Kun odotatte tärkeää takaisinsoittoa
Miten uskallatte käydä vessassa tai suihkussa? Olen odottanut eilisestä lähtien takaisinsoittoa, eikä sitä ole vieläkään tullut. Pari vuotta sitten en päässyt vastaamaan takaisinsoittoon, koska olin suihkussa. Ja seuraavaan soittoon meni taas vajaa viikko.
Miten uskaltaa ottaa kännykän suihkuun? Pelottaa, että kosteus pilaa puhelimen (huurtuu, pisaroita pinnalle). Ja ärsyttää, jos soittoa ei vielä tänäänkään tule. Ei uskalla tehdä mitään ja tänään on viimeinen vapaapäivä, en haluaisi puhua henkilökohtaisista asioista työkaverien kuullen..
Kommentit (10)
Haha, tuli mieleen kun mulle soitettiin tietenkin juuri ollessani vessassa :D Kuulin kännykän huutavan toisessa huoneessa, hirveellä ryminällä äkkiä pois vessasta. Otin luurin käteen, mutta puhelu oli ehtinyt päättyä..
Joskus aikanaan vaikka lääkörille sai soittoajan jossa oli selkeä kellon aika eikä mitään kahden viikon odotusaikaa. Eikö nettiaikana ole opittu mitään vaikkei silloin nettiä edes käytetty siinä määrin? Nk. Palvelun muotoilussa on menty hölmölään päin.
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuli mieleen kun mulle soitettiin tietenkin juuri ollessani vessassa :D Kuulin kännykän huutavan toisessa huoneessa, hirveellä ryminällä äkkiä pois vessasta. Otin luurin käteen, mutta puhelu oli ehtinyt päättyä..
Lisään, että olin odottanut jotain 3 tuntia puhelua, mutta vessassa oli pakko käydä (ajattelin, että ei se voi juuri silloin soida ;D). Kellonajasta ei ollut mitään puhetta.
Otan puhelimen suihkuun ja vessaan mukaan. Ei se miksikään mene. Mulla se soitto tulee JOKA KERTA silloin, kun istun pöntöllä tai olen suihkussa. Töissäkin voi varmasti siirtyä syrjemmälle / toiseen huoneeseen. Älä stressaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi edes alennun vastaamaan tällaiseen, mutta menköön. Olettaen että soittaja on viranomaistaho, sinne suihkuun voi mennä vaikkapa aamuseitsemältä tai iltayhdeksältä. Melko pieni riski että silloin soitellaan.
Heveletti, et ole kuullut muovipusseista! Ääni kovalle siks aikaa!
Vihaan kyllä noita takaisinsoittoja, joissa ei kerrota edes mitään arvioitua soittoaikaa. Mutta tosiaan pidät sitä puhelinta lähellä ja ääniä täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikanaan vaikka lääkörille sai soittoajan jossa oli selkeä kellon aika eikä mitään kahden viikon odotusaikaa. Eikö nettiaikana ole opittu mitään vaikkei silloin nettiä edes käytetty siinä määrin? Nk. Palvelun muotoilussa on menty hölmölään päin.
Jep, tai sai edes suuntaa antavan "klo 14 jälkeen soitetaan." Vttumaista vahdata puhelinta klo 8-18, täällä soitetaan nykyään noin myöhään asti tk:sta.
No eihän sitä puhelinta kirjaimellisesti tarvii suihkuun ottaa. Voi jättää esim. pöntön tai pesukoneen päälle mihin ylettää nopeasti kun se soi.
Minulle tuli tärkeä takaisinsoitto kerran, kun puhelin oli lentokentän läpivalaisulaitteessa! Ei yrittänyt toista kertaa, eikä takaisinsoitto ollut ko. puljun kanssa mahdollista.
En tiedä miksi edes alennun vastaamaan tällaiseen, mutta menköön. Olettaen että soittaja on viranomaistaho, sinne suihkuun voi mennä vaikkapa aamuseitsemältä tai iltayhdeksältä. Melko pieni riski että silloin soitellaan.