Olen rakastunut vahempaan mieheen enkä tiedä mitä tehdä
Olen tapaillut muutaman kuukauden ajan 54-vuotiasta miestä ja olen itse 23v. Rakastan häntä ja hän minua, mutta pelottaa alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Mies on ihana ja olen aivan lääpälläni, mutta pelkään muiden reaktioita. Miten voisin koskaan esitellä häntä perheelleni? En haluaisi elää salassa hänen kanssaan. Meidän ikäeromme ei ole mikään ongelma kun olemme kahden, mutta esimerkiksi ravintolassa saamme tuomitsevia katseita ja ne ahdistavat. Mies sanoo aina, että älä välitä mutta en osaa olla välittämättä. Meillä on aina ihanaa ja hän on ensimmäinen johon olen todella rakastunut. Hän on ihanan huomaavainen ja viisas. Hänen kanssaan voi vaan istua illat sohvalla ja jutella. Olen huomannut, että ikäiseni miehet haluavat juhlia ja rellestää, ja minä kyllä ymmärän sen, mutta en kaipaa sellaista. Miehen seurassa huokuu rauhallisuus ja tuntuu ettei ole kiire mihinkään, voi vaan olla ja nauttia toisesta. Miten saan kerättyä rohkeutta suhteen aloittamiseen ja rohkeutta kertoa miehestä läheisilleni?
Minusta kuulostaa huolestuttavalta, että mies on tapaillut sinua jo joitakin kuukausia, mutta ei ole tehnyt mitään seksuaalista aloitetta; vai oletko torjunut hänet? Koska et ole vieläkään päättänyt, haluatko hänen kanssaan suhteen vai ei?
Minusta voit ihan hyvin jutella ystävyydestänne ihmisten kanssa, joihin luotat - muista kuitenkin, että sinä tiedät ehkä paremmin, ja kyse olisi sinun suhteestasi ei heidän. Jos todella rakastat miestä, sinua tuskin haittaa, ellei jokainen ole kanssasi samaa mieltä suhteen aloittamisen kannattavuudesta.
Yritä ajatella järkevästi, ei vain seksiä, tai tämän ystävän miellyttämistä.