Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän miehet eivät halua ns. nähdä vaivaa minun eteeni?

Vierailija
18.10.2019 |

Eivät edes vaivaudu ehdottamaan treffejä. Ovat kylmiä ja etäisiä (vaikka minä en siis heitä kohtaan ole, päinvastoin) Haluavat vain seksiä ja jos lakkaan antamasta, niin eivät ole enää tekemisissä kanssani. Mitä hyvempi olen heille, sitä kamalampaa kohtelua saan. Onko miehet todella tuollaisia pohjimmiltaan? Ja ei, en tapaile mitään jännämiehiä, rikollisia, narsisteja etc. vaan ihan niitä ”taviksia”.
Mikä minussa on niin vialla, että minua käytetään hyväksi ja kohdellaan kuin paskaa? Mitä teette ja millaisia olette te naiset, joita miehet ”jahtaa” ja suunnilleen palvoo kuin kuningattaria, tai edes näkee normaalisti vaivaa tutustua, flirttailla, osoittaa hellyyttä ym? Nalkutatteko ja vittuiletteko niille miehille? Ehkä käänteinen toiminta voisi minuakin auttaa..😞

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa itse olla vähän vaikeammin tavoiteltava, kylmä ja etäinen. Miehet alkavat juosta perässä ja vannoa rakkauttaan.

Vierailija
2/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ensivaikutelmaltasi kiltti ja myötäilevän oloinen persoona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen kiltti ja näköjään myös liian herkkä, kun tuntuu aina todella pahalta. Pitäisi vaan olla kylmä ja tunteeton niin elämä olisi helppoa. Olla kuin miehet.

Vierailija
4/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet niin hupmipova, että he eivät osaa arvostaa sinua ja pitävät itsestäänselvyytenä.

Mieti ensi kerralla, mitä Sinä haluat, äläkä yritä miellyttää miestä, vaan arvioi mielessäsi päinvastoin koko ajan, että pidätkö sinä miehestä. Ja ole siis enemmän etäinen ja oman arvosi tunteva.

Vierailija
5/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huomioiva - edellinen viesti korjaus..

Vierailija
6/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ensivaikutelmaltasi kiltti ja myötäilevän oloinen persoona?

Olen, ja aika ujokin. Ap

Vierailija
7/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet niin hupmipova, että he eivät osaa arvostaa sinua ja pitävät itsestäänselvyytenä.

Mieti ensi kerralla, mitä Sinä haluat, äläkä yritä miellyttää miestä, vaan arvioi mielessäsi päinvastoin koko ajan, että pidätkö sinä miehestä. Ja ole siis enemmän etäinen ja oman arvosi tunteva.

Jep, sen olen tosiaan saanut huomata ja tuntea että olen itsestäänselvyys. Ap

Vierailija
8/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat seksiä ennenkuin olet huomannut, tekeekö mies takiasi jotain? Mies on ottanut jutun seksisuhteena. Sitten loukkaannut, kun et saa jotain muuta, vaikka et ole näyttänyt alunperin että et ole pelkästään seksiä vailla. Kannattaa heti hypätä sänkyyn vain silloin, jos itselle ei ole väliä pysyykö mies kuvioissa. Jos mies kiinnostaa enemmän, niin jarruttele ennen noita hommia.

Vierailija
9/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Olen kiltti ja näköjään myös liian herkkä, kun tuntuu aina todella pahalta. Pitäisi vaan olla kylmä ja tunteeton niin elämä olisi helppoa. Olla kuin miehet.

Miehiä on monenlaisia niinkuin naisiakin. itse esimerkiksi olen aina pitänyt hyvin tunteellisista naisista kun taas kylmät ja töykeät eivät herätä minussa mitään intohimoja. Mutta on totta että tiettyä kylmyyttä ja kovuuttakin tarvitaan tässä elämässä pärjäämiseen.

Vierailija
10/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät ole kylmiä ja tunteettomia. Minulla on vastaavaa kokemusta kuin teillä, mutta olen mies ja tuntuu se pahalta kun itse ihastuu, tai jopa rakastuu, ja nainen sitten ei halunnutkaan kuin satunnaista seksiä. Ja en siis harrasta näitä yhden yön juttuja tuntemattomien naisten kanssa, koska en pysty tuntemattomaan luottamaan niin paljoa. En ole aikoihin edes viitsinyt tutustua uusiin naisiin, kun olen huomannut että tällaisen liian herkän on helpompi elellä itsekseen, kun jostain syystä en ole törmännyt tällaiseen vastaavaan herkkään naiseen.

Vierailija
11/26 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen liian kiltti ja nyt vanhana tosi vihainen itselle että annoin kohdella itseä huonosti.

Narsistiset on ennalta-arvattavia ja siksi tylsiä. Eräskin tuli aina kutsumatta, tyhjensi kiveksensä, söi mahan täyteen, otti rahaa tai pientä irtainta mukaan ja lähti. Kunpa olisin silloin osannut sanoa että jätetään muu väliin ja lähde heti eikä ens kerralla tarvi tulla ollenkaan tms.

Vaan ei, itse aina vastasin puhelimeen, aina avasin oven. Loinen koukutti sillä että saisin vielä omiani takaisin. Mutta sitä päivää ei tullut. Yritin joskus sanoa ei, mutta kun se vain jankkasi, annoin periksi. Nykyään jo tiedän, että jos toinen ei kerrasta usko, sellaiseen ei kannata tuhlata aikaa.

AP googlaa "jämäkkyys"

Vierailija
12/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni täysin sama ongelma. Itsetunto on ihan romuttunut tämän vuoksi. En tiedä enkö ole sitten tarpeeksi nätti ja viehättä ja/tai onko mun luonteessa jokin vika. Kaikki väittää ettei mussa ole muka mitään vikaa ja oon nätti ja luonne hyvä. Mutta en jaksa uskoa, kun tilanteeni on tämä aina vain.

Vierailija
13/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kiltteihin miehiin välillä

Vierailija
14/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa itse olla vähän vaikeammin tavoiteltava, kylmä ja etäinen. Miehet alkavat juosta perässä ja vannoa rakkauttaan.

Tommoset leikit saa mut vaan poistumaan paikalta. Enkä enää ota ollenkaan yhteyttä.

Vierailija
15/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää oikeasti,niin se haluaa tavata sinua vaikka et heti seksiin suostu.Minäkään en suostu.Pidän yhteyttä,mutta pidän kiinni myös omasta tilastani.

Vierailija
16/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä miehet on arvatenkin panosovellus Tinderin laatikkoleukoja? 

Vierailija
17/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet liian helposti ja nopeasti sänkyyn miesten kanssa.

Kuka mies sellaista naista voisi arvostaa ja kunnioittaa?

Vierailija
18/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä en ole tietenkään missään tekemisissä kylmän ja minusta kiinnostumattoman miehen kanssa. Toisaalta jos tykkään jostakusta miehestä, ei hänen tarvitse minun eteeni vaivaa nähdä. Hän haluaa olla kanssani, ja on. Ja päinvastoin. Miksi miehen pitäisi nähdä sen eteen vaivaa, selittäisikö?

Otit esille kaksi täysin ääripäätä. Minua vaivaannuttaisi, jos näkisin, että miehen täytyy nähdä minun takiani vaivaa! Ei tarvitse! Iloinen, normaali ja tvallinen käytös ja oleminen riittää.

Sinä vaikutat helpolta nakilta, se ei vielä takaa huonoa kohtelua, mutta se ehkä tuottaa sen, että saat sillä miehiä, joita itseäön arvostavat naiset eivät huoli. Emme me siis saa noilta samoilta tyypeiltä vaivannäköä. Me vain ei olla niiden kanssa. Ja siis jos joku onkin, niin ehkei hän ajattele, että toinen ei näe vaivaa. Ehkä hän nauttii patjana olemisesta yms.

Vierailija
19/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo’ o nii se on.

Miehet eivät jakorasioista välitä.

Niitä voi käyttää mutta ei arvostaa.

Vierailija
20/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme