Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut vahempaan mieheen enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
19.10.2019 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden ajan 54-vuotiasta miestä ja olen itse 23v. Rakastan häntä ja hän minua, mutta pelottaa alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Mies on ihana ja olen aivan lääpälläni, mutta pelkään muiden reaktioita. Miten voisin koskaan esitellä häntä perheelleni? En haluaisi elää salassa hänen kanssaan. Meidän ikäeromme ei ole mikään ongelma kun olemme kahden, mutta esimerkiksi ravintolassa saamme tuomitsevia katseita ja ne ahdistavat. Mies sanoo aina, että älä välitä mutta en osaa olla välittämättä. Meillä on aina ihanaa ja hän on ensimmäinen johon olen todella rakastunut. Hän on ihanan huomaavainen ja viisas. Hänen kanssaan voi vaan istua illat sohvalla ja jutella. Olen huomannut, että ikäiseni miehet haluavat juhlia ja rellestää, ja minä kyllä ymmärän sen, mutta en kaipaa sellaista. Miehen seurassa huokuu rauhallisuus ja tuntuu ettei ole kiire mihinkään, voi vaan olla ja nauttia toisesta. Miten saan kerättyä rohkeutta suhteen aloittamiseen ja rohkeutta kertoa miehestä läheisilleni?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle sivustolle osuu kyllä valtavan paljon ikäerosuhteitaan/ihastuksiaan kipuilevia. Parhaimmillaan toistakymmentä päivässä.

Joo, ja jännästi ne on aina näitä: olen kaksikymppinen nainen ja ihastunut viisikymppiseen ukkoon- ketjuja. Vakio troll*kamaa, nämä kun ärsyttää täällä

Ei ne aina tässä muodossa ole. Variaatiota on runsaasti. Välillä ihastuja on vanhempi mies; välillä ihmetellään kuinka vanhempi mies saa nuoret naiset kimppuunsa aina ja joka paikassa; kuinka +40v naisen pitäisi ottaa 15-20v vanhempi mies kun se on sille sopivin, jne jne jne. Todella, todella paljon on tämäntyyppisiä aloituksia päivittäin. Kerrassaan kummallista.

Vierailija
22/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet joko niin kuin itse haluat, tai noudatat ympäröivän lauman sinulle asettamia rajoituksia.

No, onneksi nykyään ihmiset ovat suvaitsevia ja haluavat muiden antaa tehdä mitä haluavat parisuhdeasioissa.

Paitsi, etteivät oikeasti olekaan niin suvaitsevia, vaan haluavat puuttua muiden asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt vielä menee, mutta varaudu siihen, että joudut omaishoitajaksi muutaman kymmenen vuoden päästä. Siinä menee sitten myös oma terveys ja jaksaminen - katso vaikka näitä julkkiksia, joille on käynyt näin

Vierailija
24/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta eturauhasvaivat ja haisupippeli yllättävät.

Vierailija
25/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi. Itselläni on 25- vuotias poikaystävä

N53

Vierailija
26/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta eturauhasvaivat ja haisupippeli yllättävät.

Yleensä alkavat tuossa iässä - eturauhasvaivat. Leikkaus saattaa aiheuttaa impotensdia, mutta ei se 6x yössä lorottaminenkaan kivaa ole

Vierailija
27/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle sivustolle osuu kyllä valtavan paljon ikäerosuhteitaan/ihastuksiaan kipuilevia. Parhaimmillaan toistakymmentä päivässä.

Joo, ja jännästi ne on aina näitä: olen kaksikymppinen nainen ja ihastunut viisikymppiseen ukkoon- ketjuja. Vakio troll*kamaa, nämä kun ärsyttää täällä

Ei ne aina tässä muodossa ole. Variaatiota on runsaasti. Välillä ihastuja on vanhempi mies; välillä ihmetellään kuinka vanhempi mies saa nuoret naiset kimppuunsa aina ja joka paikassa; kuinka +40v naisen pitäisi ottaa 15-20v vanhempi mies kun se on sille sopivin, jne jne jne. Todella, todella paljon on tämäntyyppisiä aloituksia päivittäin. Kerrassaan kummallista.

No, mutta perussääntö san, ja aloittaja on vaki- jonne

Vierailija
28/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
29/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia. Miksi kukaan katsoisi ravintolassa tuomitsevasti? Varmaan kaikki luulee että olette isä ja tytär, tai sitten ketään ei oikeasti kiinnosta. Vähän yritystä niin 1/5.

No itselläni ei ole kokemusta tuomitsevasta katseesta ravintolassa, mutta esimerkiksi nuorehko naistarjoilija ei palvellut minua ollenkaan kun olin vanhemman miehen kanssa ravintolassa. Eli sain samanlaista kohtelua kuin Thaimaasta tuotu vaimo. Tuo jäi mieleen, koska oli meidän viimeinen ilta yhdessä.

Vierailija
30/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöks.Mun tytär on sun ikäinen.Mä olen ikärasisti.Mulle ja isälleen ei tarvis tuoda noin vanhaa äijää edes näytille.

Vierailija
31/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se niin kummallista ole, kun on pareja isommilla ikäeroilla ja jonkin verran ne aina herättää kummastusta ja jopa tuomitsijoita riittää. Itsekin sain paljon kyseenalaistusta ja oudoksuntaa, kun aloin tapailla 13 vuotta nuorempaa miestä. Suhde tuntui nopeasti tosi hyvältä ja toimivalta, mutta ympäristön mielipiteet aluksi tuntui ikävältä ja mietityttivät.

Vierailija
32/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, mun isä on 54. N22

Vierailija
33/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mutta perussääntö san, ja aloittaja on vaki- jonne

Uusin tulikin jo tehtyä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3577973/vanhat-miehet-ei-kylla-tajua-mi…?

Vierailija
34/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yöks.Mun tytär on sun ikäinen.Mä olen ikärasisti.Mulle ja isälleen ei tarvis tuoda noin vanhaa äijää edes näytille.

Hyvä jos tuo riittäisi ja osaisit kuitenkin olla tuomitsematta muiden eli aikuisen lapsesi tapaa elää. Yleensä se tuomitseminen kuitenkin alkaa näissä ikäerosuhteissa, mikäli vanhemmat eivät kunnioita aikuista lastaan.

Vierailija
35/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden takana on parhaimmillaan yksi ikämies joka purkaa täällä fanttasiaansa. Kovin moni 23-v nainen on toki lääpällään vanhaan kurttuiseen ukkoon. Nlmittäin Hollywoodissa jossa joku ikäloppu kehäraakki istuu miljooniensa päällä.

Vierailija
36/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono suhde isääsi? Yleensä naisilla joilla on vanhempi mies, on yleensä ongelmia isänsä kanssa.

Tämä on yleinen harhaluulo. Itse kyllä näin miehessä isäni kaltaisuutta hyvin paljon, mutta positiivisessa mielessä. Mies oli muutaman vuoden isääni vanhempi, mutta jotenkin vaan todella samanlainen... Siis koska pidän isästäni niin paljon, haluan myös miehen olevan kuin isäni :D

Vierailija
37/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla huono suhde isääsi? Yleensä naisilla joilla on vanhempi mies, on yleensä ongelmia isänsä kanssa.

Tämä on yleinen harhaluulo. Itse kyllä näin miehessä isäni kaltaisuutta hyvin paljon, mutta positiivisessa mielessä. Mies oli muutaman vuoden isääni vanhempi, mutta jotenkin vaan todella samanlainen... Siis koska pidän isästäni niin paljon, haluan myös miehen olevan kuin isäni :D

Kukaan ei usko, joko isäsi on hylännyt sinut tai tarvitset jostain muusta syystä vanhan miehen hyväksyntää tai sinulla on jokin perversio. Tai. Olet joku naista saamaton jonne, joka päivästä toiseen yrittää manipuoloida nuoria naisia katsomaan vanhan kurpan suuntaan. Joka tapauksessa aika säälittävää. N22

Vierailija
38/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä vahempi mies nimeltään Sauli ja osoite Mikkelin vahakabinetti?

Vierailija
39/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee itse miehensä. Jonne voi provoilla miten paljon huvittaa, se ei asiaa muuta.

Vierailija
40/41 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei usko, joko isäsi on hylännyt sinut tai tarvitset jostain muusta syystä vanhan miehen hyväksyntää tai sinulla on jokin perversio. Tai. Olet joku naista saamaton jonne, joka päivästä toiseen yrittää manipuoloida nuoria naisia katsomaan vanhan kurpan suuntaan. Joka tapauksessa aika säälittävää. N22

No se on totta, että vanha mies hyväksyy nuoren naisen paljon helpommin kuin joku saman ikäinen, se on hyvä asia ettei mies yritä muuttaa minua, vaan rakastaa isällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi