Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhdetta takana kaksi vuotta ja se ei ole edennyt ollenkaan

Vierailija
18.10.2019 |

Tapailusuhde, jota mies kutsuu parisuhteeksi. Ei hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä, eikä yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Mies ottaa ja pitää yhteyttä harvoin. Ei useinkaan vastaa minun yhteydenottoihin. Emme ole tutustuneet toistemme perheisiin ja ystäviin. Aika päättää tämä pelleily ja hyväksikäyttö miehen puolelta. Surettaa, kun olin niin rakastunut ja sokea tuolle miehen käytökselle. Asiasta olen puhunut monet kerrat ja mikään ei ole muuttunut kuin korkeintaan viikoksi tai pariksi. En ole ollut koskaan näin yksinäinen parisuhteessa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sanonut vastaukseksi,kun olet kysynyt yhteen muuttoa?

Vierailija
2/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy olla vähän yksinkertainen. Sä olet toinen nainen. Tai kolmas. Tai neljäs...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama. Tapailua nyt 9 kk, mies tätä tapailuksi nimittää. Tapaamme parin viikon välein. On kyllä hellyyttä, treffejä jne mutta mikään ei etene. Edelleen treffaillaan. Ei puhu yhteisestä tulevaisuudesta ja puheissaan antas kuvan, etten minä tulevaisuuteen tule mukaan. Tulevaisuudesta puhuu mutta niin, että minä en mainittuna ole. Ei kärsi mistään sitoutumiskammosta. Tuntuu että olen yhdentekevä. Harmi vaan kun en halua päästää irtikään.

Vierailija
4/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ovat naiset pesää rakentamassa.

Heti pitäisi päästä lasta vääntämään.

Tosi viisaita kavereita, kun eivät kiirehdi, vaan katselevat kunnolla ympärilleen.

Vierailija
5/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiire teillä on? Miksi pitäisi ”edetä”? Eikö voi vaan nauttia siitä, että ei ole paineita tehdä yhtään mitään?

Edellinen parisuhteeni oli just sellaista hirveää hoputusta toisen puolelta, pitäisi jo mennä naimisiin ja pitäisi jo ostaa yhteinen talo ja tehdä lapset ja mitä vielä.... onneksi en suostunut mihinkään ja nykyään olen erittäin onnellisessa parisuhteessa. Tavataan pari kertaa viikossa, ei asuta yhdessä, ei olla menossa naimisiin tai hankkimassa lapsia, ei mitään aikataulua parisuhteen etenemiselle. Ja pari vuotta ollaan näin menty.

Nauttikaa nyt hyvät naiset kiireettömästä elämästä!

N30

Vierailija
6/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittänyt itse asioita edistää? Esim. Kutsua miestä vanhemmillesi kylään tms? Miten mies suhtautuu?

Vierailija
7/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kiire teillä on? Miksi pitäisi ”edetä”? Eikö voi vaan nauttia siitä, että ei ole paineita tehdä yhtään mitään?

Edellinen parisuhteeni oli just sellaista hirveää hoputusta toisen puolelta, pitäisi jo mennä naimisiin ja pitäisi jo ostaa yhteinen talo ja tehdä lapset ja mitä vielä.... onneksi en suostunut mihinkään ja nykyään olen erittäin onnellisessa parisuhteessa. Tavataan pari kertaa viikossa, ei asuta yhdessä, ei olla menossa naimisiin tai hankkimassa lapsia, ei mitään aikataulua parisuhteen etenemiselle. Ja pari vuotta ollaan näin menty.

Nauttikaa nyt hyvät naiset kiireettömästä elämästä!

N30

Luitko, mitä ap kirjoitti? "Ei hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä". Minä en ymmärrä, miksi hän edes tapailee tuota miestä, koska ei tuossa paljon nautittavaa vaikuta olevan.

Vierailija
8/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä kiire meillä on?", kun puhun yhteen muutosta. Mies oikeasti nauttii, kun saa olla luonani vieraana. Hänen ei tarvitse tehdä mitään, odottaa kyllä että paikat on tip top kunnossa kun hän saapuu vierailulle. Minä siivoan, kokkaan jne ja hän tulee aina vieraaksi valmiiseen pöytään.

Olen yrittänyt saada miestä mukaani sukulaisilleni tai ystäville. Hän ei halua lähteä, eikä siis lähde. Jos kutsun vieraita kotiini, hän lähtee kiireesti pois.

Minä haluaisin vain sellaisen suhteen, jossa molemmat kysyy ja ovat kiinnostuneita toisen kuulumisista, nähtäisiin enemmän kuin pari kolme kertaa kuussa, kun välimatkaakin on alle 15km. Toisesta kuuluisi jotain päivittäin, vastaisi edes yhteen viestiin ja soittaisi joskus. Olisi läheisyyttä ja hellyyttä. Toivoisin että saisin tukea isoissa ja pienissä asioissa. Mies ei ole koskaan halannut tai edes suudellut minua...

En mielestäni pyydä liikaa? Aina kun turhaudun näiden asioiden kanssa ja sanon miehelle suorat sanat, hän lupaa muuttua ja lupaa kuun taivaalta. Mitään kuitenkaan ei tapahdu, vaan kaikki on pelkkää puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä. En jaksa enää toivoa jotain mitä en tule saamaan.

Yhteisiä lapsia emme halua kumpikaan.

Ap

Vierailija
9/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan halannut tai suudellut sinua? Onko teillä seksiä? Mitä teette yhdessä, siis muuta kuin että mies kyläilee luonasi?

Ei teidän suhde kohin hyvältä vaikuta kertomasi perusteella, ehkä sinun on aika jättää tuollainen mies taakse.

Vierailija
10/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä kiire meillä on?", kun puhun yhteen muutosta. Mies oikeasti nauttii, kun saa olla luonani vieraana. Hänen ei tarvitse tehdä mitään, odottaa kyllä että paikat on tip top kunnossa kun hän saapuu vierailulle. Minä siivoan, kokkaan jne ja hän tulee aina vieraaksi valmiiseen pöytään.

Olen yrittänyt saada miestä mukaani sukulaisilleni tai ystäville. Hän ei halua lähteä, eikä siis lähde. Jos kutsun vieraita kotiini, hän lähtee kiireesti pois.

Minä haluaisin vain sellaisen suhteen, jossa molemmat kysyy ja ovat kiinnostuneita toisen kuulumisista, nähtäisiin enemmän kuin pari kolme kertaa kuussa, kun välimatkaakin on alle 15km. Toisesta kuuluisi jotain päivittäin, vastaisi edes yhteen viestiin ja soittaisi joskus. Olisi läheisyyttä ja hellyyttä. Toivoisin että saisin tukea isoissa ja pienissä asioissa. Mies ei ole koskaan halannut tai edes suudellut minua...

En mielestäni pyydä liikaa? Aina kun turhaudun näiden asioiden kanssa ja sanon miehelle suorat sanat, hän lupaa muuttua ja lupaa kuun taivaalta. Mitään kuitenkaan ei tapahdu, vaan kaikki on pelkkää puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä. En jaksa enää toivoa jotain mitä en tule saamaan.

Ap

Ei tuo mikään suhde ole, käyttää sinua hyväkseen.

Vierailija
11/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi niin miksi asetut kynnysmatoksi?

Tämä mies ei tule ikinä tarjoamaan sitä, mitä haluat. Eikö olisi korkea aika vetää siitä johtopäätökset?

Vierailija
12/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta päivää.

Jos ei halua nähdä edes kavereitasi, miksi ihmeessä olet 2v tuhlannut tuohon? Jätä se. Et ole ainoa nainen.

Vierailija
13/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän toi ole mikään parisuhde. Olette tuttavia.

Vierailija
14/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ovat naiset pesää rakentamassa.

Heti pitäisi päästä lasta vääntämään.

Tosi viisaita kavereita, kun eivät kiirehdi, vaan katselevat kunnolla ympärilleen.

Tähän taitaa tiivistyä miksi lasten syntyvyys on laskenut rajusti.

Vierailija
15/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hänen ystävä

Vierailija
16/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole suudellut? No ei teillä mitään parisuhdetta ole. Mies on sun kaveri, iso käenpoika, joka tulee silloin tällöin passattavaksi kuin äitinsä luokse. Ens kerralla et vastaa puhelimeen etkä avaa ovea, eiks joo?

Vierailija
17/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että mies käyttää vain hyväksi ja kun vihdoin olen saanut ne haavekuvat tästä miehestä karisemaan niin tuntuu äärettömän pahalta ja hävettää oma sokeus. Halusin vaan jotain niin kovasti että en ajatellut enää järjellä. Tiedän että täytyy heivata tuo ihminen elämästäni, mutta se pelottaa tosi paljon.

Yhdessä teemme aina jotain mihin menee paljon rahaa ja sitten mies haluaa juoda, katsoa tv:tä tai kuunnella musiikkia, mutta vain sellaista mistä hän pitää.

Seksiä on, mutta se on yllätys yllätys sellaista kuin mies tahtoo.

Oma itsetunto ihan maassa tämän takia.

Ap

Vierailija
18/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai mene terapiaan tuon läheisriippuvaisuuden takia.

Vierailija
19/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole suudellut? No ei teillä mitään parisuhdetta ole. Mies on sun kaveri, iso käenpoika, joka tulee silloin tällöin passattavaksi kuin äitinsä luokse. Ens kerralla et vastaa puhelimeen etkä avaa ovea, eiks joo?

Käenpoika on osuva ilmaus

Vierailija
20/79 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tällaisia ”parisuhteita” taitaa olla aika paljon. Juuri tuli vastaan nainen, jota aikani tapailtuani ja ehdotettuani astetta vakavampaa tapailua löi jarrut päälle ja itki kuinka ei ole päässyt edellisestä suhteestaan yli. Ja tämä ylitsepääsemätön suhde sitten paljastui juurikin tuollaiseksi pelleilyksi. Taitaa tämä deittimaailma olla tarkoitettu vain paskanpuhujille. Alkaa usko mennä, vaikka oman eron jälkeen vasta kahta naista olen yrittänyt. Sama kuvio toistuu, heille on puhuttu paskaa ja he puhuvat paskaa itse omista aikeistaan ja toiveistaan.

Ja en todellakaan koe itseäni ki,lttimieheksi, mutta kyllä ne palstaulien jutut totuutta lippaa tai sitten mulla on vaan tosi huono onni ihmisten kanssa joita kohtaan.