Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?
Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?
Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.
Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.
Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.
Kommentit (1664)
Eilen istuin koneella ja rupesin kattelee ulos ikkunasta, niin kaukana olevissa pilvissä oli fps droppia. Pilvet meni nykimällä eteenpäin eikä smoothisti. Joten vissiin taas joku nvidian ajuriongelma tässä simulaatiossa. Olen myös miettinyt, että ei ole kaatunut tämä elämän peli vielä tai servua ajettu välillä alas. Tai ehkä sitä tapahtuu, mutta on sen verta hyvät muistit, että kaikki jatkuu suoraan siitä mihin jäi ja sitä ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun köyhyys on yksi suuri koodausvirhe matrixissa. Päivitystä odotellessa....
Mun characterin luonti ja talent puu on tehty ihan vituiks. Sama ku wowissa joku ois herbalist, mut kun meet metsään, niin koko mettä tyhjennetty kukista ja ne kuka respwanaa joskus 6 h päästä ja ku meet 6 h päästä, ni joku kerkes jo.
Vierailija kirjoitti:
Näitä olen joskus lukenut redditistä, siellä oli varmaan tuhansia tosi creepyjä tapauksia. Mä tiedeuskovaisena olen alkanut vähän uskoa, että jotain mätää tässä maailmankaikkeus-systeemissä on :D
Loistavahko, AI-pohjainen tuubikanava tiedeuskovaisille:
https://www.youtube.com/@PROF.LENEHAUHUB
Tietoja Lene Hau'sta:
Eilen olin menossa kauppaan ja näin partamiehen tulevan viereisen rapun ovesta jotain tuolia kantaen. Kulman taakse päästyäni tajusin että lompakko unohtui ja lähdin takaisin kotia päin. Sama mies olikin nyt avaamassa roskakatosta ja toisessa kädessä pari roskapussia. Sitä tuolia ei näkynyt missään. Eli hän oli 10-15sekunnin aikana hankkiutunut eroon tuolista, hommannut käsiinsä pari roskapussia ja siirtynyt 50m roskakatoksen eteen.