Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
361/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeat yölliset aika- ja uniloopit, joita koen vain yhdessä paikassa, mökilläni, nukkuessa. 

Esim. sellaiset että herään aamuyöstä, kello on vaikka 3.10. Makaan mielestäni pitkään hereillä, tuskastuttaa oikein ettei uni tule. Jokohan olisi aamu, katson kelloa. 3:10. Jossain vaiheessa saan nukuttua, mutta senkin jälkeen joskus  kello on ollut 3:10. On nämä lopulta aina menneet ohi mutta ovat varsin ahdistavia.

Sitten on niin elävät unet, että ei enää mihinkään aikaan vuorokaudesta tiedä, onko vielä unessa vai oikeasti valveilla. Olen mökillä toisinaan herännyt, yksityiskohtaisesti kokenut päivää. Käynyt aamu-uinnilla ja huussissa, kirjoitellut jotain twitteriin, ehkä tänne vauvallekin, juonut kahvit - ja sitten OIKEASTI herännyt sängystäni. Se oli vain unta. Luin sitten todellisuustesteistä joita voi tehdä. Esim. jos on unessa, ei pitäisi pystyä tarkentamaan tarkasti asioihin kuten teksteihin. No, minun nuo unet vaan läpäisee todellisuustestit kirkkaasti. Voin niissä vaikka kirjoiittaa tekstin tänne ja lukea sitten kaikkia muita otsikoita ja vakiotekstejä kuten "Tämä kettä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista" ihan kuin valveilla. Joskus olen 10 kertaakin tuolla tapaa valeherännyt ennen kuin olen -ehkä- oikeasti herännyt. Muualla kuin mökillä en koe näitä.

Vähän epämiellyttävän lisäsävyn asiaan toi kun ystäväni tuli ensi kertaa mökille. Hän jotenkin alkoi puhua että täällä on "jännä tunnelma", ja näytti jotenkin epäluuloiselta. Ei sanonut sen enempää ennen kuin illalla vähän juotuamme. Sanoi ettei hän olle mikään varsinainen meedio mutta herkkä henkisille asioille ja hänen mielestään täällä on kyllä joku henki tai erikoinen energia. Eikä välttämättä kovin mukava sellainen, ei nyt pahakaan mutta "sellainen tricksteri". Halusi nukkua alakerrassa koska siellä ylhäällä (jossa itse nukun) hänelle tulee liian painostava olo että pystyisi nukkumaan. 

Tuo 3:10 selittyisi sillä, että olet oikeasti unessa, jossa et tajua nukkuvasi. 

Mullekin on käynyt joskus noin, olen unessa katsonut kelloa ja kun herään, kello onkin vähemmän.

Näen myös joskus noita unia, jossa luulen olevani jo valveilla. Tosin 10 kertaa on aika outoa, ja se että pystyt lukemaan viestejä kunnolla. Unessa tekstin pitäisi muuttua, kun katsot  poispäin ja takaisin.

Joo itsekin uskon että tuo toistuva 3:10 on unta jossa luulen olevani hereillä, koska muutenkin mnulla on noihin unilooppeihin taipumusta. On vaan todella uupunut olo aamulla, jos on ollut niitä öitä joina on olevinaan herännyt samaan aikaan monta kertaa, kokenut pyörineensä unettomana lakanoissa ahdistuneena, taas nukkunut vähän ja herännyt ilman että aika on edennyt.

Tuo on tosiaan vähän pelottavaa, että mulla ne netissä kerrotut todellisuustestit ei toimi tietynlaisiin hyvin selkeisiin uniin joissa luulen olevani hereillä. Ei muutu tekstit poispäin ja takaisin katsoessa, voin nipistää itseäni ja se tuntuu, voin tarkastella asioiden yksityiskohtia. Joskus tästä iskee valveilla ahdistus, että mist oikeastaan tiedän olenko nytkään oikeasti hereillä? Entä jos olen koomassa jossain ja luulen olevani hereiillä.

Vierailija
362/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli whatsappiin joku oikosulku, kun olin poistamassa exän pyynnöstä hänen numeronsa estoa. Toimi kolmannella kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös sattunut näitä valeheräämisiä. Herää aamulla, tekee normaalit aamutoimet ja yhtäkkiä herää taas omasta sängystä, ja joutuu aloittamaan alusta. Tätä tapahtuu useimmiten noin 3-6 kertaa. Kai se on jokin aivojen vinksahdus, mutta on kyllä todella ahdistava ja hämärtää mielikuvaa siitä, mikä on todellista ja mikä ei. Normaalisti unet on kuitenkin hyvin mielikuvituksellisia ja unimaisia, nämä pelkästään puuduttavan realistisia ja jopa tylsiä.

Vierailija
364/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös sattunut näitä valeheräämisiä. Herää aamulla, tekee normaalit aamutoimet ja yhtäkkiä herää taas omasta sängystä, ja joutuu aloittamaan alusta. Tätä tapahtuu useimmiten noin 3-6 kertaa. Kai se on jokin aivojen vinksahdus, mutta on kyllä todella ahdistava ja hämärtää mielikuvaa siitä, mikä on todellista ja mikä ei. Normaalisti unet on kuitenkin hyvin mielikuvituksellisia ja unimaisia, nämä pelkästään puuduttavan realistisia ja jopa tylsiä.

Minä olen varmaan ollut jumissa tässä samassa päivässä nyt vuosikausia. Ehkä tämäkin on vaan joku glitch.

Vierailija
365/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mahdollisena että elämme simulaatiossa, koska no, enpä keksi mikä sitä estäisikään, mutta sitä en usko että se jotenkin meidän pieniin elämiimme näkyisi tai että kykenisimme sitä jotenkin havannoimaan. Occamin partaveitsi toimii tässäkin parhaiten, eli yksinkertaisin selitys on todennäköisesti se oikea, eikä niin että pitää alkaa miettimään simulaatioiden kautta outoja sattumia.

Jos tällaisia suuria tapahtumaketjuja, kuten AP:n toistuva riitaisa nainen, oikeasti tapahtuisi, niitä näkyisi mikroskooppisella tasolla sitten todella paljon ja todella usein. Muttei näy.

Meihin evoluution istuttama itsekeskeisyys monesti sokaisee meidät meidän omalta pienuudeltamme. Me emme suuressa mittakaavassa tarkoita mitään, eikä meillä ole mitään erityistä tarkoitusta. Samaisesta syystä en ikinä olettaisi että jokin outo sattuma tai tapahtuma olisi jokin minuun kohdistettu merkki tai glitch.

Vierailija
366/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

Terveiset täältä runkrunk-planeetalta!

Vierailija
367/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että sielut jäävät katselemaan maailman menoa, esimerkiksi suihkussa käyntiä seuraa silmä kovana monet haamut.

Sitten kun uusi ihminen tekee syntymää, siellä on vapaa tila sielulle. Syntymään asti kuoresta käydään kovaa tappelua mutta heti kun napanuora on katkaistu, voittajasielu jää uuteen ruumiiseen ja hävinneet jäävät ulvomaan tuskaansa henkimaailmaan.

Muuten hyvä teoria, mutta nykyään on elossa enemmän ihmisiä kuin meitä ennen on elänyt, joten mitään tappelua siitä, kuka pääsisi syntymään uudestaan, ei tarvita.

Tuo ei voi kyllä pitää paikkaansa että elossa on nyt enemmän ihmisiä kuin mitä tätä ennen olisi kuollut 🤣

Ehkäpä sielut eivät ole varsinaisesti ihmisiä, on vaan sieluja. Luonnoneläimethän ovat vähentyneet sitä mukaa, kun ihmiset ovat lisääntyneet.

Vierailija
368/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan varma, että Jawsin tyttöystävällä oli hammasraudat. Ei ollut.

Myös minä olen varma että näin on.

Nämä kuuuluu sarjaan Mandela-effect. Kannattaa katsoa Youtubesta, mutta ei kovin pitkään. Meinasin seota kun katselin näitä videoita jonkin aikaa. Tämän teorian mukaan kaksi rinnakkaista universumia on yhtynyt ja ne, jotka on toisesta kotoisin muistavat jotkut asiat ihan eri lailla kuin ne, jotka ovat kotoisin toisesta universumista. Nimi tulee siitä, että osa ihmisistä muistaa nähneensä Mandelan hautajaiset jo kauan sitten, vaikka Mandela oli vielä elossa vankilassa.

Vierailija
369/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esimerkki. Jostain syystä mainitsin yksi päivä työkaverilleni, kuinka joskus etenkin valkoisilla kissoilla on eriväriset silmät. Hieman myöhemmin samana päivänä eräs toinen ihminen vain kommentoi/tyyliin ajatteli ääneen, että muinoin ajateltiin että jos on eriväriset silmät,se on saatanasta. Kyseinen ihminen ei ollut paikalla kun kissoista mainitsin, ei edes koko talossa silloin. Pisti kyllä korvaan, että onpahan erityisen omituinen yhteensattuma.

Vierailija
370/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeat yölliset aika- ja uniloopit, joita koen vain yhdessä paikassa, mökilläni, nukkuessa. 

Esim. sellaiset että herään aamuyöstä, kello on vaikka 3.10. Makaan mielestäni pitkään hereillä, tuskastuttaa oikein ettei uni tule. Jokohan olisi aamu, katson kelloa. 3:10. Jossain vaiheessa saan nukuttua, mutta senkin jälkeen joskus  kello on ollut 3:10. On nämä lopulta aina menneet ohi mutta ovat varsin ahdistavia.

Sitten on niin elävät unet, että ei enää mihinkään aikaan vuorokaudesta tiedä, onko vielä unessa vai oikeasti valveilla. Olen mökillä toisinaan herännyt, yksityiskohtaisesti kokenut päivää. Käynyt aamu-uinnilla ja huussissa, kirjoitellut jotain twitteriin, ehkä tänne vauvallekin, juonut kahvit - ja sitten OIKEASTI herännyt sängystäni. Se oli vain unta. Luin sitten todellisuustesteistä joita voi tehdä. Esim. jos on unessa, ei pitäisi pystyä tarkentamaan tarkasti asioihin kuten teksteihin. No, minun nuo unet vaan läpäisee todellisuustestit kirkkaasti. Voin niissä vaikka kirjoiittaa tekstin tänne ja lukea sitten kaikkia muita otsikoita ja vakiotekstejä kuten "Tämä kettä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista" ihan kuin valveilla. Joskus olen 10 kertaakin tuolla tapaa valeherännyt ennen kuin olen -ehkä- oikeasti herännyt. Muualla kuin mökillä en koe näitä.

Vähän epämiellyttävän lisäsävyn asiaan toi kun ystäväni tuli ensi kertaa mökille. Hän jotenkin alkoi puhua että täällä on "jännä tunnelma", ja näytti jotenkin epäluuloiselta. Ei sanonut sen enempää ennen kuin illalla vähän juotuamme. Sanoi ettei hän olle mikään varsinainen meedio mutta herkkä henkisille asioille ja hänen mielestään täällä on kyllä joku henki tai erikoinen energia. Eikä välttämättä kovin mukava sellainen, ei nyt pahakaan mutta "sellainen tricksteri". Halusi nukkua alakerrassa koska siellä ylhäällä (jossa itse nukun) hänelle tulee liian painostava olo että pystyisi nukkumaan. 

Mullekin on käynyt joskus noin, olen unessa katsonut kelloa ja kun herään, kello onkin vähemmän.

Näen myös joskus noita unia, jossa luulen olevani jo valveilla. Tosin 10 kertaa on aika outoa, ja se että pystyt lukemaan viestejä kunnolla. Unessa tekstin pitäisi muuttua, kun katsot  poispäin ja takaisin.

Joo itsekin uskon että tuo toistuva 3:10 on unta jossa luulen olevani hereillä, koska muutenkin mnulla on noihin unilooppeihin taipumusta. On vaan todella uupunut olo aamulla, jos on ollut niitä öitä joina on olevinaan herännyt samaan aikaan monta kertaa, kokenut pyörineensä unettomana lakanoissa ahdistuneena, taas nukkunut vähän ja herännyt ilman että aika on edennyt.

Tuo on tosiaan vähän pelottavaa, että mulla ne netissä kerrotut todellisuustestit ei toimi tietynlaisiin hyvin selkeisiin uniin joissa luulen olevani hereillä. Ei muutu tekstit poispäin ja takaisin katsoessa, voin nipistää itseäni ja se tuntuu, voin tarkastella asioiden yksityiskohtia. Joskus tästä iskee valveilla ahdistus, että mist oikeastaan tiedän olenko nytkään oikeasti hereillä? Entä jos olen koomassa jossain ja luulen olevani hereiillä.

Oliko kello analoginen vai digitaalinen?

En väitä mitään, mutta joissakin henkimaailmaa käsittelevissä ohjelmissa on sanottu, että toiselta puolelta pystyvät herkemmin vaikuttamaan näihin digitaalisiin vermeisiin.

Vierailija
371/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut sitä, että nousetkin ylös klo 3:10, jos se toistuu? 

Nouse ylös, laita valot päälle ja lue vaikka jotain kirjaa tms. rauhallista puuhaa.

Mulla auttaa luuppiuniin vain se, että makaan vähän aikaa hereillä ja valot päällä. Jos nukahdan liian pian uudestaan, luuppi jatkuu. 

Oma luuppini on vessassa käynti, on hirveä hätä mutta en pääse hereille. Luulen olevani hereillä, kaikki tuntuu todelliselta, menen vessaan mutta heräänkin taas sängystäni. Noissa unissa kaikki on hirveän todentuntuista, vaikka jälkeenpäin voi olla ilmiselvää että se oli unta (esim. vessa on korkealla seinällä jonne pitäisi kiivetä). Kerran ajattelin, että jos kosketan jotain materiaalia ja se tuntuu aidolta, minun täytyy olla hereillä. Kosketin puuta ja lasia ja muovia, kaikki tuntui aidoilta, ja silti heräsin uudestaan sängystäni. Tämä toistuu yleensä 4-6 kertaa. Kun sitten lopulta herään, tiedän että olen oikeasti hereillä, mutta on ne unetkin hirveän todentuntuisia. 

Kertaakaan en ole vielä pissannut sänkyyn, kai alitajunta ymmärtää että nyt nukutaan ja patja kastuu jos pissaan. 

Vierailija
372/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissoja.

Useamman kerran olen herännyt siihen, että päälläni kävelee kissa. Tunnen käpälän askeleet mahani päällä. Tai peitto kiristyy kun kissa kävelee siellä.

Ojennan käteni silittämään kissaa, mutta se ei olekaan siinä. Ei ole ketään, olen yksin sängyssä.

Olisi kiva tietää onko nämä vain hyvin todentuntuista unta, vai käveleekö siinä joku Matrix-kissa. 

Ehkä kuolleet kissani tulevat unessa päälleni kävelemään? 

Vierailija
373/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme olleet pitkään yhdessä, joten se ainakin osittain selittää tätä, mutta monta kertaa kuukaudessa olemme pitkään hiljaa samassa tai viereisissä huoneissa, ja yhtäkkiä alamme molemmat laulaa jotakin samaa biisiä samasta kohdasta, ei siis välttämättä laulun alusta tai kertosäkeestä. Emme koskaan kuuntele radiota yhdessä. Ehkä me vain ajattelemme jo niin samoja ratoja, että mielleyhtymämme saavat samat biisit soimaan päässä :).

Tämäkin on selitettävissä loogisesti, mutta usein huomaan ympärilläni vain valkoisia autoja, esim. näen 8 autoa eri suunnissa ja ne ovat kaikki valkoisia. Suomessa yleisimpiä auton värejä, mutta silti!

Vierailija
374/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako enää. Maailma "kirkastuu" ja matriksit katoaa. Elämä on parasta huumetta!

Vierailija
375/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin rintsikkani tuolille mutta ne tippuivat äänettömästi lattialle , meni ehkä 2 sekuntia ja nyt kuului se  putoamisääni. Mietin siinä että mitä helkkaria?

Oon täällä pöydän alla, lopeta se rojujen heittäminen. T. miehesi.

Vierailija
376/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päiviä, kun ihmiset käyttäytyvät liikenteessä ja muutenkin samansuuntaisesti. Johtuu varmaan planeettojen ja ihmisten välisistä suhteista. :)

Vierailija
377/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riisi englanniksi rix?

Vierailija
378/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko riisi englanniksi rix?

Matriisi on vain väännös matrix-sanasta, jossa on haettu mahdollisimman suomalaista muotoa. Suomalainen sana ei voi päättyä x-kirjaimeen. Tätä sanaa on käytetty yleisesti työelämässä, puhuttu ns. matriisiorganisaatiosta, kauan ennen kuin Matrix-leffa julkaistiin. 

Leffan nimessä tuo X on toki hienompi, kuin jos se olisi käännetty matriisiksi. 

Vierailija
379/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni kertoi nuorena näkemästään unesta, jossa isä ja äiti menivät mustaan taloon jossa ei ollut ovia eikä ikkunoita, ja hän jäi veljensä kanssa ulkopuolelle. 

Hänen äitinsä oli kuollut joitakin vuosia sitten. Pian unen jälkeen isäkin kuoli. 

Vierailija
380/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia omituisia kokemuksia:

- viisitoistavuotiaana kävin Sisiliassa ja näin paikan, josta olin nähnyt unta vielä kotona ollessa. Kyse oli hautausmaalla olevasta paikasta, eli ei varmaankaan missään turistioppaissa, kun ei ollut nähtävyys. Unessa olin nuori, vastavihitty morsian joka toi morsiuskimpun hautausmaalla olevaan kallioon louhitun Neitsyt Marian kuvan eteen. Myöhemmin kuulin, että siellä on tapana tehdä näin.

- näin enneunen suuren laivan uppoamisesta todistettavasti vuorokautta ennen Estonian uppoamista, kerroin asiasta silloiselle poikaystävälleni kun heräsin kauhuissani unesta. Unessa koin tilanteen ikään kuin yhden meressä kellujan silmin. Näin kuinka suuri laiva upposi uskomattoman nopeasti ja kuulin kuinka ihmiset kirkuivat laivassa. Sitten tuli pimeys. Jos se oli joku telepaattinen heijastuma, niin en tiedä jäikö se ihminen henkiin, jonka tilanteen koin unessani.

- näin unta suurista maanjäristyksistä Etelä-Amerikassa päivää aiemmin. Unessa olin pieni tyttö joka käski isänsä pysäyttämään auton vuoren rintellä koska näki tiellä enkelin. Auton pysähdyttyä tie romahti rotkoon maanjäristyksen voimasta ja perhe pelastui.

- päässäni soi päiväkausia vanha kappale, jota meillä ei koskaan soitettu, enkä sitä myöskään ollut vuosiin kuullut radiosta. En hyräile, enkä laula kotona. Yhtenä päivänä mies sanoi muutaman lauseen laulusta, ja kysyi olenko kuullut tätä kappaletta. (No joo, päässäni).

- olen käynyt keskusteluja, jotka olen luullut käyneeni jo edellisenä päivänä.

- sen jälkeen kun isäni kuoli, mieheni on alkanut käyttää joitakin isäni usein käyttämiä sanontoja. He eivät tavanneet koskaan.

- jossain vaiheessa olin vähän hermostunut siitä kun kuulin asioita mitä muut eivät kuulleet ja tunsin asioita, mitkä eivät käyneet järkeen. En kertonut näistä yöllisistä heräämisistä ja pelkotiloistani kenellekään, että minua ei pidettäisi ihan kilahtaneena. Yhtenä iltana mieheni sanoi "olen täällä suojelemassa sinua möröiltä" ihan täysin randomisti, asia ei liittynyt mihinkään keskusteluun, ja mieheni ei usko henkimaailman juttuihin. Asiasta ei puhuttu mitään sen jälkeen.

- näin todentuntuisen unen jossa olin sininen parantajanainen ja käsistäni valui parantavaa energiaa eteeni polvistuneen soturin kruunushakrasta sisään. Myös hän oli sininen iholtaan. Tiesin, että polvistunut soturi oli nykyinen aviomieheni. Samalla tunsin vahvan energiavirran kulkevan fyysisen kehoni lävitse ja tajusin, että en ole unessa.

- olen nähnyt unta exästä, jota en ole tavannut vuosiin ja molemmat olemme olleet unessa iloisia näkemisestä. Seuraavana päivänä olemme nähneet sattumalta ja ensimmäiset sanat hänen suustaan olivat "näin sinusta unta viime yönä".

- olen ollut tilanteessa, jossa muutama sekunti ennen lähes 100%  varmaa kolaritilannetta tuntui siltä, että aika venyi ja kuskilla oli aikaa reagoida tilanteeseen ja väistää. Myös muut autossa olijat tunsivat ajan "venymisen".

- usein unen ja valveillaolon rajamailla näen tapahtumia, paikkoja ja ihmisiä jotka eivät liity elämääni. Yksi toistuva uni näyttää minulle jonkun tien vieressä olevan talon varaston tai autotallin seinustaa, jonka vierellä on jokin laatikko, mahdollisesti hiekoituslaatikko. En ole keksinyt tälle muuta selitystä, kuin että minulle yritetään näyttää että sinne on haudattu jotain. En tiedä missä tämä paikka on.

- näin vuosia unta, että isoisäni sodan jälkeen rakentama talo oli palanut. Olen myös itse asunut tässä talossa. Unissa seison tontin reunassa katsomassa hiiltyneitä jäännöksiä tai kävelin raunioissa. Talo paloi ehkä noin 10 vuotta sitten, ja jouduttiin rakentamaan kokonaan uudelleen. Unet loppuivat siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän