Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
541/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jumala ei ole valinnut minua siksi jolle puhuu . 😂

Vierailija
542/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukat vetää jotain sieniä, niin kaikenlaistahan sitä näkee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ottanut akryyliset rakennekynnet kauneushoitolassa. Ehdin olla niiden kanssa pari päivää kun yhtenä aamuna löysin yhden sormen kynnen irronneena sängystäni. Siinä sitten aloin kattelemaan että mistä sormesta kynsi oli lähtenyt ja tajusin että mitä hemmettiä kaikissa kymmenessä sormessa rakenteet paikallaan. En tiedä mistä se yksi ylimääräinen kynsi oli tullut tai tipahtanut sänkyyn.

Laittoi sinulle vahingossa kaksi kynttä päällekkäin.

Vierailija
544/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Jumala ei ole valinnut minua siksi jolle puhuu . 😂

Kun ihminen puhuu jumalille, se on rukous. Kun jumalat puhuu ihmiselle, se on skitsofrenia.

Vierailija
545/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan usein, mikä kappale radiossa soi seuraavaksi tai mitä radiojuontaja seuraavaksi sanoo. Tuohon on tietysti helppo löytää yksinkertaisia selityksiä; samat soittolistathan radiokanavilla pyörivät pitkän aikaa, ja kun on tarpeeksi kauan kuunnellut jotain tiettyä juontajaa, oppii pikku hiljaa ennakoimaan hänen järjenjuoksuaan.

Mutta olen mä ainakin yhden todella vaikeasti selitettävän enneunenkin kokenut. Näin unessa tulevan vuokra-asuntoni, ja unessa vuokranantajani asui samassa rapussa juuri siinä asunnossa, missä hän todellisuudessakin asui. Kaiken lisäksi sain unesta melko tarkan käsityksen siitä, millainen ihminen vuokranantajani on, ja jopa joistain hänen hieman erikoisista käyttäytymispiirteistään. Kaikki tuo toteutui todellisuudessa. Ja olen sataprosenttisen varma siitä, että kyseistä asuntoa ei ollut minulle vielä edes tarjottu enkä ollut käynyt sitä katsomassa silloin, kun näin tuon unen. Koko talo ja vuokranantaja olivat minulle ennestään täysin tuntemattomia. Kyllä suorastaan puistatti sillä hetkellä, kun tajusin tuon unen käyneen toteen.

Vierailija
546/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin pienessä kylässä vuosina 1984 - 1991. Siihen aikaan, 1980-luvulla, liikuttiin kylillä ja kulutettiin päivisin aikaa mm. pelaamalla pelejä kylän baarissa. Olin siihen aikaan teini.

Muutamia vuosia poismuuttomme jälkeen pyöräilin monet kerrat tuon kylän läpi. Eräällä lenkilläni näin, kuinka tuon baarin edustalla liikkui kaksi poikaa, jotka olivat aivan kuin vuoden 1986 minä ja pikkuveljeni.

Siis oliko siinä kaksi poikaa jotka oli teidän kanssa täysin samannäköiset, tai samalla tavalla pukeutuvat?

Vai vain kaksi samannäköistä poikaa? Ei kuulosta kauhean oudolta. 

Kyllä siinä oli kuin minun ja veljeni kopiot. Yhdennäköisyys hämmästyttävä.

Vierailija
547/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atomit ja fotonit lomittuvat mikä rikkoo paikallisen reaalisuuden ja ns. klassiset luonnonlait. "Glitch in the matrix"-ilmiöt ovat todellisuutta

Vierailija
548/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisinnäinkoskajumalasanoiniin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä harhainen:)

Kerrotko lapsiparallesi että

Ei saa häiritä Jumala puhuu nyt äidille....

Jumala puhui minulle myös noin vuonna 2012, että Jeesus tulee takaisin minun elinaikanani.

Olen nyt kolmekymppinen.

Uskon, että elämme viimeisiä aikoja ennen Jumalan tuomioita ja ennen kuin Jeesus palaa takaisin hallitsemaan.

Henkilökohtaisesti jokainen elää viimeisiä aikojaan. Vastasyntyneelläkin on ehkä 90-100 vuotta jäljellä.

Mutta ihmiskunta? 2 miljoonaa vuotta kehitytty, eikä viimeisiä aikoja ihan vielä näy. Mutta tarpeeksi itsekeskeinen ajattelee tietysti, että juuri MINUN aikanani se loppuu. Just joo.

Jos väität tosissasi, että homo sapienseja on ollut olemassa 2 miljoonaa vuotta, niin kehottaisin lukemaan edes sen kehitysoppisi uudestaan, ettet nolaa itseäsi enempää.

Missähän niin luki, että homo sapiens on ollut 2 miljoonaa vuotta? Ei missään. Lajin kehittymisestä oli puhe.

Vierailija
549/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin todella todentuntuista painajaista, jossa lapseni päiväkotiryhmän ylittäessä tietä auto meinasi ajaa lapseni päälle. Viime hetkellä päiväkotitäti vetäisi lapseni tieltä turvaan. Uni oli ahdistava ja hyvin todentuntuinen, joten aamulla miehellenikin kerroin ahdistavasta unestani. Rauhoittaakseni mieltäni ajattelin, etteivät ne päiväkodista koskaan ylitä kyseistä tietä, joten tilanne ei olisi todellisuudessa mahdollinen.

Myöhemmin samalla viikolla saimme päiväkodista lapun, jossa kerrottiin tapahtuneesta lähellä piti -tilanteesta, jossa päiväkotiryhmän lapsi oli meinannut jäädä auton alle, mutta saatiin vedettyä turvaan. Tapahtumapaikka oli juuri se unessani näkemäni risteys ja aika oli untani seuraava päivä. Päiväkotiryhmä oli ylittänyt tien, koska se meni retkelle tien toisella puolella olevaan puistoon.

Muistan edelleen mieheni epäuskoisen ilmeen ja välillämme vallitsevan epätodellisen, jopa pelonsekaisen, tunteen, kun luimme lappua. En koskaan uskaltanut kysyä päiväkodista, oliko vaaratilanteessa ollut juuri oma lapseni vai joku muu. Oli liian hämmentävää.

Tästä on yli 10 vuotta enkä sen koommin ole nähnyt enneunia.

Vierailija
550/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tapahtunut todella erikoinen juttu. Ei suoranainen "glitchi" vaan ihan kuin koko maailma olisi vaihtunut toiseen.

Eräällä isolla kaupalla oli sellainen noh ... iso katos. Siinä katoksessa oli tolppia ja tolppien juurella seisoi sellainen elämää todellakin nähnyt mies kaljapäkki vieressä ja kaljatölkki kädessä. Ei ollut puolia hampaita suussa.

Jäin hetkeksi seisomaan katsomaan ja yhtäkkiä koko maailma muuttui hetkeksi jotenkin erinäköiseksi. Näkyi outo välähdys, jossa se sama papparainen olikin ihan hyväkuntoinen freesi puku päällä. Autot parkkipaikalla vaihtui toisenlaisiksi hetken ajaksi ja sitten taas palautui takaisin noh "tämä maailma". Papparainen seisoi siinä taas kaljapurkkinsa kanssa...

Samoin on outoja "klooni-ihminen" kokemuksia, että ulkonäöltään jonkin kaverin tai kuuluisuuden näköisiä ihmishahmoja tulee vastaan sielä sun täällä "kerran puolessa vuodessa". Olen esimerkiksi uimahallissa häätänyt vesihierontajutusta sellaisen ihan salkkarien "vanhan severin" näkösen pennun pois. Kutsuinkin sitä jopa severiksi. "mees nyt siitä severi ja päästä muutkin". Samoin erään "vanhan koulukaverin" näin kävelevän vastaan ... muuten kuin että oli taas nuori siloposkinen viisitoista vuotias, Eli näin sen 20 vuotta myöhemmin taas saman ikäisen näköisenä kuin se oli silloin kun joskus tutustuttiin. Jopa pisamat sen naamassa oli tismalleen samantyyliset. Ei kuitenkaan tietysti ollut sama kaveri mutta ihmetytti miten sen naamavärkki voi olla tismalleen saman näkönen.

Kaikkia outouksia sitä.

Tuo oli tosi mielenkiintoista. Eli sulla on kyky nähdä se ihminen nuorempana. Jos autot muuttuivat myös toisen näköisiksi, näit siis väläyksen jostain menneestä ajasta. Kiehtovaa.

Vierailija
551/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

No miksi ihmiset pelaavat jotain Sims-pelejä? Sama juttuhan se olisi, paitsi että me satumme olemaan vähän kehittyneempiä älyllisesti yms.

Ovatko Sims-hahmot tietoisia olemassaolostaan?

Voivat hyvinkin olla. Mistä me sen tiedämme? Mitä enemmän tiedemiehet tutkivat olevaista, sitä kummallisemmalta se näyttää. Kaikki olemassaoleva on vain sähkömagnetismia. Olemme olemassa siis jonkinlaisessa elektonisessa laitteessa.

Vierailija
552/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin 80-luvulla vinyyliltä musiikkia ja kun tuli hiljaisempi kohta alkoi kuulua naapurin nuoren miehen pölötystä kaiuttimista. Selitys: tie meni 100 m päässä ja ko. hra oli puhunut "arppiin".

Vierailija
553/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti aina muistelee, miten minua odottaessaan näki unta, että sain Uuno-setänsä näköisen pojan.  Minä olin kuitenkin tyttö, ja pari vuotta myöhemmin syntynyt veljeni oli sitten sen sedän näköinen.

En tiedä oliko se enneuni joka tuli väärässä raskaudessa, mutta se on jäänyt äidille vahvasti mieleen.

Vierailija
554/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja tapauksia sattunut itsellekin. Kuulin kerran yöllä kun ovi kävi, mies tuli kotiin kilautti avaimet pöydälle ja kolisteli eteisessä.

Häntä ei kuulunut sänkyyn, menin katsomaan eikä hän ollut tullut kotiin.

Menin sänkyyn takaisin ja 5min myöhemmin täsmälleen samat äänet ja nyt hän tuli oikeasti.

Äitini kuoli, kun odotin toista lastani. Kun toin vauvan kotiin 2v isosisko osoitti häntä ja sanoi tuo on sinun äiti.

Vierailija
555/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin 80-luvulla vinyyliltä musiikkia ja kun tuli hiljaisempi kohta alkoi kuulua naapurin nuoren miehen pölötystä kaiuttimista. Selitys: tie meni 100 m päässä ja ko. hra oli puhunut "arppiin".

XD "arppi"

Vierailija
556/1543 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
557/1543 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme muuttaneet ja päätin lähteä lenkille kilometrin päässä olevaan kerrostalolähiöön jossa olin viettänyt lapsuuteni. Äkkiä talojen välistä tuli pikkutyttö pyörän kanssa ja voisin vannoa että se olin minä lapsena, tunnistin äitini tekemään villapaidan ja liian ison  miestenpyörän jolla olin polkenut vaappuen seisaaltani. Tyttö meni ohitseni hirveää vauhtia. Mietin että huudan jotain, hei pikkutyttö! tai oman nimeni mutten saanut ääntääkään ulos.

Olen myös kokenut esineen paluun  kotiin. Ostin kirppikseltä pienen maljakon joka ei löytänytkään paikkaa asunnostani ja vein sen roskakatoksen "saa ottaa"-hyllykköön. Sitten lähdin töihin. Kun palasin kotiin, maljakkö nökötti sohvapöydällä! Aloin miettiä että hienoa,nyt olen ostanut jonkn kirotun esineen joka seuraa minua vielä vanhainkotiinkin :D  

Vierailija
558/1543 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ottanut akryyliset rakennekynnet kauneushoitolassa. Ehdin olla niiden kanssa pari päivää kun yhtenä aamuna löysin yhden sormen kynnen irronneena sängystäni. Siinä sitten aloin kattelemaan että mistä sormesta kynsi oli lähtenyt ja tajusin että mitä hemmettiä kaikissa kymmenessä sormessa rakenteet paikallaan. En tiedä mistä se yksi ylimääräinen kynsi oli tullut tai tipahtanut sänkyyn.

Minkäänlaisia rakennekynsiä ei voi laittaa niin että niitä olisi kaksi päällekkäin. Tai jos vaikka laittaisi kaksi tippiä, sen huomaisi viimeistään viilaus aiheessa. Jos ei jollain ihmeellä siinä huomaisi (ne kynnet pitäisi liimata yhteen eikä sitäkään voi tietämättään tehdä) niin jos päällimmäinen kerros tippuisi, ei alla olisi muuta kuin tippi. Ja alkuperäinen sanoi että rakenteet oli paikallaan. Eli ei mitenkään mahdollista että olis ”laittanut kaksi kynttä päällekkäin”.

Vierailija
559/1543 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme pikkukaupungissa. Eräänä päivänä kävelin keskustassa ja kiinnitin huomiota autoon, jonka väri, merkki ja malli olivat samat kuin oman automme. Rekisterinumero oli miltei sama, vain viimeinen numero oli eri. Auton takaosassa oli Kiroilevan siilin tarra "Ei tartte päälle ajaa prkl!"

Samana päivänä töistä palattuaan mies kertoi, että automme perään ajettiin liikennevaloissa.

En koskaan aikaisemmin enkä ikinä tämän jälkeen nähnyt tuota kyseistä autoa.

Vierailija
560/1543 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäänlaisia rakennekynsiä ei voi laittaa niin että niitä olisi kaksi päällekkäin. Tai jos vaikka laittaisi kaksi tippiä, sen huomaisi viimeistään viilaus aiheessa. Jos ei jollain ihmeellä siinä huomaisi (ne kynnet pitäisi liimata yhteen eikä sitäkään voi tietämättään tehdä) niin jos päällimmäinen kerros tippuisi, ei alla olisi muuta kuin tippi. Ja alkuperäinen sanoi että rakenteet oli paikallaan. Eli ei mitenkään mahdollista että olis ”laittanut kaksi kynttä päällekkäin”.

Sinulla tuli vaatteiden mukana sieltä yksi lisäkynsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän