Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
341/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että isä antoi minulle 100 euroa ja kaveri kertoi uuden koiransa nimeksi Manni.

Kun heräsin, sain isältä 100 euroa ja kaveri laittoi viestiä, että koiran nimeksi tuli Fanni. 

Se oli vähän kummallista. Vielä oudommaksi sen teki se, että olin edellisenä iltana lukenut novellin selvänäkijänaisesta. Sen luettuani minulle tuli kummallinen olo, kuin aivot olisivat olleet jotenkin ylikierroksilla.

Isäni tosin antoi usein 50 euroa ja kaverin oma nimi oli Anni, mutta oli silti vähän outoa. 

Vierailija
342/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näitä monta, mistähän sitä aloittaisi...

Vuonna 2014 näin unta, jossa seisoin katselemassa valtavaa palavaa kivikatedraalia. Tiesin unessa olevani Pariisissa. Oli ilta, jo pimeää, ja valtavat tulenlieskat löivät tummaa taivasta kohti. Näky oli todella vaikuttava. Ihmisiä juoksi ulos katedraalin seinässä olevasta aukosta ja kun he olivat turvallisen etäisyyden päässä, he kääntyivät tuijottamaan tulipaloa aivan hiljaa. Näytti siltä, että kukaan ei voinut uskoa silmiään. Katsellesani tätä kaikkea, joku ojensi minulle paperin luettavaksi. Siinä luki: ”Vaikeat ajat ovat tulossa seurakunnalle, mutta samaan aikaan seurakunnan voima lisääntyy. Ensimmäisenä merkkinä tästä on oleva kirkon palaminen.” Heräsin heti luettuani paperin. Seurailin sitten vuosien ajan aina välillä uutisia Pariisista, josko siellä olisi palanut jokin katedraali. Katselin myös kuvia Pariisin katedraaleista ja totesin, että uneni katedraali muistutti eniten Notre Damea, joskin unessani katedraali oli korkealla mäellä, kuin kaupungin yllä. Kun Notre Dame sitten todella paloi 2019, sydämeni hyppäsin kurkkuun, kun näin uutiset. Vaikeat ajat olivat tulossa. Vaikka 2020 eteenpäin olemmekin eläneet eriskummallisia aikoja, niin en usko, että uneni viittasi koronaan. Kyse oli jostain vakavammasta, kuten esimerkiksi nälänhädästä tai vainoista. Korona on vain yksi merkki siitä, että vaikeita aikoja kohti olemme menossa. Semmoinen tarkennus myös, että seurakunnan voima ei tarkoittanut unessa maallista voimaa tai vaikutusvaltaa, vaan hengellistä voimaa.

Jouluna 2018 olimme sukuloimassa mieheni perheen luona USA:ssa. Selailin paikallista sanomalehteä ja näin pienen lehtijutun Kamala Harrisista. En ollut kuullut hänestä koskaan ennen, mutta heti kun näin Kamalan kuvan, tiesin, että hänestä tulisi joku päivä USA:n presidentti ja että se olisi todella huono juttu. Hän tulisi tekemään jotain pahoja asioita ja myös ajat olisivat silloin vaikeat. Kerroin tästä heti miehelleni, johon hän vastasi vain: ”No way, not gonna happen, she's a nobody.” Nyt hän on jo varapresidentti, mutta uskon, että hän nousee vielä presidentiksi.

Uskon, että Jumala puhuu minulle asioita, koska pyrin seuraamaan Jeesusta ja pyydän usein Jumalaa puhumaan minulle niin, että ymmärrän mitä hän sanoo. Tässä vielä joitain tapauksia:

(jatkuu...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(...jatkuu)

Opiskeluaikoina minulla oli eräänä kesänä semmoinen tilanne, etten ollut löytänyt kesätöitä ja mietin ja rukoilin, mitä minun kannattaisi tehdä. Näin sitten unen, jossa ääni sanoi minulle: ”Sinun kannattaisi pelata RAY:n rahapelejä.” Tiesin unessa, että Jumala puhui minulle. Ääni oli rento ja ystävällinen, kuulosti siltä, kuin Jumala olisi hymyillyt. Aamulla sitten heti herättyäni menin rekisteröitymään RAY:n nettisivuille ja aloin pelata jotain hedelmäpelityyppistä peliä. Äkkiä ruudulle ilmestyi ”Jackpot 2300 euroa.” Olin vielä ihan unenpöpperössä, mutta siirsin rahat tililleni ja menin katsomaan, että siellä ne olivat. Se oli mukava kesäraha opiskelijalle.

Kun olin vielä teini, Jumala puhui minulle, että saisin pojan. Parikymppisenä koin todella pahoja sydänsuruja. Jumalan rohkaisu ja lohdutus tähänkin oli se, että saisin vielä lapsen. Mentyäni naimisiin meillä kesti mieheni kanssa monta vuotta saada lapsi, mutta uskoin aina, että saisin vielä pojan. Rakas poikani syntyikin sitten tämän miehen syntymäpäivänä, jonka vuoksi olin potenut sydänsuruja.

Ensimmäisen kerran kuulin Jumalan puhuvan minulle, kun olin vasta lapsi. Rukoilin joka ilta pikaisesti oppimani iltarukouksen, se oli semmoinen suoritus. Kerran rukoiltuani Jumala sanoikin: ”En tahdo tuommoisia rukouksia, vaan koko sydämesi.” Silloin en ollut vielä valmis tuommoiseen, mutta teininä sitten Jumala puhui taas ja silloin lähdin seuraamaan Jeesusta. Jumala puhui minulle myös noin vuonna 2012, että Jeesus tulee takaisin minun elinaikanani. Olen nyt kolmekymppinen. Uskon, että elämme viimeisiä aikoja ennen Jumalan tuomioita ja ennen kuin Jeesus palaa takaisin hallitsemaan.

Vierailija
344/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kirjoitti:

Jouluna 2018 olimme sukuloimassa mieheni perheen luona USA:ssa. Selailin paikallista sanomalehteä ja näin pienen lehtijutun Kamala Harrisista. En ollut kuullut hänestä koskaan ennen, mutta heti kun näin Kamalan kuvan, tiesin, että hänestä tulisi joku päivä USA:n presidentti ja että se olisi todella huono juttu. Hän tulisi tekemään jotain pahoja asioita ja myös ajat olisivat silloin vaikeat. Kerroin tästä heti miehelleni, johon hän vastasi vain: ”No way, not gonna happen, she's a nobody.” Nyt hän on jo varapresidentti, mutta uskon, että hän nousee vielä presidentiksi.

Uskon, että Jumala puhuu minulle asioita, koska pyrin seuraamaan Jeesusta ja pyydän usein Jumalaa puhumaan minulle niin, että ymmärrän mitä hän sanoo. Tässä vielä joitain tapauksia:

(jatkuu...)

Meinasin kysyä että mitäs pahoja asioita Harris on tehnyt, mutta sitten luin tuon lopputekstin ja eisevväliä.

Vierailija
345/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kirjoitti:

Minulla on näitä monta, mistähän sitä aloittaisi...

Vuonna 2014 näin unta, jossa seisoin katselemassa valtavaa palavaa kivikatedraalia. Tiesin unessa olevani Pariisissa. Oli ilta, jo pimeää, ja valtavat tulenlieskat löivät tummaa taivasta kohti. Näky oli todella vaikuttava. Ihmisiä juoksi ulos katedraalin seinässä olevasta aukosta ja kun he olivat turvallisen etäisyyden päässä, he kääntyivät tuijottamaan tulipaloa aivan hiljaa. Näytti siltä, että kukaan ei voinut uskoa silmiään. Katsellesani tätä kaikkea, joku ojensi minulle paperin luettavaksi. Siinä luki: ”Vaikeat ajat ovat tulossa seurakunnalle, mutta samaan aikaan seurakunnan voima lisääntyy. Ensimmäisenä merkkinä tästä on oleva kirkon palaminen.” Heräsin heti luettuani paperin. Seurailin sitten vuosien ajan aina välillä uutisia Pariisista, josko siellä olisi palanut jokin katedraali. Katselin myös kuvia Pariisin katedraaleista ja totesin, että uneni katedraali muistutti eniten Notre Damea, joskin unessani katedraali oli korkealla mäellä, kuin kaupungin yllä. Kun Notre Dame sitten todella paloi 2019, sydämeni hyppäsin kurkkuun, kun näin uutiset. Vaikeat ajat olivat tulossa. Vaikka 2020 eteenpäin olemmekin eläneet eriskummallisia aikoja, niin en usko, että uneni viittasi koronaan. Kyse oli jostain vakavammasta, kuten esimerkiksi nälänhädästä tai vainoista. Korona on vain yksi merkki siitä, että vaikeita aikoja kohti olemme menossa. Semmoinen tarkennus myös, että seurakunnan voima ei tarkoittanut unessa maallista voimaa tai vaikutusvaltaa, vaan hengellistä voimaa.

(jatkuu...)

Sun unesi ja sen palon välillä oli VIISI VUOTTA. 

Tuo on niin pitkä aika, ettei voi puhua enää mistään enneunesta.

Mikset nähnyt unta Trumpin presidenttikaudesta, jonka aikana monet menettivät sosiaaliturvaa ja rikkaimmat porskuttivat? Trump yritti kaataa koko USA:n demokratian, mutta joo Kamala Harris tekee varmasti hirveitä asioita. 

Maailmassa on muuten koko ajan ollut nälänhätää ja vainoja, mutta vain ei Suomessa.

Ja luterilainen kirkko, jos siitä puhut, on koko ajan heikentynyt kun ihmisiä eroaa jatkuvasti kirkosta. 

Sori vaan, mutta en usko näkyihisi.

Vierailija
346/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja, hyvä sentään etten ole ainoa jolla näitä kokemuksia on :) Niitä on muuten aika paljon, kerron pari oudointa! Kun olin teini, liikuin kouluun junalla. Yhtenä iltapäivänä olin taas junassa matkalla kotiin, kun näin lähistöllä pariskunnan jolla oli pieni lapsi mukanaan. Tämä pariskunta jäi seuraavalla pysäkillä pois, mutta kun juna jatkoi matkaansa ja pysähtyi uudestaan, pariskunta nousi takaisin junaan. Ei siinä muuten, mutta se nainen oli raskaana eikä sitä lasta näkynyt enää missään!

Tästä pari vuotta myöhemmin näin myös aika paljon enneunia, esim. Ennustin että kissani synnyttää neljä pentua joista ensimmäinen on kuollut, ja näin sitten kävikin. Kerran olin etsinyt jo pitemmän aikaa yhtä tavaraa, mutta sellaisia ei myyty silloin missään. Enneuni neuvoi menemään eräälle läheiselle kirpputorille, ja sieltä tavara sitten löytyikin :D

Olen myös huomannut tuon asioiden toistumisen, että jos vaikka miettii jotain leffaa niin se tuleekin telkkarista illalla, tai jos ajattelet jotain ihmistä niin se sama tyyppi tulee heti jossain vastaan.

Näitä ois ihan loputtomasti, mutta taidan lukea loputkin tarinat täältä :)

Vierailija
347/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

Sanotaanko, etten itsekään usko, että jotkut älyllisesti paljon edistyneemmät olennot aktiivisesti seuraisivat kohellustamme. Sen sijaan on mahdollista, että elämme simulaatiossa, joka on luotu kauan sitten ja jätetty elämään omaa elämäänsä. Näitä matrixeja voisi olla myös lukematon määrä, ja näistä jokainen etenisi satunnaisesti johonkin suuntaan alkuparametriensa rajoissa. Tämä eroaa alkuräjähdysteoriasta siten, että olemme pelkkää koodia, joka on ohjelmoitu näyttämään joltain muulta.

Kvanttifysiikassa tietyt hiukkaset näyttävät muuttavan sijaintiaan havaitsijasta riippuen. Kaikkeus, ja myös aika, olisivat siis vain illuusiota, ja olisimme tekoäly, joka luulee olevansa tietoinen. "Virheet matriisissa" olisivat tapahtumia, joissa jossakin toisessa, rinnakkaisessa virtuaalimaailmassa jokin koodinpätkä sattuisi muodostumaan samaksi luoden hetkittäisen identtisen tapahtuman oman virtuaalitodellisuutemme kanssa.

Vierailija
348/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kirjoitti:

(...jatkuu)

Opiskeluaikoina minulla oli eräänä kesänä semmoinen tilanne, etten ollut löytänyt kesätöitä ja mietin ja rukoilin, mitä minun kannattaisi tehdä. Näin sitten unen, jossa ääni sanoi minulle: ”Sinun kannattaisi pelata RAY:n rahapelejä.” Tiesin unessa, että Jumala puhui minulle. Ääni oli rento ja ystävällinen, kuulosti siltä, kuin Jumala olisi hymyillyt. Aamulla sitten heti herättyäni menin rekisteröitymään RAY:n nettisivuille ja aloin pelata jotain hedelmäpelityyppistä peliä. Äkkiä ruudulle ilmestyi ”Jackpot 2300 euroa.” Olin vielä ihan unenpöpperössä, mutta siirsin rahat tililleni ja menin katsomaan, että siellä ne olivat. Se oli mukava kesäraha opiskelijalle.

Kun olin vielä teini, Jumala puhui minulle, että saisin pojan. Parikymppisenä koin todella pahoja sydänsuruja. Jumalan rohkaisu ja lohdutus tähänkin oli se, että saisin vielä lapsen. Mentyäni naimisiin meillä kesti mieheni kanssa monta vuotta saada lapsi, mutta uskoin aina, että saisin vielä pojan. Rakas poikani syntyikin sitten tämän miehen syntymäpäivänä, jonka vuoksi olin potenut sydänsuruja.

Ensimmäisen kerran kuulin Jumalan puhuvan minulle, kun olin vasta lapsi. Rukoilin joka ilta pikaisesti oppimani iltarukouksen, se oli semmoinen suoritus. Kerran rukoiltuani Jumala sanoikin: ”En tahdo tuommoisia rukouksia, vaan koko sydämesi.” Silloin en ollut vielä valmis tuommoiseen, mutta teininä sitten Jumala puhui taas ja silloin lähdin seuraamaan Jeesusta. Jumala puhui minulle myös noin vuonna 2012, että Jeesus tulee takaisin minun elinaikanani. Olen nyt kolmekymppinen. Uskon, että elämme viimeisiä aikoja ennen Jumalan tuomioita ja ennen kuin Jeesus palaa takaisin hallitsemaan.

Ihmiset ovat kaikkina aikoina nähneet noita näkyjä, että maailmanloppu tulee juuri minun aikanani. 

Tähän mennessä kaikki ovat olleet väärässä.

Muistan hyvin vuodelta, olisko ollut 2002-04 välillä joskus, kun joku kertoi nähneensä näyn, että oli Suomen valtion hautajaiset ja salossa liehui Neuvostoliiton lippu. Hän uskoi täysin omaan näkyynsä siitä huolimatta, ettei Neuvostoliittoa siinä vaiheessa enää ollutkaan. 

Näyt ja unet ovat aina itselle vahvoja kokemuksia, mutta niiden toteutuminen on epätodennäköistä. Muista pysyä kuitenkin elämässäsi ihan realiteeteissa, äläkä suunnittele elämääsi sen varaan, että  maailmanloppu tulee kuitenkin pian.

Vierailija
349/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, tämä on pakko vielä kertoa kun oli melko hämmentävä kokemus. Olin jo aikuisena amiksen ruokalassa, ja jostain syystä mietin sitä helmiä ja sikoja-leffan kohtausta, missä ne manaa leikillään jotain henkeä pois ja sanoo vade retro saatana. Silloin mun eteen käveli joku tuntematon, varsin sekavan oloinen nainen joka katsoi mua silmiin ja yhtäkkiä tokaisi, että vade retro saatana :D huh.

Vierailija
350/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani oli hyvin sairas. Näin unta, että näin sen kuolleena ja päällä oli lappu: "10:30 kuollut". 

Aamulla vein kissan eläinlääkäriin ja lääkäri sanoi, että kissa on välittömästi lopetettava. Kuolinaika oli 10:35 eli ei ihan tasan sama, mutta kuitenkin. 

Vierailija
351/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

No miksi ihmiset pelaavat jotain Sims-pelejä? Sama juttuhan se olisi, paitsi että me satumme olemaan vähän kehittyneempiä älyllisesti yms.

Ovatko Sims-hahmot tietoisia olemassaolostaan?

Ei, mutta ilmeisesti missasit pointin. Jos ihmisiä kiinnostaa pelata Simsiä niin miksei sitten meidänkin elämä voisi olla jonkun Sims-peli. Kuvitellaan vaan että päätöksemme ovat omiamme jne., vaikka oikeasti meitä kliksuttelee joku pelaaja tekemään jotain. Ja nauraa ratketakseen, kun tyyppi syö leipää lattialla ja kuuntelee hanhien kaakatusta.

Itse ulvon sisäistä huutonaurua aina kun joku arvostettukin tiedemies tosissaan selittää miten tuntemamme universumi voi olla simulaatio.

Siinäpä ulvot. Samaan aikaan sinut luonut alien ulvoo naurusta, että tulipa tehtyä pölvästi hahmo.

Vierailija
352/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tämän ketjun tapahtumista on selitettävä jollain seuraavista:

-näit unta jostain hyvin todennäköisestä tapahtumasta

-näit "luuppiunta" jossa luulet heränneesi, mutta olet oikeasti vielä unessa 

-aivoissasi tapahtui hetkellinen verenkiertohäiriö, joka aiheutti sen että et havainnut jotain autoa/ihmistä heti

-näit harhoja jostain syystä 

-trollaat eikä kertomustasi oikeasti tapahtunut 

Vierailija
353/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että joku laulu pyörii mielessä ja hetken päästä siitä joku perheenjäsen laulaa samaa laulua tai se tulee jostain soittimesta

Vierailija
354/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kirjoitti:

(...jatkuu)

”Jesus he knows me and he knows I’m right…”

Vierailija
355/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... kirjoitti:

(...jatkuu)

Minä näin ja kuulin monella eri tavalla, että saan pian lottovoiton. Lottosin innokkaasti joka viikko, ja joka lauantai sain pettyä.

Lopulta tajusin, että ääni tuli omasta päästäni ja toiveistani. Rahatilanne oli silloin erittäin huono, ja toivoin että pääsisin siitä helpolla. 

Työpaikan saaminen oli minulle se todellinen lottovoitto, pääsin omilleni ja sain itsetuntoa siitä että pärjäsin töissä. 

Vähän kateeksi käy että sait sen 2000 euroa. 

Vierailija
356/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava keskustelu! En ole Matrix-elokuvia nähnyt, mutta viime vuosina tekoälyn kehittymisen myötä on tullut vastaan sellainen teoria, että jonkinlainen tekoäly olisi luonut tämän todellisuuden.

Tulevaisuuden ihminen on esimerkiksi kehittänyt itseään älykkäämmän tekoälyn, joka simuloi menneisyyttä vaikka tutkiakseen jotain ilmiötä tai asiaa. Tai jokin tekoäly kehittää itsenäisesti valtavia määriä simulaatioita maailmasta, jolloin olisi todennäköisempää että elämme simulaatiossa kuin siinä alkuperäisessä maailmassa.

En muista kaikkea ihan tarkkaan, mutta on näitä jännä miettiä!

Vierailija
357/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että sielut jäävät katselemaan maailman menoa, esimerkiksi suihkussa käyntiä seuraa silmä kovana monet haamut.

Sitten kun uusi ihminen tekee syntymää, siellä on vapaa tila sielulle. Syntymään asti kuoresta käydään kovaa tappelua mutta heti kun napanuora on katkaistu, voittajasielu jää uuteen ruumiiseen ja hävinneet jäävät ulvomaan tuskaansa henkimaailmaan.

Muuten hyvä teoria, mutta nykyään on elossa enemmän ihmisiä kuin meitä ennen on elänyt, joten mitään tappelua siitä, kuka pääsisi syntymään uudestaan, ei tarvita.

Tuo ei voi kyllä pitää paikkaansa että elossa on nyt enemmän ihmisiä kuin mitä tätä ennen olisi kuollut 🤣

Vierailija
358/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nelivuotiaana käskenyt setäni istua alas sohvalle, koska "kohta sattuu tuohon", tökännyt setää rintaan ja tästä hetken kuluttua setä sai sydänkohtauksen.

Setä säikähti sanojasi niin että sai sydänkohtauksen.

Vierailija
359/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi seuraava olla omaakin huolimattomuutta.

Mutta tein ohjelman ja testasin sen hyvin. Korjasin yhden bugin. Kaikki toimi. Tallensin omasta mielestä muutokset.

Työkaveri testasi, ja ei toiminut. Tämän jälkeen korjasin sieltä yhden bugin, joka oli myös edellisellä kerralla.

Tämä kuitenkin hämmentävää, kun 100 % varma, että kaikki oli kunnossa ekalla kerralla.

Vierailija
360/1543 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täyskaima, joka on samalla alalla kuin itse olen ja tekee siis samaa melko harvinaista työtä, eli toistemme projektit toimivat hyvin referensseinä kummallekin. Olemme suunnilleen samanikäisiä blondeja. Sama määrä lapsia. Sukunimemme on Suomessa harvinainen, meitä on alle 100. Tämä ihminen ei ole minun sukulaisiani kuin ehkä useamman sukupolven kautta.

Siskoni, kälyni ja parhaan ystäväni syntymäpäivä on sama päivä.

Yhteen aikaan minulla oli vaihe, jolloin kaikki uudet naiset, joihin tutustuin hyvin eri asiayhteyksissä olivat nimeltään Kirsi. Nauroin jossain vaiheessa, että voisin jo laittaa puhelimeen varalta muutaman ylimääräisen Kirsin, joihin vaan lisään sitten jonkun tunnistamista helpottavan yksityiskohdan, kunhan tutustun näihin vielä tuntemattomiin Kirseihin. Heitä oli lähemmäs kymmenen peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi