Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän miehet eivät halua ns. nähdä vaivaa minun eteeni?

Vierailija
18.10.2019 |

Eivät edes vaivaudu ehdottamaan treffejä. Ovat kylmiä ja etäisiä (vaikka minä en siis heitä kohtaan ole, päinvastoin) Haluavat vain seksiä ja jos lakkaan antamasta, niin eivät ole enää tekemisissä kanssani. Mitä hyvempi olen heille, sitä kamalampaa kohtelua saan. Onko miehet todella tuollaisia pohjimmiltaan? Ja ei, en tapaile mitään jännämiehiä, rikollisia, narsisteja etc. vaan ihan niitä ”taviksia”.
Mikä minussa on niin vialla, että minua käytetään hyväksi ja kohdellaan kuin paskaa? Mitä teette ja millaisia olette te naiset, joita miehet ”jahtaa” ja suunnilleen palvoo kuin kuningattaria, tai edes näkee normaalisti vaivaa tutustua, flirttailla, osoittaa hellyyttä ym? Nalkutatteko ja vittuiletteko niille miehille? Ehkä käänteinen toiminta voisi minuakin auttaa..😞

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa itse olla vähän vaikeammin tavoiteltava, kylmä ja etäinen. Miehet alkavat juosta perässä ja vannoa rakkauttaan.

Ei tuo onnistu sukupuoleen katsomatta kuin niiltä kaikista tavoitelluimmilta. Jos tavis alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, tavoittelija tekee katoamistempun.

Vierailija
22/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kunnioittaa itseäsi enemmän, vaatia parempaa kohtelua. Jos joku ei kohtele hyvin niin lähdet pois. Seksiä ei myöskään kannata harrastaa liian nopeasti jos parisuhteen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää kunnioittaa itseäsi enemmän, vaatia parempaa kohtelua. Jos joku ei kohtele hyvin niin lähdet pois. Seksiä ei myöskään kannata harrastaa liian nopeasti jos parisuhteen haluaa.

Ihan tosissasiko kuvittelet, että seksi karkoittaa ne parisuhteeseen aikovat? Eikö se karkoita lähinnä ne, jotka eivät aio ja sehän on vain hyvä asia. Vai etsittekö suhteeseen mustasukkaisia pihtauksenystäviä? Neitsytfetissistä kärsiviä kilttiksiä?

Vierailija
24/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nalkuta ja vittuile, mutta vaadin hyvää kohtelua. Jos en sitä saa, niin se on heihei.

Vierailija
25/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat seksiä ennenkuin olet huomannut, tekeekö mies takiasi jotain? Mies on ottanut jutun seksisuhteena. Sitten loukkaannut, kun et saa jotain muuta, vaikka et ole näyttänyt alunperin että et ole pelkästään seksiä vailla. Kannattaa heti hypätä sänkyyn vain silloin, jos itselle ei ole väliä pysyykö mies kuvioissa. Jos mies kiinnostaa enemmän, niin jarruttele ennen noita hommia.

Tää. Huutonaurua helpoille hutsuille jotka jakaa pillua heti, sitten ihmettelee miksi kaikki häipyvät välittömästi. AP ei todellakaan ole "vaimomateriaalia".

Vierailija
26/26 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pointtia tuossa vaikeasti tavoiteltavan esittämisessä. Lopputulos on ihan sama joka tapauksessa jos suhteesta ei mitään tule vaikka toinen on jaksanut hiukan tavoitella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi