!!

Näillä neuvoilla voi päästä jo pitkälle, kunhan ne hyväksyy eikä ala märistä, että eieiei kun pitäisi olla 2 metrinen toimitusjohtajarokkitähti. Se ei johda yhtään mihinkään.

Jos tuntuu, että tässä oli paljon vaatimuksia, niin nämä kaikki ja enemmänkin ovat monille naisille ihan peruskauraa ja itsestäänselvyyksiä.

Onnea matkaan ❤️

Tässä oli erittäin hyvä teksti.

Lisäbonus: KEHONHALLINTA.

Se on varsinkin suomessa sekä miesten että naisten kohdalla hataraa, joten jos tätä harjoittelee monipuolisesti ja tosissaan, niin omistaa valttikortin.

Jos haluaa tosissaan panostaa, niin yhden urheilulajin kanssa jäykistely ei riitä. Kysymyksessä siis tasapaino, monipuolinen ja syvällinen oman kehon hahmottaminen, ja lisäksi toisen ihmisen kehon hahmottaminen. Kehittyminen tässä vaikuttaa myös SEKSIIN, tadaa. Eli lajiyhdistelmiksi vaikka aikido, parisalsa, jazztanssi, jooga ja voimistelu. Huipuksi ei tarvi edetä missään mutta vuosien varrella liikekielen oppiminen ja kehotuntuma alkaa näkyä ulospäin, ja tuntua. Tällä voi sitä karismaakin tavoitella.

Tuo ei nyt ole mikään vaatimus, koska tiedän että vaatii paljon aikaa ja panostusta. Mutta aijai jos tuollaisen miehen joskus tapaisin, niin polveni olisivat makaroonia.

Vahvistan kommentin kehonhallinnasta. Olen tapaillut mm yhtä sirkustaiteilijana työskentelevää ja yhtä ex-tanssijaa. Voin sanoa, että seksi oli ihan huippua molempien näiden kanssa. 

Ja joo, kumpikaan näistä miehistä hoikkina ja melko lyhyinä tuskin olisivat kelvaneet palstauliulille. Toinen vieläpä oli kaljuuntumassa. Minusta oikein viehättävän näköisiä miehiä, ketteriä, ja mikä tärkeintä, ketterät aivonystyrät. Äly on miehen ehkä seksikkäin ominaisuus. 

Vierailija
79/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakoit, niin tupakka pois. Hoida hampaat kuntoon. Jos kaljuunnut leikkaa hiukset ihan lyhyiksi. Näyttää tosi typerälle jos yrittää muutamia haivenia kammata sen kaljun yli ja tekee koko olemuksesta epäsiistin. Jos tuntuu pää liian kaljulle, niin kasvata vähän sänkeä tai siisti parta, riippuen siitä mikä kasvojesi muotoon käy. 

Vierailija
80/176 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä kun lukee niin niin naiset kyllä osaa olla todella pinnallisia miehiin verrattuna.

Minä miehenä en ole koskaan meikannut, ainoat asiat mitä teen on:

1.Pesen hampaat vähintään kerran päivässä.

2.Käyn suihkussa aina töiden jälkeen tai sen jälkeen kun olen urheillut.

3.Parran ajan pois silloin kun sänki naamassa kasvaa liian pitkäksi.

4.Joskus laitan partavettä naamalle ja/tai dödöä kainaloon.

5. Parturissa käyn varmaan noin 2kk välein leikkauttamassa hiukset lyhyeksi.

6.En ole mikään shoppailija tai muotivaatteiden perässä juoksija vaan käytän aika tavallisia vaatteita(farkut ja kauluspaita) mutta vaatteet mitä käytän on aina puhtaat ja ehjät.

En ole mikään uunoturhapuron näköinen vaan aika tavallisen näköinen ja kyllä minä naisseuraa saan ihan hyvin.

Ärsyttää tämä ulkonäkökeskeinen maailma.

m29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi